rotten crusader Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 H ιστορία μου έχει ως εξής:Πήγα την κάρτα γραφικών μου για rma,και μετα απο μέρες με ειδοποίησαν απο τα κεντρικά ότι η κάρτα μου δεν έχει τον σειριακό αριθμό και δεν μπορεί να θεωρηθεί εντός εγγύησης...μετα απο 1 βδομάδα-στην οποία ακουλούθησαν τα γνωστά"Αν δεν ακούσω για διεκδίκιση μέσω νομικής οδού,δεν σε καλύπτει η εγγύηση,δεν έχεις δίκιο!"-παραδέχθηκαν το λάθος τους,και μου υποσχέθηκαν αντικατάσταση(η οποία και θα γίνει λογικά!) Φυσικά καθ'όλη την διάρκεια της όλης αυτής "περιπέτειας",δημοσίευα το όλο περιστατικό σε 4-5 γνωστά ελληνικά-τεχνολογικά φόρουμ...δλδ έγραφα κάθε μέρα τι μου είπαν,τι τους είπα μέχρι να παραδεχθούν το λάθος τους... Μόλις μου ανέφεραν ότι δικαιούμαι την αντικατάσταση του προιόντος,δημοσίευσα το εξής μύνημα σ'όλα τα φόρουμ που είχα δημοσιεύει το προβλημά μου: Θρίαμβος!!!Η καρτούλα θα αντικατασταθεί,και επειδή τώρα δν υπάρχει διαθέσιμη,λογικά θα κοπεί πιστωτικό...δν με χάλασε! Τελικά αμα τους τρίξεις λίγο τα δόντια,και τους πετάξεις και ένα ινκα+συνήγορος του πολίτη...όλοι αναγνωρίζουν το λάθος τους Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι οι υπάλληλοι του τοπικού καταστήματος,είναι πολύ επικοινωνιακοί και δεν είναι υπερ της εταιρίας...μπορεί να μέρος του επικοινωνιακού συστήματος της εταιρίας(ο υπάλληλος φιλικός,οι "ανώτεροι" φταίνε)...αλλά δεν κόβω το e-shop,να σπαταλάει χρήματα σε σεμινάρια συμπεριφοράς!!! Στo ψητό τώρα... Σήμερα λοιπόν κατα τις 13:15 μου έστειλαν μνμ απο τα κεντρικά να πάω στο τοπικό κατάστημα-και εγώ υπέθεσα ότι είχε έρθει η κάρτα ή το πιστωτικό-..κατα τις 1κ μισή,ενώ είχα προσπαθήσει-ανεπιτυχως- 3 φορές να επικοινωνήσω με το τοπικό κατάστημα,με παίρνουν απο τα κεντρικά,αλλά επειδή η συσκευή μου είναι χαλασμένη τους το έκλεισα!!! Κατά τις 2 φτάνω στο κατάστημα.Ο υπάλληλος μου λέει να κάτσω και γυρίζει την οθόνη του υπολογιστή του προς το μέρος μου..."Διάβασε" μου λέει.(μαζι με αυτόν και ο 2ος υπάλληλος στραμένοι προς το μέρος μου περίμεναν να διαβάσω...)...Η οθόνη είχε το ποστ που ανέφερα ότι "θρίαμβος,τελικά θα μου κόψουν και πιστωτικό... κτλ"...μόλις το διάβασα,με ρωτάει ο ένας υπάλληλος "Ειχες κάποιο πρόβλημα με μας?"...με λίγα λόγια κάποιος απο τα στελέχη του e-shop που είχε λογαριασμό στο site αυτό,ανακάλυψε το πόστ μου,και θεώρησε ότι υπονόησα ότι οι υπάλληλοι του τοπικού e-shop,χρήζουν σεμιναρίων συμπεριφοράς...έτσι κινητοποιήθηκε όλο το e-shop(μέσω,μυνήματος και τηλεφώνου απο τα κεντρικά) για να πάω στο τοπικό κατάστημα και να απολογηθώ για το πόστ μου...τελικά εξήγησα στα παιδία,ότι δν είχα κανένα πρόβλημα με αυτούς,και μάλιστα διόρθωσα και το πόστ μου στο pcmag(απο ότι φαίνεται μόνο αυτό ανακάλυψαν!)... ιδού και το μυνημά μου τροποποιημένο:Θρίαμβος!!!Η καρτούλα θα αντικατασταθεί,και επειδή τώρα δν υπάρχει διαθέσιμη,λογικά θα κοπεί πιστωτικό...δν με χάλασε! Τελικά αμα τους τρίξεις λίγο τα δόντια,και τους πετάξεις και ένα ινκα+συνήγορος του πολίτη...όλοι αναγνωρίζουν το λάθος τους EDIT:Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι οι υπάλληλοι του τοπικού καταστήματος,είναι πολύ επικοινωνιακοί,υπεύθυνοι και γενικά πληρούν στο έπακρο τον ορισμό του υπαλλήλου...σε αντίθεση με το e-shop,που δν πληρεί -ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ-τον ορισμό του καταστήματος,κυρίως λόγο της έλλειψης σεβασμού στον πελάτη...αν κάποιος με βρεί υπερβολικό,η αν κάποιο στέλεχος της εταιρίας θεωρήσει προσβολή προς το προαναφερθέν κατάστημα τα παραπάνω,μπορεί να μου εξηγήσει πως χάθηκε ο σειριακός αριθμός της κάρτας μου κατα την αποστολή της απο το τοπικό κατάστημα στο κέντρο επισκευής... Ό λόγος που έκανα edit το κείμενο,είναι γιατί-όπως με πληροφόρησε εκπρόσωπος της εταιρίας-φαινόταν ότι λέω για τους υπαλλήλους του τοπικού e-shop,ότι χρειάζονται σεμινάρια συμπεριφοράς-πρωσοπικά δν βλέπω πως βγήκε αυτο το συμπέρασμα!-ζητάω λοιπόν δημόσια συγγνώμη απο τους υπαλλήλους αυτούς,καθώς και τους διαβεβαιώνω ότι δεν έχω κανένα παράπονο απο την συμπεριφορά τους,ίσα ίσα όπως προαναφέρω πληρούν στο έπακρο τον ορισμό του υπαλλήλου... Τώρα όσο για αυτούς που δουλέυουν στο e-shop,και έχουν λογαριασμούς στο παρών αλλά και σε άλλα παρόμοια φόρουμ,και χρησιμοποιουν τους λογαριασμούς τους για να βλέπουν ποιοι ποστάρουν εναντίον της εταιρίας τους ένα έχω να πώ:Γιατί δεν βγαίνετε δημόσια να υπερασπιστήτε την εταιρίας σας? ε?Γιατι αντ'αυτού επικοινωνήτε-μεσω τηλ ή πμ- με το άτομο που παραθέτει κάτι εναντίον σας?ε????αλλά μην ανυσηχήτε και όλα θα βρούν το δρόμο τους...και μην τολμήσετε-Το τονίζω αυτό-ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ να με ξανακαλέσετε απο τα κεντρικά,παρα μόνο για να μου ανακοινώσετε την άφιξη της αντικατασθείσας κάρτας μου ή το πιστωτικό... συγγνώμη για το μέγεθος του πόστ μου,αλλά κάπου έπρεπε να τα πώ...ακούω απόψεις!!!
Aligator21 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Και πώς ξέρανε πως το nick rotten crusader (ή οποιοδήποτε άλλο) ανήκει σε εσένα;;; Τους είπες εσύ ότι ναι αυτό είναι δικό μου Post; Κακώς για εμένα διόρθωσες το Post σου
disqualified Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 το ποροβλημα του post σου ειναι αλλου, στην ουσια λες δημοσια οτι συγκεκριμενοι υπαλληλοι δεν υποστηριζουν ουτε υπερασπιζονται την εταιρια στην οποια δουλευουν αλλα κανουν αρνητικα σχολια γι αυτην σε πελατες. Ελπιζω να μην απολυθηκε καποιος, επισης με το πρωτο διαβασμα ευκολα παρεξηγεις και νομιζεις οτι οντως καποιοι υπαλληλοι εχουν προβλημα συμπεριφορας
rotten crusader Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 @Aligator:Έιχα δημοσιεύσει το rma code...άρα φακελώθηκα απο μόνος μου...πάντως όσες φορές και να το διαβάζω,δεν μπορώ να καταλάβω πως προσβάλω τους υπαλλήλους τέσπα!
rotten crusader Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Α,ρε παιδιά ότι δεν είναι υπέρ της εταιρίας...όντως,Βασικά εννοούσα ότι δεν είναι απρώσοποι και ότι υπερασπίζονται τον πελάτη όταν έχει δίκιο...τα έκαψα τα παιδιά έλεος..τεσπα αφού editαρα το γράμμα όλα τελείωσαν..κανείς δεν απολύθηκε.
disqualified Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δεν εχει σημασια τι εννοουσες απλα να προσεχεις οταν αναφερεσαι και σχολιαζεις δημοσια συγκεκριμενα ατομα
dimokritos Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 εγώ δεν κατάλαβα κάτι άλλο, οι υπάλληλοι του καταστήματος σε καλέσανε για εξηγήσεις. ήταν δική τους πρωτοβουλία ή τους δασκαλέψανε απο τα κεντρικά?? και στο κάτω κάτω με ποιό δικαίωμα σου λένε εσένα να διορθώσεις κάτι στο net που δημοσίευσε κάποιος που ταιριάζει με την δική σου περίπτωση, άσχετα αν είναι το ίδιο πρόσωπο. αν θίχτηκαν οι υπάλληλοι να ακολουθήσουν τη νομική οδό για συκοφαντική δυσφήμηση. και φυσικά πολύ κακώς διόρθωσες το post σου. μόνο να προσθέσεις ένα επιπλέον κράξιμο έπρεπε. ΕDIT. τώρα είδα ότι είχες πεί το rma. γράψε λάθος στο απόσπασμα.
thes1os Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Τώρα τί να πείς... Λογικό απο τον φίλο πιτσιρικά να είναι λίγο παραπάνω παρορμητικός και να γράψει και κανα δυο λόγια παραπάνω, αλλά και αυτό το e-shop ξέρει καλά πώς οι πελάτες του είναι άτομα που την ψάχνουν την δουλειά και είναι ενημερωμένοι. Δεν πάει να ψωνίσει στο e-shop το κοριτσάκι που μόλις πέρασε στο πανεπιστήμιο και θέλει ένα laptop για να κάνει chat στο msn ούτε ο γιαπίς που μπαίνει στο πολυκατάστημα, ρωτάει ποιος είναι ο καλύτερος, τον κοιτάει στο μέγεθος, τα σκάει τον παίρνει και φεύγει. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί πρέπει κάποιος για να βρει το δίκιο του (επειδή έτυχε να γνωρίζει τα δικαιώματά του όπως ο rotten crusader και η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών του e-shop) θα πρέπει να φτάσει να επικαλείται ινκα και θεούς και δαίμονες... Μιας και παρακολουθούν λοιπόν την συμπεριφορά του αγοραστικού κοινού τους, τέτοια ποστ σαν το παραπάνω, πρέπει να καταλαβαίνουν ότι τους κάνουν μόνο και μόνο ζημιά και είναι κρίμα. Εγώ δεν στέκομαι στα όσα έγιναν με τα ποστ στα φόρουμ και τα τηλεφωνήματα από τα κεντρικά (αν και τα θεωρώ πρωτόγνωρα και αξιοπερίεργα) αλλά για μία ακόμη φορά στην ταλαιπωρία που πρέπει να υποστείς για να βρεις το δίκιο σου... Με κάτι τέτοια εγώ για παράδειγμα, χωρίς να έχω καμία αρνητική εμπειρία απο το e-shop, ακούγοντας τα προβλήματα των άλλων, έπαψα να ψωνίζω από αυτούς. Με κέρδισαν τα multirama για παράδειγμα μόνο και μόνο επειδή εφαρμόζουν τον νόμο (...no comment...) και δέχονται χωρίς δεύτερη κουβέντα πλέον (σχεδόν) επιστροφή και αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος εντός εγγύησης ή επειδή anyway το μετάνιωσες τελικά, μέσα σε 7 ημέρες. Χρησιμοποιώ το ε-shop μόνο ώς "ανταγωνιστή" λέγοντας -αν έχει καλύτερη τιμή για το ίδιο προϊόν- "εκεί το βρήκα τόσο πιο φθηνά" και προσαρμόζουν έτσι την τιμή με έκπτωση. Πέρα από την κουτσουκέλα του rotten crusader στο ποστ του περί των υπαλλήλων, θεωρώ πως με τέτοια "αγωνιστική συμπεριφορά" (χώστα crusader, τρίξε τους τα δόντια!!!) καταφέρνουμε να αλλάξουμε το πεδίο αργά καισταθερά υπέρ μας. Αρκεί να μην γίνεται τίποτα απο αυτά εις βάρος κακοπληρωμένων υπαλλήλων.
disqualified Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 συμφωνω οτι πρεπει να ξερουμε τα δικαιωματα μας και να παιρνουμε αυτο που δικαιουμαστε, ωστοσο για να κανω το δικηγορο του διαβολου και το eshop δεχεται επιστροφες προιοντων επειδη αλλαξες απλα γνωμη και μαλιστα μεσα σε 14 μερες, δυνατοτητα της οποιας εχω κανει χρηση και πηρα τα χρηματα μου πισω γρηγορα και απλα http://www.e-shop.gr/how_return.phtml
seventh_son Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2007 πάλι για e-shop θα λέμε ; Εδώ ένα forum ολόκληρο είχε βγει δημόσια και τους είχε κράξει και δεν έγινε τίποτα. δε θυμάμαι ποιος moderator παλιότερα είχε βγεί και περίμενε μια δημόσια απάντηση από κάποιον εκπρόσωπο του e-shop. Οι άνθρωποι σε θέμα rma είναι απλώς ελεηνοί. Απλά παρακαλάς να μη χαλάσει κάτι. Αν χαλάσει μετά κάνεις το σταυρό σου και αρχίζεις τα ψυχοφάρμακα.
agrb Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2007 Υπάρχουν άτομα που ψωνίζουν ακόμα από το e-shop. Έλεος. Στη Στουρνάρη βρίσκεις ότι θες και άμα πιέσεις και λίγο το παίρνεις πιο φθηνά από το e-clop. Για την επαρχία υπάρχει το Πλαίσιο τα τοπικά καταστήματα καθώς και πολλά άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα της ημεδαπής και της αλοδαπής. Για όσους δεν γνωρίζουν, το πρόβλημα ξεκινάει από το σπασίκλα τον ιδιοκτήτη του που επειδή οικονόμησε κι αυτός δύο δεκάρες μετά από τόσα χρόνια νομίζει ότι έπιασε τον πάπα... όπως όλοι οι νεόπλουτοι. Άσε με τον προϊστάμενο του υποτιθέμενου service. Είναι ο παλιός του τεχνικός. Αυτός μάλον διεκδικεί τα πρωτεία της σπασικλίασης. Είναι αυτός που κρίνει τα RMA. Βέβαια ξέρετε τι φταίει όταν ένας άνθρωπος (τρόπος του λέγειν) είναι ξυνός και σπαστικός και δεν νομίζω ότι χρειάζονται περεταίρω εξηγήσεις. Πάντως διάθεση για εξυπηρέτηση δεν υπάρχει ούτε για δείγμα και τα παιδάκια στα καταστήματα - τρύπες - αποθήκες (points), τα έχουν κάτω από ισχυρή πίεση. Τι να σου κάνουν κι αυτά. Τι να πεις... Το forum τα λέει όλα και έξω από τα δόντια. Αλλιώς ξεκινήσανε κι αλλού βαδίζουνε. Πρόβλημά τους.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2007 Απλά παιδιά, ο νόμος λέει και κάτι για "εργοστασιακή συσκευασία" ή κάτι αντίστοιχο (δεν θυμάμαι τον ακριβή όρο) και εκεί πατάει η οποιαδήποτε εταιρία δεν θέλει να παραλάβει και να επιχειρήσει να μεταπωλήσει ανοιγμένο προϊόν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.