Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη πίστωση από ΠΛΑΙΣΙΟ


maverick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακριβώς. Βασικά είναι θέμα διαδικασίας αποθήκης και γενικά οργάνωσης. Αν πέσεις στην περίπτωση τότε σου δίνουν πιστωτικό ένα καράβι. Αν όμως πρέπει να δουλέψουν λιγάκι τότε πρέπει να τους παρακαλέσεις.

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

εγω παλι ειχα μια μητρικη την οποια την πηρα μεχρι να μαζεψω λεφτα και να παρω την μητρικη της υπογραφης μου.Μετα απο ενα μηνα την πηγα πισω και τους ειπα οτι δεν μου κανει και πληρωσα την διαφορα και πηρα αυτη που ηθελα.Μπραβο στο πλαισιο.

Δημοσ.

Για το πλαίσιο δεν ξέρω τι γίνεται πάντος στα multirama πιστωτικό θα πάρεις μόνο εάν το συγκεκριμένο προιόν δέν υπάρχει. Εξυπηρέτηση σου έκανε το τεχνικός. Και δέν μπορείς να απαιτήσεις τπτ παραπάνω. Στο λέω φιλικά απλά δεν μπορεί το μαγαζί να βάζει χρήματα απο το ταμείο του σε κάθε πελάτη που θέλει να πάρει πιστωτικό.

Δημοσ.

Λοιπόν:

 

1) Όταν το κατάστημα έχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ προϊόν σε στοκ (όπως στην δική μου παλαιά περίπτωση) τότε ΜΟΚΟ και ΓΚΕΓΚΕ. Ισχύει η άμεση επισκευή ή αντικατάσταση, ενώ το πιστωτικό στην ΤΡΕΧΟΥΣΑ τιμή ήταν απλώς ένα παράδειγμα ενός διακανονισμού που αν θέλουν δέχονται οι δύο πλευρές. Στην περίπτωσή μου παρόλο που έχασα αυτά τα 20 ? απο την αρχική τιμή αγοράς με συνέφερε το πιστωτικό καθώς οι τιμές στα dvdrw είχαν "βουτήξει" και με 10? επιπλέον έπαιρνα ένα αρκετά καλύτερο από το αρχικό. Δηλαδή ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ότί με έριξε το ΠΛΑΙΣΙΟ, αφού συμφώνησα σε αυτόν τον διακανονισμό.

 

2)Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει τι λέει ο ΝΟΜΟΣ σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος που ΔΕΝ υπάρχει πλέον σε στοκ (μια και αυτή ήταν η περίπτωση του topic starter)?

 

3)Το να κάνεις φασαρία για αυτά τα 20-30? δεν είναι το θέμα (αφού έτσι και αλλιώς αν θέλουν σε γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι), αλλά να ξέρουμε τα δικαιώματα μας σαν καταναλωτές. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ σε κατάστημα παλαιότερα για πολύ σοβαρότερο λόγο και "φουστιά" από αυτά που συζητάμε.

Δημοσ.
Και μαλιστα οχι ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ....ΑΠΑΙΤΗΣΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ....ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΑ @ΙΕΣ ?Εγω μπορει να εκανα ερευνα αγορας και να ηθελα το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ...το οποιο σκοπευω να ξανααγορασω....αν δεν το εχεις εσυ λυπαμαι....δωσε μου τα λεφτα να παω να το παρω απο αλλου !!!

 

Γνωρίζει κανείς αν αυτό ισχύει και νομικά? Δηλαδή έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω?

 

 

Λοιπόν:

 

1) Όταν το κατάστημα έχει το ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ προϊόν σε στοκ (όπως στην δική μου παλαιά περίπτωση) τότε ΜΟΚΟ και ΓΚΕΓΚΕ. Ισχύει η άμεση επισκευή ή αντικατάσταση, ενώ το πιστωτικό στην ΤΡΕΧΟΥΣΑ τιμή ήταν απλώς ένα παράδειγμα ενός διακανονισμού που αν θέλουν δέχονται οι δύο πλευρές. Στην περίπτωσή μου παρόλο που έχασα αυτά τα 20 ? απο την αρχική τιμή αγοράς με συνέφερε το πιστωτικό καθώς οι τιμές στα dvdrw είχαν "βουτήξει" και με 10? επιπλέον έπαιρνα ένα αρκετά καλύτερο από το αρχικό. Δηλαδή ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ότί με έριξε το ΠΛΑΙΣΙΟ, αφού συμφώνησα σε αυτόν τον διακανονισμό.

 

2)Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει τι λέει ο ΝΟΜΟΣ σε περίπτωση αντικατάστασης προϊόντος που δεν υπάρχει πλέον σε στοκ (μια και αυτή ήταν η περίπτωση του topic starter)?

 

3)Το να κάνεις φασαρία για αυτά τα 20-30? δεν είναι το θέμα (αφού έτσι και αλλιώς αν θέλουν σε γράφουν εκεί που δεν πιάνει μελάνι), αλλά να ξέρουμε τα δικαιώματα μας σαν καταναλωτές. ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ σε κατάστημα παλαιότερα για πολύ σοβαρότερο λόγο και "φουστιά" από αυτά που συζητάμε.

 

Αν θυμάμαι καλά πρέπει η αντιπροσωπεία ή να αντικαταταστήσει το προιον με το ίδιο ακριβώς μοντέλο(ανεξάρτητα αν έχει πέσει ή ανέβει η τιμή του) ή να το επισκευάσει ή να δώσει κάποιο προιον ανάλογης αξίας.

 

Κακώς δέχτηκες τον διακανονισμό... δηλαδή τι νόημα έχει η εγγύηση τότε? Εφόσον ισχύει η εγγύηση δεν χρειάζεται να δώσουμε ούτε ευρώ παραπάνω.

Δηλαδή αν είχες ενα παλιό προιον με 5 χρόνια εγγύησης τι θα έπρεπε να σου πούνε? «Δυστυχώς είναι παλιό και τώρα η τρέχουσα τιμή του είναι 3 ευρώ?»

 

Η ανικανότητα επισκευής ή αντικατάστασης του προιόντος δεν είναι δική μας υπαιτιότητα, είναι δική τους...

Δημοσ.
Γνωρίζει κανείς αν αυτό ισχύει και νομικά? Δηλαδή έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω?

 

 

 

 

Αν θυμάμαι καλά πρέπει η αντιπροσωπεία ή να αντικαταταστήσει το προιον με το ίδιο ακριβώς μοντέλο(ανεξάρτητα αν έχει πέσει ή ανέβει η τιμή του) ή να το επισκευάσει ή να δώσει κάποιο προιον ανάλογης αξίας.

 

Κακώς δέχτηκες τον διακανονισμό... δηλαδή τι νόημα έχει η εγγύηση τότε? Εφόσον ισχύει η εγγύηση δεν χρειάζεται να δώσουμε ούτε ευρώ παραπάνω.

Δηλαδή αν είχες ενα παλιό προιον με 5 χρόνια εγγύησης τι θα έπρεπε να σου πούνε? «Δυστυχώς είναι παλιό και τώρα η τρέχουσα τιμή του είναι 3 ευρώ?»

 

Η ανικανότητα επισκευής ή αντικατάστασης του προιόντος δεν είναι δική μας υπαιτιότητα, είναι δική τους...

 

Νομίζω "τα λεφτά πίσω" έχεις δικαίωμα να τα πάρεις μέσα σε 2-3 μέρες από την ημερομηνία αγοράς (π.χ. cash-back UK).

 

Όταν ένα προϊόν χαλάσει εντός εγγύησης (π.χ σε 6 μήνες) ισχύει RMA με άμεση επισκευή (refurbished από αντιπροσωπεία) ή αντικατάσταση με ΙΔΙΟ+ΝΕΟ (αλλά πολλές φορές ειδικά στις VGA πασάρουν refurbished άλλων πελατών - ΚΑΚΩΣ).

 

Εγώ δεν πιστεύω ότι έχασα από τον διακανονισμό δεδομένου ότι το stock υπήρχε και δεν προβλέπεται η διαδικασία ανάκτησης του αρχικού ποσού νομικά. 20 ? θα έκανε το προϊόν που δικαιούμαι - έδωσα άλλα 10 ? και πήρα κάτι καλύτερο.

 

Το ότι έχασε αξία στο μεσοδιάστημα της αγοράς είναι μια πραγματικότητα ιδιαίτερα έντονη στο χώρο της πληροφορικής και κάτι που το γνωρίζει ο αγοραστής εκ των προτέρων. Το άσχημο είναι τα "νομικά" κενά που μπορεί να δημιουργηθούν όπως στην περίπτωση των RAM που αναφέρθηκε προηγουμένως οπού εκεί το κάθε μαγαζί μπορεί (αν μπεις στην διαδικασία διαπραγμάτευσης και όχι άμεσης αντικατάστασης) να "διαλέξει" όποια από τις δύο τιμές (αγοράς ή τρέχουσα) το συμφέρει.

Δημοσ.
Γνωρίζει κανείς αν αυτό ισχύει και νομικά? Δηλαδή έχουμε το δικαίωμα να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω?

 

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΩς ΛΟΓΙΚΟ

ΑΣ ΚΑΝΩ COPY ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΠΡΙΝ Ο ΑΛΛΟς ΦΙΛΟς

 

'''''N. 3587 Άρθρο 5:

 

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

 

Και η ερωτηση μου ειναι : Aν το μαγαζι ΔΕΝ ΕΧΕΙ προιον ιδιας ποιοτητας και αξιας η αν ΕΓΩ ΚΡΙΝΩ οτι αυτο που μου δινει ΔΕΝ EINAI ΙΔΙΑς ΠΟΙΟΤΗΤΑς...τοτε λογικο δεν ειναι να απαιτησω τα λεφτα μου πισω και να μην δεχτω πιστωτικο ?

Γιατι ο νομος ειναι ιδιος για ολα τα προιοντα...μην κοιταμε μονο τα pc προιοντα που καθε τοσο βγαινουν καινουργια και συνηθως πιο καλα και πιο γρηγορα..και σου λεει ο αλλος ..ενταξει μωρε recorder το ενα recorder και το αλλο...ωχου

ΕΓΩ πχ μπορει να εδωσα 1000 ευρω να αγορασω εναν ενισχυτη απο το πλαισιο

για τον οποιο εκανα ερευνας αγορας-δοκιμη και ειδα οτι μονο ο συγκεκριμενος ταιριαζε με τα ηχεια μου....τι θα γινει ?

Θα μου κοψει πιστωτικο το πλασιο και ο πωλητης θα αποφασισει οτι του ερθει στο ξερο του το κεφαλι ? τι θα μου πει ?Ελα μωρε τι yamaha ,τι σονυ τι koykoyroykoy ? Και ποιος θα κρινει την ποιοτητα που εχουν τα ταδε ηχεια ας πουμε απο τα αλλα ?Ο υπαλληλισκος στο πλασιο ?

 

 

 

Όπως εγώ το ερμηνεύω, αν το κατάστημα δε μπορεί να προχωρήσει σε αντικατάσταση με ακριβώς το ίδιο προϊόν, τότε αντικαθιστά με νέο ίσης αξίας και ποιότητας προϊόν.

 

 

 

 

Αν θυμάμαι καλά πρέπει η αντιπροσωπεία ή να αντικαταταστήσει το προιον με το ίδιο ακριβώς μοντέλο(ανεξάρτητα αν έχει πέσει ή ανέβει η τιμή του) ή να το επισκευάσει ή να δώσει κάποιο προιον ανάλογης αξίας.

 

Κακώς δέχτηκες τον διακανονισμό... δηλαδή τι νόημα έχει η εγγύηση τότε? Εφόσον ισχύει η εγγύηση δεν χρειάζεται να δώσουμε ούτε ευρώ παραπάνω.

Δηλαδή αν είχες ενα παλιό προιον με 5 χρόνια εγγύησης τι θα έπρεπε να σου πούνε? «Δυστυχώς είναι παλιό και τώρα η τρέχουσα τιμή του είναι 3 ευρώ?»

 

Η ανικανότητα επισκευής ή αντικατάστασης του προιόντος δεν είναι δική μας υπαιτιότητα, είναι δική τους...

 

Ετσι το βλεπω εγω

Δημοσ.

Νομικα νομιζω οτι ευσταθει να διεικδικησεις τα λεφτα πισω...αλλο αμα δεν το κανεις γιατι ξερεις οτι εδω στην ελλαδα θα παρεις τελικα τα @@

Δημοσ.
Νομικα νομιζω οτι ευσταθει να διεικδικησεις τα λεφτα πισω...αλλο αμα δεν το κανεις γιατι ξερεις οτι εδω στην ελλαδα θα παρεις τελικα τα @@

 

Μπορείς να μου αποδείξεις στην περίπτωση μου, που τους πας για RMA το DVDRW και σε 3 λεπτά έρχονται πίσω με ΙΔΙΟ+ΝΕΟ+ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ, ότι έχω ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πω:

 

"Ξέρετε κάτι επειδή είδα ότι ρίξατε τις τιμές, φέρτε μου πίσω τα 50-60 κτλ. ? που σας είχα δώσει όταν το είχα πάρει για να πάρω τώρα δύο από δαύτα" - LOL

Δημοσ.
Μπορείς να μου αποδείξεις στην περίπτωση μου, που τους πας για RMA το DVDRW και σε 3 λεπτά έρχονται πίσω με ΙΔΙΟ+ΝΕΟ+ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ, ότι έχω ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πω:

 

"Ξέρετε κάτι επειδή είδα ότι ρίξατε τις τιμές, φέρτε μου πίσω τα 50-60 κτλ. ? που σας είχα δώσει όταν το είχα πάρει για να πάρω τώρα δύο από δαύτα" - LOL

 

Δεν ξερω αν εχεις το δικαιωμα αλλα εγω αυτο ειπα....:εστειλα πισω το recorder πηρα τηλεφωνο τον ηπευθυνο ..του εξηγησα οτι ειχα κανει επιστροφη και μου δωσαν ΑΛΛΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ (ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΧΙ ΙΔΙΟ ) και του ειπα οτι εγω δεν επιθυμω το μοντελο που μου στειλαν ,οτι δεν ερωτηθηκα, και οτι σε τελικη δεν ειναι αυτο που αγορασα....μου εστειλαν πισω τα 42 ε που ειχα δωσει τοτε....ναι μου ειπαν οτι αυτο ειναι το καινουργιο recorder της nec κλπ καλυτερο και του ειπα...μπορει και να ειναι ετσι...εγω θελω το ΠΑΛΙΟ !!

 

Tι να σου πω..λες να με συμπαθησε γαιυτο ?? lol

Δημοσ.

Μπορει και να βαριοταν να μπει σε αντιπαραθεση αλλα αν δεν ειχε καθολου νομικη υποσταση αυτο που διεκδικουσα πιστευω θα μου ελεγε απλως...ετσι ειναι ο νομος αγαπητε ..αντε γεια

Δημοσ.

Όπως είπα σε περίπτωση που ΔΕΝ υπάρχει stock υπάρχουν πολλά περιθώρια ερμηνείας της σύμβασης κατά το δοκούν. Χαίρομαι φίλε bluesattack που σου ξηγήθηκε ΠΟΛΥ σπαθί, αν και θυμάμαι άλλος φίλος μου σε παρόμοια περίπτωση με σένα του έστειλαν από την plextor το αμέσως πιο γρήγορο-ακριβό μοντέλο (αλλά δεν ζήτησε τα λεφτά του πίσω-την δουλειά του ήθελε να κάνει).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...