Προς το περιεχόμενο

protokola ektipoton

Pytzamarama

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

eho to protocolo epikinonias enos ektipoti kai leei pos prepei na steilo os header tria sygekrimena bytes 240 245 221 gia na epikinoniso.O ektipotis vrisketai stin com2. Anoigo to hyperterminal kai den mporo na epikinononiso me ton ektipoti(eno i epikinonia me to com2 einai ok).Kserei kaneis me poio format stelno afta ta tria bytes tu header (diladi an theloun kapoio haraktira diahorismoumetaksi tous,ama ta stelno os ascii file , ama ta kleino se "" etc..)

Δημοσ.

Prota apo ola den mporo na katalavo pos tha estelnes apo to ht ta tria bytes ayta. Tora, den exo epikoinwnisei pote me ektipoti, alla ipotheto oti thelei kapoio sigkekrimeno handshaking gia na tou steileis ta bytes. Den leei tipota to protokolo pou exeis?

Δημοσ.

dokimase na grapseis:<BR>ALT+0240 <enter><BR>ALT+0245 <enter><BR>ALT+0221 <enter><P>i ALT+0240 ALT+0245 ALT+0221<P>ALT+... ennoume na patas alt kai na grafeis tous arithmous.<BR>px edo patao ALT+4 ? kai ALT+C ©<BR>an kai edo den dexete px: ALT+0240 sto ht logika tha to dexthei. allios prepei na ftiaxeis programma pou na stelnei ta elogo bytes.

Δημοσ.

Pos ftiahno ena tetoio programma(diladi pou tha milaei sti serial kai tha stelnei to sigekrimeno header) Ginetai se vb? Oso gia to ALT+... den mporo na to eisago pouthena sto ht.Mexri tora prospatho na to steilo os arxeio ascii .Eho dokimasi ola ta protokola zmodem,ymodem etc kai tzifos..

Δημοσ.

pano kato ti thes na kaneis?<BR>tora boro na sou pos tha steilei ta headers meso delphi, gia visual basic den xero...<P>allios mporeis na ta steleis meso command line 'type readme.txt > lpt1' alla mono txt arxeia tha exoun noima.

Δημοσ.

pytzamarama exw etoimo programma se vb mono pou tha prepei na pareis to module pou ilopoiei tin seiriaki giati to ipoloipon einai grammeno gia na epikoinwnei me PIC. Dose mou to mail sou kai tha sto steilo smile.gif" border="0<P>Kai tora pou thimithika stin vb einai geloio na steileis mesw com. Exei ena control pou legetai mscom32 an thimamai kala kai einai poli aplo. An exeis msdn exei paradeigma pos na to xrisimopoieiseis.<p>[ 30-05-2001: Message edited by: banditikoulas ]

Δημοσ.

Eho ena forologiko ektipoti kai thelo na ton sindeso me to interface kapoias efarmogis pou ftiahno. Tha trexei meso unix telika parola afta dokimazo na tou miliso meso NT me vasi to protokolo epikinonias pu vrika.Thelei afto to header mprosta kai den mporo na vro ton tropo na tou to doso!Den diefkrinizetai sto protokolo pos tha to steilo(ama tha diahorozontai me kati etc)

Δημοσ.

apo oti eida to 240 einai to π kai to 221 to Σ ;)<BR> <A HREF="http://www.cis.ohio-state.edu/cgi-bin/rfc/rfc1179.html" TARGET=_blank>http://www.cis.ohio-state.edu/cgi-bin/rfc/rfc1179.html</A> isos na se boithisei. <A HREF="http://www.linuxprinting.org/howto/document-index.html" TARGET=_blank>http://www.linuxprinting.org/howto/document-index.html</A> ean eisai tixeros tha breis ton pigaio kodika kapoiou programmatos (kyrios gia linux - zita apo kapion na sto steilei.)<p>[ 31-05-2001: Message edited by: sh4dow ]

Δημοσ.

To protokolo sta paradiegmata tu emfanizei e.g to byte 221 os E5h.Efxaristo sha4ow gia ta links alla ine se tcp/ip. Sinexizo ma min mporo na vro to format ton header bytes.Oi prospathies mu na tou steilo ena text file to opoio arxizei me ta sigekrimena bytes den exoun apotelesma.

Δημοσ.

221 dec<BR>Σ ASCII<BR>E5h Hex<P>to link pou sou edosa einai gia ektyposi meso diktiou. aposo xero mias kai tora to paratirisa einai oti den mporeis na diaxeiristeis siskeues realtime giati den se afinei to leitourgiko (NT). isos na einai kalitera na dokimaseis api, kai controls gia na kaneis tin douleia pou thes. ginete se windows alla gia Unix den xero ektos kai xreisimopoieiseis Delphi gia na ftiaxeis tin efarmogi gia ta windows kai Kylix gia unix/linux mias kai ta dio exoun mikres diafores. ekei mporeis na xreisimopoieiseis libraries gia na douleuoun tis douleies tou ektypoti etoimes kai me mikri prospatheia. ena thes ftiaxe to programma se vb kai to metatrepo se delphi dorean, ektos kai thes na kratiseis ton kodika krifo, kai to mono pou menei einai na to metaferoume meta kai gia linux meso kylix. an kai den exo to kylix mporoume na to broume.<P>px: auta omos gia meta tis exetaseis.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...