windward Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Χαιρετώ! Έχω ένα Acer 5102, αγορά 12/06 από Multirama, που βγάζει (αρκετά) errors μέσα σε ένα 2ωρο που τρέχω το πρόγραμμα. Ξέρει κάποιος τι κάνουμε σ' αυτή την περίπτωση? Απευθύνομαι στο κατάστημα, ή στην Acer? Ξέρει κάποιος τι παίζει σε αυτή την περίπτωση, γιατι ακούω διάφορα τραγικά για το service της εν λόγω εταιρίας...Ευχαριστώ!
cxmgp Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Αν θελουν να σε εξυπηρετησουν τα Multirama,μπορουν να στο κανονίσουν αυτοι. Κανονικα ομως πρεπει να το πας εσυ.... εκτος εαν υπαρχει καποιος νομος, που να υποχρεωνουν το μαγαζι να τα κανει ολα
windward Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Απλά δε θυμάμαι τι ισχύει με την εγγύηση, επισκευάζουν εδώ προβλήματα όπως η αντικατάσταση ram, ή τα στέλνεις Ιταλία με δικά σου έξοδα οπότε συμφέρει να αγοράσεις RAM κ να τη βάλεις μόνος σου?
kostg Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2007 Αφού το πήρες τον 12/06 τότε έχεις εγγύηση, το πηγαίνεις στο multirama και στο φτιάχνουν ή το στέλνουν αυτοί στην Acer να το φτιάξει. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις δεν πληρώνεις ούτε λεπτό. Τώρα πόσον καιρό θα πάρει η επισκευή, αυτό είναι μια άλλη ιστορία (που σίγουρα θα είχες ακούσει πριν αγοράσεις Acer)...
21century Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2007 Αυτα υποφερουν οι δυστυχεις κατοχοι ασερ...καλυτερα τωρα πηγαινει πισω και αν μπορουν να σου δοκιμασουν αλλες μνημες..
windward Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2007 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, θα πάρω να δω..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.