alfas Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Kalimera sas! Loipon exoume os e3is... Agorastike enas skliros WD external MyBook Case 250Gb o opoios exei kleisei ena xrono!(egguhsh exei 2 xronia) kai itan agorasmenos apo to super duper katastima tou plaisiou!! Loipon to diskaki douleue kanonikotata ospou mia mera STOP...papala(mesa se ena mina)!!! To paw sto plaisio sto texniko tmima kai tou lew ti katastash kai mou leei distixos den mporei na kanei tipota dioti exw xasei thn apodei3h!! Balanwnw paw sti kopela pou itan sto tameio kai enw me 8umotan mou leei distixos oute ekeinh den mporei na kanei kati dioti dn kratiountai ta stoixeia mou sto programma pou kobei tis apodei3eis!!(psema....) Tespa... arxisa na brazw!! Mou leei pali o texnikos pos an thn breite 8a sas dosoume amesos kainourio!!! Allios 8a sas kostisei kati alla mono anaseirsh ta dedomena mporoume na kanoume(me 200 euro)!!! Peite mou kati katarxas dn ginete na ginei to servrice h allagh ktl xoris tis apodei3eis apo ta barcode!!Ginete...Alla epeidh einai polu glitses kai an paw 8a plakw8w! Peite mou sas parakalw pou einai ta kentrika eisagoghs tis wd stin ellada gia na lu8ei to problima!!! P.S H parapanw katastash etuxe se mia filh pou molis mou tin eipe! Bebaia 8a paw mazi tis kai egw sto plaisio tou PEIRAIA gia na doume ti 8a ginei!! kai 8a sas enimeroso!!!! Apla eleos distixos!!!!
dks_1979 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Μα σε όλα τα καταστήματα θέλουν την απόδειξη αγοράς για να ισχύει η εγγύηση (αν δεν υπάρχει κάρτα εγγύησης). Το ότι την έχασες είναι ΔΙΚΟ ΣΟΥ πρόβλημα. Δεν μπορούν να ψάξουν ΟΛΑ τα αρχεία τους να βρουν τη δική σου απόδειξη και επίσης χρειάζεται για να αποδείξεις ότι εσύ είσαι ο αγοραστής και δεν τον έκλεψες π.χ. Δεν φταίει ούτε το Πλαίσιο ούτε κανένα μαγαζί. Μην τους κατηγορούμε και χωρίς λόγο, τις κατηγόριες στο Πλαίσιο και στο eshop τις έχουμε κάνει καραμέλα πια.
nick_csd Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 pantws kai apo to site ths wd mporeis na kaneis rma me to sn tou diskou sou
Droidlock Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Γι' αυτο οταν κανουμε αγορες φροντιζουμε να κραταμε την αποδειξη αγορας
dks_1979 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Η διαφορά είναι ότι αν είχε την απόδειξη θα του έκαναν αλλαγή επιτόπου από το Πλαίσιο, ενώ με το RMA θα πρέπει να τον στείλει εξωτερικό (και άρα περισσότερη μανούρα και περισσότερες μέρες).
tarantules Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Λοιπόν άκου τι θα κάνεις για να βγάλεις άκρη.Γράψε στα τέτοια σου τους εδώ αντιπρόσωπους,ΠΛΑΙΣΙΑ κλπ και στείλε ένα e-mail στη μαμά εταιρία Western Digital αναφέροντάς τους ότι κωδικούς,serial number,product number,αριθμό παρτίδας,ότι γράφει τέλος πάντων ο σκληρός πάνω του για να τους βοηθήσεις να εντοπίσουν οτι όντως έχεις αγοράσει το προϊόν τους και πιστεύω θα στον αντικαταστήσουν αμέσως. Εγώ το έχω σαν πάγια τακτική να αναφέρομαι με σχετικό μου mail στη μαμά εταιρία καθότι το after sale service σχεδόν όλων των Ελληνικών αντιπροσώπων είναι για τον πού...ο. Πριν 2 χρόνια είχα πάρει από ΙΚΕΑ κάτι έπιπλα και μου κάνανε κάτι πουστιές και με κρέμασε η μεταφορική που συνεργαζόταν με την εταιρία και οταν τους παραπονέθηκα με στέλνανε ο ένας στον άλλο.Με κάνανε μπαλάκι.Τα πήρα άγρια και έστειλα 25 e-mail στα κεντρικά παραρτήματα στη Σουηδία και το ξεχέσιμο έπεσε από ψηλά.Μέχρι ο διευθύνων σύμβουλος στην Ελλάδα με έπαιρνε τηλέφωνο για συγνώμες,μου έστειλε επιστολές,επιταγή κλπ.Τους έκανα πουτάνα.Γι αυτό σου λέω.Η κάθε ξένη εταιρία σέβεται (οι περισότερες τουλάχιστον),τους πελάτες της αλλά δεν μπορούν να ξέρουν την συμπεριφορά των εδώ αντιπροσώπων που πολλές φορές τους εκθέτουν
dks_1979 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Το Πλαίσιο σε τέτοια θέματα είναι το καλύτερο. Χάλασε κάτι, στο αλλάζει άμεσα χωρίς δεύτερη κουβέντα (και χωρίς να το πολυψάξουν τις περισσότερες φορές). Σίγουρα από την WD θα βρει το δίκιο του (αφού είναι σε εγγύηση), απλά με λίγο κόπο παραπάνω.
Pitsi Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Τι είναι αυτά που λέτε, αποκλειστικά εσύ φταις, αν κρατούσες την απόδειξη δεν θα είχες κανένα πρόβλημα. Καλά κάνει το Πλαίσιο και το κάθε κατάστημα.
Sorath Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Όντως εδώ δεν παίζει αδικία απο το ΠΛΑΙΣΙΟ. Όσες φορές χρειάστηκε να κάνω ανιτκατάσταση υλικού είτε μέσα απο την εγγύηση, είτε επειδή έκανα λάθος αγορά, η εξυπηρέτηση ήταν άμεση. Σε βαθμό τόσο που όπως λέει και ο dks, δεν το πολυψάχνουν κιολας.
georgeadams Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Εντάξει, φταίει και ο πελάτης. Όμως στο ταμείο του Πλαισίου, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα (ή έστω λίγα λεπτά) θα μπορούσαν να βρουν από το πρόγραμμα τους (SAP) την απόδειξη αγοράς και να μην ταλαιπωρούν τον άνθρωπο άδικα...
Sorath Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Εντάξει, φταίει και ο πελάτης. Όμως στο ταμείο του Πλαισίου, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα (ή έστω λίγα λεπτά) θα μπορούσαν να βρουν από το πρόγραμμα τους (SAP) την απόδειξη αγοράς και να μην ταλαιπωρούν τον άνθρωπο άδικα... Δεν συμφωνώ με αυτό. Μπορεί εκείνη την ημέρα να έχουν πωληθεί 3 τεμάχια. Που ξέρει καταρχήν ο πωλητής οτι αυτό ήταν μέσα σε αυτά (και δεν είναι ένα 4ο) ή αυτός που το φέρνει είναι ο νόμιμος κάτοχος του προϊόντος;
vitrougian Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 δεν κρατάνε barcode (serial number) του συγκεκριμένου κομματιού αλλά κωδικό προιόντος (σύνηθες στην λιανική), απλά η μλκία που λάνει μονίμως το πλαίσιο είναι ότι αν δεν το ζητήσει ο αγοραστής, τότε κόβει την απόδειξη ως πχ πελ (πελάτης λιανικής), χωρίς να ανοίγουν ηλεκτρονική "καρτέλα" για να κρατήσουν τα στοιχεία του αγοραστή.Γι'αυτό ΠΑΝΤΑ να ζητάτε να καταχωρούν τα στοιχεία σας.
mikemoisi Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 epeidi mou exei tyxei k mena.... mpes sto site tis wd.... vale to serial k steilton piso.... k se deka meres tha exeis ton kainourgio spiti sou!!!! xoris polla logia!!!!
random Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2007 Δεν συμφωνώ με αυτό.Μπορεί εκείνη την ημέρα να έχουν πωληθεί 3 τεμάχια. Που ξέρει καταρχήν ο πωλητής οτι αυτό ήταν μέσα σε αυτά (και δεν είναι ένα 4ο) ή αυτός που το φέρνει είναι ο νόμιμος κάτοχος του προϊόντος; δεν κρατάνε barcode (serial number) του συγκεκριμένου κομματιού αλλά κωδικό προιόντος (σύνηθες στην λιανική), απλά η μλκία που λάνει μονίμως το πλαίσιο είναι ότι αν δεν το ζητήσει ο αγοραστής, τότε κόβει την απόδειξη ως πχ πελ (πελάτης λιανικής), χωρίς να ανοίγουν ηλεκτρονική "καρτέλα" για να κρατήσουν τα στοιχεία του αγοραστή.Γι'αυτό ΠΑΝΤΑ να ζητάτε να καταχωρούν τα στοιχεία σας. Εννοείτε -και οι δύο- οτι αν αγοράσουμε το Χ ειδος απο αγγελία ή δημοπρασία (μεταχειρισμένο, ειτε ολοκαίνουριο/σφραγισμενο) και πάρουμε μαζί και την απόδειξη αγοράς του απο το Ψ κατάστημα, δεν θα είμαστε καλυμένοι αν ζητήσουμε αντικατάσταση του, εντός περιόδου εγγύησης απο το Ψ κατάστημα επειδή η απόδειξη δεν θα γράφει το όνομά μας ???? οτι πρεπει να αναζητήσουμε τον πωλητή της αγγελίας για να έρθει μαζί μας ή να μας δώσει υπευθυνη δήλωση οτι μας μεταβίβασε την κυριότητα του αντικειμένου ??? και αν δεν σκανάρουν το serial, αλλα το product number, πως μπορουν να ξερουν αν το ειδος αγοράστηκε απο το συγκεκριμένο καταστημα και οχι απο τον διπλανό; ή δεν τους ενδιαφέρει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.