Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αφορμή για αυτό το post γίνεται η απαράδεκτη πολιτική της Nortec στο support για τις κονσόλες που αντιπροσωπεύει.

 

Τις προάλλες λοιπόν, είχα κάνει ένα party και το επόμενο πρωϊ διαπίστωσα πως κάποιος μου κλείδωσε το parential control του Wii μου, με αποτέλεσμα να μην μπορώ μπω στα περισσότερα channels και επιλογές. Πάω λοιπόν στα options στην επιλογή "I forgot it" και μου ζητάει τόπο γέννησης, ξαναπατάω "I forgot it" και βγαίνει μια καρτέλα με το μήνυμα (όπως το θυμάμαι) "Please contact your Nintendo dealer and provide the following code in order to receive your master code to unlock the parential control: [κωδικός]".

 

Εδώ αρχίζει το έπος. Καλώ την Nortec και έπειτα από 4 εκτροπές τύπου "δε γνωρίζω, περιμένετε να σας συνδέσω με τον αρμόδιο" και 20 σχεδόν λεπτά αναμονής, απαντάει κάποιος σχετικός με το θέμα λέγοντάς μου τα εξής: "Λυπάμαι, αλλά θα πρέπει να ακολουθήσετε μια διαδικασία για λόγους ασφαλείας. Παρακαλώ στείλτε ένα scan ή φωτογραφία του Wii με το serial number, αστυνομική ταυτότητα και απόδειξη αγοράς. Μετά θα σας καλέσουμε εμείς σε εργάσιμη μέρα και θα μας πείτε τον κωδικό σας για να σας πούμε το master key. Σημειώστε πως εάν είστε ανήλικος ή η απόδειξη έχει άλλο όνομα, πρέπει να έχουμε και την γραπτή συγκατάθεση του γονέα σας ή του νόμιμου κατόχου." Ρωτώ εγώ: "Δηλαδή θα μείνω μέσα περιμένοντας τηλεφώνημά σας για να μπορέσω να παίξω Wii;" "Θα σας καλέσουμε συγκεκριμένες ώρες που θα μας γράψετε στο mail, ή ελάτε στα γραφεία μας με το Wii και τα απαραίτητα έγγραφα". "Την απόδειξη αποκλείεται να την έχω ακόμα" τους λέω... "Τότε πρέπει να πάτε με το serial στο κατάστημα που το πήρατε, να μας ενημερώσουν πως πράγματι έχει αγοραστεί από εκεί".

 

Ε, τους το κλείνω στα μούτρα και καπάκι τηλεφωνάω στη Nintendo Αγγλίας. Αμέσως με συνέδεσαν με αρμόδιο τεχνικό, του λέω το πρόβλημά μου, με ρωτάει "you are obviously mature, am I correct?" του λέω "of course", "alright then, please tell me the unlock code so I can give you the master code". Αυτό ήταν. Ούτε 2 λεπτά τηλεφώνημα, χωρίς το παραμικρό άγχος.

 

Σας ρωτάω λοιπόν, τι είδους πολιτική έχει η Nortec; Τι προσπαθούν να παραστήσουν; Δημόσια υπηρεσία ή super σοβαρή αντιπροσωπία που θέλουν να ξέρουν ότι το Wii αγοράστηκε επίσημα και όχι από κάνα eBay μη χάσουν κάνα φράγκο;

 

Ας μοιραστούμε τα Nortec horror stories μας εδώ.

 

Υ.Γ.: We miss you, Itochu.

Δημοσ.

Κάθε Wii έχει το δικό του, έχουν κάτι σαν keygen στις αντιπροσωπείες. Τους λες το serial number και τον κωδικό που βγάζει το Wii και σου δίνουν ΑΥΤΟΙ τον δικό σου. Μάλιστα ο Άγγλος μου είπε πως πρέπει να το βάλω το συντομότερο γιατί ισχύει για 24 ώρες. Το θέμα μας δεν είναι αυτό όμως...

Δημοσ.

καλα σοβαρα μιλαμε τωρα;

ο συγκεκριμενος κωδικος ειναι εκει για συγκεκριμενο λογο αν ειναι ποτε δυνατον να μπορεις να τον αλλαξεις ετσι ευκολα με ενα τηλεφωνημα

φαινεται οτι στην Αγγλια καταλαβαινουν την ηλικια απο το τηλεφωνο

 

μου φεινεται πιο σωστη η διαδικασια της nortec

Δημοσ.

Σε forums του εξωτερικού είδα πως η διαδικασία είναι παντού εύκολη σαν της Αγγλίας. Το θέμα είναι πως τα χαρτιά τα απαιτούν μήπως δουν ότι δεν το πήρα από την επίσημη αντιπροσωπεία, αλλά από κάποιο κατάστημα το εξωτερικού, ενώ το support κατά το Ευρωσύνταγμα είναι ΠΑΝευρωπαϊκό. Για μένα πλέον η Nortec είναι όσο απαράδεκτη και η Rainbow... με παρόμοιες στρατηγικές.

Δημοσ.

Ενα προβλημα που ειχα με ενα φιλο πριν λιγους μηνες, ηταν οταν στο ds lite που ειχε παρει, λευκου χρωματος το οποιο δεν ειχε εργοστασιακα κλεισει καλα, και πιεζοταν σε λαθος σημειο η οθονη.

Ο τυπας στο service (καινουργιος στο συγκεκριμενο ποστο, δεν τον ειχα ξαναδει ποτε), αρνηθηκε στην αρχη να το αλλαξει, λεγοντας μας στην αρχη οτι το προβλημα δημιουργηθηκε απο πτωση στη συσκευασια του (που δεν εγινε), και λιγο αργοτερα οτι προσπαθησαμε να το ανοιξουμε εμεις (δεν περναει η ωρα, ας χαλασουμε την εγκυηση ενα πραγμα).

Μετα απο λιγα λεπτα σχετικα εντονης συνομιλιας, λεγοντας του οτι απο την μια πλευρα δεν καναμε το παραμικρο στο μηχανημα, και απο την αλλη οτι ειναι γνωστοποιημενο προβλημα σε αρχικη παρτιδα του μηχανηματος, συνεχισε το βιολι του αυτος, οποτε και απευθηνθηκαμε σε καποιον υπευθυνο, οπου και με τον οποιο βρηκαμε ακρη (ας ειναι καλα ο ανθρωπος).

Την ιδια μερα, δεν μας αλλαξε τα straps του wii (first generation) γιατι μας ειπε οτι πλυν αποδειξεις επρεπε να ειχαμε μαζι και το serial number της κονσολας! :S

Πραγμα που παιδια στο εξωτερικο δεν τους ζητηθηκε καν αποδειξη!

Δημοσ.

Έχω παρατηρήσει ότι στην Ελλάδα οι εταιρίες του εξωτερικού που χαρακτηρίζονται για το άψογο service τους, το support τους και την οργάνωση τους μεταμορφώνονται με έναν μαγικό τρόπο σε εταιρίες μπάχαλο με άθλιο support, εξυπηρέτηση της πλάκας και οργάνωση ουγκάντας.

 

Και δεν μιλάω μόνο για εταιρίες gaming αλλά για όλες τις εταιρίες τεχνολογίας που ακούμε καθημερινά τα χειρότερα για αυτές

Δημοσ.
Έχω παρατηρήσει ότι στην Ελλάδα οι εταιρίες του εξωτερικού που χαρακτηρίζονται για το άψογο service τους, το support τους και την οργάνωση τους μεταμορφώνονται με έναν μαγικό τρόπο σε εταιρίες μπάχαλο με άθλιο support, εξυπηρέτηση της πλάκας και οργάνωση ουγκάντας.

 

Και δεν μιλάω μόνο για εταιρίες gaming αλλά για όλες τις εταιρίες τεχνολογίας που ακούμε καθημερινά τα χειρότερα για αυτές

Για να ειμαι ειλικρινης, με το παλαιοτερο υπευθυνο δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.

Το τελευταιο ομως καιρο, μετα απο καποιες αλλαγες στα ατομα του service, κυριως προβληματα και ειρωνιες ειχα δυστηχως.

Δημοσ.

Εγώ έχω παρατηρήσει πως σε ενα αρκετά μεγάλο ποσοστό απο τις κονσόλες που επισκευάζουν δεν θα τις έχουν βιδώσει καλά ή θα κάνουν κάποιες μικρές φθορές απο την βιασύνη τους.

Άσε που είναι και στου διαόλου την μάνα και θες δύο συγκοινωνίες για να πας και να έρθεις...

Αναρωτιέμαι, αυτοί που είναι απο επαρχία και έχουν κάποιο πρόβλημα με την κονσόλα τους τι κάνουν?

Itochu και πάλι Itochu ....

Δημοσ.

Ποπω, κουλη η ιστορια του πρωτου post. Εγω ομως εχω καλα πραγματα να πω για την Nortec! Οταν πρωτοπηρα το Nintendo DS Lite, ειχε 2 καμενα pixel στην Touch Screen. Επικοινωνησα με την Nortec, μου ειπαν να τους το στειλω με courrier και με δικα τους εξοδα και σε 2 μερες ηταν πισω! Ουτε αποδειξεις ουτε τιποτα...

Δημοσ.

ρε παιδια εδω ο αλλος εστειλε Mail στην logitech για support οτι του χαλασανε τα Ζ5500 και του στειλανε καινουργια χωρις καν να του ζητησουν να τους στειλει τα δικα του πισω....οι ανθρωποι εξω ειναι πολυ μπροστα....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...