Προς το περιεχόμενο

GreekOpenGames


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαίρετε,

 

Είμαστε η GOG Team (Greek Open Games). Ο στόχος μας είναι η ανάπτυξη δωρεάν παιχνιδιών ανοιχτού κώδικα (Open Source). Αυτήν την στιγμή αναπτύσουμε το πρώτο μας παιχνίδι που λέγεται Shooting Mayhem, θα είναι ένα γεμάτο δράση και χιουμοριστικό First Person Shooter και θα είναι συμβατό με τα συστήματα Linux, Macintosh, Windows (δηλαδή cross-platform). Όμως δεν σκοπεύουμε να σταματήσουμε εκεί, έχουμε σκοπό να εξελιχθούμε στο μέλλον συμμετέχοντας ενεργά σε διεθνείς διαγωνισμούς και να προβάλουμε τον κλάδο τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ως Έλληνες δημιουργοί.

 

Ο πυρήνας της ομάδας αποτελείται από λίγα άτομα με πείρα και γνώση, όμως θέλουμε να πληροφορήσουμε ότι καθένας έχει την δυνατότητα συμμετοχής (υπό την αρχηγία του manager). Το λογισμικό ανοιχτού κώδικα υποστηρίζεται από τους ίδιους τους συμμετέχοντες, έτσι κανείς δεν παίρνει/δίνει λογαριασμό σε κανέναν. Όποιος γνωρίζει οτιδήποτε μπορεί να έχει σχέση με την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού μπορεί να βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια, με όποιο τρόπο θέλει.

 

Θα είναι ένα μόνο πολύ καλό 3D μοντέλο; Θα είναι ένα πολύ καλό Wallpaper; Θα είναι μια καλά προγραμματισμένη και δομημένη κλάση; Η συμμετοχή μετρά όχι η ποσότητα έργου που θα παράγει ο καθένας.

 

Βασική προϋπόθεση για συνεργασία είναι η καλή διάθεση και το μεράκι. Δεν πάμε βιαστικά ούτε έχουμε απαιτήσεις, σκοπεύουμε να κάνουμε και λίγα *λαθάκια* κατά την παραγωγή αλλά πάντα φροντίζουμε να το διασκεδάζουμε.

 

Το κέρδος θα είναι ανάλογο με την προοπτική του κάθε ατόμου που θέλει να συμμετάσχει: ενύσχιση portfolio, ενύσχιση τεχνικής/ικανοτήτων, προβολή του ονοματεπώνυμου στα credits (με προοπτική StarWars ), προσωπική ικανοποίηση). Όλα γίνονται, εκτός από το οικονομικό κομμάτι...

 

Σεβόμαστε την συμμετοχή οποιουδήποτε ακόμα επίσης και τον λιγοστό χρόνο που ίσως θα έχει ο καθένας να διαθέσει. Παρ' όλα αυτά, αποφασίσαμε να συγκεκριμενοποιήσουμε πάρα πολύ τις ειδικότητες έτσι ώστε να είναι ευκολότερο για τον καθένα να βάλει λίγη από την μαεστρία του και την δύναμή του στην παραγωγή.

 

Περιμένουμε σχόλια και συμμετοχές.

Φιλικά, GOG Team.

__________________________________________________ ______________________

 

Πληροφορίες σχετικά με το Game μπορείτε να βρείτε εδώ: http://greekopengames.sourceforge.net/.

 

Για να μπείτε άμεσα στην ομάδα γίνετε μέλος στο sourceforge.net και κάντε reply στο project με τις εξής πληροφορίες :

 

Το sourceforge username σας και μια απο τις ειδηκότητες:

-Developer

-Doc writer

-Tester

-Graphic/Other Designer

-Packager (.rpm,.deb etc)

-Analysis /Design

-Requirements Engineering

-Web Designer

-Undefined (Για αυτόν που πηγαινοέρχεται και ελένχει και φτιάχνει)

-All-Hands Person (Για αυτόν που είναι για όλες τισ δουλιές(με πολλες γνώσεις)

-No specific role(Για αυτόν που δεν έχει ακόμα αποφασίσει που θέλει να βοηθήσει)

 

Προς Developers:

Χρησιμοποιούμε Java με OpenGL και OpenAL (Jogl και Joal).

Μπορείτε να αρχίσετε με το Jogl εδώ : https://jogl.dev.java.net/

Μπορείτε να αρχίσετε με το Jοαl εδώ : https://joal.dev.java.net/

 

(σελίγο χρονικό διάστημα θα ανανεωθεί και το CVS repository ώστε να κατεβάσετε τον πηγαίο κώδικα)

 

Προς Artists:

Κατά προτίμηση θα χρησιμοποιηθούν δωρεάν προγράμματα όπως Gimp, Blender3D. (ή και να τα φτιάξετε σε όποιο πρόγραμμα της επιλογής σας και να τα κάνουμε εμείς import).

Δημοσ.

Δεν ξέρω σε ποιο σημείο έχετε φτάσει αλλά άμα θέλετε σας φτιάχνω τους exporters από το blender. Για κάτι άλλο δυστυχώς δεν ασχολούμαι με java

Δημοσ.

Μήπως θα μπορούσε κανένας μοντερατορ να μεταφέρει το τοπικ στο programming section του insomnia ,γιατί πιστεύω εκεί τεριάζει καλύτερα...

Δημοσ.

poli kinitikotita vlepw se graphics kai games ton teleftaio kairo stin ellada estw kai an xreiastike na pame sto 2007. bravo paidia bravo :D. Se kwdika den nomizw na exw xrono na voithisw(de ksereis pote vevaia :D), alla an iparxei kamia aporia edw eimai....

Δημοσ.

Δυστυχώς ο χρόνος μου όλο και μειώνεται, αλλά νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω αρκετά.

 

Sourceforge ID: ipapadop

 

Ασχολούμαι ερευνητικά στον τομέα των Parallel Systems/High Performance Computing και ειδικότερα στα Runtime Systems και έχω αρκετή εμπειρία με τα εξής: 1) Multithreading, 2) RMI, 3) JNI, 4) Java Sockets

 

Επιπλέον, συμμετείχα πριν από μερικά χρόνια σε project για την κατασκευή ενός πλήρους p2p παιχνιδιού σε Java (ακόμα παιδεύομαι να το σουλουπώσω ώστε να το βγάλω στο Sourceforge). Ουσιαστικά ήμουν υπεύθυνος για την μηχανή που αναλάμβανε την p2p επικοινωνία και τον συγχρονισμό όλων των παικτών.

Δημοσ.
ZIPERIA STUDIOS RULEZ!!!!

 

Poso KAMMENA atoma uparxoun thee mou???Posa...Kanoun eggrafes mono kai mono gia na kanoun 1-2 PANHLITHIA post kai na grapsoun oti tous katebei....Sunelthe Zipperia studio kai nikolaki1234 kai osous allous logarismous exeis kanei....{OFF TOPIC}----{OFF TOPIC}---

 

Kalh epituxia kai apo emena file mou...Oti kalutero..

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια

Απλα θελω να ευχηθω καλη δυναμη και γερα

Συγνωμη αλλα δεν κατεχω το αντικειμενο

καλο απογευμα

Δημοσ.

Καλή τύχη κ από μένα...

 

Ανήκω σε άλλη ελληνική ομάδα ανάπτυξης games αυτήν την στιγμή, οπότε δεν μπορώ να σας βοηθήσω... Εύχομαι τα καλύτερα πάντως :)

 

Edit: Από την άλλη πάλι επειδή είμαστε μια αρκετά μικρή, ερασιτεχνική ομάδα (4 άτομα), συζητάμε τώρα εδώ με τα παιδιά να συνεργαστούμε αν θέλετε μαζί σας... Χρησιμοποιούμε κυρίως GML για τα προγράμματα/παιχνίδια μας, αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε κάπου, πες μας... :P

 

Επίσης καλό θα ήταν το thread νομίζω να περιλαμβάνει και μια λίστα με τα άτομα που είναι στην G.O.G., ποιες θέσεις υπάρχουν ελεύθερες, και ποια παιχνίδια είναι σε ανάπτυξη...

 

Edit2: Το site σου δεν λειτουργεί σωστά με Firefox...

Δημοσ.

Edit2: Το site σου δεν λειτουργεί σωστά με Firefox...

Σε λίγες μέρες θα δημιουργηθεί καινούργιο site με blog,νεα,τεχνικές προδιαγραφές,documentation,forum κτλ. αποκλειστικά για firefox για 1280x1024.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παρασκευή 12/10/2007 το site θα είναι έτοιμο.Χίλια συγνώμη για τις καθυστερήσεις.Απο 13/10/2007 έως τέλος της χρονιάς θα είναι η οργάνωση.Επίσημη αρχή του προγραμματισμού του παιχνιδιού (G.O.G.-Shooting Mayhem 1) απο 1/1/2008.Μέσα στον 6 μήνα του 2008 τα πρώτα αποτελέσματα.

 

Αναμενόμενο τέλος του παιχνιδιού κατά το τέλος του έτους 2009(Σύμφωνα με αναλύσεις και στατιστικά στοιχεία)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...