Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2007


Sermac

Πρωτάθλημα 2007 - Ποιός θέλετε να το πάρει?  

1 μέλος έχει ψηφίσει

  1. 1. Πρωτάθλημα 2007 - Ποιός θέλετε να το πάρει?

    • Fernando Alonso
    • Lewis Hamilton
    • Giancarlo Fisichella
    • Heikki Kovalainen
    • Kimi Räikkönen
    • Felipe Massa
    • Jenson Button
    • Rubens Barrichello
    • Nick Heidfeld
    • Άλλος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν ήταν copy-paste το μονοθέσιο, τότε θα έσπαγε κάθε τρεις και λίγο όπως το μονοθέσιο της φερράρι. Αλλά ακόμα και αν αντιγράψανε τίποτα, μαγκιά τους που το κάνανε να δουλεύει κίολας, δεν νομίζεις?

  • Απαντ. 411
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παλι εγραψε ο ΑΛονσο αλλα οχι για πολυ, αναμενονται πολλες εξελιξεις,. Παντως κατατροπωσε την Φεραρι μεσα στο σπιτι της...

Δημοσ.

ειναι γελειο να μιλανε για copy-paste οταν εχουν το ασταθεστερο μονοθεσιο που ειχαν τα τελευτεα χρονια....(μπας και η ferrary εκανε copy-paste κανα περσινο ι προπερσινο μονοθεσιο της mclaren??:))

Δημοσ.
Αν ήταν copy-paste το μονοθέσιο, τότε θα έσπαγε κάθε τρεις και λίγο όπως το μονοθέσιο της φερράρι.

 

το μονοθεσιο δεν ειναι copy-paste. Εχουν εφαρμοσει τις νεες τεχνολογιες που ειχε αναπτυξει τον καιρο των ερευνων η φερραρι, ειτε σε επιπεδο κινητήρα ειτε στο αεροδυναμικο πακετο. Αρα η φερραρι δεν μπορει να χρησιμοποιησει τις ιδιες τεχνολογιες την στιγμη που τις "παρουσιασε" πρωτη η μακλαρεν.φαντασου, γιατι δεν βαζουν ολοι τα καπακια στα μπροστα ελαστικα οπως η φερραρι? Αρα αναγκαστηκαν να χρησιμοποιησουν οτι μπορουσαν να αναπτυξουν σε ενα μηνα το πολυ!!!λογικο δεν ειναι να μην ειναι αξιοπιστο αφου δεν εχει καν δοκιμαστει!!!

 

Αλλά ακόμα και αν αντιγράψανε τίποτα, μαγκιά τους που το κάνανε να δουλεύει κίολας, δεν νομίζεις?

 

Οχι δεν νομιζω. ειναι δυσκολο να κανεις αλλαγες στο αεροδυναμικο σου πακετο και να μην δουλεψουν? προφανως τους βγηκαν, δηλαδη πως μεσα σε εναν χρονο η σχεδον πιο αναξιοπιστη ομαδα (περυσι κοντεψε 5 σερι σπασμενους κινητηρες!!) μεσα σε λιγοτερο απο χρονο να "πεταει"??

Δημοσ.

που ακριβώς είναι γραμμένο ότι δεν μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει τεχνολογία που χρησιμοποιεί άλλος? Όλοι αντιγράφουν τια αεροδυναμικά βοηθήματα των άλλων, η διαφορά είναι ότι δεν έχουν τα blueprints:p...

Δημοσ.
το μονοθεσιο δεν ειναι copy-paste. Εχουν εφαρμοσει τις νεες τεχνολογιες που ειχε αναπτυξει τον καιρο των ερευνων η φερραρι, ειτε σε επιπεδο κινητήρα ειτε στο αεροδυναμικο πακετο. Αρα η φερραρι δεν μπορει να χρησιμοποιησει τις ιδιες τεχνολογιες την στιγμη που τις "παρουσιασε" πρωτη η μακλαρεν.φαντασου, γιατι δεν βαζουν ολοι τα καπακια στα μπροστα ελαστικα οπως η φερραρι? Αρα αναγκαστηκαν να χρησιμοποιησουν οτι μπορουσαν να αναπτυξουν σε ενα μηνα το πολυ!!!λογικο δεν ειναι να μην ειναι αξιοπιστο αφου δεν εχει καν δοκιμαστει!!!

 

Δεν μπορώ να καταλάβω φίλε μου τι εννοείς. Στο μοτέρ φέτος δεν έγιναν τίποτα αλλαγές αφού όλοι χρησιμοποιούν το μοτέρ που έτρεξαν στον τελευταίο περυσινό αγώνα, έκτοτε έχουν ομολογκαριστεί και δεν επιτρέπονται αλλαγές (και άρα εξέλιξή τους) παρα μόνο στα περιφερειακά του, εισαγωγή-εξαγωγή αντλίες βενζίνης, και φυσικά λιπαντικά και καύσιμα. Όσον αφορά το αεροδυναμικό πακέτο είναι εμφανές και στο μάτι οτι έχουν τεράστιες διαφορές το ένα μονοθέσιο απο το άλλο. Επίσης όπως είπε και ένας φίλος ποιο πάνω πουθενά δεν απαγορεύεται να "αντιγράψεις" κάτι που έχεις δει με το μάτι επάνω σε άλλο μονοθέσιο, γίνεται συνέχεια αυτό.

Όσο για το καπάκι της ρόδας που αναφέρεις, χρησιμοποιείται εδώ και 3-4 χρόνια (ίσως και παραπάνω) απο τις περισσότερες ομάδες του CRT (δες το μονοθέσιο του bourdais).

 

Οχι δεν νομιζω. ειναι δυσκολο να κανεις αλλαγες στο αεροδυναμικο σου πακετο και να μην δουλεψουν? προφανως τους βγηκαν, δηλαδη πως μεσα σε εναν χρονο η σχεδον πιο αναξιοπιστη ομαδα (περυσι κοντεψε 5 σερι σπασμενους κινητηρες!!) μεσα σε λιγοτερο απο χρονο να "πεταει"??

 

Mε την ίδια ακριβώς λογική πρέπει τότε να αναρωτηθούμε πως η φερράρι που πρόπερσι έκανε μόνο μία νίκη (και αυτή στην αμερική που τρέχαμε μόνοι τους σχεδόν) και στους άλλους αγώνες έτρωγε τον έναν γύρο μετά τον άλλο έφτασε πέρυσι να διεκδικεί (με τον ίδιο τρόπο που διεκδικεί και φέτος - μάταια δηλαδή) το πρωτάθλημα?

Επίσης πέρυσι και πρόπερσι η Renault έπερνε πρωταθλήματα και φέτος δεν έχει ανέβει σε podium, θα μπορούσαμε να πούμε λοιπόν οτι "αντέγραψε" την Spyker?

 

 

Η ουσία τελικά είναι μία. Η McLaren δεν διέρρηξε κάποιο γραφείο της Ferrari, μπήκε μέσα και τους έκλεψε τα σχέδια. Ένας "εφιάλτης" υπάλληλος της Ferrari προσέγγυσε έναν -ανίκανο μάλλον- υπάλληλο της Mclaren (γιατί ήταν και κολλητάρια) και του έδωσε/πούλησε? κάποια απο τα μυστικά της Ferrari (που πιθανώς τελικά να είναι οι ρυθμίσεις τελικά που χρησιμοποιεί η Ferrari για να δουλεύει τα λάστιχα της bridgestone στο 100% - θα δούμε την πέμπτη.) και ο υπάλληλος της Mclaren (ενδεχομένως) να τα χρησιμοποίησε και καλά ως δικιές του ιδέες αρχικά (μάλλον για να δικαιολογεί τον μισθό του). Όλα αυτά σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε και διαβάζουμε αυτό το καιρό. Οτιδήποτε πέραν απο αυτά νομίζω είναι αμπελοφιλοσοφίες και υποθέσεις.

Αυτό που δεν ακούγεται σωστό όμως, είναι η ασηλεία που χαίρουν οι δύο εν λόγω "κύριοι" για την συνεργασία τους με τις αρχές, διώκοντας αντί αυτών τον εργοδότη του ενός. Αυτοί δηλαδή που δημιούργησαν αυτή την υπόθεση θα την βγάλουν καθαρή με μοναδικό τελικά αποτέλεσμα να τιμωρηθεί η Mclaren. Είναι λυπηρό πραγματικά για μία ομάδα σαν την Ferrari να θέλει να πάρει ένα πρωτάθλημα στα δικαστήρια και όχι στις πίστες (που αποδεδειγμένα τα τελευταία 3 χρόνια) αδυνατεί.

Είναι επίσης κατανοητός ο προβληματισμός της, πως δηλαδή η Mclaren που πέρυσι έτρεχε με Michelin κατάφερε να δουλέψει καλύτερα τα ελαστικά από αυτούς που τα δουλεύουν την τελευταία 10ετία, καθώς και η πικρία των οπαδών της που βλέπουν οτι ακόμα και με όρους που την ευνοούσαν στην αρχή της χρονιάς - μιας που ήταν η μόνη απο τις top ομάδες που χρησιμοποιούσαν bridgestone πέρυσι- δεν καταφέρνει να κάνει τίποτα για μία ακόμα χρονιά.

 

 

P.S δεν είμαι οπαδός της Mclaren είμαι της Renault.

Δημοσ.

Νομίζω ότι είσαι υπερβολικά αρνητικός με τη Ferrari. Έτσι που γράφεις είναι λες και η Ferrari πέρσι και φέτος έχει κανένα μονοθέσιο ανάξιο λόγου (όπως όντως είχε πρόπερσι) και δεν μπορεί να σταυρώσει νίκη. Αυτό όμως δεν ισχύει. Μην ξεχνάς ότι πέρσυ η Ferrari μπορούσε κάλιστα να είχε πάρει το πρωτάθλημα αν δεν είχε μείνει ο Schumacher στην Ιαπωνία, μιας και από ότι φαινόταν θα τον κέρδιζε άνετε εκείνον τον αγώνα.

Επίσης φέτος το μεγάλο πρόβλημα της Ferrari δεν είναι οι επιδόσεις αλλά η αξιοπιστία. Αν προσέξεις θα δεις ότι και οι 2 πιλότοι της Ferrari έχουν τόσες νίκες όσες και αυτοί τις McLaren. (σχεδόν Alonso 4 - Kimi 3 - Hamilton 3 - Massa 3). Συνεπώς δεν είναι θέμα επιδόσεων αλλά αξιπιστίας γιατί οι McLaren σχεδόν πάντα τερματίζουν έστω και αν δεν κερδίζουν ενώ οι Ferrari αν δεν κερδίζουν μένουν από κάτι.

 

Ακόμα και να θεωρήσουμε ότι η McLaren δεν οφελήθηκε καθόλου από τα specs της Ferrari και πάλι η πράξη είναι παραβίαση και πρέπει κάπως να τιμωρηθεί. Σίγουρα το σωστό είναι το πρωτάθλημα να κρίνεται στις πίστες αλλά την τιμωρία θα την κρίνουν σίγουρα άλλοι και όχι εμείς.

 

Και καλό θα ήταν να αποφεύγουμε μεγαλεπίβολες δηλώσεις του στυλ η ουσία είναι μια, κτλ, γιατί τελικά εμείς δεν ξέρουμε την ουσία, αλλίως να διώξουμε και τον Mosley και το WMC και να πάμε εμείς να αποφασίζουμε.

Δημοσ.

δεν διαφωνούμε σε αυτά που λές, αλλά ένα πρωτάθλημα όπως αποδεικνύεται δεν κερδίζεται μόνο απο την ταχύτητα αλλά και απο την αξιοπιστία, στο πρώτο πρωτάθλημα της renault η mclaren ήταν ταχύτερη , λόγω αναξιοπιστίας το έχασε. Πέρυσι και η ferrari το ίδιο, ταχύτερη με περισσότερες εγκαταλήψεις με την renault τελικά πέρυσι και πρόπερσι να βρίσκει την χρυσή τομή ταχύτητας/αξιοπιστίας. Εκεί πήγαινε το -μάταια όπως και πέρυσι- που έγραψα. Πάσχει απο έλλειψη αξιοπιστίας και η mclaren καταφέρνει να είναι (φέτος) και γρήγορη (που έχει υπάρξει και στο παρελθόν) και αξιόπιστη (που έχει χρόνια...)

 

Για το άλλο σκέλος, λέω απλά οτι δεν βρίσκω λογικό να τιμωρηθεί η mclaren (εάν τελικά αποδειχθεί οτι είχαν άγνοια τα ανώτερα στελέχη της που κατηγορήθηκαν το σάββατο) και να μην τιμωρηθούν (σκληρά) οι 2 υπάλληλοι που το ξεκίνησαν και που τους έχει δωθεί ασηλεία για να καταθέσουν. Απλά δεν βρίσκω λογικό για έναν οδηγό που δίνει μάχες για 18 αγώνες να χάσει ένα πρωτάθλημα που έχει κερδίσει στην πίστα.

Δημοσ.

Συμφωνώ με αυτό που λες. Όμως το γεγονός είναι ότι ένας οδηγός δεν κερδίζει τρέχοντας με τα πόδια αλλά με το μονοθέσιο. Συμφωνώ ότι η McLaren δεν πρέπει να τιμωρηθεί αν αποδειχθεί ότι κανένα ανώτερο στέλεχος δεν είχε γνώση των εγγράφων και ότι οποιαδήποτε πληροφορία που περιέχεται σε αυτά δεν χρησιμοποιήθηκε προς όφελος της McLaren (είτε σε μορφή εξαρτήματος, είτε σε μορφή γνώσης της τακτικής του αντιπάλου, κλπ). Θα δείξει την Πέμπτη.

Δημοσ.

Μια και είμαστε σε τεχνολογικό forum, ας ρωήσω το εξής. Η Intel προσλαμβάνει μόλις τελειώσει έναν σχεδιαστή της AMD. Προφανώς ο τύπος φεύγοντας από την AMD, πέρνει και τις γνώσεις του αποκόμισε εκεί δουλεύοντας εκεί και τις χρησιμοποιεί. Μαγκιά της Intel που τον πήρε.

 

Αν όμως πάρει και 780 σελίδες με τα σχέδια και τις τεχνικές λύσεις που χρησιμοποιεί η AMD μαζί του και η Intel τα χρησιμοποιήσει χωρίς να γνωρίζει (ή ''χωρίς να γνωρίζει'') την προέλευσή τους, λέγεται βιομηχανική κατασκοπεία κύριοι και είναι ποινικό αδίκημα.

 

Δεν είμαι Ιταλόφιλος ούτε τιφόζι, αλλά η αλήθεια είναι ότι πολλοί που τα λένε τώρα έτσι, θα τα έλεγαν γιουβέτσι αν τα πράγματα ήταν τούμπα.

Δημοσ.

φυσικά όπως τα λες ειναι KWSN.

παρομοίως έγινε κ με έναν της MS Που πήγε στην Google πριν κανά χρόνο τώρα.

σαφώς και υπάρχει ποινικό αδίκημα και πρέπει να υπάρξει τιμωρία.

 

αυτό που θέλω να τονίσω από την μεριά μου είναι πως οι "κόκκινοι" δεν πρέπει να κάνουν τις όσιες παρθένες και να φωνάζουν σαν σε λαϊκό δικαστήριο γιατί τέτοια γίνονταν και τα έκαναν και αυτοί.

το είπε και ο Μίκα Σάλο (πρώην οδηγός της Φιαρράρι) πως κι εκεί γίνονταν τέτοια σε μια ανεπίσημη συνέντευξή του.

όταν βέβαια του ζητήθηκε να τα καταθέσει ένορκα έκανε την πάπια και εν μέρη λογικό.

Δημοσ.

σωστός, ηθικό ή μη, η κατασκοπεία δεν ελέγχεται και γίνεται πολλά χρόνια οπότε γιατί όλη αυτή η φασαρία ξαφνικά?

 

η ferrari έχει τις διασυνδέσεις που της επιτρέπουν να μην την ακουμπάνε τέτοια ζητήματα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...