Xtr3mE Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Λοιπόν, για να μην πολυλογούμε μεγάλωσα στη Γερμανία και επειδή οι τιμές εκεί είναι πολύ καλύτερες από ότι εδώ, σχετικά με τα αυτοκίνητα, σκέφτομαι να κατεβάσω ένα καλό αμάξι! Ακόμα όμως είμαι ανάμεσα σε Mitsubishi Lancer Evo 9 και Audi s3(2007)! To ΕVO έχει φυσικά καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση (280hp) αλλά είναι πολύ απλό εσωτερικά!Το s3 δεν πέφτει παραέξω στην οδήγηση (265hp), δεν αγγίζει όμως και με τις επιδόσεις του EVO!Φυσικά και εντυποσιάζει πολύ περισσότερο με το σαλόνι του! Και τα 2 θα βγουν γύρω στις 30000 Ευρώ. Τονίζω ότι δεν κρίνω την αίσθηση οδήγησης από τα άλογα!Φυσικά και ο τρόπος που τα αξιοποιούν είναι διαφορετικός! Αν μπορείτε πείτε μου τη γνώμη σας!
kostasSTi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Κοίτα να δεις, πρέπει να τα οδηγήσεις και τα 2 για να καταλάβεις τι σου αρέσει εσένα περισσότερο. Το S3 είναι ένα κυριλέ αυτοκινητάκι με καλές επιδόσεις. Το EVO είναι όπλο. Έτσι απλά. Έχω αντίστοιχο αυτοκίνητο και ξέρω πως είναι η συμβίωση με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Εγώ δε θα είχα δίλλημα, EVO και τελείωσε. Στο δίλλημα όμως EVO vs STi με κέρδισε η subaru...
kostasSTi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Άσε που το 9άρι φτάνει 360-380hp χωρίς πολλά πολλά, με stock turbo (χωρίς έξοδα δηλαδή) και ΧΩΡΙΣ προβλήματα...
the_end Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 εντάξει, και το s3 πάει 320-330 εύκολα. γενικά το s3 είναι πιο all-around αμάξι, κάνει περισσότερα πράγματα και απαιτεί λιγότερους συμβιβασμούς. και δεν καίει και τόσο πολύ. κατα τ'άλλα να πάρεις evo
kostasSTi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 @the_end όλα πάνε όσο θέλεις. Το evo φτάνει εκεί που σου λέω μόνο με μια άυξηση της πίεσης στην τουρμπίνα και πάνω απ'όλα ΑΦΟΒΑ. Το S3 παραείναι καινούργιο, οπότε δεν έχουμε ακόμα δείγματα... @SGP δύναμη ψάχνει ο άνθρωπος, όχι μόστρα
the_end Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 SGP, μήπως εννοείς την bi-turbo 335i? αλλά λογικά ανεβαίνει η τιμή. ΚostasSTi, συμφωνώ αλλά κι εγώ για απλά πράγματα μίλησα. φ-π-ε δεν είναι τπτ extreme.
kostasSTi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 the_end ΦΠΕ σε subaru και mitsubishi υπολόγισε περίπου 2500 euros και πάνω. Για την πίεση, με ένα boost controler καλό ~450euro (Apexi)... Αν πάει σε ένα καλό πρόγραμμα κι όχι "κονσέρβα" πας στα 1000 (ΕcuTek).
the_end Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 το φπε το'πα για το s3. ένα ακριβό φπε δύσκολα να περάσει τα 3.000 ευρω(πχ mtm) το κλασικό φπε για evo ειδικά δε μ'αρέσει καθόλου.εντάξει, γίνεται, αλλά καλύτερα παράλληλος στυλ f-con v-pro κι ακόμα καλύτερα stand alone εγκέφαλος(με έμφαση στους autronic;)). κάμποσο κόστος βέβαια αλλά...you get the point. τέσπα, ξεφύγαμε. s3 all-around, evo όπλο και καλή ιδέα μια 335i αν δεν ξεφεύγει πολύ το κόστος.
Typhoon Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Σίγουρα το Evo είναι καλύτερο από οδηγικής απόψης και από επιδόσεις. Αλλά αν θες αυτοκίνητο για να το οδηγείς κάθε μέρα θα πάρεις το Audi. Δεν νομίζω ότι τίθεται καν θέμα βασικά, το Evo είναι εξεζητημένο σε όλα, από την εμφάνιση μέχρι τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Αν βέβαια έχεις άλλο αμάξι και το θες απλώς για να το βγάζεις το ΣΚ να το λιώνεις μετράει...
SGP Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 @SGP δύναμη ψάχνει ο άνθρωπος, όχι μόστρα Μια χαρά είναι και τα 230 άλογα της μπέμπας... Και μιά χαρά είναι και η πισωκούνα για να τα περνάει όμορφα στο δρόμο. 35000 έχει στη Γρεμανία και sry αλλά χίλιες φορές αυτό από evo ή s3;).
kostasSTi Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Αλλά αν θες αυτοκίνητο για να το οδηγείς κάθε μέρα θα πάρεις το Audi. Ιδια ακριβώς κατηγορία με το δικό μου, το οδηγώ κάθε μέρα. Από άποψη κατανάλωσης, κανένα δίλιτρο δεν καίει λίγο και κανένα δεν καίει πολύ αν δεν το πατήσεις. Δεν νομίζω ότι τίθεται καν θέμα βασικά, το Evo είναι εξεζητημένο σε όλα, από την εμφάνιση μέχρι τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Κάνεις κι εδώ λάθος. Η εμφάνιση είναι θέμα υποκειμενικό. Προτιμώ το κάρο μου να φαίνεται τι είναι, γιατί κάνει 50.000 κι όχι 18.000 που έχει το 1600... Στα audi η διαφορά εξωτερικά είναι μια ζάντα και δύο νίκελ καθρέπτες... Επίσης, κανένα evo και κανένα sti δεν έχουν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από τη μάνα τους. Αν είχαν πάλι, θα ήταν πλεονέκτημα κι όχι μειονέκτημα! Εγώ πλήρωσα για να έχω ρυθμιζόμενες... Αν βέβαια έχεις άλλο αμάξι και το θες απλώς για να το βγάζεις το ΣΚ να το λιώνεις μετράει... Στην ίδια κατηγορία είναι και το A3 και το EVO... Είναι 2000 κυβικά με τουρμπίνα. Που η διαφορά? ;-) Καλό είναι παιδιά να τον συμβουλέψει τον άνθρωπο κάποιος που έτυχε να έχει ένα από αυτά ή παρόμοιο αυτοκίνητο. Κι εμενα μου αρέσει η CarreraGT αλλά δε μπορώ να την πάρω. Μιλάω γι'αυτό που έχω στα χέρια μου κι αυτά που έχω δίπλα μου...
SGP Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Ναι, εγώ μιλάω ως συχνός οδηγός golf gti (που είναι συγκρίσιμο οδηγικά με το S3 παρ' ότι μπροστοκίνητο). Το θεωρώ "βαρετό" οδηγικά εκτός αν το πιέσεις πάρα πολύ, στην οποία περίπτωση πας σα τρελός σε δημόσιους δρόμους και δε λέει. Το S3 θα είναι ακόμα πιο "βαρετό", τα δε STi και EVO έχουν ακόμα πιο υψηλά περιθώρια με τα τριπλά διαφορικά και δε συμμαζεύεται. Επίσης, αν είναι για EVO, έλεος να περιμένει το δι-τρίμηνο πόσο είναι να βγει το καινούριο που είναι πολύ καλύτερο εμφανησιακά (ιδίως μέσα) και φαντάζομαι δεν θα έχει ρεζερβουάρ 50 λίτρα (50 λίτρα ρεζερβουάρ σε αυτοκίνητο που το τελειώνει άνετα σε 200χλμ, έλεος! Εγώ είπα για τη μπέμπα γιατί και ταξιδάκι θα κάνει ο άνθρωπος με τρελή ποιότητα κύλισης, και όμορφο είναι και πουλιέται και πολλά λεφτά όταν το βαρεθεί και αν βρεθεί σε φάση τέτοια βγάζει και το esp και παίζει λίγο με την ουρά, τα 230 άλογα φτάνουν για αυτή τη δουλειά χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνει με χίλια για να το χαρεί.
palawiaris Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2007 Βρε προβλήματα που έχει ο κόσμος... Προβλήματα;;Εφετζιλίκια και μπλα μπλα να γίνετε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.