Προς το περιεχόμενο

facade - emotion based adventure


Praetorian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Σήμερα διάβαζα ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το πως γράφει κανείς ένα adventure game. Εντάξει ο τίτλος είναι λίγο παραπλανητικός, αλλά έχει ενδιαφέρουσες απόψεις από δύο σπουδαίους δημιουργούς παιχνιδιών, τον Dave Grossman (Monkey Island 1 kai 2, Sam n Max Episodes) και τον David Cage (Nomad Soul, Fahrenheit, Heavy Rain).

 

Τέλος πάντων κάπου στο άρθρο αναφέρεται αυτό το freeware adventure game που λέγεται Facade. Στην επίσημη σελίδα, περιγραφεται ως "a one-act interactive drama (AI-based, real-time rendered 3D virtual characters)" . Όπως καταλαβαίνεται πρόκεται για μονόπρακτο (και συνεπώς σχετικά σύντομο παιχνίδι). H ιστορία είναι ότι δύο φίλοι σου που είναι ζευγάρι (η Grace και ο Trip) σε καλούν στο σπίτι τους για να βρεθείτε, αλλά σύντομα η συνάντηση παίρνει άσχημη τροπή καθώς μπλέκεσαι σε ένα καβγά μεταξύ του ζευγαριού.

 

Η διαφορά του από ένα κλασσικό adventure είναι ότι δεν υπάρχει το γνωστό είδος γρίφων που πρέπει να λύσεις, αλλά μέσα από τη συζήτηση σου με τους χαρακτήρες επηρεάζεις τις αντιδράσεις τους και την έκβαση της ιστορίας (οπότε έχει και ένα καλό replay value). Οι προτάσεις που εισάγεις στο παιχνίδι είναι ελεύθερες (πρέπει να τις γράψει ο παίκτης), ενώ ο text parser είναι αρκετά καλός.

 

Μπορείτε να δείτε το trailer εδώ:

 

Το παιχνίδι εκδόθηκε το 2005 και επανεκδόθηκε με κάποια bug fixes και πολύ μικρότερο μέγεθος (λόγω συμπίεσης των audio files) τo 2006 (κάπου 167MB).

 

Τα γραφικά μπορεί να ξενίζουν με την πρώτη ματιά, αλλά το concept και η εκτέλεση φαίνεται να έχουν αρκετό ενδιαφέρον για να παραμερίσει κάποιος τους δισταγμούς του. Επιπλέον, νομίζω ότι τα γραφικά συνηθίζονται πολύ εύκολα και μπορεί κανείς να βρει ότι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στην κίνηση και τις εκφράσεις.

 

Οι δημιουργοί του Andrew Stern και Michael Mateas έχουν φτιάξει μια "εταιρεία" με την επωνυμία Procedural Arts και τώρα σχεδιάζουν το επόμενο project που θα λέγεται "The Party".

Δημοσ.

Ωραιο φαινεται. Θα το κατεβασω να δω τι λεει, αν και τα αγγλικα δεν ειναι και τοσο καλα..

Δημοσ.

Το είχε παρουσιάσει το pcmaster πριν χρόνια όταν πρωτοβγήκε (μάλλον 2005) και είχε γράψει διθυράμβους ο Τσουρινάκης γι' αυτό.

 

Το είχα παίξει και εγώ για κανένα μισάωρο και μου άρεσε αρκετά. Σίγουρα είναι ενδιαφέρον. Το κάθε παιχνίδι κρατάει λίγο πάντως (νομίζω γύρω στα 7-8 λεπτά, αν θυμάμαι καλά) και από κει και έπειτα απλά το ξαναπαίζεις και κάνεις διαφορετικά πράγματα.

 

Απλά, μια διαφορετική εμπειρία και ίσως μια εισαγωγή στο μέλλον των adventures

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...