afnman Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2007 Ποια η διαφορα Visual C#,Visual C++ MFC,Visual C++.NET Visual C++.ATL ?? Aυτα ειναι τα 3 διαφορετικα projects που μπορεις να επιλεξεις στο Visual Studio 2003 και γενικα τι ρολο βαράει το .NET? Eπισης εχετε να μου προτεινεται το καλύτερο βιβλιο για C#...με πολλες αναλύσεις κ παραδείγματα;
afnman Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Eπισης με ποια γλωσσα ειναι ευκολοτερο για Opengl programming?
Directx Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Το “Visual C#” προφανώς αφορά την ανάπτυξη κώδικα με την χρήση της γλώσσας C# και του .NET framework που διευκολύνει πολύ την ανάπτυξη των εφαρμογών. Το “Visual C++ MFC” αφορά την ανάπτυξη κώδικα με την χρήση της γλώσσας C++ και του παλιού, δύσχρηστου και ξεπερασμένου MFC framework το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν οι προγραμματιστές της MS-Visual C++ προ του .NET framework. Το “Visual C++ .NET” αφορά την ανάπτυξη κώδικα με την χρήση της γλώσσας C++ και κλήσεων στο .NET framework ώστε οι προγραμματιστές της C++ (εφόσον δεν επιθυμούν την χρήση της C#) να διευκολυνθούν στην μετάβαση τους από την MFC στο .NET Το “Visual C++ ATL” αφορά την ανάπτυξη κώδικα με την χρήση της γλώσσας C++ για την δημιουργία COM objects και μάλλον αφορά ελάχιστους. Το .NET framework είναι η προσπάθεια της Microsoft να προσφέρει μια εύχρηστη, ισχυρή βιβλιοθήκη οπτικού – γρήγορου προγραμματισμού (RAD) για τα Windows, στα βήματα που χάραξε η Visual BASIC και ύστερα η CodeGear/Borland Delphi (Pascal) και ο CodeGear/Borland C/C++ Builder, στους προγραμματιστές της. Βλέπεις, μέχρι την έλευση του .NET framework οι προγραμματιστές της Microsoft εξαιρουμένων εκείνων της Visual BASIC και της Visual FoxPro, ήταν εγκλωβισμένοι στην τεχνολογία MFC που δεν παρείχε ουσιαστικές δυνατότητες οπτικού προγραμματισμού εκτός και αν στρεφόντουσαν σε άλλες ανταγωνιστικές λύσεις (Delphi, C/C++ Builder όπως προανέφερα). Παράλληλα το .NET είναι η απάντηση της Microsoft στην Sun JAVA καθώς ο κώδικας .NET δεν μεταφράζεται κατευθείαν σε εντολές κώδικα μηχανής για κάποια συγκεκριμένη CPU αλλά σε μια ειδική μορφή κώδικα (Byte-Code), ονόματι MSIL η οποία μπορεί να εκτελεσθεί σε κάθε άλλη τεχνολογική πλατφόρμα (πχ. Linux Mono) εφόσον υπάρχει ο ανάλογος MSIL μεταφραστής (ονομάζεται CLR) -όπως συμβαίνει και με την Java (VM). Για αυτό λοιπόν το μέγεθος των εφαρμογών .NET είναι μικρό και απαιτείται η εγκατάσταση του ανάλογου .NET framework (μεταφραστή CLR αρκετών Mega Bytes..) στο Λ.Σ. αν δεν υπάρχει ήδη εγκατεστημένος. Ο προγραμματισμός OpenGL γίνεται σε δυο φάσεις (από τα ελάχιστα που έχω δει), η πρώτη φάση αφορά ορισμένες λίγες συνήθως ειδικές (proprietary δηλαδή) εντολές για το Λ.Σ. που θα προγραμματίσεις και η δεύτερη φάση περιλαμβάνει της standard OpenGL εντολές, οι οποίες θέλουν ψάξιμο.. περισσότερες λεπτομέρειες δεν κατέχω.
bilco Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Για το opengl υπάρχουν wrappers για C# (όπως η csgl , http://csgl.sourceforge.net/). Έχε υπόψιν σου όμως και το directX (οι .net βιβλιοθήκες υπάρχουν στο sdk) που κατά τη γνώμη μου είναι καλύτερο αυτή τη στιγμή.
afnman Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2007 Φοβαμαι να "ξανοιχτω" στο DirectX που δεν γνωριζω καθόλου λογω πίεσης χρόνου και επειδή κατέχω ηδη κάποιες ελάχιστες γνωσεις Opengl. Σκεφτομουν να χρησιμοποιήσω κάποια συγχρονη τεχνολογια,οπως το .NET,κυριως για να μάθω αλλα και για να αναπτυξω ενα project παραληλλα.Ομως αυτο που με προβληματιζει είναι η συμβατότητα της Οpengl με τις νεες τεχνολογιες,καθως είναι λιγο ξεπερασμένη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.