Προς το περιεχόμενο

Street Fighter 4{XBOX360/PS3}


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

δηλαδη σαν καινοτομια ειναι το focus που κανει με πατημενα τα medium kick + punch. αυτο που δεν εχω βρει ακομα ειναι με πατημενες τις 3 μπουνιες μαζι ή κλωτσιες τι κανει

  • Απαντ. 236
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ειναι καποιος απο εδω μεσα που το ξερει καλα? γιατι χθες μπηκα Live πρωτη φορα και απο τα 45 παιχνιδια πηρα τα 35 και χωρις να κανω τις σουπερ κινησεις. και τα 10 που εχασα ηταν επειδη οι αλλοι εκαναν αυτα τα μαμημενα ULTRA combo

Δημοσ.

Street Fighter IV

Το μεγαλύτερο fighting game στον κόσμο επιστρέφει!

 

Είδος: Fighting

Format: Xbox 360 (review), PS3, Arcade

Εκδότης: Capcom

Ανάπτυξη: Capcom

Παίκτες: 1-2

Site: http://www.streetfighter.com

Κυκλοφορία: 20/2/2009

 

 

Ένας τίτλος, μία ιστορία. Το Street Fighter κατάφερε να αλλάξει την γνώμη όλων των gamers για τα fighting games, κυρίως την δεκαετία του ’90. Η Capcom θεώρησε ότι μετά από αρκετά χρόνια και ύστερα από διάφορες δραστηριότητες ανταγωνιστών (Tekken, Soul Calibur κτλ.) το SF έπρεπε να επιστρέφει για να αποδείξει ότι το Fighting είναι ένα είδος παιχνιδιού που πρέπει να έχει ρόλο πρωταγωνιστή. Με το φάντασμα της σειράς Street Fighter 2 να πλανάται και την αποτυχία της σειράς Street Fighter 3, το έργο των προγραμματιστών γίνεται ακόμη πιο δύσκολο. Βέβαια, 17 χρόνια μετά το –κατά πολλούς- κορυφαίο παιχνίδι όλων των εποχών, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι οι περισσότεροι προγραμματιστές-guru της εποχής μάλλον σήμερα έχουν ήδη πάρει σύνταξη.

 

Street_Fighter_IV-1.jpg

 

Movies και locked items

Το intro του παιχνιδιού μας παρουσιάζει (με γραφικά βγαλμένα από 3D σκιτσάκια) διάφορα ζευγάρια χαρακτήρων απ’ το Street Fighter 4 να μάχονται. Ξεχωρίζουν οι Ryu - Ken, Chun Li - C. Viper, Guile, M. Bison, Balrog κι αρκετοί ακόμη χαρακτήρες. Πέρα από το αρχικό intro υπάρχουν άλλα πέντε cutscenes τα οποία θα πρέπει να ξεκλειδώσετε μέσα από το παιχνίδι και τα οποία θα εμφανιστούν από το μενού “Gallery”. Από εκεί ξεκλειδώνετε και το artwork του παιχνιδιού που περιλαμβάνει χαρακτήρες και πίστες. Για να ξεκλειδώσετε το οτιδήποτε θα πρέπει να προχωρήσετε αρκετά σε διάφορους τομείς και κυρίως να ολοκληρώσετε το Arcade Mode ή κάποια από τις προκλήσεις του Challenge Mode. Πέρα από όλα τα παραπάνω, μπορείτε να ξεκλειδώσετε νέους χαρακτήρες, νέα χρώματα ή ακόμα και νέες ατάκες χαρακτήρων.

 

Gameplay

Οι ασχολίες σας χωρίζονται στα εξής modes: Arcade Mode, Versus Mode, Live Battle, Challenge Mode και Training Mode.

 

Το Arcade Mode είναι το καθιερωμένο είδος παιχνιδιού στο οποίο θα πρέπει να αναλάβετε έναν χαρακτήρα και να νικήσετε όλους τους υπόλοιπους, τερματίζοντας ουσιαστικά το παιχνίδι. Κάθε χαρακτήρας με τον οποίο ξεκινάτε, εμφανίζει την δικιά του ιστορία και στη συνέχεια ρίχνεται στη μάχη. Στόχος σας είναι να αντιμετωπίσετε όλους τους υπόλοιπους χαρακτήρες και να βγείτε νικητές. Αν στην πορεία χάσετε από κάποιον τότε μπορείτε να συνεχίσετε με τον ίδιο ή με οποιονδήποτε άλλο χαρακτήρα επιθυμείτε (έχετε άπειρα continue). Στο τέλος του Arcade Mode θα σας περιμένει ο Seth, ένα ανθρωπόμορφο ον το οποίο συνδυάζει τις κινήσεις πολλών χαρακτήρων μαζί (όπως για παράδειγμα τα μακριά χέρια του Dhalsim, το Sonic boom του Guile, τα άλματα του Vega και το άπερκατ του Ken).

 

Street_Fighter_IV-2.jpg

 

Το Versus Mode είναι κάτι σαν φιλική αναμέτρηση στην οποία μπορούν να παίξουν δύο παίκτες μεταξύ τους, ένας παίκτης κόντρα στην engine του παιχνιδιού ή δύο χαρακτήρες ελεγχόμενοι απ’ την engine. Το Live Battle (στην περίπτωση του Xbox 360 λέγεται για παράδειγμα “Xbox Live Battle”) έχετε την ευκαιρία να αναμετρηθείτε διαδικτυακά με οποιονδήποτε παίκτη στον κόσμο. Εκεί θα αντιληφθείτε πλήρως την θέση σας στην παγκόσμια κατάταξη όπως επίσης και το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται οι άλλοι χρήστες. Όλα αυτά φυσικά αν έχετε μια πολύ καλή σύνδεση και σας το επιτρέψει το lag.

 

Το Challenge Mode χωρίζεται σε τρία επιμέρους modes. Το Time Attack, στο οποίο θα πρέπει να νικήσετε τον αντίπαλό σας μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο που σας δίνεται, το Survival στο οποίο θα κληθείτε να νικήσετε πολλούς αντιπάλους στη σειρά και το Trial όπου στόχος σας είναι να πετύχετε τις ακολουθίες κινήσεων που σας ζητούνται. Από αυτά τα modes, το trial παρουσιάζει το μικρότερο ενδιαφέρον διότι η σειρά των κινήσεων που πρέπει να εκτελέσετε είναι αρκετά ασαφής και το Survival παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον κυρίως διότι σε κάθε level μειώνεται σταδιακά η bonus ενέργεια που κερδίζετε στο τέλος της αναμέτρησης, οπότε στη μάχη με τον επόμενο χαρακτήρα το handicap γέρνει ολοένα και περισσότερο εις βάρος σας.

 

Street_Fighter_IV-3.jpg

 

Το Training Mode είναι ένα από τα αδύναμα στοιχεία του παιχνιδιού. Η αλήθεια είναι ότι οι χρήστες περίμεναν από την Capcom να τους εξηγήσει αναλυτικά τις κινήσεις κάθε χαρακτήρα, τις ειδικές κινήσεις και βέβαια τις super και ultra moves. Η Capcom το αμέλησε κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχετε στα χέρια σας ένα παιχνίδι το οποίο ακόμα κι οι παλιές καραβάνες του Street Fighter να μην ξέρουν πώς να το χειριστούν. Κοινώς, ανοίξτε το manual και ψάξτε στο Internet για βοήθεια πάνω σε tips και ειδικές κινήσεις.

 

Customization

Παίζοντας το νέο Super Street Fighter 2 Turbo που κυκλοφόρησε σε νέα Remixed έκδοση, η Capcom μας κακόμαθε στον τομέα του customization, τόσο ώστε να έχουμε περισσότερες απαιτήσεις, Η απογοήτευση που θα βιώσετε στο SF IV είναι ότι μπορείτε να ρυθμίσετε μόνο τις βασικές παραμέτρους του παιχνιδιού όπως τους γύρους (1, 3, 5 ή 7), την διάρκειά τους και το επίπεδο δυσκολίας (1-8). Αυτομάτως μας δημιουργούνται κάποια απορίες. Γιατί στο Super Street Fighter 2 HD Remix υπήρχαν επιλογές για εμφάνιση κλασικών γραφικών και ήχου και να μην υπάρχει και εδώ κάτι αντίστοιχο; Τα dip switches με τα οποία “πειράζαμε” το παιχνίδι ήταν τόσο δύσκολο να προστεθούν και στο Street Fighter IV; Εδώ η Capcom κούνησε μαντήλι από μόνη της, διότι δεν μπορεί ένα downloadable game που κυκλοφόρησε ως remake, να έχει περισσότερες επιλογές στα options από ένα σύγχρονο παιχνίδι που κυκλοφορεί σε retail έκδοση. Ποιος σας είπε ρε μάγκες ότι θέλουμε να ακούμε το νέο Hadooken του Ryu ο οποίος το ψιθυρίζει από μέσα του ή ακόμα χειρότερα να ακούμε με το ζόρι παραλλαγές των κλασικών κομματιών του Street Fighter οι οποίες (ως remix) δεν μπορούν να φτάσουν τα πρωτότυπα; Πέραν αυτού, δεν μπορούμε να αιτιολογήσουμε την μη ύπαρξη του tournament mode το οποίο προϋπήρχε από την εποχή του Super Street Fighter 2. Ας ελπίσουμε ότι η Capcom θα αναγκαστεί να βγάλει και το πρώτο της patch για το Street Fighter IV ώστε να σουλουπώσει λίγο την κατάσταση.

 

Street_Fighter_IV-4.jpg

 

Χαρακτήρες και πίστες

Παίζοντας το παιχνίδι για πρώτη φορά θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει το κλασικό ρόστερ των 12 χαρακτήρων του Street Fighter 2 με την προσθήκη τεσσάρων νέων νεοεισελθέντων. Η 16άδα αυτή θα πλαισιωθεί αργότερα κι από κρυφούς χαρακτήρες τους οποίους μπορείτε να ξεκλειδώσετε στην πορεία του παιχνιδιού.

 

Οι κλασικοί χαρακτήρες του Street Fighter 2 δίνουν δυναμικά το παρόν. Οι Ryu και Ken διατηρούν το κλασικό τους στυλ αλλά είναι ελαφρώς πιο αδύναμοι ώστε να υπάρχει ισοτιμία με τους υπόλοιπους. Ο Zangief είναι πιο ψηλός και πιο ογκώδης ώστε να ξεχωρίζει από τους αντιπάλους του και τα χτυπήματά του τον κάνουν πλέον πιο ισχυρό. Η Chun Li και ο Dhalsim παραμένουν παραδοσιακά πιο αδύναμοι. Ο E. Honda έχει περισσότερες λαβές, ενώ ο Guile παραμένει εξίσου ισχυρός, όπως τον γνωρίζαμε. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στον Blanka ο οποίος είναι ο πιο εύκολος στη χρήση χαρακτήρας. Η ανθρώπινη-οβίδα του σε συνδυασμό με τον ηλεκτρισμό θα σας βοηθήσουν πάρα πολύ, ιδιαίτερα αν παίζετε με υψηλό βαθμό δυσκολίας.

 

Με το Street Fighter IV έχουμε τέσσερις πρωτοεμφανιζόμενους χαρακτήρες. Τον Abel, την C. Viper, τον Rufus και τον El Fuerte. Όπως στο Street Fighter 3 οι νέοι χαρακτήρες δεν έγιναν ιδιαίτερα αγαπητοί, έτσι και τώρα, η νέα αυτή τετράδα δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο να επιδείξει, πέρα από τον Rufus ο οποίος λόγω…πάχους, ίσως μείνει στο μυαλό των χρηστών κι αργότερα επιλεγεί για μία από τις επόμενες εκδόσεις. Το κύριο μειονέκτημα των χαρακτήρων αυτών είναι η αδυναμία τους απέναντι στους υπόλοιπους. Ο Abel είναι ένας δυνατός χαρακτήρας ο οποίος βασίζεται κυρίως στις λαβές. Η C. Viper είναι μία γυναίκα νίντζα η οποία παρά την επιδεξιότητά της υστερεί αρκετά σε δύναμη. Ο Rufus, παρά τα κιλά του, έχει καλή τεχνική πάλης κι αν μάθετε να τον χειρίζεστε μπορεί να κάνει την ζημιά. Τέλος, ο ElFuerte, ο οποίος έχει ένα στυλ που συνδυάζει τον Vega και την C. Viper, είναι πολύ γρήγορος και χρησιμοποιεί αιφνιδιαστικές επιθέσεις οι οποίες δύσκολα μπορούν να αποτελέσουν υπολογίσιμη δύναμη.

 

Street_Fighter_IV-5.jpg

 

Πέρα από τους τέσσερις νέους της παρέας, υπάρχουν και πολλοί κρυφοί χαρακτήρες τους οποίους μπορείτε να ξεκλειδώσετε αν τερματίσετε το παιχνίδι στο arcade mode με διαφορετικούς χαρακτήρες και με διαφορετικούς τρόπους. Έτσι, θα μπορέσετε να εμφανίσετε την Cammy και τον Fei Long από το Super Street Fighter 2, καθώς και τους Dan (Street Fighter Alpha 3), Sakura (Street Fighter Alpha 2), Gen (ο γέροντας του Street Fighter 1) και Rose (Street Fighter Alpha 3). Ακόμη, την εμφάνισή τους θα κάνουν και δύο αδέρφια, ο Akuma και ο (μεγαλύτερος αδερφός του) Gouken. Ο Akuma είναι ο γνωστός τύπος του οποίου η εμφάνιση και το στυλ μάχης μοιάζουν με αυτά του Ryu και του Ken. Ο Gouken είναι ο σοφός δάσκαλος του Ryu και του Ken ο οποίος φέτος επανέρχεται σε μία guest εμφάνιση στην οποία θα διδάξει νέες τεχνικές στους παλιούς του μαθητές.

 

Η κυρίως μάχη

Η υπεροχή του Street Fighter IV στο gameplay είναι η γρήγορη ταχύτητα στις μάχες. Αυτό απαιτεί καλύτερα αντανακλαστικά από εσάς και μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις. Για τον καλύτερο έλεγχο του χαρακτήρα σας καλό θα ήταν να προτιμήσετε το d-pad από το control stick, ώστε να έχετε μεγαλύτερη ακρίβεια στα διαγώνια άλματα και στις κινήσεις που απαιτούν την χρήση του ημικυκλίου (όπως τα hadooken). Βέβαια, η γρήγορη δράση θα έχει ως αποτέλεσμα τα χέρια σας να κουραστούν ταχύτερα με το d-pad, οπότε σκεφτείτε καλά πριν αποφασίσετε τι σας βολεύει.

 

Street_Fighter_IV-6.jpg

 

Το σύστημα μάχης έχει αλλάξει σημαντικά, άλλοτε προς το καλύτερο κι άλλοτε προς το χειρότερο. Η λαβή δεν λειτουργεί πατώντας απλά την γροθιά ή την μπουνιά και την επιθυμητή κατεύθυνση αλλά απαιτεί άλλη διαδικασία. Άμυνα ενώ βρίσκεστε στον αέρα δεν υπάρχει, ενώ παράλληλα έχουν αδυνατίσει και οι εναέριες ειδικές κινήσεις, όπως το ελικοπτεράκι των Ryu και Ken. Στις ειδικές κινήσεις έχουμε τρεις κατηγορίες. Τις απλές ειδικές κινήσεις (όπως hadooken, tiger uppercut, sonic boom κτλ.), τις super moves και τις ultra moves.

Η τέταρτη έκδοση του Street Fighter είναι ακριβώς ότι ζητούσε ο λαός της Capcom τα τελευταία χρόνια

 

Για να εκτελέσετε μία super move θα πρέπει να γεμίσετε μία από τις τέσσερις μπάρες ενέργειας που υπάρχουν στο κάτω μέρος της οθόνης. Οι μπάρες αυτές γεμίζουν όταν αμύνεστε στις επιθέσεις του αντιπάλου. Μπορείτε λοιπόν να γεμίσετε μία έως τέσσερις μπάρες ώστε να χρησιμοποιήσετε είτε μία super move είτε τέσσερις super moves στη σειρά (με ξεχωριστή κάθε φορά εκτέλεση). Η super move εκτελείται αν χρησιμοποιήσετε την δυνατή και τη μεσαία γροθιά ταυτόχρονα ή την δυνατή και την μεσαία κλωτσιά ταυτόχρονα, πάντα ανάλογα με την κίνηση που θέλετε να εκτελέσετε.

 

Οι Ultra moves εκτελούνται όταν γεμίσει το revenge meter. Αυτό γίνεται όποτε δέχεστε χτυπήματα από τον αντίπαλο. Κάθε ultra move είναι πιο δύσκολη στην εκτέλεση από την αντίστοιχη super move γιατί απαιτεί από εσάς εκτός από την σωστή κίνηση, να πατήσετε τις τρεις γροθιές μαζί και τις τρεις κλωτσιές μαζί για να την εκτελέσετε.

 

Street_Fighter_IV-7.jpg

 

Σε γενικές γραμμές, το gameplay του Street Fighter αρχικά θα σας ενθουσιάσει αλλά στην πορεία θα διαπιστώσετε ότι χρειάζονται από μέρες έως εβδομάδες για να το μάθετε ώστε να μπορείτε να είστε ανταγωνιστικοί. Στα επίπεδα Very Hard και Hardest, η engine του παιχνιδιού θα προβλέψει τις κινήσεις σας και θα προσαρμόζει το στυλ μάχης ανάλογα με το αν χρησιμοποιείτε επιθέσεις εξ επαφής ή αποστάσεως. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δείξετε στο τελευταίο big boss (Seth), το οποίο δεν νικιέται με τίποτα, ειδικά αν παίζετε στο δύσκολο επίπεδο, ακριβώς επειδή χρησιμοποιεί τεχνικές οι οποίες δεν αποκρούονται με καμία δύναμη. Υπάρχουν ασφαλώς και κάποια glitches (η Capcom άλλωστε τα συνηθίζει) με τα οποία μπορείτε να την βγάλετε καθαρή. Η οβίδα και ο ηλεκτρισμός του Blanka μπορούν να σας φτάσουν μέχρι το τέλος. Αντίστοιχα, η κίνηση-σκούπα του E. Honda (ή και άλλων χαρακτήρων) απέναντι στον Seth μπορούν να του κάνουν ζημιά με αλλεπάλληλα χτυπήματα χωρίς ο τελευταίος να μπορεί να αμυνθεί. Η ουσία με όλα όσα είδαμε κατά την ασχολία μας με το SF IV είναι ότι η δυσκολία του παιχνιδιού έχει αυξηθεί σημαντικά κι αυτό θα ικανοποιήσει ιδιαίτερα τους έμπειρους χρήστες της σειράς. Οι αρχάριοι θα πρέπει αναγκαστικά να αρχίσουν με κάποιο από τα εύκολα επίπεδα για να προσαρμοστούν.

 

Γραφικά

Οι μάχες στο Street Fighter 4 έχουν 2.5D γραφικά, τα οποία “αλλάζουν” σε 3D όταν κάποιος χαρακτήρας εκτελέσει μία super move. Τότε μπορούμε να απολαύσουμε τα διασκεδαστικά κοντινά πλάνα, τα οποία σε συνδυασμό με τα in-game cutscenes και τους διαλόγους των χαρακτήρων, δίνουν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα στο παιχνίδι. Οι ήρωές μας κινούνται για άλλη μια φορά οριζόντια σε κάθε πίστα, χωρίς δηλαδή να υπάρχουν περιστρεφόμενες κάμερες τύπου Tekken. Οι πίστες είναι ολοκαίνουργιες, έχουν μία τρισδιάστατη μορφή κι είναι λίγο πιο μεγάλες σε μέγεθος από τις κλασικές πίστες του Street Fighter 2.

 

Για τις εισαγωγές του Arcade Mode η Capcom επέλεξε ξεκινάει κάθε φορά με την ιστορία του χαρακτήρα που θα επιλέξετε. Όλες οι ιστορίες απεικονίζονται με γραφικά anime, με ποιότητα η οποία αντιστοιχεί σε ταινίες anime. Θα αισθανθείτε λοιπόν σαν να βλέπετε την ιστορία του Street Fighter μέσα από καρτούν. Βέβαια, το anime ύφος του Street Fighter 4 δεν είναι ακριβώς ότι φαντάζονταν οι φίλοι της σειράς. Η Capcom επέλεξε τον εύκολο δρόμο στην γραφική απεικόνιση κι αυτό φαίνεται από το φτωχό anti-aliasing στο σώμα των χαρακτήρων και το ακόμη πιο φτωχό lipsync στους διαλόγους. Οι χαρακτήρες ανταλλάσουν πάντοτε δυο λογάκια πριν ξεκινήσει η μάχη κι εκεί γίνεται εμφανές ότι άλλα λόγια λένε κι άλλα βλέπουμε. Υποθέτουμε ότι το τελευταίο συνέβη λόγω της ευρωπαϊκής μετάφρασης και πως τουλάχιστον στην ιαπωνική έκδοση ο συγχρονισμός θα είναι αρκετά καλύτερος.

 

Street_Fighter_IV-8.jpg

 

Ήχος>

Οι περισσότεροι ηθοποιοί υποδύονται πιστά τις φωνές των χαρακτήρων στα movies που συνοδεύουν το παιχνίδι. Πριν από την μάχη, οι περισσότερες ερμηνείες είναι σωστές, αλλά ορισμένες από αυτές, όπως αυτή του M. Bison θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως μέτριες. Στο τέλος της μάχης υπάρχει πλήρης απουσία διαλόγων, ίσως γιατί οι ατάκες των νικητών είναι αρκετά μεγάλες κι η Capcom δεν θεώρησε ότι το σπικάζ θα ήταν απαραίτητο. Αντίθετα, εισήγαγε την φωνή σχολιαστή στην επιλογή χαρακτήρα, στα δευτερόλεπτα του loading κάθε αγώνα και όταν ξεκινάει κάθε γύρος. Αυτό ήταν κάτι το περιττό μιας και η συγκεκριμένη φωνή περισσότερο κουράζει παρά δημιουργεί ατμόσφαιρα.

 

Επίλογος

Πέρασαν αρκετά χρόνια από τότε που η Capcom ασχολήθηκε σοβαρά με την σειρά Street Fighter. Η πρώτη εμφάνιση του δημοφιλούς fighting game στις next-gen κονσόλες μπορούμε να πούμε ότι στέφεται με επιτυχία αλλά σίγουρα θα πρέπει να προσεχθεί περισσότερο στο μέλλον για να καλύψει τις ανάγκες όλων των fans της σειράς, ανεξαρτήτως εμπειρίας.

 

Θετικά:

- Το κλασικό gameplay του αγαπημένου μας Street Fighter 2 σε μια ιδανική σύγχρονη έκδοση

- Οι super moves και οι ultra moves προσφέρουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο παιχνίδι

- Στο ρόστερ υπάρχει και η κλασική 12άδα του Street Fighter η οποία είναι πλήρως ανανεωμένη

- Το Online παιχνίδι και τα επιμέρους modes θα σας κρατήσουν κολλημένους για πάρα πολύ καιρό

- Όμορφα γραφικά και in-game videos

- Γρήγορο gameplay

 

Αρνητικά:

- Ελλειπές training mode

- Πολύ λίγα customizations

- Οι νέοι χαρακτήρες δεν προσφέρουν παρά ελάχιστα

- Μετριότατο lipsync

- Κουραστική περιγραφή αγώνα

- Lag στο online mode

 

Βαθμολογία

Γραφικά: 8

Ήχος: 9

Gameplay: 8.5

Αντοχή: 9.5

Γενικά: 8.7

 

Η σύγχρονη έκδοση του Street Fighter επιτέλους έφτασε και ανατρέπει όλα όσα γνωρίζατε για την ομώνυμη σειρά.

 

Μάνος Γρυπάρης

 

Πηγή: GameWorld.gr

Δημοσ.

- Πολύ λίγα customizations

 

Έχετε δίκιο... Μα να μην μπορείς να βάλεις μια αεροτομή, ένα spoiler στον Honda?? Ντροπή.....

Δημοσ.
- Πολύ λίγα customizations

 

Έχετε δίκιο... Μα να μην μπορείς να βάλεις μια αεροτομή, ένα spoiler στον Honda?? Ντροπή.....

 

LMAO! Σωστος...

 

Γραφικά: 8

Gameplay: 8.5

 

:lol::lol::lol:

Δημοσ.
ειναι καποιος απο εδω μεσα που το ξερει καλα? γιατι χθες μπηκα Live πρωτη φορα και απο τα 45 παιχνιδια πηρα τα 35 και χωρις να κανω τις σουπερ κινησεις. και τα 10 που εχασα ηταν επειδη οι αλλοι εκαναν αυτα τα μαμημενα ULTRA combo

 

απάντα μου σε μια ερώτηση, στα 45 παιχνίδια, σε ποσα είχες λαγκ?...αν είχες δηλαδή, επειδή στο review του μου-φα Gameworld, λέει στα αρνητικά ειχε λαγνκ. Ισχύ? η να του πούμε να αγοράσει μεγαλύτερες ταχύτητες? Ακου 8 με 8.5...τι αλλο ηθελε απο ενα παιχνιδι οπως το Street Fighter?...eleos, ολοι οι αλλοι του δινουν 9 με 10...

Δημοσ.
απάντα μου σε μια ερώτηση, στα 45 παιχνίδια, σε ποσα είχες λαγκ?...αν είχες δηλαδή, επειδή στο review του μου-φα Gameworld, λέει στα αρνητικά ειχε λαγνκ. Ισχύ? η να του πούμε να αγοράσει μεγαλύτερες ταχύτητες? Ακου 8 με 8.5...τι αλλο ηθελε απο ενα παιχνιδι οπως το Street Fighter?...eleos, ολοι οι αλλοι του δινουν 9 με 10...

 

μήπως το έπαιξε στο μπλεστέσιο;

Δημοσ.

Η "Κουραστική περιγραφή αγώνα" όλα τα λεφτά!!!

Ρε 'σεις για fighting μιλάμε, τι να κάνανε δηλαδή να βάζανε Χελάκη, Σωτηρακόπουλο και Βαρούχα να σχολιάζει τα αμφισβητούμενα χτυπήματα του Blanca??? Έλεος!

Δημοσ.

Δεν ξερω αν αξιζει να σχολιασω το review, μου βγηκαν ολιγον τι τα ματια με αυτα που διαβασα.

Ποσοι εδω περα παιζουν σε 360;

Αν κανεις ψηνεται ας με κανει add (F4llingL3aF).

 

Ακομα ψαχνομαι και δεν εχω βρει τον παιχτη μου, αλλα οκ σιγα σιγα καπου καταληγω..

Με τον Censored X εχω παιξει μονο απο εδω περα που τα παει πολυ καλα :).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...