mikelamar Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Επειδη τωρα αρχιζω το wow θελω να φτιαξω ενα χαρακτηρα κ ειμαι αναμεσα σε human mage και human rogue και θελω γνωμες κ αποψεις απο ατομα που εχουν ασχοληθει με το game. Δεν θελω να κανω fighter προτιμω chars επιθετικους κτλ(dmg dealers)...plz help
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 cough cough search ftw http://www.insomnia.gr/vb3/showthread.php?t=101174 apo ta megalytera topics (kai sticky) sto forum...
sarisn Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Αν θες να βλέπεις μεγάλα νούμερα σε dmg ξεκίνα mage, αν θες να έχεις το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού σε συνδυασμό με καλό dmg ξεκίνα rogue. Προσωπικά έχω παίξει και τους δύο αλλά περισσότερο τον mage σε pvp καταστάσεις και αν μάθεις να τον παίζεις καλά είναι πολύ διασκεδαστικό class. Αν μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες θα μου πάρει ώρες ολόκληρες να αναλύσω το κάθε class + το ότι θα βαρεθείς να διαβάζεις επίσης
greekbaby Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Προτινω human rogue γιατι εφνιδιαζεις,ξεφευγεις ευκολα,εχεις πολλα κολπα,fun gameplay,true ganker κ γενικως ειναι τελιως ...το καλυτερο που εχω να προτινω ειναι να κανεις κ απο τους 2 να τους πας 20 λεβελ κ οπιος σου αρεσει τον κρατας .
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 oxi na psa3eis asfalws (den eimai trelos na proteinw kati tetoio ) alla na postareis ekei
Skia11 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Ud rogue για pvp και +100000000000 evileness
sellsoap Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Undead Rogue makraaannn 2 xronia kaika me ton 60ari theo mou, ti na pi i alliance.... trelos damage dealer, mesa stis maxes ke fovera abilities theossss o magos ine mana mana....
mitsos24 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2007 Sorry για το off-topic αλλα ρε Skia11 εχεις και γαμω τις υπογραφες! Καλα μιλαμε ο ανθρωπος το χε πει 2.500 χρονια πριν. Τρομερο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.