Προς το περιεχόμενο

Format σε SD Card με προστασία

maria1986

Προτεινόμενες αναρτήσεις

• Moderators
Δημοσ.

Νομιζω οτι η προστασια αναφερεται στη προσπελαση των αρχειων της καρτας κ τη δυνατοτητα διαγραφης τους ή οχι.

Μεσω pc νομιζω πως γινεται πολυ απλα με δεξι κλικ πανω στο εικονιδιο της στον ''Ο υπολογιστης μου".

Ειχα κανει κατι τετοιο σε μια sd 256...

• Moderators
Δημοσ.

Aπο που εκανες ασφαλη την SD? (απο μονη της δεν ηταν παντως)

Εαν απο καμια ψηφιακη φωτογραφικη/κινητο κτλ, δοκιμασε να την αποχαρακτηρισεις ως ασφαλη απο εκει.

• Moderators
Δημοσ.

Κι ομως μετα απο ενα προχειρο googl-αρισμα δεν βρηκα τι-πο-τα!~

Απο δω κ περα δε μπορω να βοηθησω, σορρυ... :(

Δημοσ.

Είμαι άσχετος με sd κάρτες. Βρήκα όμως αυτό

Removing Write Protection from an SD Card

On the adaptor for the card there should be a little slide, with the word lock and an arrow next to it. Slide the switch away from the arrow and this will make the card write enabled. If this doesn't work, a little piece of tape over the whole slide usually does!

• Moderators
Δημοσ.

Ναι, αλλα αυτο ειναι για hardware write protection, που ειναι πασιφανεστατο.

Νομιζω οτι ρωτησε για write protection μεσω software (επιλογης της ψηφιακης π.χ....).

Αν ειναι αυτο τοτε θα βρονταω το κεφαλι μου στον τοιχο...

Δημοσ.

Βάσει λογικής και μόνο δεν μπορεί να γίνει write protected από software για την περίπτωση format. Θα έβαζα στοίχημα ότι είναι hardware protection. Το ίδιο μήνυμα βγάζει και σε δισκέτες που είναι write protected με διακόπτη στην περίπτωση format.

• Moderators
Δημοσ.

Δοκιμασε το διακοπτη που εχουν πανω...

Οντως δεν μπορει να βγαζει μηνυμα στο φορματ, γιαυτο το ανεφερα ως λυση, την οποια ειχα κανει εγω στη δικια μου καρτα....

Δημοσ.
Δοκιμασε το διακοπτη που εχουν πανω...

Οντως δεν μπορει να βγαζει μηνυμα στο φορματ, γιαυτο το ανεφερα ως λυση, την οποια ειχα κανει εγω στη δικια μου καρτα....

το δοκίμασα αλλα δεν γίνετε τίποτα..

Δημοσ.