Angeldust Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2008 Το θέμα είναι οτι η εγγύηση που δίνει το e-shop είναι σαν να μην υπάρχει. Εντελώς ερασιτέχνες και αν συνεχίσει έτσι, πραγματικά το βλέπω να πηγαίνει για φούντο. Αν δεν αρχίσουν να υποστηρίζουν καλύτερα τον πελάτη (σαν το Πλαίσιο ας πούμε που έχει ΑΨΟΓΟ και ΤΑΧΥΤΑΤΟ service) πάει, το έχασαν το παιχνίδι.
ermis3 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 30 Ιανουαρίου 2008 Δεν μου αρέσει να ρίχνω λάδι στη φωτιά, αλλά όποιος αγοράζει από εσοπ, είναι άξιος της τύχης του!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.