Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

για ψαξτε λιγο να βρειτε το νομο που ειχε περασει ο Μητσοτακης το 93 για τον οτε και θα σας λυθουν πολλες αποριες.

εγω προσφατα το εμαθα και ολα τα κατα που ελεγα για τον οτε σταματησαν....

Δημοσ.

Δηλαδή όλα τα κακά του ΟΤΕ ξεκίνησαν το 1993; Πιό πριν ήταν όλα τέλεια;

Εγώ θυμάμαι ότι στη δεκαετία του '80 αν δεν είχες μέσο μπορεί να περίμενες και 10 χρόνια για νέα σύνδεση.

Θυμάμαι πολύ καλά ότι κάναμε πανηγύρια όταν μας έβαλαν τηλέφωνο στο εξοχικό και δε θα χρειαζόταν να πάμε 5 χιλιόμετρα πιό μακριά για να πάρουμε τηλέφωνο από το μπακάλικο (βλέπεις τότε δεν υπήρχαν καρτοτηλέφωνα και τα κινητά ήταν μια εξωτική τεχνολογία που βλέπαμε στις ταινίες). Και εννοείται ότι την κολόνα που χρειάστηκε για να επεκταθεί το δίκτυο από το διπλανό σπίτι την πληρώσαμε εμείς (για αυτούς που λένε ότι το δίκτυο είναι περιουσία του ΟΤΕ).

Δημοσ.
κρατιεται με νυχια και με δοντια απο τα παγια, απο την ερημη την επαρχια, πινοντας παράλληλα το αιμα μας.

 

Εδω εισαι λαθος.Το παγιο στον Οτε που πληρωνουμε ολοι μας εξυπηρετει και αυτο το σκοπο(εκτος της συντηρησης των υπεραριθμων υπαλληλων του :-D ) :Περιοχες της επαρχιας να εχουνε ευρυζωνικες υπηρεσιες που σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση καμια ιδωτικη εταιρεια δεν θα προσεφερε καθως δεν θα της ητανε κερδοφορες.

Δημοσ.

Έχω κάνει αίτηση στην HOL για σύνδεση με το δίκτυο της για παροχή σταθερής τηλεφωνίας και internet (hol double-play) απο τις 15 Ιουλίου....και ακόμη περιμένω. Εν το μεταξύ προσπάθησα πολλές φορές να επικοινωνήσω μαζί τους, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Επειδή έχω υπογράψει συμβόλαιο στο οποίο ανφέρεται ότι σε περίπτωση διακοπής οφείλω να πληρώσω κάποια λεφτά (120?), κάνω ακόμη υπομονή.Έχει κανείς καμιά καλή ιδέα για το πως θα γίνει να διακόψω το συμβόλαιο και να μην πληρώσω αυτά τα λεφτά, τα οποία αποτελούν νταβατζιλίκι, για μια υπηρεσία που ακόμη δεν έχω λάβει??

Δημοσ.

Να προχωρησουν και στην επαρχια οι εναλλακτικοι το συντομοτερο,δεν ειναι κατασταση αυτη να κατανοησουν οι ανεγκεφαλοι υπαληλλοι του οτε και να στρωθουν να δουλεψουν να παει παντου το δικτυο μεγαλων ταχυτητων.Τελος τα τσαμπουκαλικια, να πανε σπιτια τους οσοι δεν θελουν την προοδο της χωρας μας στις τηλεποικοινωνιες.Δεν ειναι κατασταση αυτη με χιλιαδες εκρεμοτητες συνδεσεων,να δοθουν οι φορητοτητες με περισσοτερες απο 6000 την εβδομαδα ειναι απαρεδεκτο να περιμενουν οι καταναλωτες τοσο πολυ καιρο.

Δημοσ.

Προφανώς πολλοί έχουν έχουν ιδέα για το τι συμβαίνει σήμερα.

 

Δεν θα μιλήσω για το παρελθόν διότι δεν μπορούν να συγκριθούν οι εποχές. Για να το καταλάβει κάποιος αυτό θα πρέπει να έχει γνώση της τεχνολογίας που υπήρχε τότε και αυτής που υπάρχει σήμερα.

 

Δεν υπερασπίζομαι τον ΟΤΕ. Υπερασπίζομαι τον χώρο. Ένα χώρο όπου σε πρώτη φάση έγιναν χιλιάδες παράνομες προεπιλογές φορέα χωρίς την συγκατάθεση του πελάτη. Σε δεύτερη φάση ένα τρελό κυνήγι πελατών με υποσχέσεις για "ιδιόκτητο δίκτυο" σε περιοχές όπου δεν είχαν βάλει ούτε βίδα.

 

Απλά ο ΟΤΕ είναι καλύτερος από τον ανταγωνισμό. Το μόνο αρνητικό σήμερα είναι οι τιμές και το πάγιο της κλασικής τηλεφωνίας. Και τα δύο δυστυχώς ελέγχονται από την ΕΕΤΤ. Και λέω δυστυχώς διότι στην Ελλάδα του σήμερα δεν γίνεται ρύθμιση και έλεγχος της αγοράς, αλλά ρύθμιση και έλεγχος μιας μόνο εταιρίας, του ΟΤΕ.

Δημοσ.

Απο τη σημερινη ελευθεροτυπια

 

Κάποιοι ξέχασαν (;) να ενημερώσουν το πληροφορικό σύστημα

 

Γκάφα έφερε την καμπάνα 3 εκατ.

 

Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ

 

Ποιος έκανε το λάθος; Την απάντηση στην ερώτηση των... 3 εκατ. ευρώ αναζητούν τις τελευταίες ημέρες στον ΟΤΕ, όπου για πολλοστή φορά διαπιστώνεται η δυσλειτουργία μεταξύ των διαφόρων υπηρεσιών του.

 

 

Το 2007 δεν είναι η καλύτερη χρονιά του ΟΤΕ όσον αφορά τις σχέσεις του με την ΕΕΤΤ

Οταν αργά την Παρασκευή στον οργανισμό πληροφορήθηκαν πως η ΕΕΤΤ αποφάσισε την επιβολή προστίμων συνολικού ύψους 3,014 εκατ. ευρώ για καθυστερήσεις στην αποδέσμευση γραμμών, έπεσαν από τα σύννεφα. Στελέχη του ΟΤΕ έλεγαν πως η ΕΕΤΤ τον «έχει βάλει στο μάτι» και ότι δεν περίμεναν μια τέτοια εξέλιξη ελάχιστες μόλις ώρες μετά την «πυροσβεστική» πρωτοβουλία του υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη και τη συνάντησή του με τους Νικ. Αλεξανδρίδη και Π. Βουρλούμη.

 

Τη Δευτέρα τα νέα πρόστιμα ήταν, όπως αναμενόταν, το κύριο θέμα συζητήσεων στους ψηλότερους ορόφους του μεγάρου. Οι αρμόδιες διευθύνσεις διερρήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι δεν υπήρχαν τόσες εκκρεμότητες που να δικαιολογούν τις κυρώσεις και λίγο μετά διαπιστώθηκε πως κάποιοι ξέχασαν (;) να ενημερώσουν το πληροφορικό σύστημα του ΟΤΕ!

 

Σημειώνεται πως η ΕΕΤΤ βασίζεται στα στοιχεία του συγκεκριμένου συστήματος και ζητεί συχνά - πυκνά στοιχεία για να διαπιστώσει την πορεία διαφόρων κρίσιμων μεγεθών, όπως η πορεία της αποδέσμευσης γραμμών και της εκχώρησής τους σε εναλλακτικούς παρόχους. Ετσι, ο ΟΤΕ είχε μεν απελευθερώσει γραμμές, ικανοποιώντας σχετικές αιτήσεις που είχαν κατατεθεί από (πρώην πια) συνδρομητές του, αλλά τα γρανάζια του εσωτερικού του μηχανισμού κάπου κόλλησαν με αποτέλεσμα να παραδοθούν στην ΕΕΤΤ μη επικαιροποιημένα στοιχεία.

 

Μετά από αυτή τη διαπίστωση οι τόνοι κατά της επιτροπής έπεσαν και λέγεται πως έγινε προσπάθεια να ακυρωθεί το πρόστιμο, χωρίς αποτέλεσμα.

 

Για την τιμή των όπλων

 

Χθες, πέντε ημέρες μετά την ανακοίνωση για τις νέες κυρώσεις, ο ΟΤΕ εξέδωσε -για την τιμή των όπλων μάλλον- ανακοίνωση με την οποία αμφισβητεί το σκεπτικό της απόφασης της επιτροπής. «Το σκεπτικό δρομολογεί επιβολή νέων προστίμων θέτοντας τελείως εξωπραγματικούς όρους και χρόνους συμμόρφωσης του ΟΤΕ σε διάφορες, κατά την ΕΕΤΤ, ρυθμιστικές του υποχρεώσεις», εκτιμά ο οργανισμός. Χαρακτηρίζει παράνομο το πρόστιμο και δηλώνει πως θα προσφύγει (σ.σ. για άλλη μία φορά) στη Δικαιοσύνη.

 

Γενικότερα, το 2007 δεν είναι η καλύτερη χρονιά του ΟΤΕ όσον αφορά τις σχέσεις του με την ΕΕΤΤ, η οποία ώς σήμερα του έχει επιβάλει πρόστιμα συνολικού ύψους 33,4 εκατ. ευρώ.

 

Την ίδια στιγμή, κύκλοι της αγοράς εκτιμούν πως ο ΟΤΕ, που σήμερα αποδεσμεύει περίπου 7.000 γραμμές εβδομαδιαίως, δεν είναι αντικειμενικά σε θέση να επιταχύνει τους ρυθμούς του και να ικανοποιεί περισσότερες αιτήσεις. Ωστόσο, θεωρείται ισχυρότατο το ενδεχόμενο ώς το τέλος του χρόνου ο οργανισμός να έχει χάσει συνολικά περισσότερους από 250.000 πελάτες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...