bandito Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2001 Η μηχανές είναι πιο επικινδυνες απο τα αμάξια. Ή πιο σωστά, αυτός που χρησιμοποιεί μηχανή έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να χτυπήσει απο κάποιον που οδηγεί αμάξι. Ακόμα και εγώ που είμαι πορωμένος με τις μηχανές (αλλά τώρα δυστυχώς οδηγώ αμάξι) δεν μπορώ να μην το παραδεχτώ αυτό. Γιατί όμως οι μηχανές είναι πιο επικύνδυνες? Οι λόγοι είναι πολλοί, και χωρίζονται σε αρκετές κατηγορίες.<p>Α) Εκ κατασκευής παράγοντες. 1) Δεν υπάρχει καμία παθητική προστασία, εκτός απο τα μέτρα που μπορεί να πάρει ο αναβάτης (κράνος, δερμάτινα κτλ). Είναι όμως πολύ ευκολο, ακόμα και με αυτά να χτυπήσεις. 2) Πολλά γκάζια (κατί που απο μόνο του δεν είναι παράγοντας, βλέπε παρακάτω) 3) Κατασκευαστικές αστοχίες, αντίστοιχες των οποίων υπάρχουν και στα αμάξια, αλλά δεν στοιχίζουν ζωές<p>Β) Παράγοντες που προκύπτουν απο την συμπεριφορά του αναβάτη 1) Το κράνος θεωρείται αναγκαίο κακό (όπως και η ζώνη στα αυτοκίνητα), και το μόνο που κάνει είναι να μας χαλάει τα μυαλά. Ενίοτε φοριέται και στον αγκώνα (μάλλον εκεί έχουν το μυαλό τους) 2)Ενώ όλοι ξεκινάνε με την πεποίθηση οτι θα είναι προσεκτικοί γιατι ξέρουν τους κινδύνους μπλα, μπλα, μπλα, στην πορεία προκαλούν την τύχη τους. 3)Η πιο γρήγορη μηχανή, δεν πρέπει να φαίνεται αλλά και να είναι. Είναι πολύ προσβλητικό να έχουμε R6 , και να μας περάσει το 400άρι (θα του δείξουμε εμείς)<p>Γ) Κοινωνικοί παράγοντες 1)Κάθε πρωι που παίρνουμε το αμάξι/μηχανη να πάμε στην δουλειά μας, ουσιαστικά πηγαίνουμε να πολεμήσουμε. Ας φτάσουμε εμείς, και οι άλλοι ας κουρεύονται. 2)Όταν οδηγούμε μηχανή, ορκιζόμαστε οτι αν πιάσουμε τιμόνι στα χέρια μας, δεν θα κάνουμε αυτα που κάνουν οι υπόλοιποι, και τούμπαλιν. 3)Έχουμε μεγαλώσει με τα κλασσικα πρότυπα του ξεροκέφαλου Έλληνα. Έτσι οι μπάτσοι κάνουν φιγούρα με τα γρήγορα, και ο κάτοχος της 8άμετρης Jaguar, πιστεύει οτι εκείνος έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο το παπί (που ούτε 500.000 χιλιάρικα δεν πίανει). Βέβαια, ο νταλικιέρης, πιστεύει με την σειρά του οτι έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο τον τύπο με την Jaguar (ποιος είναι αυτος ο φλώρος που θα με περάσει). Για τον κ.ο.κ ούτε λόγος, υπάρχει μόνο για να βγάζουν λεφτά οι σχολές οδηγών. <p>Εδώ θα μπόρούσα να γράφω για μιση ώρα, αλλά πιστεύω οτι έγινα αντιληπτος. Είναι γελοίο, να χωρίζουμε τους οδηγούς σε κατηγορίες, και να τους βάζουμε να μαλώνουν μεταξύ τους. Όπως είναι επίσης, φυγόπονος, όποιος αρνείται να παραδεχτεί οτι οι περισσότεροι ατζαμήδες βρίσκονται πίσω απο τιμόνι και οχι απο κλιπον.<p>Για μένα, Στράτο, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα βάλεις κάτω και να πάρεις μόνος σου την απόφαση. Χρειάζεται να κουβαλάς άτομα? Δεν σου αρέσει το κρύο? Αμάξι 100%. Χρειάζεται να πηγαίνεις στο κέντρο, η σε περιοχές με αρκετή κίνηση. Χαλαρά μηχανή, αλλά όχι R6, σε κανένα χρόνο θα υποφέρεις απο δισκοπάθεια. Εσύ αποφασίζεις.
TonyMontana Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by bandito: <strong>Η μηχανές είναι πιο επικινδυνες απο τα αμάξια. Ή πιο σωστά, αυτός που χρησιμοποιεί μηχανή έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να χτυπήσει απο κάποιον που οδηγεί αμάξι. Ακόμα και εγώ που είμαι πορωμένος με τις μηχανές (αλλά τώρα δυστυχώς οδηγώ αμάξι) δεν μπορώ να μην το παραδεχτώ αυτό. Γιατί όμως οι μηχανές είναι πιο επικύνδυνες? Οι λόγοι είναι πολλοί, και χωρίζονται σε αρκετές κατηγορίες.<p>Α) Εκ κατασκευής παράγοντες. 1) Δεν υπάρχει καμία παθητική προστασία, εκτός απο τα μέτρα που μπορεί να πάρει ο αναβάτης (κράνος, δερμάτινα κτλ). Είναι όμως πολύ ευκολο, ακόμα και με αυτά να χτυπήσεις. 2) Πολλά γκάζια (κατί που απο μόνο του δεν είναι παράγοντας, βλέπε παρακάτω) 3) Κατασκευαστικές αστοχίες, αντίστοιχες των οποίων υπάρχουν και στα αμάξια, αλλά δεν στοιχίζουν ζωές<p>Β) Παράγοντες που προκύπτουν απο την συμπεριφορά του αναβάτη 1) Το κράνος θεωρείται αναγκαίο κακό (όπως και η ζώνη στα αυτοκίνητα), και το μόνο που κάνει είναι να μας χαλάει τα μυαλά. Ενίοτε φοριέται και στον αγκώνα (μάλλον εκεί έχουν το μυαλό τους) 2)Ενώ όλοι ξεκινάνε με την πεποίθηση οτι θα είναι προσεκτικοί γιατι ξέρουν τους κινδύνους μπλα, μπλα, μπλα, στην πορεία προκαλούν την τύχη τους. 3)Η πιο γρήγορη μηχανή, δεν πρέπει να φαίνεται αλλά και να είναι. Είναι πολύ προσβλητικό να έχουμε R6 , και να μας περάσει το 400άρι (θα του δείξουμε εμείς)<p>Γ) Κοινωνικοί παράγοντες 1)Κάθε πρωι που παίρνουμε το αμάξι/μηχανη να πάμε στην δουλειά μας, ουσιαστικά πηγαίνουμε να πολεμήσουμε. Ας φτάσουμε εμείς, και οι άλλοι ας κουρεύονται. 2)Όταν οδηγούμε μηχανή, ορκιζόμαστε οτι αν πιάσουμε τιμόνι στα χέρια μας, δεν θα κάνουμε αυτα που κάνουν οι υπόλοιποι, και τούμπαλιν. 3)Έχουμε μεγαλώσει με τα κλασσικα πρότυπα του ξεροκέφαλου Έλληνα. Έτσι οι μπάτσοι κάνουν φιγούρα με τα γρήγορα, και ο κάτοχος της 8άμετρης Jaguar, πιστεύει οτι εκείνος έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο το παπί (που ούτε 500.000 χιλιάρικα δεν πίανει). Βέβαια, ο νταλικιέρης, πιστεύει με την σειρά του οτι έχει μεγαλύτερη προτεραιότητα απο τον τύπο με την Jaguar (ποιος είναι αυτος ο φλώρος που θα με περάσει). Για τον κ.ο.κ ούτε λόγος, υπάρχει μόνο για να βγάζουν λεφτά οι σχολές οδηγών. <p>Εδώ θα μπόρούσα να γράφω για μιση ώρα, αλλά πιστεύω οτι έγινα αντιληπτος. Είναι γελοίο, να χωρίζουμε τους οδηγούς σε κατηγορίες, και να τους βάζουμε να μαλώνουν μεταξύ τους. Όπως είναι επίσης, φυγόπονος, όποιος αρνείται να παραδεχτεί οτι οι περισσότεροι ατζαμήδες βρίσκονται πίσω απο τιμόνι και οχι απο κλιπον.<p>Για μένα, Στράτο, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να τα βάλεις κάτω και να πάρεις μόνος σου την απόφαση. Χρειάζεται να κουβαλάς άτομα? Δεν σου αρέσει το κρύο? Αμάξι 100%. Χρειάζεται να πηγαίνεις στο κέντρο, η σε περιοχές με αρκετή κίνηση. Χαλαρά μηχανή, αλλά όχι R6, σε κανένα χρόνο θα υποφέρεις απο δισκοπάθεια. Εσύ αποφασίζεις.</strong><hr></blockquote><p> aei geia sou..nicely said.
kirimis Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2001 καλα bandito ειδικα στο Γ εγραψες.... χαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχα
rantan Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2001 arga sas vrika.. Loipon(an kai o bandito ta eipe ola) theleis "mouri" kai trella gazia: mixani (apsogi epilogi to R6 i to Kawasaki ) Theleis perissoteri anesi kai sigourgia(se siggrisi me ti mixani): Auto (Asxeto afto, alla diavasa kapou oti ta Rallye exoun pio skliri anartisi kai pio xontra psalidia apo ta Saxo; episis einai kai pio fthina kai sindoma tha stamatisei i paragogi tous opote make up your mind ) I gnomi mou :Rallye k ksero psomi
BrancaLeone Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2001 Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου. Σαν οδηγός μηχανής τα τελευταία 7 χρόνια (καθημερινή χρήση) και αυτοκινήτου (περιστασιακά κυρίως για ταξίδια), έχω καταλήξει στο εξής: Και τα δύο χρειάζονται.<p>Το αυτοκίνητο για τα μεγάλα κρύα, βροχές και φυσικά για τα ταξίδια.<p>Η μηχανή για να πηγαίνεις στη δουλειά σου, να κάνεις τις βόλτες σου όταν έχει καλό καιρό και γενικά να κυκλοφορείς στο κέντρο άνετα.<p>ʼπ'όσα διάβασα πιο πάνω μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως όταν αναφέρεστε στα μέσα μεταφοράς επιλέγετε εκείνα με τις μεγάλες επιδόσεις...γιατί;<p>Όταν αγοράζεις αυτοκίνητο ή μηχανή σκέφτεσαι την μια φορά το χρόνο που θα σου δωθεί η δυνατότητα να το οδηγήσεις σχετικά γρήγορα; Τον περισσότερο καιρό θα τον περάσετε μεταξύ πρώτης και δευτέρας από το ένα φανάρι στο άλλο ότι και να πάρετε...μέση ταχύτητα 20-30χ/ω.<p>Επίσης σκέφτεται κάποιος την αγορά μεταφορικού μέσου και ενώ δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι είδος θα επιλέξει, αρχίζουν πολλοί να αναφέρουν επιδόσεις, οριακές οδηγικές συμπεριφορές και άλλα παρόμοια. Είναι "νόμος" για εμένα τουλάχιστον ότι το πρώτο μεταφορικό μέσο θα είναι, οποσδήποτε, κάτι που δεν θα μπορεί να τρέχει, να έχει επιδόσεις κάτω του μέσου όρου, έτσι ώστε και να θες να το πάς να μην πάει...<p>Αν θες να "τρέξεις" να δείς τον δρόμο από τα πλαϊνά τζάμια και να χώσεις γκάζια μπορείς κάλλιστα να μαζέψεις φίλους και να πας σε μια πίστα και να λιώσεις το αμάξι ή τη μηχανή σου.<p>Στο δρόμο είναι σίγουρο (στατιστικά) ότι η στραβή θα κάτσει κάποια στιγμή... σε όλους συμβαίνει και τις περισσότερες φορές εκεί που δεν το περιμένεις...και όταν λέω στραβή μη φανταστείτε τραγικά πράγματα, απλά με τη μηχανή θα πέσεις και με το αυτοκίνητο θα τρακάρεις. Δυστυχώς αν δεν γίνει αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο προσεκτικός πρέπει να είσαι όταν οδηγείς. Όταν συμβεί εύχομαι να είναι με τον λιγότερο επώδυνο τρόπο, όπως ήταν άλλωστε και σε μένα...<p>Τα αυτοκίνητα και οι μηχανές προσφέρουν δύο πράγματα στους οδηγούς τους:<p>1. Σε βοηθάνε να πας εκεί που θές (ο λόγος για τον οποίο αρχικά κατασκευάστηκαν).<p>2. Προσφέρουν ευχαρίστηση. Το ζητούμενο είναι πως πρέπει να ικανοποιήται κάποιος οδηγώντας... Εγώ πάντως σαν ιδανική κατάσταση φαντάζομαι :<p>Με τη μηχανή, μια άδεια από αμάξια παραλιακή, ό κόσμος να περπατάει στο πεζοδρόμιο δίπλα στη θάλλασα, απογευματάκι και να πηγαίνω με 30 αραχτός...<p>Με το αυτοκίνητο ενα ατέλιωτο ταξίδι με συνεχείς εναλλαγές τοπίων, με ταχύτητα όχι πάνω από 60 (για να μπορώ να έχω ανοιχτό το παράθυρο -αν είναι κάμπριο ακόμη καλύτερα - και ταξιδιάρικη μουσική...<p>Τέλος δίνω συγχαρητήρια στον εμπνευστή της πολύ ωραίας διαφήμησης για την ασφαλή και πολιτισμένη οδήγηση...ξέρετε αυτή που παρομοιάζει τον τρόπο συμπεριφοράς κάποιων ανθρώπων σε ένα μαγαζί με τον τρόπο που συμπεριφέρονται στον δρόμο...<p>Οι παραπάνω απόψεις είναι προσωπικές και δεν έχουν σαν σκοπό να "συμβουλέψουν" κανένα... Την συμπεριφορά του καθενός την καθορίζουν τα προσωπικά του βιώματα και η εμπειρία που καθημερινά αποκτάει...<p>Καλή Χρονιά σε όλους.
SiMP Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2001 Δεκτη η αποψη σου αλλα πιστευω οτι ειναι καθαρα θέμα ατομου. Ιδανική βόλτα για μένα με μηχανή ειναι σε ασφαλτο με παρα πολυ καλη προσφυση, μια μηχανη ανω των 100Ηp (Street) και τρομερες επιταχυνσεις και γονατα στισ στροφες.. Οπως και με αμαξι οριακό στροφιλικι κοινώς με το πλαι και οπου πάει. Εντάξει θα μου πείτε οτι με το μυαλο που εχω θα σκοτωθω. Ιδανικη βολτα λεμε οχι καθημερινη βολτα... I AM AN ADRENALINE JUNKIE.
BlizardBill Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Simp sto strato osoi legane den bariese ,ego den tha eimai souza kai problepomenos stin ipiresia mou kai tha to diakindinepso, xorizontan se dio katigories... 1)osoi itan etoimoi na dextoun tis sinepeies an tous pianane kai tis eixan ipologisei sosta... 2)Osoi to kanane apo magia i tempelia kai den eixan pragmatika ipologisei to kindino. Kata 90 ta ekato pianotane enas apo ton (2) kai meta arxizan ta parakalia, na ta rixnei stin tixi tou kai itan psixoligika anetimos na dextei tis sinepeies. Otan pianane enan apo to (1) to dexotane san antras. Esi pithanon an patheis kati(tok tok) kai meineis tiflos ,anapiros klp tha breis tin dinami na to antimetopiseis, alla prosexe, min eisai san tous polous pou den kseroun ti kanoun ,ti risko pernoun kai pos na to meiosoun oste na ajizei, kai oloi autoi me eknebrizoun.
epote Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 nomizo pos o blizzardbill exei apolyto dikio. alla den einai mono ayto megale simp ti ginete an pareis kanena anthropo sto laimo sou? (tok tok indeed!!) pes oti exeis esy (kai o kathenas apo mas tous loksemenous) to tharos na antimetopiseis kati pou tha symbei se esena alla o allos ti ftaiei? (to leo ayto giati poly kontino mou prosopo skotothike sthn paraliakh apo anthropo pou etrexe)
bandito Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Επειδή έχω περάσει απο αυτό το στάδιο, ξέρω πως είναι. Δυστυχώς η ***λα της ταχύτητας αν δεν φύγει δεν ξεπερνιεται. Με το bandit 400, που είχα έκανα την απόσταση Αθήνα-Σκοτίνα (410ο χιλιόμετρο) σε 4.15 με δύο στάσεις για βενζίνη και ξεκούραση). Πήγαινα όσο πήγαινα, και δεν υπολόγιζα τίποτα. Τώρα αν μου έλεγαν να πάω μεχρι την Λειβαδιά, ούτε που θα το σκεφτόμουν. Μεγαλώνεις, και οι προτεραιότητες σου αλλάζουν. Ίσως γι'αυτο θεωρώ πολύ σωστό, για τις μικρές ηλικίες να υπάρχουν αυστηρότεροι κανόνες (π.χ να μην μπορούν να οδηγούν αμάξια με πολλά άλογα κτλ). Αλλά επειδή όπως είπα, η ταχύτητα είναι ναρκωτικό, θα πρέπει να υπάρχουν και τρόποι να ξεδώσεις( πίστες κτλ). Ουτοπία, σίγουρα. Αλλά είμαι σίγουρος οτι κανείς δεν χαίρεται με τον μικρό πόλεμο (σε απώλειες) που γίνεται σε κάθε ελληνική έξοδο.
TonyMontana Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 kaneis den mporei na einai proetoimasmenos na antimetwpisei kanenos eidous sovaro traumatismo...den prokeitai gia tharos i antreia alla gia ilithiotita giati upotithetai tin stravi koitas na tin apofigeis kai oxi na peseis panw tis giati tote den legetai "stravi"...stin agglia ena autokinito me as poume 120 aloga exei tetia asfaleia pou i tsepi tou kathenos den mporei me tipota na anteksei...edw to 1300 mini exei panakrivi asfaleia gia mikres ilikies giati theoreitai sports-car...edw oloi ligo polu antexoume ena punto GT i ena rallye...kai fisika kseroume ta epakoloutha...
coolworm Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 mporeis na to pareis kai apo allh apopsh. h mhxanh h me ama3i ama 8elei h tyxh na pas 8a pas. den paei na exeis papaki,mhxanh,ama3i kai me ta podia na proxoras. gia skefteite ti eipate parapano ka8ontai 3 sthn stash kai epese ama3i pano kai skotose 3 atoma aytoi den eixane tipota me ta podia htan h an8ropoi. Opote ego pisteyo oti prota paei to ama3i kai an exeis thn oikoinomikh anesh meta pairneis mhxanh. ean exeis ypomonh mazeyeis allo enamish ekatomyriakh kai pairneis kai ta dyo ta aytoxrona. Eimai ths apopshs toy aytokinhtoy gia ton logo skepsoy na 8es na vgeis me thn kopela soy kyrile ntymenos, 8a eisai pano se mia GSXR me koystoymi kai h kopela me toyaleta? Psilogelio. Brexei xionizei esena den se noiazei. kalokairaki vazeis to aircondition kai teleioses. H alh8eia einai opos exei katanthsh h a8hna, oti kai na exeis gia na pas ekei pou einai na pas mia ora 8a kaneis. Thanks.
top-gear Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 29 Δεκεμβρίου 2001 File mou eimai antithetos me tis mixanes. paizeis ti zoi sou se 2 rodes. Omws kai me ta amaksia an odigeis san trelos pali epikindyno einai.sigekrimena gia to saxo vts den tha sto proteina, den exei kalo sasi se sygrisi me ti mixani pou exei. (meleti panepistimiou athinwn) exo dei kai moiraio atyxima me vts mprosta mou asto.. gia to allo den ksero... tha sou proteina amaksi pantos (sti mixani de leei na anevazeis kai tin kopela )
TonyMontana Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2001 kai min pareis rallye giati einai ena amaksi kouvas...egw exw ena diporto 306/1600/110 me programataki, xtapodi allagmenes dagkanes kai aerizomenous diskous, iliorofi, backet ka ka....sumperasma: prokeitai gia ena megalo-mikro amaksi pou anoigeis tin porta kai den mporeis na ti sprwkseis kala kala...sou dinei mia diaforetiki aisthisi apo to 106...den paei gamiontas apo fanari se fanari alla paei polu kala...kai teleiwnei sta 210..an einai na pareis amaksi...pare amaksi..
SiMP Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2001 Tonymontana ηρεμησε και εσυ λιγο μιλας λες και εχεις κανα EVO VII. To δικο σου αμαξι κατα την ταπεινη μου γνώμη ειναι χειροτερος κουβάς απο το 106 δεν πα να του εχεις και καλαμαρια πανω και Τ3 τουρμπινα και νικασιλ επιστρωση τα παντα. Εγω προσωπικα οδηγω ενα IMPREZA (ειν'πρεζα) 1600 STURBO. To 106 μπορεις να του καταλογισεις πολλα πραγματα αλλα χαλαρωσε τα κρατηματα του ειναι καταπληκτικα αρκει να μην το τουμπαρεις με πολλα =) ...Το οτι το αμαξι σου παει 210 δεν σημαινει οτι ειναι και ΤΟ αμαξι... Ακου αμα περνεις αμαξι περνεις αμαξι...Χαλαρωσε...
TonyMontana Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 30 Δεκεμβρίου 2001 <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><hr>Originally posted by SiMP: <strong>Tonymontana ηρεμησε και εσυ λιγο μιλας λες και εχεις κανα EVO VII. To δικο σου αμαξι κατα την ταπεινη μου γνώμη ειναι χειροτερος κουβάς απο το 106 δεν πα να του εχεις και καλαμαρια πανω και Τ3 τουρμπινα και νικασιλ επιστρωση τα παντα. Εγω προσωπικα οδηγω ενα IMPREZA (ειν'πρεζα) 1600 STURBO. To 106 μπορεις να του καταλογισεις πολλα πραγματα αλλα χαλαρωσε τα κρατηματα του ειναι καταπληκτικα αρκει να μην το τουμπαρεις με πολλα =) ...Το οτι το αμαξι σου παει 210 δεν σημαινει οτι ειναι και ΤΟ αμαξι... Ακου αμα περνεις αμαξι περνεις αμαξι...Χαλαρωσε...</strong><hr></blockquote><p> kaneis den eipe oti exw porsche...apla einai ena amaksi pou mporeis na emfanisteis kapou kai na mi se poune gufto...to oti pianei 210 den einai to proterima tou alla ena akoma kalo xaraktiristiko tou..mathe na ksexwrizeis se pious tin les...kai stin teliki to impreza einai kakasximo den pa na nai 1000 aloga...skepsou diladi an to passat vgei me 340 aloga egine ksafnika amaksara...i klasi enos autokinitou den einai mono ta aloga tou kai stin teliki an skefteis oti to 306 itan dwro gia tin apofoitisi tou bachelor mazi me ena wraio rologaki tote einai akoma mia fora kalutero apto imreza sou pou tha to kseplirwneis mexri na to odigisoun kai ta egkonia sou.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.