Προς το περιεχόμενο

Αμορτισερ - ερώτηση


SL9S9

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πήγα κτεο και μου λενε τα μπρος αμορτισερ εχουν αποσβεση 60% και 65% και τα πισω 30% και 33%. Μηπως ξερει κανεις αν πρεπει να αλλαξω μονο τα πισω ή και τα 4 για να υπαρχει ομοιομορφία; ή τα κραταω και αλλο (τα πισω)

Δημοσ.

περασε το αμαξι... το θεμα ειναι:

1. να τα κρατήσω και αλλο (κανενα χρονο)

2. να αλλαξω μονο τα πίσω που εχουν αποσβεση 30% αλλα πειράζει

αν δεν υπάρχει ομοιομορφία (τα μπρος ειναι στο 60-65% οπως ειπα)

3. τα αλλάζω όλα;

Eνας μου είπε αν είναι κατω από 50% τα αλλάζεις.

Δημοσ.

Καλό είναι να αλλαχθούν όλα. Γιατί και το 60% των μπροστινών δεν είναι και πολύ καλό... Και, καθώς μιλάμε για την ασφάλειά σου, καλό είναι να μην λυπηθείς τα λεφτά. Με την ποιότητα δρόμων που έχουμε, είναι σαν να παίζεις το κεφάλι σου...

Δημοσ.

για να πέρασες ΚΤΕΟ το αμάξι πρέπει να είναι τουλάχιστον 5 χρόνων έτσι? Πιστεύω είναι λογικό διάστημα για αλλαγή αμορτισέρ με τους δρόμους τηε Ελλάδας, καλό θα είναι να υα αλλάξεις όλα...

Δημοσ.

Το αμαξι είναι 6 χρόνων και κατι...

Η μλκια ξεκινα ως εξής: Στα 4 ετη το εμπρος δεξί αμορτισερ εβγαζε υγρό. Πηγα στην αντιπροσωπεία και είπα να τα αλλάξουν όλα. Ως συνήθως αυτοί σου λενε ασε το αμαξι ή κατσε στο σαλονι και δεν βλεπεις τι κανουν. Τωρα που πήγα κτεο και λενε τα μπρος 65% και τα πίσω 30% αποσβεση είναι προφανες οτι τα καθικια της αντιπροσωπείας αλλαξαν μονο τα μπρος και οχι και τα πισω οπως ζητησα και πληρωσα. Επισης εγινε και ενα αλλο (ζητούσαν αρκετα λεφτα για βλαβη φλαντζας κεφαλής που τελικα ήταν κατι αλλο απλό και διορθωσα αλλού με 40 ευρώ) και απο τοτε δεν ξαναπατησα σε αυτούς...

Τωρα δηλαδή τα εμπρος αμορτισερ είναι 2,5 ετων και τα πίσω 6,5 ετών και είναι ανομοιόμορφα στην απόσβεση.

Δημοσ.

Δεν είναι απαραίτητο να έχουν την ίδια απόσβεση τα μπροστινά με τα πίσω αμορτισέρ· η μπροστινή και η πίσω ανάρτηση εν γένει είναι διαφορετικές, όπως είναι και διαφορετική η κατανομή βάρους. Επιπλέον τα αμορτισέρ συνήθως τα μετράμε σε χιλιόμετρα και όχι σε χρόνια: αν έχουν κάνει πάνω από 65.000 - 70.000 χιλιόμετρα είναι η ώρα τους σιγά σιγά...

Μη σκεφτείς καν να αλλάξεις μόνο τα 2 ή να τα επισκευάσεις: οι επισκευές είναι πολύ επικίνδυνες, ειδικά με τον τρόπο που γίνονται στην Ελλάδα. Βάλε ένα πλήρες σετ καινούργια να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Δημοσ.

Καλά, συγγνώμη κιόλας, αλλά περίμενες το ΚΤΕΟ για να σου πει ότι τα πίσω είναι στο 30%; Εσύ που το οδηγάς δεν το κατάλαβες;

Δημοσ.
Επιπλέον τα αμορτισέρ συνήθως τα μετράμε σε χιλιόμετρα και όχι σε χρόνια: αν έχουν κάνει πάνω από 65.000 - 70.000 χιλιόμετρα είναι η ώρα τους σιγά σιγά...

 

Αυτό ισχύει για τα καινούρια αυτοκίνητα ή και για τα παλιότερα; Πιο συγκεκριμένα, σε μια BMW μοντέλο 12/89 με 178805 χιλιόμετρα δεν ξέρω αν έχουν αλλαχθεί τα αμορτισέρ. ΟΚ, κάνω το κλασσικό πρόχειρο τεστ που πιέζεις το αυτόκινητο πάνω από την εκάστοτε ρόδα και αν στην επαναφορά δεν "παίξει" είμαστε ΟΚ από αμορτισέρ (θεωρητικά και πρόχειρα πάντα) αλλά αυτό με το ποσοστό της απορρόφησης πρώτη φορά το ακούω.

 

Τι λέτε;

Δημοσ.

Ποσοστό απόσβεσης.

 

Στο δρόμο πώς το νιώθεις το αυτοκίνητο; Αν δεν το νιώθεις καλά ή δεν είσαι σίγουρος, πήγαινε κάνε μια μέτρηση σε αμορτισερόμετρο.

Δημοσ.

ποσοστό απόσβεσης, σωστά. Το αυτοκίνητο στο δρόμο πάει καλά, ΟΚ, δεν το πιέζω ούτε μπαίνω με τις πάντες στις στροφές, αλλά σε normal καταστάσεις στροφών τα κρατήματα είναι ΟΚ. Μάλλον θα πάω σε κάποιον με αμορτισερόμετρο να το κοιτάξει. Thanks !

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...