soldersnake1 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2009 ολο λεμε λεμε λεμε τελικα, οτι μας αρεσει καλα κανει και μας αρεσει.
mr.blonde Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2009 "Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια δεν επηρεάζουν τα παιδιά. Αν πχ το pac-man είχε επηρεάσει την γενιά μας, θα ήμασταν σε μια σκοτεινή αίθουσα και θα χοροπηδούσαμε πάνω-κάτω και δεξιά-αριστερά μασουλώντας μαγικά χαπάκια και ακούγοντας μια επαναλαμβανόμενη μουσική" Kristian Wilson, Ninendo Inc 1989
enimerwsi Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Όσο πλησιάζουμε προς την εορταστική-καταναλωτική περίοδο των Χριστουγέννων, οι τρεις μεγάλες εταιρείες της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών εντείνουν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών. Στην τελευταία έκθεση της Ε3 στο Λος Άντζελες, τον περασμένο Μάιο, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα περιφερειακά εξαρτήματα και χειριστήρια που υπόσχονται να φέρουν ριζικές αλλαγές στη συνολική εμπειρία που αποκομίζει κάποιος από ένα βιντεοπαιχνίδι. Εντυπωσιακότερο όλων χωρίς αμφιβολία ήταν το Project Natal της Microsoft, μία συσκευή που με τη χρήση ειδικών καμερών, αισθητήρων και ακουστικών αναγνωρίζει πλήρως τις κινήσεις του χρήστη στο χώρο, μεταφέροντας τις στους εικονικούς χαρακτήρες της οθόνης. Με μια σειρά εντυπωσιακών εφαρμογών που ξεπερνούν τα στενά όρια του gaming, το Natal επιχειρεί να καταστήσει την κονσόλα της Microsoft κάτι παραπάνω από «παιχνιδομηχανή». Η Sony από την πλευρά της, παρουσίασε το δικό της σύστημα ελέγχου που συνεργάζεται με το Playstation Eye, την κάμερα της κονσόλας. Και στις δύο περιπτώσεις, πρόκειται για εξελίξεις που προβλέπεται να επιμηκύνουν τον κύκλο ζωής των Xbox 360 και Playstation 3 αντίστοιχα, γλιτώνοντας τις εταιρείες από την δαπανηρή, από όλες τις απόψεις, ανάπτυξη ενός νέου συστήματος. Καθώς οδεύουμε ολοταχώς προς τα Χριστούγεννα, έχει ξεκαθαρίσει και το τοπίο του πολέμου των τιμών μεταξύ των τριών κύριων οικιακών συστημάτων ψυχαγωγίας των Microsoft, Sony και Nintendo. Η τελευταία έκανε και την πιο πρόσφατη ανακοίνωση μείωσης τιμής για το Wii, παραμονές του Tokyo Game Show που ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα. Έτσι, το Wii διατηρεί τον χαρακτηρισμό της φθηνής κονσόλας, με τιμή που διαμορφώνεται στα 200 ευρώ. Η αλήθεια είναι πάντως ότι οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από την κονσόλα τους, εκτός από την ελκυστική τιμή απόκτησης. Στην παρούσα φάση, τόσο το Xbox 360 όσο και το Playstation 3 δεν αναμένεται να αντικατασταθούν σύντομα, με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στην ενίσχυση της gaming εμπειρίας και την ανάπτυξη εφαρμογών που θα καταστήσουν τη συσκευή μηχάνημα ολοκληρωμένης οικιακής ψυχαγωγίας. Η Nintendo από την άλλη, παρά την καθιέρωση του Wii ως η κονσόλα για όλη την οικογένεια, χάρη στους ανάλογους τίτλους και απευθυνόμενη στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, φαίνεται να χάνει το πλεονέκτημα που της έδιναν τα πρωτοποριακά, για την εποχή που κυκλοφόρησε το μηχάνημα, χειριστήρια με αισθητήρες κίνησης. Ένα ακόμη σημείο που οι κονσόλες των Microsoft και Sony υπερτερούν έναντι του Wii, είναι η ισχύς των μηχανημάτων στην οπτική απεικόνιση γραφικών. Ούτως ή άλλως βέβαια, η Nintendo δεν... η συνέχεια εδώ http://enimerwsi-gr.blogspot.com/2009/09/blog-post_6286.html
Painkillergr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2009 Το Καλύτερο Online Game κατα την γνώμη μου είναι το dota που δεν χριαζεται να πέζεις με τις ώρες επειδή το κάθε παιχνίδι πέρνει το πολυ 1 ωρα και πολυ λεω . Εχω εμπηρεία και απο το WoW και συνηστώ σε όσους το πέζουν να σταματήσουν γιατι σε καταστρέφει επειδή πολυ απλα δεν τελιώνει ΠΟΤΕ !
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 14,4 ώρες Δεν παίρνω όρκο ότι έχω καταλάβει καλά. Μιλάμε για 14,4 hours την week = κάψιμο? Κάψιμο? Seriously, δεν θα κατάλαβα καλά. Ας πούμε ότι ήμουν εγώ με τη παρέα μου η ομάδα 4, που θα αναλάμβανε το MMORPG. Αν τέλειωνε ξέρω γω η week και μας ρωτούσαν πόσο παίξαμε, στην περίπτωση που κάτι κάναν οι statisticάδες και δεν έπαιρναν απουσίες (οι φίλοι μου που πάνε σχολή) και δεν απολύονταν (οι φίλοι μου που εργάζονται).. τότε μάλλον η απάντηση στο "Πόσο παίξατε το MMO παίδες?" θα ήταν "Μια Week".. literally. 14,4 ώρες την ΕΒΔΟΜΑΔΑ? Δηλαδή πόσο παίξαν οι φλώροι? 2 ώρες την ημέρα? Συγνώμη για το χαζό post. Είναι standard χαζό γιατί κάτι δεν κατάλαβα καλά.. Εδώ λένε ότι αυτές οι ώρες Gaming τους άλλαξαν τη ζωή.. Someone help here..
aghahowa Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 το football manager ειναι το πιο εθιστικο game ever
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 το football manager ειναι το πιο εθιστικο game ever ..not (10 chars)
Koritsi_Gia_PC Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2009 Ρε alexzzz και Thresh, απαντήστε στο ερώτημά μου.. εσάς περιμένει όχι άλλον..
Phoenixerie Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2009 Κατ' αρχάς όπως ανέφερε ήδη κάποιος τα παιγνιδια που χρησιμοποιήθηκαν δεν είναι ισότιμα, ούτε τεχνολογικά, ούτε από άποψη γραφικών ούτε από καμία άλλη. Τα αποτελέσματα ήταν αναμενόμενα. Δευτερον, 14.4 ώρες τη βδομάδα όπως ανέφερε κάποιος άλλος είναι 2 ώρες την ημέρα. Κάτι το οποίο δε μπορεί να χαρακτηριστεί ως μεγάλο μέγεθος. Τρίτον και σημαντικότερον, το αν κάτι είναι εθιστικό δε μετριέται από το πόσες ώρες αφιερώνεις σε αυτό (προς θεού). Αν ήταν έτσι θα θεωρούσαμε τον μέσο άνθρωπο που δουλεύει 8 ώρες την ημέρα (40 ωρες την εβδομάδα παρακαλώ!) εξίσου εθισμένο στην δουλειά με κάποιον που παίζει 8 ώρες την ημέρα. Αλλά έχουμε μία τάση να θεωρούμε το παιγνίδι εθισμό, ενώ την δουλειά φυσιολογική. Αφήστε που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο "εθισμός" τους στο MMORPG, μείωσε τον εθισμό τους στον ύπνο αφού κοιμόταν λιγότερες ώρες. (8 ώρες ύπνο τη μέρα? πω πω εθισμός!). Αλλά από την άλλη αφού κατα μέσο όρο έπαιζαν δύο ώρες τη μέρα, γιατί να τις αφαιρέσουν από τον ύπνο; Τόσο γεμάτη ήταν η μέρα τους; Απ' όπου κ να την πιάσεις αυτή τη λογική, σε κάτι αστείο καταλήγεις. Τέλος πάντων για να σοβαρευτούμε το αν είναι κάτι εθιστικό, όπως προείπα, ΔΕΝ κρίνεται από το ποση ώρα αφιερώνουμε. Κρίνεται από το κατά πόσο παρουσιάζονται στερητικά σύνδρομα, όταν παύσει να υπάρχει. Και αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο η έρευνα δεν απαντάει, οπότε δε θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν καν την λέξη "εθισμός". Το μόνο πράγμα που εδειξε αυτή η έρευνα ειναι ότι το Dark Age Of Camelot, φαίνεται (εν έτη 2009), να είναι πιο "ενδιαφέρον" και "διασκεδαστικό" από τα υπόλοιπα παιγνίδια της δοκιμής. Χαίρω πολύ.
Dakonblackblade Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2009 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2009 Παιδια γτ και εγω εχω βαρεθει τα MMORPGs αυτου του τυπου θα ηθελα να μου πειτα καπιο καλο παιχνιδι που να μη χριαζεται να λιωνω για lvl up.Εχω ακουσει καλα λογια για το Dota αλλα δεν χερω τι ακριβως ειναι χερει κανεις σας; League of Legends . Τζάμπα , καινούριο και φιλικό προς τον χρήστη. Και δεν χρειάζεται να λιώσεις απλά θα παίζεις. http://www.lol-europe.com
Zeknafein Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2009 Χαχαχα τους καημένους τους φοιτητές, για να σπουδάσουν πήγαν και εθισμένοι στα MMORPG βγήκαν από εκεί!:-D:-D ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:59 ---------- απλα εφερα ενα παραδειγμα εθισμου που συνανταμε ακομη και εδω στο φορουμ για να τονισω οτι δεν ειναι μονο το διαδυκτιο εθιστικο..γενικα ο ανθρωπος πα8ιαζεται με διαφορα... Γιατί το φόρουμ δεν ανοίκει στο ίντερνετ;
Aiava Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2009 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2009 Έχω βαρέσει άπειρα 17-18αωρα επάνω στο Dark age of camelot! κάποιες φορές βάραγα 24αωρα αλλα μετα πάθαινα κρίσή κοινωνικότητας! ήθελα να δω κόσμο! Γιαυτο και έβγαινα στα καπάκια για καφέ συνήθως ήταν μεσημέρι γνωστος μου εχει κανει 2 μερες σερι με delivery στην καρέκλα xD και τα μυαλα στο blender αλλά αυτός δεν είναι άνθρωπος οπότε δεν παίζει ανταγωνισμός xD
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα