teo64x Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2007 Γεια σας παιδιά! Αποφάσισα να μοιραστώ αυτό το πρόβλημα μαζί σας για να μάθουν κι οι άλλοι τα χάλια του ΟΤΕ και για να μου πει κάποιος σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για το πρόβλημά μου. Είχα ADSL στα 768 από ΟΤΕ/OTEnet και την Τρίτη ζήτησα αναβάθμιση στα 2048. Την Πέμπτη υποτίθεται πως έγινε η αναβάθμιση, αλλά οι maximum ταχύτητες που πιάνω είναι ίδιες με πριν. Χωρίς να πιάνω τα 700, υποθέτω πως δεν έχει γίνει ΚΑΜΙΑ αναβάθμιση. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν την Πέμπτη, με διαβεβαιώνουν ότι η αναβάθμιση έχει γίνει. Πράγμα που δεν είχε γίνει φυσικά. Παίρνω τηλέφωνο ξανά Παρασκευή μεσημέρι, ανακαλύπτουν από την OTEnet ότι ναι μεν έχει αναβαθμιστεί η γραμμή μου, αλλά όχι η σύνδεσή μου (το username, δηλαδή). Άρα να τηλεφωνήσω στον ΟΤΕ και να τους ζητήσω να διορθώσουν το πρόβλημα. Παίρνω στον ΟΤΕ, τους εξηγώ, μου λένε ότι θα το κοιτάξουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Παρασκευή βράδυ, με παίρνουν από ΟΤΕnet και μου λένε ότι έγινε κατά λάθος η αναβάθμιση στη γραμμή που έχω στη Ρόδο και όχι στην Πάτρα όπου μένω. Με διαβεβαιώνουν ότι σε μισή ώρα θα είναι όλα οκ. Ακόμα στα 500-600 το download μου. Σάββατο πρωί, ξαναπαίρνω τηλέφωνο να δω τί έγινε τελικά, μου λένε από την OTEnet (το 134 του ΟΤΕ δε λειτουργεί Σαββατοκύριακα, τι βολικό!) ότι θα το κοιτάξουν και πάλι και θα με ειδοποιήσουν ΑΜΕΣΑ. Παίρνω Σάββατο απόγευμα ξανά στην OTEnet, μου λένε ότι στις 13:01 ΕΓΙΝΕ τελικά η αναβάθμιση. Για να γράφω αυτό το post, όπως καταλαβαίνετε, η ταχύτητά μου είναι ακόμα στα 600 kbps. Τα reset στο router άπειρα, μην τυχόν φταίει αυτό. Περιττό να πω ότι κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο για να μιλήσω γι' αυτό το πρόβλημα, οι υπάλληλοι και οι τεχνικοί θεωρούν δεδομένο ότι η αναβάθμιση έχει γίνει. Με άλλα λόγια, κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να μαρκάρει την περίπτωσή μου ως ΒΛΑΒΗ για να ασχοληθεί κάποιος. ΔΗΛΑΔΗ κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο, η υπόθεση θεωρείται ήδη λήξασα και πρέπει ΕΓΩ να κινήσω τους υπαλλήλους να ασχοληθούν. Επομένως, αν δεν επιμείνω κι άλλο και σταματήσω να ασχολούμαι θα μου στέλνουν λογαριασμό για τα 2048 ενώ έχω 768. Οι (ρητορικές και μη) ερωτήσεις μου: Α-Γιατί έπρεπε να κάνω συνολικά γύρω στα 14 τηλέφωνα για μια αναβάθμιση, η οποία δεν έγινε ακόμα; Β-Γιατί δε φροντίζουν εκεί στην εταιρεία να τα κανονίσουν όλα χωρίς να πάρω εγώ αυτά τα τηλέφωνα; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΣΕΚΑΡΟΥΝ για λάθη και πρέπει να τους πάρω εγώ 5 τηλέφωνα για κάθε λάθος τους; Γ-ΓΙΑΤΙ με διαβεβαιώνουν κάθε μέρα από την Πέμπτη ότι η αναβάθμιση ΕΓΙΝΕ; Μήπως κοροϊδεύουν τον καταναλωτή οι κύριοι εκεί; Δ-ΣΕ ΠΟΙΟΝ πρέπει να απευθυνθώ τέλος πάντων; Έχω πάρει 134, 121, 1242, 8011135555 αρκετές φορές το καθένα και δεν έχω βρει άκρη! Αίσχος! Μείνετε ΜΑΚΡΙΑ από τον ΟΤΕ!! Ούτε απ' έξω μην περνάτε!
agrb Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Πρέπει να είναι θέμα υπερφορτωμένης γραμμής. Ο ΟΤΕ θέλει να περάσει γουρούνι από έντερο γάτας σε όλες τις επαρχιακές πόλεις. Απευθύνσου άμεσα στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραματείας Καταναλωτή. Μπες στο site του ΥΠ.ΑΝ. και βρες το e-mail τους. Θα τους κάνει άμεσα χαρτί που πρέπει να απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων με κοινοποίηση σε εσένα για να είσαι ενήμερος ότι ενήργησαν. Συνήθως όλο και κάτι γίνεται μ' αυτό. Αλλά το παιχνίδι παίζεται συνέχεια σαν τον ποντικό με τη γάτα. Καλή τύχη!
kostasSTi Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Καλύτερη λύση κατά τη γνώμη μου είναι να απευθυνθείς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων (http://www.eett.gr) και έτσι θα αρχίσουν να τρέχουν όλοι γύρω από τη γραμμή σου... Αυτό συνέβαινε και στη δική μου γραμμή και με κάνανε μπαλάκι, μια στον ΟΤΕ μια στη Forthnet. Μόνο με την ΕΕΤΤ βρέθηκε λύση, αν και δεν κατάλαβα τελικά ποιος έκανε τη λαδιά. Η ουσία είναι οτι από 2048 που είχα κι εγώ, από 80kb/sec ξαφνικά έφτασα στα 220kb/sec....
agrb Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Καλύτερη λύση κατά τη γνώμη μου είναι να απευθυνθείς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομίων (http://www.eett.gr) και έτσι θα αρχίσουν να τρέχουν όλοι γύρω από τη γραμμή σου... Αυτό συνέβαινε και στη δική μου γραμμή και με κάνανε μπαλάκι, μια στον ΟΤΕ μια στη Forthnet. Μόνο με την ΕΕΤΤ βρέθηκε λύση, αν και δεν κατάλαβα τελικά ποιος έκανε τη λαδιά. Η ουσία είναι οτι από 2048 που είχα κι εγώ, από 80kb/sec ξαφνικά έφτασα στα 220kb/sec.... Άμα έχει bandwidth να δώσει καλώς. Αν δεν έχει όμως... "ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος"
xristoforos25 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Πρέπει να είναι θέμα υπερφορτωμένης γραμμής.Ο ΟΤΕ θέλει να περάσει γουρούνι από έντερο γάτας σε όλες τις επαρχιακές πόλεις. Απευθύνσου άμεσα στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραματείας Καταναλωτή. Μπες στο site του ΥΠ.ΑΝ. και βρες το e-mail τους. Θα τους κάνει άμεσα χαρτί που πρέπει να απαντήσουν εντός 10 εργάσιμων με κοινοποίηση σε εσένα για να είσαι ενήμερος ότι ενήργησαν. Συνήθως όλο και κάτι γίνεται μ' αυτό. Αλλά το παιχνίδι παίζεται συνέχεια σαν τον ποντικό με τη γάτα. Καλή τύχη! παρε στο 1520 και θα βρεις το φαρμακο σου,γενικη γραμματεια καταναλωτη
titikos46 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Γεια σας παιδιά! Αποφάσισα να μοιραστώ αυτό το πρόβλημα μαζί σας για να μάθουν κι οι άλλοι τα χάλια του ΟΤΕ και για να μου πει κάποιος σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ για το πρόβλημά μου. Είχα ADSL στα 768 από ΟΤΕ/OTEnet και την Τρίτη ζήτησα αναβάθμιση στα 2048. Την Πέμπτη υποτίθεται πως έγινε η αναβάθμιση, αλλά οι maximum ταχύτητες που πιάνω είναι ίδιες με πριν. Χωρίς να πιάνω τα 700, υποθέτω πως δεν έχει γίνει ΚΑΜΙΑ αναβάθμιση. Παίρνω τηλέφωνο λοιπόν την Πέμπτη, με διαβεβαιώνουν ότι η αναβάθμιση έχει γίνει. Πράγμα που δεν είχε γίνει φυσικά. Παίρνω τηλέφωνο ξανά Παρασκευή μεσημέρι, ανακαλύπτουν από την OTEnet ότι ναι μεν έχει αναβαθμιστεί η γραμμή μου, αλλά όχι η σύνδεσή μου (το username, δηλαδή). Άρα να τηλεφωνήσω στον ΟΤΕ και να τους ζητήσω να διορθώσουν το πρόβλημα. Παίρνω στον ΟΤΕ, τους εξηγώ, μου λένε ότι θα το κοιτάξουν και θα επικοινωνήσουν μαζί μου. Παρασκευή βράδυ, με παίρνουν από ΟΤΕnet και μου λένε ότι έγινε κατά λάθος η αναβάθμιση στη γραμμή που έχω στη Ρόδο και όχι στην Πάτρα όπου μένω. Με διαβεβαιώνουν ότι σε μισή ώρα θα είναι όλα οκ. Ακόμα στα 500-600 το download μου. Σάββατο πρωί, ξαναπαίρνω τηλέφωνο να δω τί έγινε τελικά, μου λένε από την OTEnet (το 134 του ΟΤΕ δε λειτουργεί Σαββατοκύριακα, τι βολικό!) ότι θα το κοιτάξουν και πάλι και θα με ειδοποιήσουν ΑΜΕΣΑ. Παίρνω Σάββατο απόγευμα ξανά στην OTEnet, μου λένε ότι στις 13:01 ΕΓΙΝΕ τελικά η αναβάθμιση. Για να γράφω αυτό το post, όπως καταλαβαίνετε, η ταχύτητά μου είναι ακόμα στα 600 kbps. Τα reset στο router άπειρα, μην τυχόν φταίει αυτό. Περιττό να πω ότι κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο για να μιλήσω γι' αυτό το πρόβλημα, οι υπάλληλοι και οι τεχνικοί θεωρούν δεδομένο ότι η αναβάθμιση έχει γίνει. Με άλλα λόγια, κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να μαρκάρει την περίπτωσή μου ως ΒΛΑΒΗ για να ασχοληθεί κάποιος. ΔΗΛΑΔΗ κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο, η υπόθεση θεωρείται ήδη λήξασα και πρέπει ΕΓΩ να κινήσω τους υπαλλήλους να ασχοληθούν. Επομένως, αν δεν επιμείνω κι άλλο και σταματήσω να ασχολούμαι θα μου στέλνουν λογαριασμό για τα 2048 ενώ έχω 768. Οι (ρητορικές και μη) ερωτήσεις μου: Α-Γιατί έπρεπε να κάνω συνολικά γύρω στα 14 τηλέφωνα για μια αναβάθμιση, η οποία δεν έγινε ακόμα; Β-Γιατί δε φροντίζουν εκεί στην εταιρεία να τα κανονίσουν όλα χωρίς να πάρω εγώ αυτά τα τηλέφωνα; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΣΕΚΑΡΟΥΝ για λάθη και πρέπει να τους πάρω εγώ 5 τηλέφωνα για κάθε λάθος τους; Γ-ΓΙΑΤΙ με διαβεβαιώνουν κάθε μέρα από την Πέμπτη ότι η αναβάθμιση ΕΓΙΝΕ; Μήπως κοροϊδεύουν τον καταναλωτή οι κύριοι εκεί; Δ-ΣΕ ΠΟΙΟΝ πρέπει να απευθυνθώ τέλος πάντων; Έχω πάρει 134, 121, 1242, 8011135555 αρκετές φορές το καθένα και δεν έχω βρει άκρη! Αίσχος! Μείνετε ΜΑΚΡΙΑ από τον ΟΤΕ!! Ούτε απ' έξω μην περνάτε! Ωρα ειναι να πας σε αλλη πιο καλη, γιατι εκει που εισαι αστα να πανε,τα ιδια εχει και αλλος στην Ροδο ολο πεφτει ενω μιλαμε.
teo64x Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Άμα έχει bandwidth να δώσει καλώς. Αν δεν έχει όμως... "ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος" Άμα δεν έχει bandwidth ο ΟΤΕ, να μη δίνει συνδέσεις των 2, 4, 6 και 8 mbps... Ωρα ειναι να πας σε αλλη πιο καλη, γιατι εκει που εισαι αστα να πανε,τα ιδια εχει και αλλος στην Ροδο ολο πεφτει ενω μιλαμε. Αυτοί αναβάθμισαν (λένε) τη γραμμή στη Ρόδο, αλλά εγώ μένω Πάτρα τώρα και στην Πάτρα θέλω να γίνει η αναβάθμιση...
titikos46 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Άμα δεν έχει bandwidth ο ΟΤΕ, να μη δίνει συνδέσεις των 2, 4, 6 και 8 mbps... Αυτοί αναβάθμισαν (λένε) τη γραμμή στη Ρόδο, αλλά εγώ μένω Πάτρα τώρα και στην Πάτρα θέλω να γίνει η αναβάθμιση... Πατρα κατι λεει, νομιζα Ροδο εισαι,τωρα αλλαξες την πολη στο προφιλ σου.Τελειωμενη κατασταση ο οτε, οπου παει αλλος παροχος φευγουν ολοι σιγα σιγα.Θα ειναι μονο για να συντηρει το δικτυο που θα πατανε οι αλλοι επανω ολοι.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Άμα δεν έχει bandwidth ο ΟΤΕ, να μη δίνει συνδέσεις των 2, 4, 6 και 8 mbps... Αυτοί αναβάθμισαν (λένε) τη γραμμή στη Ρόδο, αλλά εγώ μένω Πάτρα τώρα και στην Πάτρα θέλω να γίνει η αναβάθμιση... eutuxws ta 4 kai 8mbit paizoun se "diaforetiko" bandwidth apo ta 768,1 kai 2mbit
kifinas Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Αν πρώτα έβλεπες που συγχονίζει το ρούτερ σου και μετά έμπαινες στο tools.otenet.gr, στις πληροφορίες συνδρομής και έβλεπες την ταχύτητα (S1, S2, ...) που είναι ρυθμισμένη η σύνδεσή σου, θα γλύτωνες πολύ κόπο. Προσωπικά η αναβάθμιση που ζήτησα έγινε σε 2 ώρες χωρίς προβλήματα.
mihalakis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 To ίδιο και σε μένα. Τσακ μπαμ η αναβαθμιση,σταθερότατη σύνδεση πρωί βράδυ χωρίς πεσίματα και είμαι και Ρόδο. Δε νομίζω οτι για άλλες εταιρείες έχουν ακουστεί λιγότερα, βλέπε φορθνετ...
Sephir Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Συμφωνώ, δεν είναι θέμα παρόχου, όλοι οι πάροχοι τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζουν με τις συνδέσεις ADSL. Τις περισσότερες φορές είναι θέμα τύχης/ατυχίας για το αν η γραμμή που θα πάρεις θα είναι καλή ή όχι. Τώρα για το πρόβλημα του teo64x: κατ'αρχήν τι πακέτο έχεις; Φαντάζομαι ConnX και όχι OnDSL Kit. Μπες πρώτα στο my.otenet.gr, στο Webselfcare και δες τι συνδρομή έχεις ενεργή (S1 ή S3) και μετά έλεγξε το συγχρονισμό του router σου. Αν ο συγχρονισμός του router σου δεν γράφει 2048 στο downstream, τότε δεν έχει αναβαθμιστεί η γραμμή ή για κάποιο λόγο δεν μπορεί να συγχρονίσει στα 2048 (π.χ. μεγάλη απόσταση από το DSLAM που συνδέεσαι - βλέπεις υψηλό attenuation στο router; ), οπότε η λύση είναι να μιλήσεις είτε με 121 για βλάβη συγχρονισμού και αναμένεις είτε με 134 για downgrade της γραμμής (αν γίνεται). Αν ο συγχρονισμός είναι 2048 και συνδρομή S1, τότε πρέπει να γίνει αναβάθμιση της συνδρομής σε S3, κοίταξε ξανά στο Webselfcare αν υπάρχει τέτοια συνδρομή, έστω σε αναμονή ενεργοποίησης, αλλιώς αν δεν υπάρχει καθόλου τότε μιλάς ξανά με 134 για να περαστεί το νέο πακέτο. Καλή τύχη!
teo64x Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Αν πρώτα έβλεπες που συγχονίζει το ρούτερ σου και μετά έμπαινες στο tools.otenet.gr, στις πληροφορίες συνδρομής και έβλεπες την ταχύτητα (S1, S2, ...) που είναι ρυθμισμένη η σύνδεσή σου, θα γλύτωνες πολύ κόπο. Προσωπικά η αναβάθμιση που ζήτησα έγινε σε 2 ώρες χωρίς προβλήματα. Το ρούτερ μου δίνει στο status (πριν και μετά από reset και επαναπληκτρολόγηση username & password): Stream Type Actual Data Rate Up Stream 188 (Kbps.) Down Stream 765 (Kbps.) Στο tools.otenet.gr μου γράφει ότι το S1 έληξε στις 20/10 (Σάββατο) (ενώ με διαβεβαίωναν πως αυτό είχε γίνει την Παρασκευή, χμ!) και από τις 20/10 ενεργοποιήθηκε το S3. Σύμφωνα με τη σελίδα τους, πάντα. Λοιπόν; Τί κάνω από την πλευρά μου (αν είναι εδώ το πρόβλημα); Δε βλέπω κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις... Να σημειώσω ότι οι τεχνικοί του ΟΤΕ μου είπαν ότι δε χρειάζεται ΚΑΜΙΑ ρύθμιση στο router από μέρους μου... Ελπίζω να μη χρειαστεί να αλλάξω κάτι και μετά μου ζητήσουν τα ρέστα... Όσο για το 2 ώρες που λες... Εμένα μου είπαν 2-3 μέρες όταν έκανα την αίτηση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 profanws den exe ginei akoma h anava8mish...kai nomizw oti otan ginei 8a arxiseis na xrewnesai me thn megalyterh xrewsh twn 2mbit... pare pali thlefwno...kai arxise thn gkrinia...
Sephir Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2007 Τότε πρόκειται για θέμα γραμμής καθαρά... Κάλεσε αύριο πρωί 134 να μάθεις αν έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση της γραμμής σε 2MBit, αν ναι, 121 για βλάβη συγχρονισμού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.