Προς το περιεχόμενο

JAVA applets...


-nick-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλά online books, για java εχει εδώ <A HREF="http://www.insomnia.gr/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=8&t=000235" TARGET=_blank>http://www.insomnia.gr/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=8&t=000235</A> <P>Προσωπικα δεν έχω πρακτική εμπειρία στις C,C++, Java, αλλα έχω διαβάσει κάμποσα σχετικά.<BR>Διαβασα λοιπόν ενάμιση βιβλίο για C++, και μετά ξεκίνησα να διαβάζω ένα για java (με την οποία προηγουμένως δεν είχα ΚΑΜΙΑ επαφή). <BR>Κάθε σελίδα που γυρνάς στο java book, σε κάνει να σκέφτεσαι "μα καλά, υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που να ασχολούνται με την C++ ?"<P>Για εκπαιδευτικούς σκοπούς: Πιστεύω οτι αν είσαι άσχετος και με τις δύο, και θες να μάθεις OO, πάς στην java. <BR>Αν θες να ξοδεύεις την φαιά ουσία στο πού θα βάζεις <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">code:</font><HR><pre>*, &, και -> </pre><HR></BLOCKQUOTE> πήγαινε στη C++.<p>[ 18-06-2001: Message edited by: random ]

Δημοσ.

Όντως φίλε Random, η C είναι μια στριφνή γλώσσα. Μακάρι όμως τα πράγματα να ήταν έτσι όπως τα λές. Δυστυχώς hard coding , δεν μπορείς να κάνεις με την Java , ούτε για πλάκα. Και όπως αναφέρει ο Girionis, στην καλύτερη περίπτωση 5 φορές πιο αργή. Για φτιάξε παιχνίδι σε Java, που όλοι πασχίζουν για τα fps, και να είναι 5 φορές πιο αργό.<P>Αυτό που είπες Girioni με έβαλε σε σκέψεις και δοκίμασα το netBeans(που ουσιαστικά είναι το forte σε ο.s) , σε 3 pc. Τα ίδια και στα 3 και μάλιστα σε ένα που είχε win98 , έκανε 1.30 για να ανοίξει (celeron 433, 128mb) και πήρε 80 ολόκληρα mbytes. Είναι όλο σε swing και μάλλον γι'αυτο τρώει πολλά resources. Αν μπορείς δοκίμασε το (αν έχεις χρόνο που δεν νομίζω). Στα XP που έχω τώρα λίγο βελτιώθηκαν τα πράγματα, αλλά όχι μεγάλες διαφορές.

Δημοσ.

Ma den tha ftiakseis game me JAVA...Java tha xthsimopoihseis gia programmata tou INTERNET [DownloadManagers,p.x.] kai kataskeuh selidon....[toulaxiston,ego]<BR>Oso parakseno kai na fainetai, H assembly mou fainetai eukoloterh apo C++...<BR>Den exei dhloseis sthn arxh,kai genika thn katalabaino eukolotera...Bebaia,einai pio polyplokh kai gia na kaneis ena pragma ,xreiazetai perissoteres entoles...<BR>kai kopo.../xrono.. smile.gif" border="0

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by banditikoulas:<BR><STRONG><BR>Αυτό που είπες Girioni με έβαλε σε σκέψεις και δοκίμασα το netBeans(που ουσιαστικά είναι το forte σε ο.s) , σε 3 pc. Τα ίδια και στα 3 και μάλιστα σε ένα που είχε win98 , έκανε 1.30 για να ανοίξει (celeron 433, 128mb) και πήρε 80 ολόκληρα mbytes. Είναι όλο σε swing και μάλλον γι'αυτο τρώει πολλά resources. Αν μπορείς δοκίμασε το (αν έχεις χρόνο που δεν νομίζω). Στα XP που έχω τώρα λίγο βελτιώθηκαν τα πράγματα, αλλά όχι μεγάλες διαφορές.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> Ίσως να έχεις δίκιο, εγώ πάντως είμαι ευχαριστημένος με το χρόνο που παίρνει για να φορτώσει (PIII 800 - 256MB - Windows 2000). Πιστεύω είναι και στον υπολογιστή που χρησιμοποιείς. Τέλως πάντων, το θέμα είναι ότι όλοι συμφωνούμε ότι η Java είναι όντως πιο αργή από τη C++ για τον απλούστατο λόγο ότι η C++ τρέχει απευθείας με το λειτουργικό σύστημα κάθε υπολογιστή (γι'αυτό άλλωστε χρειάζεται διαφορετικό compile και link για κάθε διαφορετικό λειτουργικό σύστημα).<P> Επίσης όπως είπε και ο nick η Java δε βγήκε ως γλώσσα που θα φτιάξεις παιχνίδια. Ούτε βγήκε για να εξοβελίσει τη C++, απλώς υπάρχει για να κάνει τον προγραμματισμό πιο εύκολο. Μπορεί να έχεις δίκιο nick, μπορεί να είναι καταλληλότερη για το Ιντερνετ, αλλά προσωπικά τη χρησιμοποιώ για ο,τιδήποτε εφαρμογές γράφω (εκτός βέβαια από COM/DCOM ή DLL που εκεί παίρνει τα ηνία η C++), για τον πολύ απλό λόγο ότι μου δίνει μία ευελιξία προς το τι θέλω να κάνω.<P> Επίσης κάποτε υπήρχε ένα Quake-style παιχνίδι που ήτανε γραμμένο εξ' ολοκλήρου σε Java. Λεγότανε Frag Island, αλλά δυστυχώς τον τελευταίο καιρό που προσπαθώ να το φορτώσω η σελίδα δεν είναι διαθέσιμη. Ήτανε μία applet (αρκετά γρήγορη θα έλεγα) που δε χρησιμοποιούσε ούτε 3D API ούτε VRML, αλλά μόνο πολύγωνα και γραφικά μέσω Java, οπότε το μόνο που χρειαζόσουνα ήτανε ένας java-enabled browser.<P> Έχω στείλε e-mail σε αυτόν που το έγραψε για να μου πει τι γίνεται. Με το που πάρω απάντηση θα σας κάνω ποστ το URL (άν υπάρχει ακόμα). Αν θελεται περισσότερες πληροφορίες για το παιχνίδι κάντε ένα search στο google.<P> Φιλικά.<p>[ 17-06-2001: Message edited by: girionis ]

Δημοσ.

Hi , merika genika comments se osa eipw8hkan mexri twra ...<BR>To kallitero book gia assembly nomizw einai auto pou egrapseo Knuth . Dustuxwes den thimamai titlo , alla ena search sto google 8a boithisei . Einai to mono pou exw dei na eksigei analutika tis entoles IN kai OUT kai exw diabasei polla tutorials / books se assembly . Yparxei kai online se HTML/PDF .<BR>H java den einai fully OO giati pera apo auto pou eipe o girionis , den mporeis se ena class na exeis multiple inheritance (dialdi den mporeis na kaneis extends A , B) enw h C++ to uposthrizei .<BR>Ta Java applet einai dustixws baria frown.gif" border="0 mias kai den exoume oloi PIII sta 1,5 GHz smile.gif" border="0) . H Java VM gia logous sumbatothtas exei 1 (!!!!!!!!!!!!!!!) register otan o peksergasths exei dipsifio ari8mo ...<BR>Bebaia , gia na deite poso kalh einai h Java KAI se megales ebarmoges , rikste mia matia sta projects JavaOS , jazilla (browser) ktl.<BR>Tade efh SinNombre

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by SinNombre:<BR><STRONG>H java den einai fully OO giati pera apo auto pou eipe o girionis , den mporeis se ena class na exeis multiple inheritance (dialdi den mporeis na kaneis extends A , B) enw h C++ to uposthrizei .<BR></STRONG><BR><HR></BLOCKQUOTE><P> Ο ΟΟ προγραμματισμός είναι μία έννοια που αν ρωτήσεις 10 άτομο να σου πούνε τι είναι τότε ο καθένας θα σου δώσει και από μία διαφορετική απάντηση. Βασικά εγώ πιστεύω ότι ο ΟΟ προγραμαμτισμός/γλώσσες είναι γλώσσες που στηρίζοντε και δουλεύουνε με αντικέιμενα (objects). Δεν πιστεύω ότι το γεγονός ότι στη Java δεν έχεις multiple inheritance δείχνει ότι είναι λιγότερο ή περισσότερο ΟΟ γλώσσα.<P> Βέβαια η Java αντί για multiple inheritance υποστηρίζει την έννοια των πολλαπλών interfaces. Για παράδειγμα μπορείς να έχει class A implements B, C, D, E, ... Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλύτερα που δεν υπάρχει multiple inheritance στη Java γιατί αυτό θα δημιουργούσε περισσότερο σύγχηση παρά θα έλυνε προβλήματα. Ένα απλό παράδειγμα. Φαντάσου να υπήρχανε δύο κλάσσεις BankAccount, UOAccount οι οποίες έχουνε και οι δύο την ίδια μέθοδο account(). Τώρα αν η δική σου η κλάσση ήτανε class NewAccount extends BankAccount, UOAccount και είχες εκεί ένα κάλεσμα της μεθόδου account(), που θα ήξερε ο compiler αν καλούσες τη μέθοδο account από την κλάσση BankAccount ή από την κλάσση UOAccount; Βέβαια από ότι βλέπουμε το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και με τα interfaces. Το θέμα είναι εδώ ότι αν υπήρχε μία μέθοδος που ήτανε κοινή για όλα τα interfaces τότε θα υπήρχε μόνο εφαρμογή αυτής της μεθόδου στην κλάσση σου. Ο compiler θα έβλεπε την εφαρμογή και δε θα υπήρχε πρόβλημα για τις υπόλοιπες (από τη στιγμή που το interface δεν παρέχει την εφαρμογή αλλά μόνο την υπογραφή της μεθόδου). Για παρτάδειγμα το παρακάτω είναι νόμιμο στη Java:<P><BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">code:</font><HR><pre><BR>interface BankAccount<BR>{<BR> public void account();<BR>}<P>interface UOAccount<BR>{<BR> public void account();<BR>}<P>public class MyAccount implements BankAccount, UOAccount<BR>{<BR> public void account()<BR> {<BR> System.out.println("account");<BR> }<BR>}<BR></pre><HR></BLOCKQUOTE><P> Η κλάσση είναι υπέθυνη να αποφασίσει ποια account() μέθοδο θα καλέσει. Από τη στιγμή που υπάρχει εφαρμογή της account() o compiler λειτουργεί κανονικά.<P><BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR><BR><STRONG><BR>H Java VM gia logous sumbatothtas exei 1 (!!!!!!!!!!!!!!!) register otan o peksergasths exei dipsifio ari8mo ...<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> Τι ακριβώς εννοείς με αυτό; Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι η JVM διαιρείται σε 4 κυρίως μέρη: Τους registers, τη method area, το garbage collected heap και τη stack. Οι registers είναι τρεις και μαζί με το programme counter διευθύνουν τη stack. Ο λόγος που έχει μόνο τρεις registers είναι γιατί κυρίως οι bytocode εντολές χειρίζοντε από τη stack. Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για το πως δουλεύει η JVM αλλά ξέρω ότι οι registers είναι τρεις (optop register, frame register, variables register) οι οποίοι δείχνουνε σημεία στη stack όταν εκτελείται η κάθε κλάσση.<P> Φιλικά.

Δημοσ.

Ενα δωρεάν βιβλίο για την java είναι του Bruce Eckel το Thinking in Java το οποίο θα βρείτε πολύ ευκολα βαζοντας τον τίτλο σε ένα search engine.

Δημοσ.

PolyKALO to ArtOfAssemblyLanguage...Tora,opote thelo kati,to blepo sthn TXT morfh tou..Skeftomai omos na to agoraso kai san biblio...<BR>ASSEMBLY RULEZ...<BR>Girioni,games san to FragIsland yparxoun PARA polla ,pou prepei na eisai online gia na paiksoun kai xrhsimopoioun MONO to browser..Bebaia,oxi 3d...sto <A HREF="http://www.yahoo.com" TARGET=_blank>www.yahoo.com</A> an kaneis ena serach gia REVERSI tha breis to kataplhktiko AUTO GAMe...

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ]nick[:<BR><STRONG>Girioni,games san to FragIsland yparxoun PARA polla ,pou prepei na eisai online gia na paiksoun kai xrhsimopoioun MONO to browser..Bebaia,oxi 3d...sto <A HREF="http://www.yahoo.com" TARGET=_blank>www.yahoo.com</A> an kaneis ena serach gia REVERSI tha breis to kataplhktiko AUTO GAMe...</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> Ναι μπορεί να υπάρχουνε αλλά είναι γραμμένα εξ'ολοκλήρου σε Java ή ένα μόνο κομμάτι είναι σε Java και το υπόλοιπο σε κάτι άλλο. Τo Frag Island είναι γραμμένο εξ'ολοκλήρου σε Java (και ο client και ο server). Και επίσης θα έχεις προσέξει ότι το Frag Island είναι 3D που για να γίνει χρησιμοποιήθηκαν οι κλάσσεις της Swing. Δηλαδή είναι 100% pure Java παιχνίδι.<P> Φιλικά.<p>[ 19-06-2001: Message edited by: girionis ]

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by SinNombre:<BR><STRONG> [..]<BR>To kallitero book gia assembly nomizw einai auto pou egrapseo Knuth . Dustuxwes den thimamai titlo , alla ena search sto google 8a boithisei . Einai to mono pou exw dei na eksigei analutika tis entoles IN kai OUT kai exw diabasei polla tutorials / books se assembly . Yparxei kai online se HTML/PDF .<BR>[..] </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>apopsi mou einai oti to kalitero gia assembly einai to Art of Assembly Language by Randall Hyde <A HREF="http://webster.cs.ucr.edu/Page_asm/ArtOfAsm.html" TARGET=_blank>http://webster.cs.ucr.edu/Page_asm/ArtOfAsm.html</A> <P>ps: to biblio pou les einai to The Art of Computer Programming , $134.95 to exei to amazon kai kati prepei na lei an analogisteis tin timi tou :) ... tora perisotera esy xereis.

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ]nick[:<BR><STRONG>PolyKALO to ArtOfAssemblyLanguage...Tora,opote thelo kati,to blepo sthn TXT morfh tou..Skeftomai omos na to agoraso kai san biblio...<BR>ASSEMBLY RULEZ... [..] </STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>pos tha to agoraseis reeee ;) afou einai free. mono na to katebaseis se pdf kai na to ektyposeis (me to lazer-printer tou filou sou panta ;) opos ekana kai ego...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...