ana_mas Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2007 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2007 Ολοι μας κάποια στιγμή έχουμε καλέσει τo τμήμα εξυπηρέτησης κινητής τηλεφωνίας που συνεργαζόμαστε... είτε γιατί έχουμε κάποιο πρόβλημα, είτε επειδή θέλουμε να ενημερωθούμε για νέες υπηρεσίες. Νιώθετε πως όταν καλείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για τον οποιοδήποτε λόγο βρίσκετε ανταπόκριση άρα και επίλυση στο πρόβλημα σας ? Ή επειδή έχετε δυσαρεστηθεί στο παρελθόν, πιστεύετε πως σε όλη την εταιρεία επικρατεί μια ψυχολογία - ωχ βρε αδερφέ- ώστε πριν καν καλέσετε γνωρίζετε πως θα φτάσετε στα άκρα και θα σας ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι γιατί απλά δεν σας ακούν???? Οταν καλείτε το τμήμα εξυπηρέτησης στις ερωτήσεις σας νιώθετε πως σας καλύπτουν οι απαντήσεις τους ή αναγκάζεστε να καλέσετε εκ νέου ή και να αναζητήσετε από αλλού πληροφορίες? Τελικά τι αυτό που παίζει ρόλο για εμάς στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας είναι οι παροχές ή/και το τμήμα εξυπηρέτησης ? Εγώ τουλάχιστον ειμαι απο τους πελάτες που δινουν μεγαλη βαση στο τμήμα εξυπηρέτησης των εταιρειων και τον σεβασμο προς τον πελατη. Ποια είναι η γνώμη σας για τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών των εταιρειών Wind, Cosmote, Vodafone και Q - telecom ???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.