Προς το περιεχόμενο

Agglia-Ellada..diafores kai apopseis


apoc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Peira tharos na anoiksw to topic auto meta apo merika post pou eginan sto topic Tei--->Aei kai telika se kapoio shmeio kataliksame na milame gia tis diafores metaksi ellhnikhs nootropia sthn panepisthmiakh ekpedeush kai ths agglikhs....To thema einai poli gnwsto sigoura tha exete akousei sinomilies metaksi apofoitwn agglikwn kai ellhnikwn panepisthmiwn na prospathoun na peisoun o enas ton allon gia to pia sxolh nai nootropia einai kalyterh .......parathetw thn apopsh mou apo to prohgoumeno topic....san arxh...<P><BR>//thelo na apanthso ston vatraxo gia to peri agglias..parakalo opoios diafwnei mazi me afta pou as kanei ena post...<BR>File eimai kai egw foithths sthn agglia kai malista apo ekeinous pou exei psaksei kai o idios to thema diafores ptyxiwn ktl ktl..agglias elladas....<BR>Simfwno oti pragmati ta 2 ptyxia se posothta mathimatwn den einai ta idia...giafto kai oloi emeis oi foiththes apo agglia exoume anagnwrismeno ptyxio alla oxi antistoixo opws leei to DIKATSA kai se afto to thema simfwno apolyta giati toulaxiston ston diko mou tomea( periorizomai ston tomea tou Computer Science) sthn ellada einai 5 xronia an den kanw lathos oi spoudes ,alla me polla xtra thrwrhtika mathimata tou stil Anwtera mathimatika ktl ktl ...me alla logia xoris kamia prothesh na krinw tetoiou mathimata h gnwsh eiani gnwsh pos na to kanoume...yparxei se ena pososto diaforetikh prosegish sthn paideia...oi aggloi thewroun oti o ptyxiouxos prepei na einai eksideikeumenos poli stena akoma apoto to prwto tou ptyxio...vevaia exoun kai ena kako sou deinoun thn dinatotha na pareis kai thn apolita gwnikh gnwsh pou einai oti xeirotero mporeis na kaneis..Pragmati to trik me ta TEI einai para poli eukolo na ginei...polloi einai oi ptyxiouxoi twn tei pou me enan xrono edw diamorfwnoun ta ptyxia tous se BSc h Ba ...xwris omws auto na deixnei thn terastia diafora ths ellhnikhs paideias se sxesh me thn agglikh.. gia telos tha ithela na pw....oti mhn ksafniasteite an se liga xronia mazi me thn nomimopoihsh twn idiwtikwn panepisthmiwn sthn ellada deite kai megales allages sta ellhnika panepisthmia me 3ths titlous spoudwn kai loipa alla kaloudia...elpizw na mhn sas kourasa to thema pou thigw einai ligo poli gnwsto exei polles apopseis kai mporoume na epixeirhmatologoume aiwnia....<BR>Eyxaristw<BR>------------------<BR>What is the Matrix?<P>//<BR>

Επισκέπτης
Δημοσ.

Mias kai symeteixa sto prohgoymeno topic an kai pisteyv oti katalh3ame kapoy 8a h8ela na symplhrwsw oti to Aggliko alla kai genika twn allwn Eyrwpaikwn xwrwn ekpaideytiko systhma einai e3eidikeymeno giati apey8ynetai se e3eidikeymenh agora.<BR>Sthn Ellada anagkastika 8a einai pio eury.<BR>Alla epeidh sthn Elladah Tritoba8mia ekpeideysh exei entones epirroes apo to Germaniko ekpeideytiko systhma exei kapies ateleies poy sxetizontai me tis anagkes ths agoras ths.<BR>Dhladh se arketes sxolew yparxei ena "time lag" se sxesh me tiw taixnologies aixmhs kai ayto giati yparxei eleipsh e3eidikeymenoy proswpikou.<BR>Epishs oles oi sxoles kanoyn polla 8ewrhtika ma8hmata kai emba8ynoyn se ayta xwris na yparxei logos mono kai mono gia na pairnoyn wres kai na dikaiologoyn mis8oys stis straties anergwn didaktorwn fysikhs, xhmeias kai ma8hmatikwn.<BR>Etsi o mhxanikos enw mporei oysiastika na doylepsei me typologio kai ma8hmatika paketa opws to Matlab, e3akoloy8oyn na analwnoyn to polytimo xrono twn mhxanikwn/texnologwn se panepisthmiakhs fyshs ma8hmata me nootropia lykeiwn.<BR>

Δημοσ.

Παιδιά δεν είχα παρακολουθήσει τη συζήτηση που αναφέρετε. Εγώ τελείωσα Ηλεκτρολόγος μηχανικός στην Πάτρα. Η διαφορά με τα Αγγλικά πανεπιστήμια είναι οπως είπατε και εσείς είναι η εξειδίκευση. για μένα είναι λάθος αυτό το πράγμα γιατί ο στόχος ενός πανεπιστημίου δεν είναι να βγάζει ανθρώπους οι οποίοι να ξέρουν κάποια τεχνικά πακέτα αλλά μηχανικούς δηλαδή άτομα που να μπορούν να βρίσκουν λύσεις σε προβλήματα. Αυτό συνεπάγεται χρήση του μυαλού, με κάποιο υπόβαθρο. Και φυσικά μαθαίνοντας κάποια βασικά πράγματα απο όλους τους τομείς της ηλεκτρολογίας (πχ Ηλεκτρικές μηχανές, ψηφιακά κυκλώματα, ασύρματες και ενσύρματες τηλεπικοινωνίες, αυτόματο έλεγχο) και μετά εξειδικεύοντας το γνωστικό αντικείμενο που σε ενδιαφέρει αποκτάς τη βάση ώστε να βρίσκεις λύσεις. φυσικά μιλάω για τη δική μου σχολή.

Δημοσ.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Tsino:<BR><B>Η διαφορά με τα Αγγλικά πανεπιστήμια είναι οπως είπατε και εσείς είναι η εξειδίκευση. για μένα είναι λάθος αυτό το πράγμα γιατί ο στόχος ενός πανεπιστημίου δεν είναι να βγάζει ανθρώπους οι οποίοι να ξέρουν κάποια τεχνικά πακέτα αλλά μηχανικούς Και φυσικά μαθαίνοντας κάποια βασικά πράγματα απο όλους τους τομείς της ηλεκτρολογίας (πχ Ηλεκτρικές μηχανές, ψηφιακά κυκλώματα, ασύρματες και ενσύρματες τηλεπικοινωνίες, αυτόματο έλεγχο) και μετά εξειδικεύοντας το γνωστικό αντικείμενο που σε ενδιαφέρει αποκτάς τη βάση ώστε να βρίσκεις λύσεις. φυσικά μιλάω για τη δική μου σχολή. </B><HR></BLOCKQUOTE><P>Εγω σπουδαζω αγγλια, εκανα εδω το bachelor και κανω τωρα το μαστερ σε comms & networks.<BR>Αυτο που ειπες ειναι μια απο τις διαφορες. Για τον λογο αυτον αλλωστε τα πτυχια στην Αγγλια ειναι 3 ή 4 χρονια, ενω στην Ελλαδα 5, που γινονται και 6... <P>Λες οτι οι καλοι μηχανικοι εχουν γενικοτερη μορφωση. Ναι, αλλα μηπως οι μηχανικοι της αγγλιας ειναι κακοι? Δεν νομιζω, ισα ισα το αντιθετο. Θα συμφωνισω οτι ειναι καλο να παιρνεις γενικη μορφωση, αλλα χανεις ετσι 1-3 χρονια. Αξιζει? Στο πανεπιστημιο πας οχι για να μορφωθεις αλλα για να βρεις τα καταλληλα εφοδια για δουλεια. Και η αληθεια να λεγεται, η εποχη μας απαιτει εξειδικευση Τωρα το να σπουδαζεις προγραμματισμο ελλαδα, και να κανεις φυσικη, ειναι λιγο τραβηγμενο. <P>Σκεψου επισης οτι στην αγγλια, τα παιδια βγαινουν στην παραγωγικη διαδικασια ακομα και απο τα 21 χρονια. Αυτο δεν ειναι καλυτερο απο το να σπουδαζεις μεχρι τα 23? Και αυτο δεν εχει να κανει μονο με τον φοιτητη, αλλα και με τους γονεις του που τον χρηματοδοτουν για μεγαλυτερο διαστημα. Με απλα λογια, χανονται λεφτα, που θα μπορουσαν να ειχαν μεινει στις τσεπες των γονιων μας, (ασχετο αν αυτο μας αρεσει) χανονται και λεφτα επειδη αργουμε να βγουμε στην παραγωγη.<P>Μια αλλη βασικη διαφορα, που δεν εχει να κανει τοσο με τα πανεπιστημια, ειναι οτι οταν πιασεις δουλεια στην αγγλια, περνας απο εκπαιδευση η οποια διαρκει 0.5-2 χρονια αναλογα με την εταιρεια. Ετσι, δεν βασιζονται οι εταιριες στα πανεπ. να δωσουν διαφορες γνωσεις, αλλα δινουν αυτες ο,τι θα χρειαστει μεσα απο την εκπαιδευση που παρεχουν. Επισης, τα καλα πανεπ. της αγγλιας, (πχ UCL, Imperial, και αλλα)συνεργαζονατι με μεγαλες εταιρειες, οι οποιες δινουν γραμμη για το ποια μαθηματα θα διδαχτουν και με ποιον τροπο. Ο λογος? Να υπαρχει αμεση αποροφητικοτητα απο την μια, αλλα να προσλαβουν και οι εργοδοτες "ετοιμους" μηχανικους, γνωστες των τελευταιων τεχνολογιων.<P>Γενικα, περα απο τα γεγονοτα που ανεφερα, να πω και την γνωμη μου. Πιστευω οτι στην ελλαδα εχουμε αριστους μηχανικους και πανεπιστημια (ακουσα μαλιστα οτι το μετσοβειο αναδειχτηκε 3ο στην ευρωπη στην ερευνα). Αλλα μενουμε ανεργοι. Τα πραγματα ισως να να βελτιωθουν στο μελον, αν εκμεταλευτουμε τις νεες τεχνολογιες και αν το κρατος βοηθησει.<P>Φιλικα,<BR>Μιχαλης<P>[This message has been edited by mkst (edited 16-03-2001).]<p>[This message has been edited by mkst (edited 16-03-2001).]

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...