S4Lv4Ti0N Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2008 Έκανα ότι μου είπανε, έφτιαξα τα settings όπως τα θέλανε... και δεν είπα κακό λόγο εώς τώρα... τώρα που για άλλη μια φορά τους βγάζω λάθος.... και φυσικά βγαίνω μ*****ς που εώς τώρα έχω κρατήσει απίστευτη ψυχραιμία απέναντι τους, γιατί με καβάλησαν. Έβγαλα βίντεο με άλλο κινητό την οθόνη του κινητού μου, περιγράφοντας όσα δίχνω, για το πώς κόλλησε, επείσης την ημερομηνία (μη με πούνε και ψέυτη) απο το in.gr, καθώς και τα settings όπως που ζήτησαν να τα έχω. Τρίτη πρωί, αν όχι Δευτέρα μεσημέρι, θα είμαι εκει.
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Επιτέλους μου κάνανε, ίσως την μόνη εώς τώρα σοβαρή αλλαγή/προσπάθεια για να φτιάξουν την κατάσταση. Μου έδωσαν ένα N73 Music Edition (είχα το νορμάλ n73).. αν και μόνο το κινητό, χωρίς καν μπαταρία... έθεσα την εξής ερώτηση... Είναι Refurbished;; και έλαβα την απάντηση που περίμενα.. "Σας δώσαμε νέο σώμα κινητού με νέα πρόσοψη", απάντηση η οποία δεν απαντάει την ερώτηση μου, γιατι δε θέλει πολύ για να καταλάβεις τι σημαίνει refurbished... και σίγουρα δε σημαίνει "παλιό" ή "χρησιμοποιημένο" κινητό. Το κουτί στο οποίο ήρθε, διότι ζήτησα πιστοποίηση οτι το κινητό είναι καινούριο, έλεγε απάνω "N73 SWAP ENGINE ME". Γιατί αμα τόσο θέλουν να μου δώσουν καινούριο μετά απο τόση ταλαιπωρία να μη μου δώσουν όντως καινούριο και να με έχουνε στο σαλονάκι τους να περιμένω 30 λεπτά να βγάλουνε αυτό το πράγμα, να το αναβαθμίσουν.. και όπως είπε και μία υπάλληλος "Δεν είναι τόσο εύκολο, είναι διαδικασία!".
andr3as Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δώσε μου το ΙΜΕΙ σε pm για να σου πω το ιστορικό του.... Η ΝΟΚΙΑ έχει σαν διαδικασία αλλαγής συσκευής (εφόσον αυτή δεν επιστρέψει σε μια εβδομάδα) να στο αλλάζει με SWAP ENGINE δηλαδή καινούργια πλακέτα... όσο για την πρόσοσψη μάλλον δώρο στην κάνανε....
andr3as Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2008 Λοιπόν φίλτατε S4Lv4Ti0N, αυτά είναι τα στοιχεία της πλακέτας σου. Είναι αν πρόσεξες από το start of warranty αρκετά "φρέσκο πράγμα", σχεδόν σπαρταράει!!! Τώρα σου έχω συνημμένη τη φωτο Nokia Online για να δεις και πως φαίνονται εκεί τα στοιχεία... Αν είχε προϊστορία η συσκευή θα φαινόταν στο Repair Information.... Serial number: 359xxxxxxxxxxxx Warranty: YES Care Services: Warranty Class: SHIPMENT + 25 MONTHS Product Type: RM-133 Handset: N73 Product Code: 0515215 Start of Warranty: 17-12-2007 End of Warranty: 17-01-2010 Ship-to Country: GR-GREECE Ship-to Customer#: 101038S100 Factory SimLock: N Άντε καλορίζικη η καινούργια πλακέτα και χωρίς προβλήματα....
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2008 32.000 lol!!!! Το ίδιο πρόβλημα, και πάλι, στο νέο n73ME!!!! ΕΕΕΕΕΕΕ!!!! θα τρελαθώ!!!! andr3as το σκέφτηκα και το ξανασκέφτηκα, αλλα αδυνατό να πιστέψω οτι μετά απο ένα χρόνο (σε αυτό το κινητό)... έτσι ξαφνικά, μία SIM που δούλεψε τέλεια, όχι μόνο σε αυτό αλλα και σε άλλες συσκευές, γιατι την έχω χρόνια... να τα έπαιξε στο n73... και σε άλλες 2 n73 συσκευές!
andr3as Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Το πρόβλημα δεν το έχεις μόνο εσύ, το έχουν παρουσιάσει και άλλοι με το ίδιο κινητό αλλά κάποιοι το έλυσαν με την αλλαγή της SIM... όπως π.χ. http://www.howardforums.com/showthread.php?threadid=1058638 Λοιπόν θα κάνω αυτό που θα έπρεπε να κάνουν και στην ΝΟΚΙΑ και δεν το κάνουν ποτέ, δηλαδή να στείλω στην ΝΟΚΙΑ (κεντρικά Φινλανδίας) αναφορά προβλήματος και θα περιμένουμε απάντηση.
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Το πρόβλημα το οποίο αναφέρεται στο λίνκ για το φόρουμ που έδωσες είναι οτι γίνεται random clear του call log. Εμένα δε γίνεται αυτό, απλά αδυνατώ να καλέσω μετά απο ένα σημείο... το call log μου είναι απείραχτο όπως ήταν πάντα και με τις κλείσεις όπως τις έχω κάνει.
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 andr3as έχω ετοιμάσει επιστολή για Φινλανδία, στα Αγγλικά με όλη την ιστορία, και λεπτομέρειες, με όσα ονόματα μπορούσα να θυμηθώ... να πάω απο νόκια βούλας με το χαλασμένο κινητό;; ή να στείλω επιστολή και να δώ απο εκεί τι θα γίνει;; δε μπορώ με ένα άχρηστο μαραφέτι, κινητό αγόρασα όχι βαρίδιο.... Και αμα είναι να στείλω το γράμμα μου λές μία διεύθυνση για επιστολές παραπόνων;;
andr3as Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Επικοινωνία με τα κεφάλια: http://www.nokia.com/A4126365 Γενική επικοινωνία: http://europe.nokia.com/A4144989
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Έστειλα την επιστολή πριν κανένα 4-5ήμερο... δε ξέρω αν απαντήσανε σε εσένα αλλα εμένα ούτε φωνή ούτε ακρόαση, και αρχίζω να αναρωτιέμαι αν κάνω καλά που περιμένω φινλανδία ενώ ούτε ελλάδα εδώ δίπλα δε με εξυπηρετούνε. Τι θα γίνει;;
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Με πήρανε τηλέφωνο πρίν ίσως 2 μήνες να μου πούνε πως θα απαντήσουνε μέσω mail. απο τότε δε μου στείλανε ΠΟΤΕ. Και φινλανδία που έστειλα mail με τους πιθήκους τους έλληνες μου απαντήσανε. Οικτρό service, τίποτα λιγότερο. Τώρα η αντικαταστάτρια συσκευή N73 Music Edition, έχει τα ίδια προβλήματα με πρίν με το call button, πιο συχνά, και είναι... 1) Πάρα πολύ αργό, έχω μέσα 2gb memory stick με ούτε 200mb σε αρχεία (φωτό κυρίως) 2) Τις τελευταίες μέρες όλο κάνει restart τη SIM , μερικές φορές μου δίνει και μήνυμα (SIM registration Failed), και απλά κολάει το κινητό στο Insert Sim card, Και για να του κάνω επανεκίνηση θέλει αφαίρεση της μπαταρίας. Γελοίο... μόνο σε αυτά τα κινητά...
G.J.G.L. Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Αγορασες απο vodafone κακως.Eγω φιλε ειμαι τεχνικος της nokia θελεις να σου δωσω μια οδηγια;Μην ξαναπαρεις απο 'εταιρειες' ο θεος να της κανει που αγοραζουν απο μη εγκεκριμενες χωρες.Ανοιξε την συσκευη βγαλε την μπαταρια και δες απο ποια χωρα ειναι και πες το μας.Αν θελεις να βοηθησω!Ο andr3as δυστηχως δεν γνωριζει οτι αυτες οι εταιρειες αγοραζουν απο south africa και kenia.Οσο για την συμπεριφορα των ανθρωπων της nokia ειναι αναλογα στο αφεντικο και δεν φοβουνται ολοι να αναλαβουν της ευθυνες τους προς συμφερων του πελατη.
G.J.G.L. Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Δημοσ. 1 Μαΐου 2008 Αγορασες απο vodafone κακως.Eγω φιλε ειμαι τεχνικος της nokia θελεις να σου δωσω μια οδηγια;Μην ξαναπαρεις απο 'εταιρειες' ο θεος να της κανει που αγοραζουν απο μη εγκεκριμενες χωρες.Ανοιξε την συσκευη βγαλε την μπαταρια και δες απο ποια χωρα ειναι και πες το μας.Αν θελεις να βοηθησω!Ο andr3as δυστηχως δεν γνωριζει οτι αυτες οι εταιρειες αγοραζουν απο south africa και kenia.Οσο για την συμπεριφορα των ανθρωπων της nokia ειναι αναλογα στο αφεντικο και δεν φοβουνται ολοι να αναλαβουν της ευθυνες τους προς συμφερων του πελατη.
andr3as Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Φϊλε μου που λες οτι δεν γνωρίζω... Αφού δουλεύεις στην ΝΟΚΙΑ (όπως και εγώ δούλευα για 7 χρόνια) τότε θα έπρεπε να ξέρεις ότι δεν είναι έτσι όλες οι συσκευές και θα έπρεπε να ρωτούσες πρώτα το παιδί από που είναι συσκευή (δηλαδή να σου πει τα στοιχεία να ελέγξεις) προτού βιαστείς και βγάλεις συμπεράσματα. (Άσχετο... διάβασες ΟΛΑ τα προηγούμενα posts????) Η συσκευή είναι καθαρόαιμα Ελληνική άρα αγοράστηκε αποκλειστικά από τον μοναδικό αντιπρόσωπο Ελληνικών συσκευών στην Ελλάδα την Alpha Copy - ξέρεις... εκεί που δουλέυεις... Πως είναι δυνατόν να λες για συσκευές που βγήκαν από εργοστάσια Νότιας Αφρικής και Κένυα, όταν αν είναι προορισμένα για Ελλάδα τότε τα φέρνει η ίδια η Alpha Copy!!! άρα τα παρέχει η ίδια στον κόσμο και από Nokia Shops... (Ξαναρωτάω είδες τα προηγούμενα posts??? μάλλον δεν θα είδες το Warranty Check στο post #19) Είσαι όντως υπάλληλος της Νοκια ή μας δουλέυεις???
S4Lv4Ti0N Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 2 Μαΐου 2008 Παιδιά πήγα πρωί πρωί, μίλησα με το προσωπικό εκεί, κατέληξα πάλι να μιλάω στην "Μάνατζερ" της Νοκια η οποία μου φέρθηκε σα πελάτης που πάω πρώτη φορά, και όχι 15η που (νομίζω) πήγα σήμερα στο συγκεκριμένο κατάστημα. Μου είπε οτι διάβασε την επιστολή μου έστειλα στη Νόκια καθώς της έγινε προώθηση, και μου είπε πως δεν έχει ιδέα γιατι δε μου απαντήσανε... μου είπε όμως να πάρω στο call center και πήρα την ίδια στιγμή, αφού όμως μου ζήτησαν να ακολουθήσω της οδηγίες τις Μάνατζερ της Νόκια Κα. Λάμπρου, και αφού τους εξήγησα πως έχω κάνει τα πάντα και θέλω πια να μιλήσω με κάποιον πραγματικά υπέυθυνο με απευθύνανε στον Τεχνικό -Διευθυντή- Κο. Κουμπούρη (ελπίζω να μη κάνω λάθος στο όνομα, δε θυμάμαι πολύ καλά). Μου είπε λοιπόν, αφού του τα είπα όλα, και του έδειξα και το βίντεο που έχω στη συσκευή μου, το οποίο τράβηξα απο άλλο νόκια, δίχνοντας το κινητό μου και τα προβλήματα του, (ως αποδεικτικό στοιχείο), οτι θα το κρατήσει μέχρι την δευτέρα-τρίτη, και άμα του εμφανιστούνε τα προβλήματα που ανέφερα θα με στείλει στη Vodafone να πάρω άλλο τηλέφωνο/μοντέλο. Τα προβλήματα τα οποία έχω είναι περιστασιακά, ζήτησα να μάθω τι θα γίνει αν δε βρεθεί κάποιο πρόβλημα (λόγο τύχης/ατυχίας) εγώ τι θα κάνω.. θα πάρω μία χαλασμένη συσκευή πίσω;; ΝΑΙ!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.