Προς το περιεχόμενο

ARMA 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το παιχνίδι είναι όντως αρκετά βαρύ !!!

Και με ένα 45λεπτο που το έπαιξα δεν με ενθουσίασε.

Υπάρχει κανείς που να το παίζει ??? Πως ελέγχεις το squad σου ??? Έιναι μια αποστολή που κάνουν ντου και τους σκοτώνουν και χάνω.Πως γίνεται να τους κάνω hold ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι είναι όντως αρκετά βαρύ !!!

Και με ένα 45λεπτο που το έπαιξα δεν με ενθουσίασε.

Υπάρχει κανείς που να το παίζει ??? Πως ελέγχεις το squad σου ??? Έιναι μια αποστολή που κάνουν ντου και τους σκοτώνουν και χάνω.Πως γίνεται να τους κάνω hold ???

 

Στα πρωτα 45 λεπτα στην campaign δεν εχει δραση.Μετα αναβουν τα αιματα.Πρεπει να κανεις το Boot camp για να μαθεις στρατηγικες και κουμπια.Αλλιως θα πελαγοδρομεις.Αν επαιζες παλια OF θα μαθεις γρηγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγήκε το Demo?

 

Όχι ακόμα αλλά έρχεται ;)

 

Still working on that, mainly testing. Working on demo help us to isolate some bugs, that are not so clear visible in much more bigger game. So it alow to us make path 1.02 better. Be patient please, its near.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το patch έρχεται... το demo καθυστερεί :-(. Τουλάχιστον ενημερώνουν και δεν μας αφήνουν στο σκοτάδι.

 

We are thinking about releasing patch tomorrow. Its quite complicated, because we need to have same version of patch and steam master. So its mean also close steam version tomorrow. In that case, we will probably postpone demo to beginning of next week, because we are not able to build and rellease all that together.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγήκε το 1.02 Patch

 

Version 1.02 Highlights

 

* Improved AI driving skills

* Lowered enemy AI skills for regular and recruit difficulty levels

* Improved Micro AI tactics, attack in pairs, path limiting to avoid passing through walls.

* Fixed multiplayer session NAT negotiation

* Improved game stability (various crash opportunities fixed)

* Multiple save slots supported

* Improved terrain shape beyond map borders

* Various campaign and localization fixes and improvements

* Modules (F7) support added in the Mission Editor

* Added option to disable various post-process effects (bloom, blur etc.)

 

Το Fillrate πλέον υπάρχει ως 3D Resolution. Από το CFG μπορείτε να ενεργοποιήσετε το FSAA αλλά θα εξαφανιστούν οι σκιές. Full support για FSAA αναμένεται σε νέο patch (μάλλον στο 1.03). Επίσης μερικοί λένε ότι τους τρέχει καλύτερα κι ας μην λέει το changelog για performance boost.

 

DOWNLOAD LINK

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...