Προς το περιεχόμενο

Αποτελεσματα γραπτων σε ΑΕΙ


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δε ξέρω τι συμβαίνει στη φιλοσοφική αλλά στο ΕΜΠ μπορούσες να έδινες πχ φλεβάρη και Σεπτέμβρη και να κρατούσες τον καλύτερο από τους δύο.

 

Δηλαδή αν έπερνες πχ 7 φλεβάρη (ή Ιούνη) και ξαναέδινες σεπτέμβρη και έπερνες 4 δεν κοβόσυν αλλά έμενε το 7.

 

Δε νομίζω πάντως ότι αν το έχει περάσει τη πρώτη φορά θα την κόψουν αν κοπεί τη δεύτερη

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Λοιπον....Στο συγεκριμενο μαθημα οι φοιτητες εχουν προσβαση στο internet για τα αποτελεσματα.Εμπαινε η μικρη αλλα τιποτα....Σημερα εμαθε απο αλλες κοπελλες οτι αυτες εβλεπαν τα αποτελεσματα τους !!!!

 

Πριν λιγο της ειπε μια κοπελλα που πηγε με το ιδιο προβλημα στην Γραμματεια οτι της ειπαν "αποκλειεται " να μην μπορει να δει τον βαθμο της.Εδωσε στον υπαλληλο τον κωδικο της μπηκε κι αυτος αλλα τιποτα καταχωρημενο.Και η απαντηση του υπαλληλου :

 

"Αν παρατηρηθει το ιδιο και στην αλλη εξεταστικη ελατε να το δουμε"

!!!!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτό είναι που λέμε άμεση και δραστική λύση στο θέμα σας.

 

Είναι μια ανακούφιση, πάντως, να ξέρεις πως δεκαπέντε χρόνια μετά τίποτε δεν έχει αλλάξει. Συγκινήθηκα, μπορώ να πω.

 

Χωρίς αστεία, εύχομαι καλά αποτελέσματα και όσο το δυνατόν λιγότερες τέτοιες ταλαιπωρίες μελλοντικά.

Δημοσ.

Δίνουμε αγγλικά για δευτερο εξάμηνο, τα αγγλικά είναι επιπέδου εκτης δημοτικού, εγώ έχω το advance και ξέρω αρκετά καλά αγγλικά. Διπλα μου και πίσω μου κάθονται δύο φίλοι που δεν ξέρουν τι σημαίνει i go!!

 

Μας δίνουν τα γραπτά και εγώ τελειώνω σε 20'! Εντελώς γελοία τα θέματα. Οι ασκήσεις ήταν 5 και οι φίλοι μου αντιγράφουν τις τρεις πρώτες από εμένα και πάνε και το δίνουν. Εγώ φυσικά τα γράφω όλα. Δεν ασχολούμε καν με το βαθμό γιατί ήμουν σίγουρος ότι είναι δεκάρι. Μετά από δέκα μέρες μαθαίνω ότι έγινε σφαγή στα αγγλικά και πάω να δώ από περιέργια.

Ε τι να δω, εγώ είχα πάρει 5!!! και οι δύο φίλοι 7!!!!

Ποιά θα ήταν η αντίδραση σας μετά από αυτό;

Δημοσ.
ναι, και ελπίζω όχι για πολύ ακόμα :-D

 

καλό κουράγιο, είναι ο κολλητός μου εκεί και μου περιέγραφε τη φάση που λες.

 

λευτεριά στους κομμένους του τρικαλινού.

Δημοσ.
Δε ξέρω τι συμβαίνει στη φιλοσοφική αλλά στο ΕΜΠ μπορούσες να έδινες πχ φλεβάρη και Σεπτέμβρη και να κρατούσες τον καλύτερο από τους δύο.

 

Δηλαδή αν έπερνες πχ 7 φλεβάρη (ή Ιούνη) και ξαναέδινες σεπτέμβρη και έπερνες 4 δεν κοβόσυν αλλά έμενε το 7.

 

Δε νομίζω πάντως ότι αν το έχει περάσει τη πρώτη φορά θα την κόψουν αν κοπεί τη δεύτερη

 

Ναι, λέγεται 'βελτίωση'... νομίζω όμως πρέπει να το έχεις δηλώσει ότι το δίνεις για βελτίωση (καλού κακού...)

Δημοσ.
Δίνουμε αγγλικά για δευτερο εξάμηνο, τα αγγλικά είναι επιπέδου εκτης δημοτικού, εγώ έχω το advance και ξέρω αρκετά καλά αγγλικά. Διπλα μου και πίσω μου κάθονται δύο φίλοι που δεν ξέρουν τι σημαίνει i go!!

 

Μας δίνουν τα γραπτά και εγώ τελειώνω σε 20'! Εντελώς γελοία τα θέματα. Οι ασκήσεις ήταν 5 και οι φίλοι μου αντιγράφουν τις τρεις πρώτες από εμένα και πάνε και το δίνουν. Εγώ φυσικά τα γράφω όλα. Δεν ασχολούμε καν με το βαθμό γιατί ήμουν σίγουρος ότι είναι δεκάρι. Μετά από δέκα μέρες μαθαίνω ότι έγινε σφαγή στα αγγλικά και πάω να δώ από περιέργια.

Ε τι να δω, εγώ είχα πάρει 5!!! και οι δύο φίλοι 7!!!!

Ποιά θα ήταν η αντίδραση σας μετά από αυτό;

 

Μου έχει συμβεί ανάλογο περιστατικό με βασικό μάθημα της σχολής μου. Έδωσα στους άλλους λύσεις και όπως είναι λογικό έγραψα και εγώ τα ίδια (τους είχα πει να βάλουν καμμιά δική τους σάλτσα) αυτοί πέρασαν και εγώ κόπηκα.

 

Αντίδραση: Το μάθημα αυτό έμεινε στα τελευταία 5 που είχα (και ήταν μάθημα 2ου εξαμήνου) γιατί σπάστηκα απίστευτα με το καθηγητή. Και έκοψα το συνήθειο να βοηθάω, μιας και εγώ βοηθούσα αλλά οι άλλοι όταν ζητούσα εγώ βοήθεια κάναν τις πάπιες (και να την πληρώνω και από πάνω πάει πολύ).

 

Ο καθηγητής δε ξέρει ποιος αντέγραψε από ποιόν. Πολύ πιθανό να νόμιζε οτι εσύ έκανες το κλοπιραϊτ. Πολύ πιθανόν εξίσου να κατάλαβε οτί εσύ έδωσες τις λύσεις και αποφάσισε να σου δώσει ένα (όχι τόσο) επώδυνο μάθημα.

Δημοσ.
καλό κουράγιο, είναι ο κολλητός μου εκεί και μου περιέγραφε τη φάση που λες.

 

λευτεριά στους κομμένους του τρικαλινού.

 

Μου θυμισατε ενα περιστατικο με ενα παλιο καθηγητη του Γεωλογικου της ΦΜΣ του ΑΠΘ που εκοβε κοσμο για να εχει ...μουγιο στο γραφειο του.Και οταν εβλεπαν τα γραπτα μαζι με τους φοιτητες τους ελεγε: "Τωρα δεν βρισκω λαθη αλλα αμφιβαλετε οτι οταν τα διορθωσα ειχα βρει ?" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Δημοσ.

Ναι το'χω ακουσει κι εγω....Αυτοι που αντιγραφουν παιρνουν πολλες φορες μεγαλυτερους βαθμους....Τι να πω πια!!!!

Δημοσ.
καλό κουράγιο, είναι ο κολλητός μου εκεί και μου περιέγραφε τη φάση που λες.

 

λευτεριά στους κομμένους του τρικαλινού.

 

:mrgreen:

 

 

trikalinos.jpg

Δημοσ.

Σας εχει τυχει κατι τετοιο ????

 

Πριν μερικές μέρες πληροφορήθηκα ότι ένα μάθημα, στο οποίο ο καθηγητής με είχε κόψει με 3,5, τελικά το είχα περάσει με 5, αλλά "έγινε ένα μικρό λαθάκι". Σημείωση: Το μάθημα το είχα δώσει 3 εξάμηνα πριν, και τις 5 φορές που το έδωσα έκτοτε ο καθηγητής με έκοβε πότε με 3, πότε με 3,5.

 

Αναπολώ πλέον τις μέρες που πήγαινα να δώσω μάθημα χωρίς να ξέρω αν το έχω περάσει.

 

Περαστικά μας.

Δημοσ.

Κλασσική περίπτωση ελληνικού πανεπιστημίου. Δώστε όσο περισσότερες φορές μπορείτε το ίδιο μάθημα! Κι αν σου κάτσει?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...