Προς το περιεχόμενο

EVO vs S3!!!


Xtr3mE

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

κοίτα, απ'ότι ξέρω το πιο χρονοβόρο task που συνάντησαν στην εξέλιξη της veyron ήταν το κιβώτιο. γιατί απ'τα πχ 50 kgm ροπής που άντεχε μέχρι τότε το dsg(υποθετικό το νούμερο, πάντως δύσκολα παραπάνω) έπρεπε να ξεπεράσουν τα 150kgm κατά πολύ. αλλά τέλος πάντων, δεν έχει τόση σημασία, η veyron είχε ένα κάρο προβλήματα στην εξέλιξή της.

για τον αν είναι μούφα το haldex, οκ, μούφα μούφα δεν είναι. αλλά συγκριτικά με την τετρακίνηση του evo η διαφορές είναι χαοτικές.

και όχι, δεν πιστεύω ότι πρέπει να κάνεις ανάβαση στη ριτσώνα για να δεις ότι το haldex έχει πρώτο ξάδερφο την υποστροφή. το "καθημερινό" haldex, γιατί δεν έχει νόημα να βάζεις στο παιχνίδι τη veyron της οποίας μόνο η μετάδοση κοστίζει 5 φορές όσο ένα μεταχειρισμένο evo ή s3.

πχ σ'ένα αυτοκίνητο στυλ s3 αντί για haldex θα προτιμούσα να'ταν fwd με μπλοκέ διαφορικό.

πάντως η επόμενη γενιά haldex που θα μπει στο επόμενο 9-3 ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα.

 

ps: για την τετρακίνηση του impreza δεν αναφέρω τπτ γιατί επίσης είχε στενές σχέσεις με την υποστροφή (μέχρι να μπει μπλοκέ και μπροστά). πάντως και πάλι καμία σχέση με haldex. τo/τα suretrack και το ενεργό μεσαίο κάνουν μεγάλη διαφορά.

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Η εξέλιξη της Veyron καθυστέρησε τόσο πολύ κυρίως λόγω κιβωτίου και της τελικής που είχε υποσχεθεί ο Πιχ.

 

Και για να έρθω ontopic, προφανώς και άλλο το Haldex και άλλο τα ενεργά διαφορικά και άλλο να λέμε ότι η Audi αντιγράφει την Subaru για να βγάλει τετρακίνηση.

 

ΥΓ: Το σύστημα Haldex δεν είναι πατέντα της Audi αλλά πατέντα μια σουηδικής εταιρείας ονόματι... Haldex. Και το ότι χρησιμοποιήθηκε από την Audi (και όλο το VW group) για κάποια μοντέλα, δε σημαίνει ότι μόνο αυτό υπήρχε. Η Audi κυκλοφόρησε και κυκλοφορεί πολλά αυτοκίνητα με Torsen.

Δημοσ.

Η καινούργια τετρακίνηση που θα βγάλει η Audi πάντως θα είναι πιο κοντά στην τετρακίνηση του EVO, ίσως καλύτερη, και σίγουρα καλύτερη της Subaru.

Aυτο το ξερεις απο 1ο χερι φανταζομαι...

 

 

Δεν χρειάζεται κάποιος να είναι ειδικός για να ξέρει 1-2 βασικά πράγματα και να μπορεί να διακρίνει ανακρίβειες και υπερβολές. Για τους τρόπους, σιγά μη σε προσέβαλα κιόλας.

It will take more than that...

 

 

Πωπω, μου την είπες τώρα, εσύ έχεις Hot Saturday Date και εγώ όχι.

Μαλλον ετσι διαλεξες να το μεταφρασεις εσυ... Ο μονος λογος που ειπα οτι θα βγω (και οχι οτι εχω καυτο ραντεβου) ειναι για να μην περιμενεις αμεση απαντηση... Αν εσυ το μετεφρασες αλλιως τοτε ειναι δικο σου προβλημα και κοιτα να το λυσεις μονος σου:mrgreen:

 

τογεγονοςοτιτοforumεχειδικηγοροκαιδεχρειαζεταιαλλονδεφαινεταινασεπτοειποσομαλλονοτανδεντακαταφερνειςκαιπολυκαλα

Dudeeee, δεν ειμαι δικηγορος απλα σε βρισκω εριστικο...

Το αν χρειαζεται αλλο δικηγορο το forum εκτος του paredwse εισαι ο αρμοδιος να το κρινεις?

Μαλιστα... Το ακουσατε οι υπολοιποι νομικοι εδω μεσα? Μην τυχον και ξανακανετε ποστ...

Οσο για το αν το κανω καλα, δεν με ενδιαφερει, τουλαχιστον το διασκεδαζω... Για την ακριβεια εσυ με διασκεδαζεις...

 

Και για να μην ειμαι μονο offtopic, το γεγονος οτι αυτη τη στιγμη η Audi δεν εχει την καλυτερη τετρακινηση δεν αλλαζει με "αν" "αμα" και "θα"...

 

Οοοοοοταν θα παρουσιασει κατι καινουργιο θα αφησω τους ειδικους του μηχανοκινητου τυπου και αθλητισμου να μου πουν τι ειναι καλυτερο, αν δεν μου δωθει η ευκαιρια να το διαπιστωσω μονος μου... Αλλα και παλι η γνωμη καποιου απο τους παραπανω μαλλον θα μετραει περισσοτερη απο την δικη μου και την δικη σου, καθως εχουν καποια εμπειρια παραπανω...

Δημοσ.

Επειδή βαριέμαι να απαντάω σε όσα λες, θα απαντήσω μόνο στο τελευταίο και ontopic.

 

Φαντάζομαι αν έκανες μαθήματα αγγλικών, στο reading comprehension δε θα τα πήγαινες και πολύ καλά αν κρίνω από τις επιδόσεις σου στα ελληνικά.

 

Αν ασχοληθείτε λίγο, θα δείτε οτι η επόμενη εταιρία που θα φορέσει ΑΛΗΘΙΝΗ τετρακίνηση, είναι η Audi που αγόρασε την προηγούμενη τεχνολογία της subaru...

 

Ιδού τι είπε. Ότι προκειμένου η Audi να παρουσιάσει ΑΛΗΘΙΝΗ τετρακίνηση, αγοράζει τεχνολογία της Subaru.

 

Όταν εγώ λέω ότι η Audi δεν χρειάζεται να αγοράσει τεχνολογία σε αυτόν τον τομέα, πετάγεσαι εσύ (για άαααλλη μια φορά) να πεις την εξυπνάδα. Και εκεί υπεισέρχεται και το θέμα της δικηγορίας. Μόνο που μικρέ μάλλον τα μπέρδεψες γιατί όλα τα Audi από Α4 και πάνω έχουν Torsen τετρακίνηση, άρα ΑΛΗΘΙΝΗ.

 

Και για το θέμα της καλύτερης ή όχι, προφανώς εφόσον το σύστημα που ετοιμάζει η Audi θα ελέγχει κάθε τροχό ξεχωριστά πλησιάζει το Active Yaw Control της Mitsubishi και πιθανότατα να το ξεπεράσει από τη στιγμή που μιλάμε για έλεγχο όλων των τροχών και όχι μόνο του πίσω άξονα. Προφανώς και όλα αυτά είναι στα χαρτιά, αλλά χαρτιά υπάρχουν και εξέλιξη υπάρχει. Το ότι εσύ τα αγνοείς δε σημαίνει το αντίθετο.

 

Αν το προχωράω γρήγορα και δεν παρακολουθείς, πες μου να αρχίσουμε με baby steps.

Δημοσ.
Επειδή βαριέμαι να απαντάω σε όσα λες, θα απαντήσω μόνο στο τελευταίο και ontopic.

 

Φαντάζομαι αν έκανες μαθήματα αγγλικών, στο reading comprehension δε θα τα πήγαινες και πολύ καλά αν κρίνω από τις επιδόσεις σου στα ελληνικά.

 

 

 

Ιδού τι είπε. Ότι προκειμένου η Audi να παρουσιάσει ΑΛΗΘΙΝΗ τετρακίνηση, αγοράζει τεχνολογία της Subaru.

 

Όταν εγώ λέω ότι η Audi δεν χρειάζεται να αγοράσει τεχνολογία σε αυτόν τον τομέα, πετάγεσαι εσύ (για άαααλλη μια φορά) να πεις την εξυπνάδα. Και εκεί υπεισέρχεται και το θέμα της δικηγορίας. Μόνο που μικρέ μάλλον τα μπέρδεψες γιατί όλα τα Audi από Α4 και πάνω έχουν Torsen τετρακίνηση, άρα ΑΛΗΘΙΝΗ.

 

Και για το θέμα της καλύτερης ή όχι, προφανώς εφόσον το σύστημα που ετοιμάζει η Audi θα ελέγχει κάθε τροχό ξεχωριστά πλησιάζει το Active Yaw Control της Mitsubishi και πιθανότατα να το ξεπεράσει από τη στιγμή που μιλάμε για έλεγχο όλων των τροχών και όχι μόνο του πίσω άξονα. Προφανώς και όλα αυτά είναι στα χαρτιά, αλλά χαρτιά υπάρχουν και εξέλιξη υπάρχει. Το ότι εσύ τα αγνοείς δε σημαίνει το αντίθετο.

 

Αν το προχωράω γρήγορα και δεν παρακολουθείς, πες μου να αρχίσουμε με baby steps.

 

Χμμμμ ναι ο ενας χρονος στο μεταφραστικο της ελληνοαμερικανικης ενωσης δεν βοηθησε καθολου ουτε τα ελληνικα ουτε τα αγγλικα μου...

Το προβλημα σου ειναι οτι αν θες να πεις κατι το λες με εντελως ασχημο τροπο, με αποτελεσμα να γινεσαι εριστικος...

Μου θυμιζεις παιδακι που για να βρει το δικιο του κλαιει... Εσυ δεν κλαις απλα μιλας (γραφεις) ασχημα...

 

Ontopic, αυτα που με ενδιαφερουν αυτην την στιγμη τα ξερω...Το τι θα γινει στο μελλον δεν με αφορα, και δεν αφορα και το παλικαρι που ξεκινησε το τοπικ απο την στιγμη που ρωταει για τα αμαξια που ηδη υπαρχουν...

Οποτε οχι δεν θελω baby steps καθως δεν με ενδιαφερει να γινω ειδικος σε θεματα αυτοκινητων... Εχω φιλους που μοιραζονται τις γνωσεις τους οποτε τις χρειαστω...

Δημοσ.
έχεις κανα link για την 4κίνηση αυτή? γιατί δεν έχω ακούσει κάτι.

πάντως έτσι όπως το περιγράφεις μου θυμίζει το SH-AWD

 

Θα ψάξω αύριο να βρω που το διάβασα. :)

 

Και ναι, όντως μοιάζει πολύ, πράγμα που αν και ψιλοχοντάκιας, ομολογώ ότι είχα ξεχάσει. :mrgreen:

Δημοσ.

Εγω παντως κυριοι πιστευω, οτι αμαξια σαν το impreza, evo και λοιπα θηριακια, δεν ειναι για την Ελλαδα/Αθηνα.

 

Αφ' ενος οταν για να πας να πιεις ενα καφε, θελεις την αξια του καφε x2 σε βενζινα (οτι και να λεει ο kostassti)

Αφ' ετερου οταν για να παρκαρεις ενα τετοιο καραβι σου βγαινει η πιστη.

Και μετα απ' ολα αυτα, θα παθεις και δισκοπαθεια απο τις σκληρες αναρτησεις..

 

Ε τοτε ας παει στο διαολο η κ@βλ@ που ομολογουμενως εχουν τα οχηματα αυτα.

 

Και στο φιναλε τι να τα κανεις ρε παιδια τα 300 αλογα?

Για να 200-ριζεις στην Πατησιων?

Η για να πηγαινεις 10 λεπτα πιο γρηγορα απο το Γαλατσι στα village στην Π. Ραλλη?

 

Αν και ο topic starter δηλωσε οτι κατεληξε ηδη, εγω θα προτιμουσα το πιο χλιδατο αμαξακι (μιας και θα περναω πολλεεεεες ωρες εκει μεσα) παρα τα τερατακια.

Και ναι, ειμαι κι εγω της αποψης να παρεις μια Porsche.

Δημοσ.

Κοιτα εγω μενω Αθηνα και το πρωτο μου αμαξι ηταν ενα Αudi 80 (καραβι) χωρις υδραυλικο τιμονι... Και φαντασου τοτε εβγαινα αρκετα στο Παγκρατι... Θλιψη...

 

Ενα Evo ομως δεν θα το αλλαζα για καμια (λεμε τωρα) Porsche ...

Εχει χωρους, δυναμη και αγριαδα...

Αμα το πηγαινεις νορμαλ δεν θα καιει πανω απο τα υπολοιπα διλιτρα αν και ποιος τα πηγαινει ηρεμα τετοια αμαξια? :mrgreen:

Καλο ειναι να εχεις ενα μικρο για μεσα στην πολη αλλα στα ταξιδια που να πας 3-4 ατομα με A140?

 

Ολα ειναι τελικα θεμα προτεραιοτητων...

Δημοσ.

Καλά τα λες φίλε μου αλλά το αυτοκίνητο είναι και θέμα ομορφιάς.Δηλαδή θα σου άρεσε να έχεις ένα τερατάκι και μια απλώστρα για τα φρεσκοπλυμένα ρούχα από πίσω;

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ αυτό το πράμα θα το απόφευγα

 

30000 ευρώ για αυτό;Ας έχει και τεχνολογία από την nasa.

mprrrht7.th.png

 

 

subarubp3.th.jpg

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Δημοσ.
Δηλαδή θα σου άρεσε να έχεις ένα τερατάκι και μια απλώστρα για τα φρεσκοπλυμένα ρούχα από πίσω;

 

Τουλάχιστον αδερφέ εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουμε κι όχι για το τι μπορεί να πάρουμε μετά από 30 χρόνια πείνας.

Το βλέπεις το τερατάκι αυτό?

KostasSTI2.jpg

 

Είναι πιο γρήγορο από τα πορσάκια που μας έδειξες σε φωτό και το βασικότερο, είναι δικό μου...

Δημοσ.
Τουλάχιστον αδερφέ εμείς μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουμε κι όχι για το τι μπορεί να πάρουμε μετά από 30 χρόνια πείνας.

Το βλέπεις το τερατάκι αυτό?

KostasSTI2.jpg

 

Είναι πιο γρήγορο από τα πορσάκια που μας έδειξες σε φωτό και το βασικότερο, είναι δικό μου...

 

Θα κάνω το τραγικό λάθος να συμμετέχω έστω και ελάχιστα σε συζήτηση για αυτοκίνητα (όχι επειδή απαξιώνω, αλλά επειδή ξέρω γι' αυτά λίγο περισσότερα απ' ότι ξέρω για τις συνήθειες ζευγαρώματος του κάστορα. ΟΚ γ@μάει, αλλά μέχρι εκεί).

 

Αυτό που λες για πορσάκια είναι λίγο άκυρο. Προφανώς κάποιος που θα πάρει μια καλή Porsche ζητάει διαφορετικά πράγματα από εσένα. Το καταλαβαίνω και από τον τρόπο που αναφέρεσαι στο αμάξι σου. Δεν θέλουν όλοι το αυτοκίνητο τους να είναι "τερατάκι".

 

Εγώ ας πούμε έχω κ@υλα με μια συγκεκριμένη Mustang Coupe του '67. Ξέρω ότι αυτό το αμάξι θα το πάρω κάποια στιγμή, με όποιον τρόπο μπορώ και ας με πατάει κάτω και το καινούργιο Yugo rev. 2020 αν θέλει (λέμε τώρα :)).

 

Γενικά, επειδή το αμάξι είναι τελικά κάτι προσωπικό, προσπαθείς να οδηγάς κάτι που σε κάνει χαρούμενο. Εσύ χαίρεσαι με την ωμή δύναμη και κάποιος άλλος χαίρεται που μπαίνει μέσα στο όχημα του και βλέπει ένα όμορφο χλιδάτο σαλόνι. Κανένας από τους δυο δεν έχει δικαίωμα να την πει στον άλλο :)

Δημοσ.
Εγώ ας πούμε έχω κ@υλα με μια συγκεκριμένη Mustang Coupe του '67.

 

Όσο καθυστερείς να τη πάρεις τόσο λιγότερο πιθανό είναι:).

 

Λόγοι για να προτιμήσει κανείς sub από porche είναι ότι καίγεται για χώρους ή/και δεν θέλει να πληρώνει τις τιμές της αντιπροσωπείας σε επισκευές, ανταλλακτικά κτλ που είναι πολύ φυσιολογικό. Κατά τα άλλα είναι σε άλλο επίπεδο... Ο Κώστας με το STi είναι ειδική κατηγορία που θέλει να μπορεί να πάει πιο γρήγορα από (σχεδόν) οποιονδήποτε στο δρόμο. Οι περισσότεροι (εμού συμπεριλαμβανομένου) δεν ενδιαφέρονται για αυτό. Σε δημόσιο δρόμο δεν έχει κανένα νόημα να θες να είσαι πιό γρήγορος, περισσότερη σημασία έχει να ευχαριστιέσαι και ένα sub εμένα δεν θα με ευχαριστούσε ούτε οδηγικά (4κίνηση μπλιάχ!) ούτε ποιοτικά (ωραία καθίσματα πάντως:P).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...