Προς το περιεχόμενο

Unreal Tournament online help


geldwer1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παιδιά,ξέρει κανένας να μου πεί τί να κάνω για να έχω μικρό ping στους servers του unreal tournament (όχι το 2003-2004, το απλο).Στους servers που βρίσκω το ping μου είναι πάνο απο 100.Μερικές φορές βρηκα servers με ping μικρότερο απο 50 αλλά όταν μπήκα έγινε 1000+.

Έχω ανοίξει και τα port που χρησιμοποιεί το παιχνίδι αλλά πάλι τίποτα.Λέτε να φταίει η απόσταση που έχω απο τους servers της γ..ο-HOL?

Δημοσ.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι φταίει η σύνδεσή σου. Μια λύση είναι η αλλαγή ISP provider, μια άλλη η αναβάθμιση της γραμμής σου (ίσως με την αναβάθμιση να δεις και καλύτερα Pings) και μια άλλη είναι να εύχεσαι να βρεις servers με πολλά άτομα και με μικρό ping. Εννοείται ότι έχουμε κλειστά τα uTorrent και τα αντίστοιχα προγράμματα όταν πάμε να παίξουμε Online games έτσι; ;)

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Οταν εχουμε υψηλό ping μας πεταει ο server? Παιζω το unreal 2004 με 24mb συνδεση (θεωρητικα) αλλά πανω απο 100ping και με πεταει και κλεινει το προγραμμα. Πριν με πεταξει αρχιζουν κατι μαυριλες στην οθονη και καποια γραφικα δεν φαινονται και μετα με πεταει.

Βγαζει αυτο το μηνυμα

UT2004 Build UT2004_Build_[2005-11-23_16.22]

 

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2214 MHz with 1023MB RAM

Video: Radeon X1300/X1550 Series (6891)

 

CreateIndexBuffer failed(8007000E).

 

History: FD3DIndexBuffer::Cache <- FD3DRenderInterface::SetIndexBuffer <- USkeletalMeshInstance::Render <- FDynamicActor::Render <- FActorSceneNode::Render <- UCanvas::DrawActor <- UCanvas::execDrawActor <- (ShieldGun ONS-}TCP{WinterStorm-SE-Beta1.ShieldGun @ Function Engine.Weapon.RenderOverlays : 0455) <- UObject::ProcessEvent <- (ONSPlusHUDOns ONS-}TCP{WinterStorm-SE-Beta1.ONSPlusHUDOns, Function Engine.HUD.PostRender) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- Level }TCP{WinterStorm <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 10910191 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

 

Ευχαριστω πολυ

Δημοσ.

Ρίξε μια ματιά εδώ

http://utforums.epicgames.com/forumdisplay.php?f=258

 

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει το προβλημά σου.

Αλλιώς ρώτα τους, καθώς σίγουρα ξέρουν την λύση :)

 

Πάντως η κάρτα σου είναι μια χαρά! Εδώ με μια πολύ παλαιότερη το έτρεξα το UT2004!

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...