mixalis2006 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Να κανω μια εροτισι χαζι τα διχρονα με τα τετραχονα εχουνε τα ιδια καρμιλατερ? Εννοω τα μιχανακια...αν ναι και ποσο στοιχιζουνε ευχαριστω
ferongr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Φυσικα οχι. Ολα τα διχρονα μετα τη δεκαετια του 80 εχουνε αντλια λαδιου, και το καρμπΥΡατερ εχει διαφορετικη κατασκευη ωστε να ρυθμιζει και τη σωστη ροη λαδιου. Οσον αφορα τιμες, δεν μας ειπες για ποια μηχανη. Υπαρχουν καρμπυρατερ 17αρια για 50αρακια μεχρι 50αρια για 1000αρες.
bchris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 ferongr κανεις λαθος. Εχουν αντλια λαδιου μεν, αλλα ειναι ανεξαρτητη απο το καρμπυρατερ.
ferongr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Αναφερω πουθενα οτι η αντλια ειναι ενσωματωμενη στο καρμπυρατερ? Ξαναδιαβασε.
bchris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 OK, ισως να το εθεσα εγω λαθος. Για αλλη μια φορα: Το/α καρμπυρατερ δεν εχουν καμμια σχεση με την ποσοτητα του λαδιου καυσης που θα εισελθει στον θαλαμο. Την ποσοτητα την κανονιζει μια αντλια λαδιου. Επισης, ο δρομος που ακολουθει το λαδι καυσης για να φτασει στον θαλαμο καυσης, δεν περναει μεσα απο το/α καρμπυρατερ. Ως εκ τουτου η φραση σου: "αι το καρμπΥΡατερ εχει διαφορετικη κατασκευη ωστε να ρυθμιζει και τη σωστη ροη λαδιου" ειναι ατοπη.
DIGITHEOS Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 τα τετραχρονα αγαπητε φιλε μιχαλη δεν καινε λαδι και εχουν και βαλβιδες οι οποιες ρυθμιζουν την καυση που σημαινει οτι ειναι ενα απλο καρμυρατερ το οποιο απλως δινει καυσιμο οταν ανοιγεις το γκαζι και τιποτα παραπανω ,ενω το διχρονο κανει και μιξη στο λαδι με την αντλια λαδιου και εχει αλλες ρυθμισεις γιατι το καυσιμο ειναι πιο '' παχυ'' λογω του λαδιου. με λιγα λογια ειναι δυο διαφορετικα καρμπυρατερ.
bchris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 @digitheos: Ολα αυτα ...σε ποιο πλανητη συμβαινουν? Γιατι σιγουρα δεν συμβαινουν στη Γη Θα το ξαναπω: Τα καρμπυρατερ και στα διχρονα και στα τετραχρονα, εχουν σαν σκοπο: 1) Να εξαερωνουν την βενζινη. 2) Να αναμιγνυουν την εξαερωμενη βενζινη με τον αερα. 3) Να ρυθμιζουν την ποσοτητα του παραπανω μιγματος που θα εισελθει στον θαλαμο καυσης. Απλα στα διχρονα, μετα την εξοδο του καρμπυρατερ υπαρχει μια οπη απο οπου εκχυεται και το λαδι καυσης ΜΕΤΑ το καρμουρατερ. Α, και οι βαλβιδες στα 4χρονα δεν ρυθμιζουν την καυση. Με λιγα λογια, ο Μιχαλης μαλλον εχει βρει κανα καρμπυρατερ απο 2χρονο και θελει να το βαλει σε 4χρονο, ή το αναποδο. Go for it mate. Εγω ξερω (ηξερα) ανθρωπο που εβαλε καρμπυρατερ απο TZR 250 σε παπι GLX 90cc
theglassicon Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Το καρμπιρατερ δεν εχει καμια σχεσι με την μιξη λαδιου στα 2Τ. Είτε γίνεται στο ρεζερβουάρ είτε στον στροφαλοθάλαμο αφού έχει φύγει το μίγμα από το καρμπυρατερ. Η κύρια διαφορα 2Τ - 4Τ μηχανων καρμπυρατεράτων είναι το ζιγκλέρωμα. Παρ. το Guzzi μου (4Τ) φοραει Dellorto PHBH που με διαφορετικά ζιγκλέρ έχει φορεθει σε 2Τ μηχανές ενώ το ΜΖ μου (2T) φοράει Bing που φοράνε πχ τα παλια BMW (4T). Σε περίπτωση που δεν είναι premix το 2Τ καρμπιρατερ από 4Τ θα παίξει μαμά. Πρέπει όμως να υπολογίσεις σωστα το λάδι από την αντλία λαδιού που χρειάζεται αφού αλλάζεις καρμπ και το μείγμα γιατί ειδικά τα 2Τ χρεισιμοποιούν και την βενζίνη για ψύξη. Φτωχό και με πολύ λάδι μείγμα = αύξηση της θερμοκρασίας λειτουργείας = κόλημα.
theglassicon Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2007 http://www.scooterhelp.com/tuning/carbs.dellorto.html Ένας ςραίος οδηγός.
mixalis2006 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2007 Ty Ty Ty.... αλλους σας επιτελους καταλαβα...γιατι ειχα ενα διχρονο και ι8ελα το 28αρι να το βαλω σε ενα glx και δεν ιχερα αν γινεται και παλι τhankss
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.