Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με στόχο τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρότεινε τη Δευτέρα τον υποχρεωτικό εφοδιασμό όλων των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων με συστήματα υποβοήθησης πέδησης (Brake Assist) από το 2009. Η Επιτροπή εκτιμά ότι εάν το σύνολο του ευρωπαϊκού στόλου οχημάτων διέθετε σήμερα τέτοια συστήματα θα αποφεύγονταν κάθε χρόνο 1.100 θάνατοι πεζών. Υπολογίζεται ότι περίπου 8.000 πεζοί και ποδηλάτες χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο στους ευρωπαϊκούς δρόμους ύστερα από σύγκρουση με αυτοκίνητα.

 

Η Επιτροπή προτείνει επίσης το σχεδιασμό των προφυλακτήρων και του καπό έτσι ώστε να περιορίζουν τις συνέπειες ενδεχόμενης σύγκρουσης, σε συνδυασμό με τη χρήση νέων υλικών. Τα συστήματα υποβοήθησης πέδησης αναλαμβάνουν να αυξήσουν την πίεση της πέδησης (να φρενάρουν το όχημα ταχύτερα) σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Η τεχνολογία υιοθετήθηκε πρώτα από τη Mercedes-Benz, η οποία διαπίστωσε στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ότι οι περισσότεροι οδηγοί αποτυγχάνουν να πατήσουν το πετάλ του φρένου αρκετά σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης. Όταν ο οδηγός πατήσει απότομα το πετάλ των φρένων, έστω και ελαφρά, το σύστημα αναλαμβάνει να φρενάρει με τη μέγιστη ένταση, μειώνοντας την απόσταση έως την πλήρη ακινητοποίηση έως και κατά 20%. Οι νεώτερες εκδόσεις του συστήματος μετρούν επίσης με ραντάρ την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

 

Source.png Πηγή: Free Greece Tech News

Δημοσ.
...Όταν ο οδηγός πατήσει απότομα το πετάλ των φρένων, έστω και ελαφρά, το σύστημα αναλαμβάνει να φρενάρει με τη μέγιστη ένταση, μειώνοντας την απόσταση έως την πλήρη ακινητοποίηση έως και κατά 20%...
Και αν το όχημα που ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής (όπως συμβαίνει συνήθως στην Ελλάδα) δεν διαθέτει το ανάλογο σύστημα, γίνεται ένα με το προπορευόμενο :mrgreen:

 

Πέρα από την πλάκα, κάθε καινοτομία που βοηθάει στην μείωση των ατυχημάτων είναι ευπρόσδεκτη, αλλά το πρόβλημά μας στην Ελλάδα δεν είναι η έλειψη τέτοιων συστημάτων αλλά το ότι δεν ξέρουμε να οδηγούμε. Στην υπόλοιπη Ευρώπη ίσως να μειωθούν τα ατυχήματα, αλλά εδώ μάλλον θα αυξηθούν με αυτό.

Δημοσ.

ρε,οταν εβρεχε μυαλα,καποιοι κρατουσαν ομπρελα.ειμαι σε περιφερειακο δρομο της Πατρας σημερα με 80-90,και βλεπω απο μακρια στο φαναρι (που ηταν πρασινο το δικο μου) να περναει μια παρεα 3 ατομα.εγω πρασινο εχω το ποδι σταθερα στο γκαζι ουτε κοβω,ουτε επιταχυνω,αλλα παταω κορνα να με δουν.οι δυο περνανε γρηγορα-γρηγορα,και ο τριτος κοντοστεκεται ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ και μου κανει νοημα,"οτι τι?" ευτυχως το κορσακι εχει καλα φρενα.ε,αναβεις αλαρμ να κατεβεις και να τον σπασεις στο ξυλο η οχι?

Δημοσ.

Ενώ οι δρόμοι μας είναι φοβεροί....

 

Το πρόβλημα είναι μερικοί νομίζουν πως ξέρουν να οδηγούν, ή το θεωρούν μαγκιά/επίδειξη αντρισμού να τρέχουν, να περνάνε με κόκκινο, χειρόφρενα, κολιές, σπινιές, 30 κιλά subwoofer, "δε βάζω ζώνη γιατί θα μου ζαρώσει το πουκάμισο, και σιγά μη τρακάρω" και άλλα 1002...

 

- Βγάλτε τα Θρησκευτικά και βάλτε Οδηγική Αγωγή

- Ολα τα πρόστιμα να πηγαίνουν στην οδοποιία

 

ΕΛΕΟΣ!

Δημοσ.
δε βάζω ζώνη γιατί θα μου ζαρώσει το πουκάμισο

Πάντως, αυτό δεν είναι και ψέμμα. :rolleyes: Εντάξει, δε μιλάω για πουκάμισο. Οτι "πανωφόρι" βάλεις, η ζώνη στο κάνει... :mad:

Αλλά σε δρόμους μεγάλης ταχύτητας (λεωφόρους-αυτοκινητόδρομους-εθνικές) δεν το συζητάω κάν για ζώνη, εννοείται. ;)

Δημοσ.
ε,αναβεις αλαρμ να κατεβεις και να τον σπασεις στο ξυλο η οχι?

 

Χαλαρά posca του σπας και 5 πλευρά του μ@λ@κ@ για να σε θυμάται....

 

Έχω κατέβει κι έγω βρίσει τρελλά μερικά πιτσιρίκια που περνάνε μπροστά σου με το πάσο τους και το παίζουν και μάγκες, αλλά την κάνανε με ελαφρά πηδηματάκια. Δε θα αντιμιλήσει κανένα μια φορά??? Θα τις μαζέψει για όλα...

Δημοσ.

Κάπου στον ΚΟΚ λέει ότι οι πεζοί έχουν προτεραιότητα αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Στην Ελλάδα ισχύει ο νόμος του ισχυρού. Προτεραιότητα έχει αυτός που έχει μεγαλύτερο όχημα...

Δημοσ.
Κάπου στον ΚΟΚ λέει ότι οι πεζοί έχουν προτεραιότητα αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα. Στην Ελλάδα ισχύει ο νόμος του ισχυρού. Προτεραιότητα έχει αυτός που έχει μεγαλύτερο όχημα...

προσφατα πηρα διπλωμα (κατι μηνες).πουθενα δεν ελεγε οτι σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας με κοκκινο για τους πεζους φαναρι οι πεζοι εχουν προτεραιοτητα.παντα ελεγε προσεχτε τους πεζους γιατι πολλοι ειναι ζωα:-D

Δημοσ.

όπως είπε και ενας φίλος πιό πάνω, πρέπει

1. Να μπει ΑΜΕΣΑ η οδικη αγωγή στα σχολεία

2. Τα λεφτά από τα πρόστιμα να πηγαίνουν στη σήμανση, την οδοποιεία και την οδική αγωγή,

3. Να γίνει πιό συστηματικό κυνήγημα (και γράψιμο) των παραβατών από τις αρχές - έχετε συνηδητοποιήσει οτι αν έφτιαχναν ενα task force από 5-7 μονάδες το οποίο κάθε μέρα θα έγραφε για δακτύλιο, στάθμευση με αλάρμ και κάτι κοκκινάκια και διπλές ουρές για στρίψιμο, θα είχαν τόσα έσοδα που θα κάλυπταν και το κόστος λειτουργίας του task force και θα έμεναν και χρήματα για τα υπόλοιπα!

Δημοσ.
προσφατα πηρα διπλωμα (κατι μηνες).πουθενα δεν ελεγε οτι σε δρομο ταχειας κυκλοφοριας με κοκκινο για τους πεζους φαναρι οι πεζοι εχουν προτεραιοτητα.παντα ελεγε προσεχτε τους πεζους γιατι πολλοι ειναι ζωα:-D

 

 

εσύ λοιπόν που πρόσφατα πήρες δίπλωμα και δεν θυμάσαι αν έλεγε μέσα τπτ τέτοιες ανακρίβειες, δοκίμασε να χτυπήσεις πεζό "χωρίς να έχει προτεραιότητα" και στου βοδιού το κέρατο να σου εμφανιστεί, και σου εύχομαι να μην χρειαστεί να κάνεις πεζοδρόμιο για να τον ξεπληρώσεις...

 

Και τι σημαίνει πρόσεχε του πεζούς? κάνουν άσχημα βαθουλώματα στους προφυλακτήρες?

 

Εσύ πριν κάτι μήνες δεν είσουν πεζός? ίπταντο??

 

ας αφήσουμε λοιπόν τις μαγκές στους δρόμους γιατί με την ζωή μας και των άλλων δεν παίζουμε..

Δημοσ.
εσύ λοιπόν που πρόσφατα πήρες δίπλωμα και δεν θυμάσαι αν έλεγε μέσα τπτ τέτοιες ανακρίβειες, δοκίμασε να χτυπήσεις πεζό "χωρίς να έχει προτεραιότητα" και στου βοδιού το κέρατο να σου εμφανιστεί, και σου εύχομαι να μην χρειαστεί να κάνεις πεζοδρόμιο για να τον ξεπληρώσεις...

 

Και τι σημαίνει πρόσεχε του πεζούς? κάνουν άσχημα βαθουλώματα στους προφυλακτήρες?

 

Εσύ πριν κάτι μήνες δεν είσουν πεζός? ίπταντο??

 

ας αφήσουμε λοιπόν τις μαγκές στους δρόμους γιατί με την ζωή μας και των άλλων δεν παίζουμε..

1)δεν εχω καμμια ορεξη να χτυπησω πεζο.

2)το ξερω πολυ καλα οτι ο πεζος προηγειται,ειμαι ακομα πεζος δεν κυκλοφορω μονο με το αμαξι.(μαλλον πιο πολυ πεζος και ποδηλατης ειμαι παρα οδηγος)

3)οταν λεω προσεχε τους πεζους εννοω κατι κωλοπαιδα/αληταραδες της δεκαρας/μαγκες που μολις βγηκαν απ'τ αυγο που το παιζουν "και καλα"

4)δεν το παιζω καβαλαρης της ασφαλτου,αλλα οταν ειμαι νομοτυπος και ο αλλος μαλακας τελειως εχω το δικιο με το μερος μου.δεν ειπα οτι εχω το δικαιωμα να τον χτυπησω και να του κανω ζημια απλα ενα μπινελικι βρε αδερφε σου βγαινει απο μονο του!;)

Δημοσ.
1)δεν εχω καμμια ορεξη να χτυπησω πεζο.

2)το ξερω πολυ καλα οτι ο πεζος προηγειται,ειμαι ακομα πεζος δεν κυκλοφορω μονο με το αμαξι.(μαλλον πιο πολυ πεζος και ποδηλατης ειμαι παρα οδηγος)

3)οταν λεω προσεχε τους πεζους εννοω κατι κωλοπαιδα/αληταραδες της δεκαρας/μαγκες που μολις βγηκαν απ'τ αυγο που το παιζουν "και καλα"

4)δεν το παιζω καβαλαρης της ασφαλτου,αλλα οταν ειμαι νομοτυπος και ο αλλος μαλακας τελειως εχω το δικιο με το μερος μου.δεν ειπα οτι εχω το δικαιωμα να τον χτυπησω και να του κανω ζημια απλα ενα μπινελικι βρε αδερφε σου βγαινει απο μονο του!;)

 

αυτό θέλω να σου πω, ποτέ δεν έχουμε το δίκιο με το μέρος μας όταν αφορά πεζούς.

 

το μπινελίκι βγαίνει πάντα σε όλες τις περιπτώσεις, έχουμε - δεν έχουμε δίκιο..

 

από αυτούς πάντως που ανέφερες νομίζω ότι κινδυνεύεις λιγότερο γιατί έχουν καλύτερα αντανακλαστικά.

Δημοσ.
αυτό θέλω να σου πω, ποτέ δεν έχουμε το δίκιο με το μέρος μας όταν αφορά πεζούς.

διαβασε σε παρακαλω πολυ το πρωτο μου ποστ.αν ξερεις στοιχειωδη ΚΟΚ θα καταλαβεις οτι εφοσον δεν εγινε ατυχημα,εχω ΟΛΟ το δικιο με το μερος μου.ΑΝ γινοτα ατυχημα ΦΥΣΙΚΑ και θα ειχα αδικο.ΑΛΛΑ εν προκειμενη περιπτωση την μαλακια την εκανε ο πεζος και οχι εγω.και οι πεζοι εχουν υποχρεωσεις εκτος απο δικαιωματα.σαν πεζος λοιπον ο εν λογω κυριος δεν φερθηκε σωστα

 

κι αν ακομα το σκεφτεσαι,θυμησουμε την επομενη φορα που θα σου πεταχτει καποιος στο φαναρι.

 

τελος συζητησης

Δημοσ.
διαβασε σε παρακαλω πολυ το πρωτο μου ποστ.αν ξερεις στοιχειωδη ΚΟΚ θα καταλαβεις οτι εφοσον δεν εγινε ατυχημα,εχω ΟΛΟ το δικιο με το μερος μου.ΑΝ γινοτα ατυχημα ΦΥΣΙΚΑ και θα ειχα αδικο.ΑΛΛΑ εν προκειμενη περιπτωση την μαλακια την εκανε ο πεζος και οχι εγω.και οι πεζοι εχουν υποχρεωσεις εκτος απο δικαιωματα.σαν πεζος λοιπον ο εν λογω κυριος δεν φερθηκε σωστα

 

κι αν ακομα το σκεφτεσαι,θυμησουμε την επομενη φορα που θα σου πεταχτει καποιος στο φαναρι.

 

τελος συζητησης

 

...i rest my case

Δημοσ.
Πάντως, αυτό δεν είναι και ψέμμα. :rolleyes: Εντάξει, δε μιλάω για πουκάμισο. Οτι "πανωφόρι" βάλεις, η ζώνη στο κάνει... :mad:

Αλλά σε δρόμους μεγάλης ταχύτητας (λεωφόρους-αυτοκινητόδρομους-εθνικές) δεν το συζητάω κάν για ζώνη, εννοείται. ;)

 

Τα λέει όλα το παραπάνω....Σκέψου οτι αν χτυπήσεις και ματώσεις θα καθαρίσει ακόμα πιο δύσκολα το πουκάμισο....

Ζώνη δεν είναι μονο στους αυτοκινητοδρόμους,αλλά και στην πόλη.Τα περισσότερα ατυχήματα στις πόλεις γίνονται και δεν λέω με 2-3χλμ την ώρα. Παρεπιπτόντως ζώνη και στους πίσω.Σε περίπτωση σύγκρουσης ο πίσω θα σας κάνει σαντουιτς αν μάλιστα φοράτε και ζώνη θα κρατήσετε και τον απο πίσω.Αυτός μπορεί να τη γλιτώσει,εσείς εγγυημένα όχι...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...