imprezivo Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Τελικά τα κατάφερα άλλη μια φορά, έκανα το απίστευτο ρεκόρ να κατεβάσω 978ΚΒ σε 2 λεπτά (καλά διαβάζετε) και 48 δεύτερα. Τι κατέβασα? Ενα bios update απο την asus , καλά μην βαράτε το ξέρω πως οι servers της asus είναι για κλάματα αλλά όχι και έτσι κα. Forthnet που η DSL έπεφτε χτές κάθε λίγο και λιγάκι , μέσα σε 5 λεπτά 6 φορές. Με μόντεμ θα είχα πετύχει μεγαλύτερες ταχύτητες. Καλά μας τα πήρατε την πρώτη φορά αλλά υπάρχουν και επόμενες, πως κατάντησε έτσι (γιατί για κατάντια πρόκειται) μια παλία και σοβαρή μέχρι τώρα εταιρεία μόνο εσείς οι ίδιοι ξέρετε να απαντήσετε. Το 12μηνο θα τελειώσει αλλά την ρετσινιά θα την έχετε κολήσει και άμα κολλήσει δεν ξεκολάει με τίποτα, και ο κόσμος των Η/Υ ξέρετε πολύ καλά πως ούτε ξεχνά ούτε συγχωρεί. Επόμενη στάση η ΗΟL και βλέπουμε Με τιμή
ferongr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Μην trollαρεις σε παρακαλω. Αμα εχεις προβληματα συνδεσης... 1: Τσεκαρε οτι ολλες οι τηλ. συσκευές σου εχουν φιλτρα 2: Οτι το τηλεφωνικο σου καλωδιο ειναι σε καλη κατασταση (και γενικα η εσωτερικη εγκατασταση του σπιτιου). Αν το μοντεμ πεφτει στην κεντρικη μπριζα μεσω splitter ελεγξε την κατασταση-ποιοτητα του splitter και της τηλεφωνικής μπριζας. Οσον αφορά τους servers την Asus, δεν φταιει η Forthnet με καμια δυναμη. Και γω με Fast ADSL με πραγματικη ταχυτητα 15Mbps κατεβαζα με 2-3KB/sec απο κει. Προβλημα της Asus.
kostasSTi Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Ναι, πράγματι, η Asus τελευταία το έχει ξεφτιλίσει το θέμα με τις ταχύτητες. Απαράδεκτο για μια τέτοια εταιρία...
varadero_cha Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 ΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 10/9 ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΑΡΟΧΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 24Χ7. ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΑ MAIL ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ..ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ.. Αλήθεια έχει προσπαθήσει κανείς να πάρει τηλ στην τεχνική υποστήριξη Forthnet πρόσφατα?..Έχουν απαντήσει στο mail κάποιου? httpimg149.imageshack.usimg1491655capturewp0.jpg Αγαπητοί κύριοι… της Forthnet Το ένα και βασικό μου πρόβλημα είναι ότι το Internet σέρνεται.. Σε γραμμή 1 Megabit το κατέβασμά μου δεν ξεπερνά τα 350-430 kilobit.. Βασικά είναι αισχρό να πληρώνω γραμμή 1Megabit αντί να πληρώνω μια 768..(και με 384 πιο καλή σχέση απόδοσης/τιμής θα είχα)..Το πιο αισχρό όμως κύριοι είναι το ότι προσπαθώ εδώ και 8 μέρες να επικοινωνήσω μαζί σας για να μάθω το πρόβλημα και να καταλήξω αν θα πληρώσω την ανανέωση της συνδρομής μου, στα νούμερα της τεχνικής υποστήριξης, και το μεν 801…μιλάει συνεχώς (κατειλημμένο) το δε 211.. ή μιλάει συνεχώς (κατειλημμένο) ή δεν απαντά κανείς και μάλιστα μετά από 15 λεπτά αναμονής.. Φυσικά το ύποπτο είναι ότι αυτό συμβαίνει ακόμα και στις 2 το βραδύ γεγονός που με κάνει να πιστέψω ότι κάποιος μας θεώρει ηλίθιους όταν μιλάει για 24ωρη εξυπηρέτηση.. Η δε φόρμα επικοινωνίας.. Τι να πώ..2 φορές έστειλα και τίποτα.. Σήμερα 9/9 και ώρα 23:01 πήρα τηλέφωνο και 23:18 ακούω το «συγνώμη…είναι κατειλημμένες». Τουλάχιστον γελοίο για εταιρεία του μεγέθους σας.. Αγαπητοί κύριοι.. Έχω δικαίωμα να ξέρω.. Κάτι πάει στραβά? Είναι προσωρινό? Φταίει ο ΟΤΕ γιατί φούλαρε το dslam?(απαράδεκτο αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα). Να μην ψάχνω τζάμπα γραμμές, router, ιούς και ότι παπάδες μπορεί να συμβαίνουν.. Καταλήγοντας.. Γιατί δεν το λέτε από την αρχή? "Κύριοι, δίνω adsl με 60? το εξάμηνο αλλά ούτε με ξέρετε ούτε σας ξέρω.". Διότι καλές οι προσφορές αλλά να μπορούμε και να το στηρίξουμε αυτό που δίνουμε.. Καλά τα 60? το εξάμηνο αλλά να σηκώνουμε και κανά τηλέφωνο.. Εγώ σας είχα διαλέξει γιατί ήσασταν καλοί.. και όχι φθηνοί…. Δεν βάζουμε 60? το εξάμηνο και μετά διώχνουμε τον κόσμο για να τα βγάλουμε πέρα.. Δεν κοκορευόμαστε για τους νέους συνδρομητές διότι είναι προσωρινοί, χωρίς προσωπικό να τους στηρίξει.. Δεν κάνουμε προσφορές μόνο την 1η Ιουνίου για να δείχνουμε καλά αποτελέσματα (εξαμηνιαία) στους μετόχους και μετά μένει μια κοπελιά στο τηλέφωνο για κάθε 10.000 αγριεμένους καταναλωτές. Λυπάμαι αλλά η συμπεριφορά σας δείχνει εταιρεία με έλλειψη σεβασμού στον πελάτη που πολύ σύντομα θα μαζέψει τους «καρπούς των κόπων της». Κύριοι.. Μην ξεχνάτε ότι σήμερα όλα μαθαίνονται. Και μάλιστα πολύ γρήγορα.. Αν κάνετε «μια βόλτα» στα Forum θα δείτε ότι γίνεστε συνεχώς ρεζίλι.. όλο και πιο πολύ.. όλο και περισσότεροι λένε όχι Forthnet.. ένα έργο στο οποίο θα αφιερώσω και εγώ κάποιο σεβαστό χρόνο, με μεγάλη ευχαρίστηση, μετά από τον χρόνο που σπατάλησα για να επικοινωνήσω μαζί σας.. Στάμου Θεόδωρος Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19 Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Η/Υ Υγ: Κοινοποιώ την επιστολή στο PcMagazine για τους εξής λόγους: 1)Για να κάνει το ίδιο μια έρευνα καλώντας απλά την τεχνική υποστήριξη Forthnet στα 801-1009000 ή 211-1009000 και να ανακοινώσει στην στήλη των δημοσιεύσεων τα αποτελέσματα προς γνώση των αναγνωστών. 2) θα κοινοποιήσω και την απάντησή σας για να δούμε τον χρόνο που θα χρειαστείτε να την στείλετε. 3)θα ανοίξω θέμα στο insomnia και στο adsl με σκοπό να διερευνήσω την μορφή αντίδρασης και να ανακοινώσω τα αποτελέσματα της ερευνάς του περιοδικού παράλληλα με την καταγραφή των προσπαθειών επικοινωνίας άλλων χρηστών. 4) όποια απάντηση στο [email protected] διότι δεν θα ανανεώσω μαζί σας αφού δεν σας βρίσκω, και το mail της forthnet θα απενεργοποιηθεί.
varadero_cha Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 httpimg149.imageshack.usimg1491655capturewp0.jpg
charoui Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 xanadokimase, se alla 10 post tha valis kai ti foto...
S.M.Greek Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 ρε παιδιά όντως. έλεος μια ο ποτε μια η φόρθνετ που θα παει αυτό... Κάποιος δεν μπορεί να βάλει μια τάξη?Άντε η κυβέρνηση δεν μπορεί να συμαζέξει τον ξεφτίλλα τον ποτε επειδή πωλείτε αλλα όχι και η φορθνετ τέτοια πράματα ελεος... μήπως να ξαναγυρίσουμε στα παλιά καλά 56άρια μόντεμς?:evil:
imprezivo Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Μην trollαρεις σε παρακαλω. A ρε ferongr είσαι απίστευτος, πρώτη φορά ακούω αυτή την έκφραση. Και ναι φίλε όλες οι συνδέσεις είναι σωστές και φίλτρα υπάρχουν και το καλώδιο είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, άλλαξα καλώδιο για να έχω την μέγιστη δυνατή ταχύτητα και το modem-router της UsRobotics είναι σωστά σεταρισμένο και είναι και ADSL2 Σιγουρα, το είπα και πρίν, οι server της asus είναι για κλάματα και φυσικά δεν ευθύνεται η forthnet για το χάλι της asus αλλά πρόσεξε με, πάντα μετράω τα λόγια μου, το έχω ήδη πει αυτό. Πάντως σε καμια περίπτωση δεν μπρώ να ανεχτώ τα ψέματα της forthnet , που είναι τα 24Mbps? Σε καμιά περίπτωση δεν έχω δεί σύνδεση στο ρούτερ πάνω απο 10.500 ενώ σε όλα τα test στο http://www.speedtest.net οι ταχύτητες που έχω σημειώσει είναι απο τις μεγαλύτερες μεν σε σύγκριση αλλά όχι πάνω απο 8.000 στον server της OnTelecms ενω αν πάμε λιγάκι παραέξω πχ. Αγγλία ή έστω και Ιταλία οι ταχύτητες δεν ξεπερνάνε τα 2.000. Απορώ πως εσύ πέτυχες 15Μbps πραγματική ταχύτητα!!!! Οσον αφορά τον κο. Καθηγητή και τα ερωτήματα του , ΟΧΙ ποτέ δεν απάντησε σε mail μου η forthnet , δεν απάντησε ακόμα και τότε που τους απείλησα με μύνηση. Γιατί? Διότι, είχαν απενεργοποιήσει το username μου , και καλά είχαν κάνει, μιας και δεν έιχα ανανεώσει την συνδρομή μου αλλά δεν έκοβαν την DSL , με αποτέλεσμα να μην μπορώ να πάω σε άλλον ISP. Eμεινα έτσι αιχμάλωτος τους για 1 μήνα. Αυτό το ΠΕ19 δεν κατάλαβα στην υπαγραφή σου κε καθηγητά τι σημάινει Οσον αφορά για λοιπά θέματα περιμένετε σε λίγες μέρες να δημοσιεύσω την πλάκα που έπαθα απο το e-shop που βλέπω πως πολλοί το έχουν σε υπόληψη εδώ μέσα
varadero_cha Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Το βασικό πρόβλημα είναι ο έλεγχος.. Διαφημίζουν κάτι και κανείς δεν ελέγχει αν αυτό γίνεται.. Στη Forthnet (πιθανόν και σε άλλους παροχούς) δεν είναι το πρόβλημα αν το mail είχε λήξει. Και σε μένα που δεν έληξε το γράψιμο γίνεται. Και τα τηλέφωνα που είναι για να λειτουργούν τα έχουν σαν κατεβασμένα.Το πρόβλημα είναι ότι προσβλέπουν σε κέρδος χωρίς κανέναν σεβασμό στον πελάτη.Λένε 24 και εννοούν 4. Λένε σε 10 ημέρες και εννοούν σε 40. Λένε "έως 1Mbit" και κρυφογελάνε με αυτό που είπαν. Πληρώνεις και μετά απλά παύουν να υπάρχουν. Έξω οι εταιρείες δείχνουν απόλυτο σεβασμό στις υποσχέσεις τους. Όχι γιατί θέλουν χασούρα αλλά γιατί τρέμουν δύο πράγματα. Τα πρόστιμα και πάνω απ' όλα τη δύναμη του καταναλωτή. Αυτή που ο Έλληνας ποτέ δεν έμαθε να χρησιμοποιεί. Φίλοι στο κέντρο των Χανίων κατεβάζουν με 18Κ σε γραμμή 1Μ!! Είναι ντροπή.. Είναι κλέψιμο.. Εγώ κατέβαζα με 102Κ και νόμιζα ότι δεν με ενδιαφέρει (μένω πιο έξω). Όμως η έλλειψη σεβασμού στον καταναλωτή έφτασε και σε μένα μια μέρα. Τώρα 30Κ και καλά είμαστε..Αύριο θα φτάσει και σε σένα..Ας τους κάνουμε ρεζίλι..Το πρόβλημα του άλλου να γίνει και δικό μας. Σκέφτομαι κάποιες λύσεις που θα τις προτείνω σύντομα. Υγ: Το ΠΕ19 είναι η ειδικότητα (Οι πληροφορικοί εχουν ΠΕ19&ΠΕ20). Δεν έχει σχέση απλά αντέγραψα το επίσημο γράμμα ακριβώς όπως το έστειλα.
ferongr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Σε καμιά περίπτωση δεν έχω δεί σύνδεση στο ρούτερ πάνω απο 10.500 ενώ σε όλα τα test στο http://www.speedtest.net οι ταχύτητες που έχω σημειώσει είναι απο τις μεγαλύτερες μεν σε σύγκριση αλλά όχι πάνω απο 8.000 στον server της OnTelecms ενω αν πάμε λιγάκι παραέξω πχ. Αγγλία ή έστω και Ιταλία οι ταχύτητες δεν ξεπερνάνε τα 2.000. Απορώ πως εσύ πέτυχες 15Μbps πραγματική ταχύτητα!!!! Έχει ειπωθεί άπειρες φορες στο forum. Ποτέ τα λεγομενα speedtests δεν λενε την αληθεια. Και μένα το συγκεκριμενο speedtest μου βγαζει αρλουμπες. Δόκίμασε να κατεβάσεις κάτι απο http://ftp.ntua.gr με ένα download manager. Εμένα προσωπικά μέσω ntua η ταχύτητα κυμαίνεται στα 800-1200ΚΒps (ναι, γύρω στο MByte ανα δευτερόλεπτο, ενώ αμα ξεκινήσω και δεύτερο κατέβασμα απο Microsoft τοτε χτυπαω 1,3-1,5 ΜΒytes/sec. Οσον αφοράτο κλείδωμα του ρούτερ, θα σε συμβούλευα να υπολογίσεις με google earth την απόστασή σου απο το κοντινότερο κεντρο του OTE. Εγώ είμαι στα 2,2 χιλιομετρα και με αυτο το κλείδωμα είμαι ευχαριστημένος. Αν εσύ εισαι στα 2,5+ τοτε θα έπρεπε να ήσουνα και συ ευχαριστημένος. Σε περίπτωση που είσαι πιο κοντά θα σε συμβούλευα να σκευτείς σοβαρά να ελεγξείς αν όχι τη μπριζα σου (ποτε δεν ξερεις τι παιζει), τοτε το κατανεμητή της πολυκατοικιας σου. Ακόμα και σε καινούργια πολυκατοικία να είσαι δεν μπορείς να εισαι σίγουρος. Αν τελικά όλα αυτά είναι εντάξει δεν πρέπει να παραβλέψουμε την πιθανότητα να έχουμε απώλεις στη συνδεση του καφάο η σε κάποιο πρόβλημα του πολύκλωνου που παει στον ΟΤΕ, για το οποίο κατα κυριο λογο ειναι ο ΟΤΕ υπεύθυνος. Στην ελλαδα δυστυχώς έχουμε μάθει να κατηγορουμε όλοι χωρις να παιρνουμε υπόψη μας τις καταστασεις και να ελέγξουμε αν τα "κατηγορώ" μας ευσταθούνε. Οσον αφορά το trollarisma http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29 Απορώ πως εσύ πέτυχες 15Μbps πραγματική ταχύτητα!!!! Και δεν χρειαζεται να με κατηγορείς για ψευδορκία, δεν είμαστε παιδάκια, δεν εχουμε να αποδείξουμε τιποτα σε κανεναν.
davis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Έχω Forthnet 2 χρόνια, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με την εταιρεία, εκτός ότι περιμένεις αν θέλεις να ρωτήσεις κάτι 200 ώρες, μου έχει καεί το modem 2 φορές και μου το άλλαξαν μόλις πήγα, έχοντας στείλει ένα e mail πριν πάω, περίμενα περίπου 20 λεπτά στην αναμονή που είναι πιστεύω πολύ καλός χρόνος αναμονής, από την στιγμή που έκανε την ουσιαστική αναβάθμιση του ο Ποτε πιάνω 108 - 111 kbps/sec σε 1024 γραμμή, και είναι η σύνδεση μια χαρά σταθερή εκτός από κάτι χαράματα που κόβεται για κάνα 2 λεπτά γιατί κάνουν αναβαθμίσεις που έχουν ανακοινώσει προηγουμένως. Τώρα για το πρόβλημα σου, δεν μπορείς να κατηγορείς μια σύνδεση με βάση το κατέβασμα από έναν server - αυτό της εταιρείας που αναφέρεις - που ήταν πάντα για κλάματα από τότε που η βάση πελατών ήταν πολύ μικρότερη σχέση με τώρα που έχει βγάλει και πιο καλά προϊόντα, δεν μπορείς να κατηγορείς την εταιρεία που σου παρέχει πρόσβαση όταν χρησιμοποιείς κυκλώματα του Ποτε και όχι τα ιδιόκτητα της κυκλώματα, έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του Ποτε στην περιοχή σου? γενικά από οπουδήποτε και να κατεβάσεις τόσο είναι ο ρυθμός? πόσο είναι ο θόρυβος που εισάγει η γραμμή σου? έχει γίνει καθαρισμός ποτέ απο συνεργείο του Ποτε? έχεις δοκιμάσει demo από άλλες εταιρείες και η γραμμή σου πηγαίνει πολύ καλύτερα? και το τελευταίο που σου αναφέρω - και είναι από το helpdesk της Οτενετ - δεν είναι πλήρως συμβατά όλα τα modem της αγοράς με τα dslam του Ποτε, ειδικά τα κινέζικα όπου έχει, αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος να αποσυγχρονίζεται το modem του εκάστοτε. Αυτή είναι η προσωπική μου εμπειρία, μπορεί και να είμαι τυχερός αλλά δεν το νομίζω.
ferongr Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2007 δεν είναι πλήρως συμβατά όλα τα modem της αγοράς με τα dslam του Ποτε, ειδικά τα κινέζικα όπου έχει, 2 μικρές διευκρινίσεις Εδώ μιλάμε για σύνδεση μέσω LLU οπότε δεν πέφτουμε σε DSLAM του ΟΤΕ. Επίσης, η Forthnet ποτε δεν έδωσε router κινέζικης ποιότητας με τις LLU ADSL2+. Τα Siemens CL-110 ειναι πολύ καλά router, ισάξια με πολλα ακριβότερα (το λέω λόγω πείρας με πολλά routers), ενώ τα USR 9112 και τα Airties κανουν και αυτά μια χαρά τη δουλειά τους
imprezivo Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2007 1.Φίλε ferongr μην παρεξηγείσαι δεν σε κατηγόρησα για "ψευδορκία" , δεν είμαι ούτε θέλω να γίνω δικαστής ούτε εδώ είναι δικαστηριο τα !!!! στο post μου ήταν απλά απορία μου για το πως μπορεί να γίνει τίποτα περισσότερο. Και φυσικά δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτα, όπως λες δεν είμαστε παιδάκια. Πάντως είσαι απίθανος με το trolarisma, θα πάω να δω το site που μου υποδικνύεις μόλις κλέισω αυτό το post. Οπως και βλέπω τον poscaman με 49694 download να μας κοροιδεύει, εντάξει ρε μεγάλε poscaman δεν έχουμε όλοι ISP το Πανεπιστήμιο Πατρών, μην τα βάζεις λοιπόν με μας τους "κοινούς θνητούς" . Τώρα όσον αφορά τα υπόλιπα που λες ferongr , ευχαριστώ αρχικά για τις συμβουλές σου απαντάω όμως ώς εξής: α) μένω σε μονοκατοικία οπότε δεν τίθετε θέμα κατανεμητή β) απο το καφάο του ΟΤΕ είμαι σε απόσταση 50μ γ) Είπα νωρίτερα πως προσέχω πολύ τα λόγια μου αλλά δεν το κατάλαβες . Γιαυτό και δεν κατηγορώ όποιον νάναι και όπως νάναι αλλά πες μου εσύ. Πως ? με ποιά λέξη μπορείς να χαρακτηρίσεις μια εταιρεία που έχεις στείλει 3-4 mail έχεις μέινει στο τηλέφωνο 3 ώρες την κάθε φορά (βάλτο αυτό επι 4 φορές) και τους λες να προβούνε σε άμεση διακοπή της DSL και μετά απο ενα ολόκληρο μήνα το μόνο που έχεις καταφέρει είναι να έχεις χάσει απλά το χρόνο σου και να έχεις εμφανίσει μερικές ακόμα άσπρες τρίχες στο κεφάλι σου ? Ναι έχω άσπρες τρίχες στο κεφάλι μου τώρα στα 42 έτη μου. Πες λοιπόν εσύ πως τους χαρακτηρίζεις αν εγώ άδικα βιάστικα να κατηγορήσω την Forthnet? Eπιπλέον , αν έχει πρόβλημα στις γραμμές του ο ΟΤΕ τότε μια σοβαρή εταιρεία στην θέση της Forthnet που θέλει να έχει τους πελάτες της ευχαριστιμένους πάει στον ΟΤΕ και τον θέτει προ των πυλών ή προ των ευθυνών του. Θέλω λοιπόν να πω πως δεν θα πάω εγώ στον ΟΤΕ να βρω αν έχει πρόβλημα ο ΟΤΕ η Forthnet πρέπει να πάει. Συμπέρασμα Συμφωνώ με τον κο. καθηγητή ότι δεν έχουμε μάθει να διεκδικούμε σαν καταναλωτές και σαν πελάτες . Και επειδή έχω ζήσει και στο εξωτερικό (Αμερική) αυτή η ανοχή που δείχνουμε εμείς δεν θα δινώταν εκεί, ούτε στο ελάχιστο. Ευχαριστώ για άλλη μια φορά ΥΓ. Καλό θα ήταν οι mods να βάλουνε κάποιο σημείο να αναφέρουμε παράπονα κλπ. απο εταιρείες ώστε να στγματίζωνται οι κακοί επιχειρηματίες και να γράφουμε και τα καλά μας λόγια για όπου είμαστε ευχαριστιμένοι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.