Προς το περιεχόμενο

Bοήθεια με καρμπυρατέρ


mixalis2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να κανω μια εροτισι χαζι :cry::confused: τα διχρονα με τα τετραχονα εχουνε τα ιδια καρμιλατερ? Εννοω τα μιχανακια...αν ναι και ποσο στοιχιζουνε ευχαριστω

Δημοσ.

Φυσικα οχι. Ολα τα διχρονα μετα τη δεκαετια του 80 εχουνε αντλια λαδιου, και το καρμπΥΡατερ εχει διαφορετικη κατασκευη ωστε να ρυθμιζει και τη σωστη ροη λαδιου. Οσον αφορα τιμες, δεν μας ειπες για ποια μηχανη. Υπαρχουν καρμπυρατερ 17αρια για 50αρακια μεχρι 50αρια για 1000αρες.

Δημοσ.

OK, ισως να το εθεσα εγω λαθος.

Για αλλη μια φορα:

 

Το/α καρμπυρατερ δεν εχουν καμμια σχεση με την ποσοτητα του λαδιου καυσης που θα εισελθει στον θαλαμο.

Την ποσοτητα την κανονιζει μια αντλια λαδιου.

 

Επισης, ο δρομος που ακολουθει το λαδι καυσης για να φτασει στον θαλαμο καυσης, δεν περναει μεσα απο το/α καρμπυρατερ. Ως εκ τουτου η φραση σου: "αι το καρμπΥΡατερ εχει διαφορετικη κατασκευη ωστε να ρυθμιζει και τη σωστη ροη λαδιου" ειναι ατοπη.

Δημοσ.

τα τετραχρονα αγαπητε φιλε μιχαλη δεν καινε λαδι και εχουν και βαλβιδες οι οποιες ρυθμιζουν την καυση που σημαινει οτι ειναι ενα απλο καρμυρατερ το οποιο απλως δινει καυσιμο οταν ανοιγεις το γκαζι και τιποτα παραπανω ,ενω το διχρονο κανει και μιξη στο λαδι με την αντλια λαδιου και εχει αλλες ρυθμισεις γιατι το καυσιμο ειναι πιο '' παχυ'' λογω του λαδιου. με λιγα λογια ειναι δυο διαφορετικα καρμπυρατερ.

Δημοσ.

@digitheos: Ολα αυτα ...σε ποιο πλανητη συμβαινουν?

Γιατι σιγουρα δεν συμβαινουν στη Γη :-)

 

Θα το ξαναπω: Τα καρμπυρατερ και στα διχρονα και στα τετραχρονα, εχουν σαν σκοπο:

1) Να εξαερωνουν την βενζινη.

2) Να αναμιγνυουν την εξαερωμενη βενζινη με τον αερα.

3) Να ρυθμιζουν την ποσοτητα του παραπανω μιγματος που θα εισελθει στον θαλαμο καυσης.

 

Απλα στα διχρονα, μετα την εξοδο του καρμπυρατερ υπαρχει μια οπη απο οπου εκχυεται και το λαδι καυσης ΜΕΤΑ το καρμουρατερ.

 

Α, και οι βαλβιδες στα 4χρονα δεν ρυθμιζουν την καυση.

 

Με λιγα λογια, ο Μιχαλης μαλλον εχει βρει κανα καρμπυρατερ απο 2χρονο και θελει να το βαλει σε 4χρονο, ή το αναποδο. Go for it mate. Εγω ξερω (ηξερα) ανθρωπο που εβαλε καρμπυρατερ απο TZR 250 σε παπι GLX 90cc

Δημοσ.

Το καρμπιρατερ δεν εχει καμια σχεσι με την μιξη λαδιου στα 2Τ. Είτε γίνεται στο ρεζερβουάρ είτε στον στροφαλοθάλαμο αφού έχει φύγει το μίγμα από το καρμπυρατερ. Η κύρια διαφορα 2Τ - 4Τ μηχανων καρμπυρατεράτων είναι το ζιγκλέρωμα. Παρ. το Guzzi μου (4Τ) φοραει Dellorto PHBH που με διαφορετικά ζιγκλέρ έχει φορεθει σε 2Τ μηχανές ενώ το ΜΖ μου (2T) φοράει Bing που φοράνε πχ τα παλια BMW (4T). Σε περίπτωση που δεν είναι premix το 2Τ καρμπιρατερ από 4Τ θα παίξει μαμά. Πρέπει όμως να υπολογίσεις σωστα το λάδι από την αντλία λαδιού που χρειάζεται αφού αλλάζεις καρμπ και το μείγμα γιατί ειδικά τα 2Τ χρεισιμοποιούν και την βενζίνη για ψύξη. Φτωχό και με πολύ λάδι μείγμα = αύξηση της θερμοκρασίας λειτουργείας = κόλημα.

Δημοσ.

Ty Ty Ty.... αλλους σας επιτελους καταλαβα...γιατι ειχα ενα διχρονο και ι8ελα το 28αρι να το βαλω σε ενα glx και δεν ιχερα αν γινεται και παλι τhankss

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...