Προς το περιεχόμενο

Golf 1.4 TSI 140PS ...


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις παιδιά... Ήμουν 80% σίγουρος γ αυτήν την επιλογή, τώρα με κάνατε 99% σίγουρο ότι είναι καλή...

 

Όσων αφορά το FIAT... δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναμπλέψω με τέτοια αυτοκίνητα... Το μόνο που περιμένουμε από το Fiat που έχουμε είναι πότε και πού θα παρουσιάσει το επόμενο πρόβλημα...(και μάλιστα δεν έχει ανταλακτικά η επίσημη αντιπρωσοπεία !!! Χάλασαν κάποια συστήματα από τον κινητήρα, και αυτό που μας είπαν οι υπεύθηνοι είναι πως θα περιμένουν να βρεθεί κάποιο τρακαρισμένο/πεταμένο FIAT για να βγάλουν ανταλλακτικα από εκεί, και όταν γίνει αυτό θα μας ειδοποιήσουν... ενδέχετε btw να μην μας το περάσουν κ απο ΚΤΕΟ έτσι όπως είναι... )

 

Όσων αφορά τις υψηλές ταχύτητες και κυβισμό... Οδήγησα αρκετές φορές το Cinquencento της μάνας μου (890 κ.ε. ~50-60 άλογα)... Ξέρεις τι θα πεί να μην μπορείς να προσπεράσεις ένα φορτηγάκι σε μια ευθεία? {Το θέαμα δεν είναι μόνο τραγικό, αλλά και επικύνδινο γιατί αναγκάζομαι να παραμένω για πολλή ώρα στο αντίθετο ρεύμα.} Να ζορίζετε το αυτοκίνητο σε απότομες ανηφόρες? Οπότε παρακαλώ πολύ, μην ακούω για Yaris, thnx :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Moderators

Αλλο ομως 900cc και αλλο 1400 και 150 αλογα.

Σε θεμα ιπποδυναμης μη το φοβασαι, ειναι σχεδον ιδιο με το Golf...(λιγο χειροτερο στις χαμηλες στροφες)

 

Αλλα ειναι αυτο που λεω: Ενω οι αλλοι Golfάρουν, εσυ οδηγεις. ;)

Βεβαια εξαρταται απο την εμπειρια του καθενος... Εδω το Fiatάκι το Tipo με 200000km και 72psούλια ειναι ικανο να διατηρησει 160km/h στην εθνικη με 4 ατομα μεσα. :) Δεν ειναι για πολλες προσπερασεις, αλλα ειναι απλα επαρκες. Και μιλαμε για 72 αλογα, οχι 150. Δε το συζητω ποσο πιο ανετα ειναι τα πραγματα με το lancia, που 180ριζει σχεδον για πλακα με 1800cc και (μολις) 110 αλογα. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Georgeman έχεις οδηγήσει το golfV? Τα fiat και τα ιταλικά γενικά δεν είναι τα αυτοκίνητα που ήταν παλιότερα, το στήσιμο του golf είναι αλλού και ρε παιδί μου είναι ωραίο να έχεις αυτοκίνητο που να το οδηγάς και να μην ακούγονται τριξίματα γιατί τα Ιταλικά μετά από 6 μήνες, 1 χρόνο... 2 χρόνια? Θα αρχίσουν να ακούγονται.

 

edit: ata, ποτέ δεν υπήρχαν αυτοκίνητα απλά οικογενειακά που να έκαναν 0-100 σε 8 δεύτερα για πλάκα.

 

Μην αρχίσουμε τώρα να αναπωλούμε παλιά αυτοκίνητα, καμία σχέση. Είναι σαν να λες κατ'εμέ αχ τι ωραίο μηχανάκι ο 386sx, πιο ελαφριά τότε τα προγράμματα και ήμουν τζάμι ενώ τώρα έχουν βαρύνει. Ναι, πρέπει να αρχίσουν να ελαφραίνουν τα αυτοκίνητα, ναι υπήρχαν παλιά μοντέλα εξαιρετικά με 10 φορές τον χαρακτήρα της όποιας σημερινής κατασκευής αλλά δεν έχουν σχέση τα αυτοκίνητα τα σημερινά είναι μέρα με τη νύχτα σε πολλά θέματα ακόμα και από καλά αυτοκίνητα 10ετίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@desolatorXT

 

Δεν θέλω να ακούω κακα λογια για το Cinquencento. 13 χρονια το είχαμε, απίστευτα διασκεδαστικο αμαξάκι, το δώσαμε για ενα Aygo και τώρα μου λείπει..:-(

 

@slygeon87

 

Είσαι εντελώς λάθως στην αποψη σου. Οσο αξιόπιστα και αν ειναι τα Toyota δεν ειναι μονοδρομος, ιδιαίτερα αν τα συγκρίνεις με τα VW.Δεν ειπε να πάρει κανενα LADA το παλικάρι, αμα του αρεσε το TSI, η αξιοπιστια του είναι το χειρότερο επιχείρημα που μπορεις να χρησιμοποιήσεις για να του πεις να παρει κατι αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οχι δεν εχω οδηγησει TSI Golf5.

Παντως δεν ειναι λογικο να ακουγονται τριξιματα στο καημενο το Φιατάκι? ->Να επισημανω οτι στο Lanciaκι δεν ακουγεται ακομα και μετα απο 13 ετη ΑΠΟΛΥΤΩΣ τιποτα.;) <-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα τα Ιαπωνικά είναι τα καλλίτερα[/b'] και όταν θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο δε κοιτάω ποτέ το αν είναι τούρμπο ή αν η 5η του πιάνει 240, αλλά την αξιοπιστία του.

Ρώτας και αυτούς που έχουν Corolla E12 να σου πουν την γνώμη για την αξιοπιστία της.Ύμνους στην Ε10 θα ψάλλουν.

Είσαι λολ

Είσαι γτπ

Δε με ενδιαφέρουν οι μεγάλες ταχύτητες που λιγουρεύεσαι εσύ φίλε μου και δε πρέπει ποτέ να κοιτάς ένα αυτοκίνητο για το δικό σου καλό με αυτό το σκεπτικό.
Γρήγορο αυτόκίνητο δε σημαίνει μόνο τελική, σημαίνει και προσπέρασμα νταλίκας σε ανηφορίτσα. Το έχεις δοκιμάσει ποτέ με το Yaris το χιλιάρι; Για το δικό σου το καλό λέω να μην το δοκιμάσεις.

 

Επίσης αν σε κάθε service στην Toyota και την Mitsumbishi σκάω 500euro αλλάζοντας τα πάντα,τότε ναι έχω αξιόπιστο αμάξι γιατί εφόσον του τα αλλάζω όλα,δεν βγάζει πρόβλημα.

Είναι εντελώς υποκειμενικό το θέμα της αξιoπιστίας πλέον.

Ξέρεις τι θα πεί να αλλάζεις δίσκο στα 150000χλμ;

Να έχεις κάνει 300000χλμ και να μην έχεις αλλάξεις εξάτμιση;

Να έχεις κάνεις 200000χλμ και ο κινητήρας να μην καίει ούτε γραμμάριο λάδι;

Να θες να το σπάσεις και να μην σπάει.

Αυτά ήταν τα παλιά Toyota μέχρι το 1997.

 

Τεσπα.

Επί του θέματος τώρα από την στιγμή που υπάρχουν τα test drives, να πάει να τα οδηγησει το παλικάρι και να αποφασίσει.

Τα αμάξια είναι πάνω κάτω ίδια. Ευρωπαϊκά και τα δύο. Οι διαφορές τους είναι 3:

1.Το TSi έχει compressora & turbo ενώ το TurboJET μόνο turbo(εξ ου και η όποια έλλειψη ροπής από χαμηλά).

2.Το TSi έχει 140 αλογατάκια ενώ το TurboJET έχει 150.

3.Το Golf βγαίνει και 3θυρο και 5θυρό ενώ το Bravo 5θυρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρε μια alfa να καταλαβεις τι σημαινει να ευχαριστιεσαι να οδηγας...περα απο την πλακα τωρα την golfw την θεωρω παρα πολυ καλο αμαξι.Ειδικα στην εκδοση TSI που θελεις ειναι αρκετα δυνατο...παντως μην παραξενευτεις αν δεις αμαξια με λιγοτερα αλογα να σου ριχνουν σε μικρες κοντριτσες...σε αντιστοιχη περιπτωση δικια μου(alfa147-120hp) σε φιλικη κοντρα με τον ξαδελφο μου με TSI του εριξα μισο αμαξι στα 500 μετρα (κι εγω ειμαι με χτυπημενο μεταβλητο,οι αλφιστι θα καταλαβουν τι σημαινει αυτο στην ιπποδυναμη του 147)....παντως επιλογες υπαρχουν πολλες στην συγκεκριμενη κατηγορια και σιγουρα το golf ειναι μια απο τις κορυφαιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa 147 1,6 120PS

Βάρος: 1200

Ιπποδύναμη: 120/6.200

Ροπή(Kgm): 14,9/4.200

0-100: 10,6

Τελική: 196

 

Golf TSi

Βάρος: 1190

Ιπποδύναμη: 140/5.600

Ροπή(Kgm): 22,4/4.000

0-100: 8,8

Τελική: 205

 

Με άλλα λόγια, αυτό που λες είναι αδύνατο ή απλά ο ξάδελφός σου άλλαζε ταχύτητες ανά 2. Γιατί το Γκολφ είναι καλύτερο και σε επιταχύνση και σε τελική, πράγμα που σημαίνει ότι δεν παίζει διαφορά μακριών σχέσεων. Η διαφορά των 8,5 κιλών ανά ίππων με τα 10 την Άλφα είναι αμείλικτη. Αν πηγαίνατε να γεμίσετε δε 2α-3η εκεί είναι που θα έπεφτε και ξύλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@desolatorXT

 

Δεν θέλω να ακούω κακα λογια για το Cinquencento. 13 χρονια το είχαμε, απίστευτα διασκεδαστικο αμαξάκι, το δώσαμε για ενα Aygo και τώρα μου λείπει..:-(

 

Ότι έχει πλάκα έχει... δεν μπορώ να πώ...έχουμε κάνει μλκίες με αυτό το αμάξι...:rolleyes:

Αλλα εξακολουθεί να είναι τραγικό... Ασε που δεν γίνετε να κυκλοφορείς την γκόμενα με cinquencento... :lol:

 

παρε μια alfa να καταλαβεις τι σημαινει να ευχαριστιεσαι να οδηγας...περα απο την πλακα τωρα την golfw την θεωρω παρα πολυ καλο αμαξι.Ειδικα στην εκδοση TSI που θελεις ειναι αρκετα δυνατο...παντως μην παραξενευτεις αν δεις αμαξια με λιγοτερα αλογα να σου ριχνουν σε μικρες κοντριτσες...σε αντιστοιχη περιπτωση δικια μου(alfa147-120hp) σε φιλικη κοντρα με τον ξαδελφο μου με TSI του εριξα μισο αμαξι στα 500 μετρα (κι εγω ειμαι με χτυπημενο μεταβλητο,οι αλφιστι θα καταλαβουν τι σημαινει αυτο στην ιπποδυναμη του 147)....παντως επιλογες υπαρχουν πολλες στην συγκεκριμενη κατηγορια και σιγουρα το golf ειναι μια απο τις κορυφαιες

 

1) σε μια κόντρα δεν παίζουν ρόλο μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και οι οδηγοί...

2) για την Alfa Romeo δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα δυνατά λόγια...:rolleyes: (από 2 κατόχους με τους οποίους μίλησα... ό ένας μάλιστα το πούλησε πολύ σύντομα αφ'ότου το αγόρασε, και πήρε ένα avensis...)

 

{νομίζω βέβαια ότι ο kwsn_men κάλυψε το ζήτημα...}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

SGP δεν αναπόλησα τα παλιά αμάξια, εννοείται, το ίδιο πράγμα λέμε στην ουσία. Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι πλέον τα 100 άλογα σε ένα μεσσαίο αυτοκίνητο τύπου Golf δεν είναι αρκετά. Σαφώς και τότε δεν υπήρχε αμάξι με 20χιλ ευρώ με τέτοιες επιδόσεις.

 

Όσο για την κόντρα 147 με tsi συμφωνώ με τον KSWN, δεν μπορεί κάτι άλλο θα έπαιξε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι λογικά είναι λιγάκι άμπαλος ο ξάδελφος. Θα έπρεπε να είναι λίγο μπροστά αυτός. Και φυσικά και πάλι σε ρεπρίζ σε έχει για πλάκα (που κανονικά θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει, και όχι το στήσιμο σε φανάρια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι λογικά είναι λιγάκι άμπαλος ο ξάδελφος. Θα έπρεπε να είναι λίγο μπροστά αυτός. Και φυσικά και πάλι σε ρεπρίζ σε έχει για πλάκα (που κανονικά θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει, και όχι το στήσιμο σε φανάρια).

μην το βλεπεις ψυχρα βαση εργοστασιακων τιμων που δινει ο καθενας...υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα σε ιταλικους και γερμανικους κινητηρες στον συγκεκριμενο τομεα...κι αυτο φαινεται στον δρομο κι οχι στις μετρησεις της VW & ALFA ROMEO.Με την 147 εχω πιασει τα 0-100 σε 10'' ακριβως , και ουτε σε κατηφορα ημουνα ουτε εχω πειραξει το αμαξι μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπαρχει μεγαλη διαφορα αναμεσα σε ιταλικους και γερμανικους κινητηρες στον συγκεκριμενο τομεα

 

όντως, μέχρι την έλευση του t-jet ήταν έτη φωτός μπροστά το vag. εκτός κι αν πάμε αρκετά πίσω στο χρόνο.

 

Με την 147 εχω πιασει τα 0-100 σε 10'' ακριβως , και ουτε σε κατηφορα ημουνα ουτε εχω πειραξει το αμαξι μου.

 

μετρημένα με τι?

 

 

ps: βέβαια για την κόντρα δε σχολιάζω ακριβώς επειδή δεν τρέχουν τ'αμάξια μόνα τους. άρα είναι πιθανό το αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...