Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη πίστωση από ΠΛΑΙΣΙΟ


maverick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Αν θες τη γνώμη μου, απλά πάρε μία όμοια. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πίσω τα χρήματα που τότε ξόδεψες, μην το βλέπουμε μόνο από την πλευρά του καταναλωτή, σκέψου ότι όταν η κάρτα κόστιζε 180?, δεν κόστιζε στο Πλαίσιο 50? για να την αγοράσει από τον προμηθευτή του.

Με τη δική σου λογική, το (κάθε) Πλαίσιο, πουλώντας πχ με 10% κέρδος, έβγαλε 18? από την πώληση της κάρτας σε σένα και τώρα θεωρείς ότι είναι υποχρεωμένοι να σε πιστώσουν με 180?, δηλαδή να χάσουν 162? επειδή χάλασε η κάρτα...Σου φαίνεται λογικό;

 

Όχι δεν είπες για 180 ευρώ, μπαίνεις όμως στη λογική ενός παζαρέματος όταν (κατά τη γνώμη μου πάντα) δεν πρέπει να μπεις σε λογική του πόσο κόστιζε και πόσο κοστίζει τώρα η κάρτα αλλά να ζητήσεις αντικατάσταση με εφάμιλη ή και καλύτερη αν δεν υπάρχει. Εξ αρχής όμως ανέφερες το σκεπτικό να επιστρέψεις την κάρτα για να πιστωθείς ένα ποσό που κατά τη δική σου κρίση (υποκειμενική όσο και του πωλητή λέω εγώ) έπρεπε να σου δώσουν για να συμπληρώσεις χρήματα ώστε να αγοράσεις μία καλύτερη.

 

επειδη δεν θελω να φανω και γυφτος(χωρις να εχω κατι με τους γυφτους-ενα τροπο του λεγειν χρησιμοποιησα) δεν μπηκα σε καμια λογικη παζαρεματος.1+1 ΚΑΝΕΙ 2

 

-ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ

-ΑΙΤΟΥΜΑΙ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΖΗΜΕΙΩΘΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ (ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ-ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ) ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ ΠΡΟΙΟΝ

-ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΟΓΙΚΗ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΥ "ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΡΤΑ(ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ)

-ΔΕΚΤΩ ΔΕΝ ΔΕΚΤΩ ΔΕΝ ΠΑΥΟΥΝ ΝΑ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΤΙΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Min to livanizoume vradyatika, alloste kleftes tha ginoun oi dikigoroi? :twisted:

Idio proion, idias etaireias i pistotiko me to poso agoras tou proiontos.

Otidipote allo, exeis dikaioma na to dexteis, opos kai na to arnitheis :mrgreen:

Ekeino omos, pou theoro oti prokalei, einai politikes "typou Plaisiou"....

 

Συμφωνώ γιατί πρέπει να πάω και σπίτι (να ρωτήσω τη γυναίκα που τυγχάνει δικηγόρος - φαντάζεστε την όψη της όταν την ξυπνήσω για να τη ρωτήσω!!!!).

 

Πάντως το κομμάτι που παρέθεσα από το νόμο δε νομίζω ότι συμφωνεί μαζί σου, μάλιστα δεν αναφέρει τίποτα για πίστωση...

 

Περαιτέρω το πρωί.

 

Καλή σας νύχτα και καλό ξημέρωμα.

Δημοσ.

σορρυ ρε παιδια αλλα ειχα προβλημα με δυο προιοντα που μου χαλασαν μεσα στη εγγυηση απο πλαισιο και μου εγινε πιστωση με το αρχικο ποσο αγορας και μαλιστα για επεξεργαστη και μομπο που ειχαν αποσυρθει απο την αγορα!!αλλαξε η πολιτικη της εταιρειας ή μηπως επεσες σε ασχετο?τσεκαρε το ξανα πχ μεταμορφωση στο σερβις γιατι ειναι λιγο παραξενη η ολη φαση.Για ενα απο τα προιοντα (μια ασους) μου ειπανε οτι θα την στελνανε στην μαμα να το φτιαξει, τους ειπα μα εσεις πιστωνεται αμεσα, μου απαντησαν πως με μερικες εταιρειες δεν γινεται ετσι. Το μεσημερι με πηρανε τηλ. και μου ειπανε οτι πιστωνομαι αμεσα με την τιμη αγορας!!!απλα δεν ηξερε ο τυπας στο σερβις

Δημοσ.

Sto finale, to kathe Plaisio, as analavei kai ta "riska" ton paraeisagogon pou epelexe na kanei :mrgreen:

Prosopika den eixa pote provlima antikatastasis/pistotikou me "mikra" katastimata, giati arage?

 

Hmarton, eidika se warranty, akomi kai o Cosmodata, einai -eniote!- kalyteros, apo Plaisio :shock:

Δημοσ.

Εχω κανει ενα thread εδω και μερικες μερες που ρωταω και ψαχνω απαντησεις

ακριβως πανω στα ερωτηματα που εθεσε ο topic starter.

 

μπορειται να το βρειτε ΕΔΩ

Αναφερω το Νομο περι προστασιας καταναλωτη κι επίσης και καποια αποσπασματα του.Οποιος θελει μπορει να βοηθήσει ωστε να προστατευτουμε επιτελους...

 

Τωρα σε οτι εχει να κανει με το πλαισιο...

Ο νομος λεει ξεκαθαρα οτι σε περιπτωση που δεν υπαρχει ιδιο προιον τοτε πρεπει να αντικατασταθει

με αλλο ιδιας ποιοτητας και αξίας.Το κακο ειναι οτι δε μας λεει αν ειναι παρουσα αξία ή η αξία της αποδειξης λιανικής.

Δημοσ.

Καταρχήν αφού υπάρχει η ίδια κάρτα και σου τη δίνει χωρίς μα-μου, δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για τίποτα. Από την άλλη, το βλέπω λογικότατο, το ότι αφού θες άλλη κάρτα και είναι διατεθημένοι να σου δίναν την ίδια, να σου κόψουν από την καινούρια κάρτα το ποσό που κάνει τώρα η 1600. 70 με 80 ευρώ λοιπόν Και δε χρειάζονται ούτε φωνές ούτε τίποτα. Δε νομίζω να σου το αρνηθούν αν το ζητήσεις. Αν δε δεχτούν, τότε αλλάζει το θέμα. Πάντως εκεί είσαι. 70 με 80 ευρώ.

Δημοσ.

γεια σου και απο μενα φιλε λοιπον και εγω ειχα το ιδιο προβλημα με αυτο που λες.Η πολιτικη του ΠΛΑΙΣΙΟΥ ειναι να αλλαζει την καρτα με την ιδια αν υπαρχει σε stock αλλιως να σου δινει μια παρομοιων δυνατοτητων αν δεν υπαρχει αυτην και αν εσυ θελεις πιστωτικο να στη αφηνει στην ιδια τιμη που εχει εκεινη την στιγμη στην αγορα.οποτε στα 79 και οχι στα 50 οπως ειπαν σε εσενα.εμενα μου δωσανε την πιστωση στην τιμη την τωρινη.Εδω και εγω εχω μια ενσταση αν υποχρεουνται να την δωσουν στην αρχικη τιμη αλλα βαρεθηκα να το ψαξω και για λογους οτι καποτε ημουνα και εγω εκει και δεν ηθελα να δημιουργησω προβλημα.Παντως το συστημα τους τους βγαζει αυτοματα την τιμη που πρεπει να στην πιστωσουν και μονο χειροκινητα γινεται αλλαγη προς τα πανω ή προς τα κατω αρα καποια μαλακια εκανε ο τεχνικος.πηγαινε ρωτα και σε αλλο καταστημα παντως και ελπιζω να εχεις καλυτερη τυχη.

Δημοσ.

Βρε παιδιά μην τρελαθούμε τώρα. Αφού έχουν κάρτα να του δώσουν. Το παλικάρι ζητάει να του κάνουν εξυπηρέτηση και αντί να του δώσουν μια ίδια κάρτα (από την οποία μπορεί να έχουν 50 κομμάτια στοκ) να του δώσουν μια άλλη και να πληρώσει διαφορά (δηλαδή ουσιαστικά να αγοράσουν την μεταχειρισμένη κάρτα του και να του πουλήσουν μια άλλη). Ε, προφανώς δεν θα του την κρατήσουν στην τιμή καινούργιας. Ο νόμος προβλέπει πως έχεις δικαίωμα να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω, αλλά προβλέπει επίσης πως πρέπει να υπάρχει καλή πίστη και όλα αυτά να είναι σύμφωνα με τα συναλλαγματικά ήθη. Αν έχουν ίδιο ή καλύτερο μοντέλο να σου δώσουν, τότε μην το κουράζεις, γιατί είσαι κακόπιστος. Πάρε τη καρτούλα, ή τα 50 ευρώ (τα οποία ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν, απλά το κάνουν για εξυπηρέτησή σου) και μην κάνουμε φασαρία για τη φασαρία. Αν τώρα δεν είχαν να σου δώσουν κάρτα και σου λέγαν <<θα σου δώσουμε 50 ευρώ>>, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Δημοσ.

Φιλε μαλλον εσυ δεν τα ξερεις καλα το πλαισιο δεν θα αγορασει μια μεταχειρισμενη μαζευει ολες τις χαλασμενες επειδη ειναι στην εγγυηση και τις γυριζει στην αντιπροσωπεια της.αρα δεν χανει.οποτε γιατι να βγεις εσυ χαμενος?Και αν οπως λες το λεει ο νομος μαλακια εκανα που δεν το εψαξα και εγω περισσοτερο.

Δημοσ.

Α, το αγαπημένο μου μαγαζί, που έχει να με δει 2 χρόνια και έχω να τους στείλω ή προτείνω πελάτη άλλα τόσα...

 

Τα χούγια δεν κόβονται βλέπω... Εμένα πάλι με κάρτα πριν 2 χρόνια τα ίδια μου κάνανε... http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=6725

 

Οπότε για μένα μια είναι η λύση και μονόδρομος... Ι.Ν.Κ.Α....

Δημοσ.

και εγω συμφωνω τελικα αλλη φορα σε οποιον τυχει κατι παρομοιο καλο ειναι να κανει μια καταγγελια κατι που δεν καναμε εμεις που επρεπε.και αυτο δεν το λεω μονο για το πλαισιο μην φανει και κακη διαφημιση αλλα και σε οποιο αλλο μαγαζι συμβει αυτο.

Δημοσ.

Φίλε ρωτάς αν εχει ανάγκη το πλαίσιο την κάρτα του φίλου που θα του τη γυρίσει η αντιπροσωπία από την εγγύηση; Μπορεί να έχει ήδη 500 κομμάτια αποθεματικό. Άσε που πολύ αμφιβάλω αν μπορεί να πουλήσει την ΚΑΡΤΑ (χωρίς κουτιά, παρελκόμενα, βιβλία κτλ) που θα του γυρίσει από την αντιπροσωπία για καινούργια... Οπότε εκ των πραγμάτων είναι άκυρο αυτό που λες. Έχω ζήσει κι εγώ το κομμάτι μου από μαμακίες του πλαισίου, αλλά αυτή ΔΕΝ είναι μια από εκείνες...

Δημοσ.
Βρε παιδιά μην τρελαθούμε τώρα. Αφού έχουν κάρτα να του δώσουν. Το παλικάρι ζητάει να του κάνουν εξυπηρέτηση και αντί να του δώσουν μια ίδια κάρτα (από την οποία μπορεί να έχουν 50 κομμάτια στοκ) να του δώσουν μια άλλη και να πληρώσει διαφορά (δηλαδή ουσιαστικά να αγοράσουν την μεταχειρισμένη κάρτα του και να του πουλήσουν μια άλλη). Ε, προφανώς δεν θα του την κρατήσουν στην τιμή καινούργιας. Ο νόμος προβλέπει πως έχεις δικαίωμα να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω, αλλά προβλέπει επίσης πως πρέπει να υπάρχει καλή πίστη και όλα αυτά να είναι σύμφωνα με τα συναλλαγματικά ήθη. Αν έχουν ίδιο ή καλύτερο μοντέλο να σου δώσουν, τότε μην το κουράζεις, γιατί είσαι κακόπιστος. Πάρε τη καρτούλα, ή τα 50 ευρώ (τα οποία ΔΕΝ είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν, απλά το κάνουν για εξυπηρέτησή σου) και μην κάνουμε φασαρία για τη φασαρία. Αν τώρα δεν είχαν να σου δώσουν κάρτα και σου λέγαν <<θα σου δώσουμε 50 ευρώ>>, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

 

απλα παραλογιζεσαι και δεν εχεις διαβασει τα παραπανω ποστ απατωντας χωρις να ξερεις την αποψη των υπολοιπων!

 

ποιος μιλησε για φασαρια....εννοειται οτι μπορω να παρω μια καινουρια αλλα η "εξυπηρετιση" που αναφερεις χωρις να εχεις καταλαβει δεν ειναι καθολου εξυπηρετιση γιατι

1ον)σε κλεβουν πιστωνοντας σε ενα ποσο ΕΚΤΟΣ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΥ (διαβασε λιγο πιο πανω οτι πωλειται μια χειροτερη καρτα ΤΩΡΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ)

2)τι αγοραζουν μεταχειρισμενη και χαζομαρες ??? η καρτα ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ...αν ειχες γνωση των διαδικασιων η καρτα παει αντιπροσωπεια (οποια ειναι αυτη) και επιστρεφει καινουρια στο κουτι της(για τις καρτες γραφικων το ξερω εκ των εσω)οποτε παιρνουν μια καινουρια αυτοι στο μαγαζι τους και με πιστωνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με το ποσο της ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΙΜΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ που πιστεψε με δεν ηταν σιγουρα 50 ευρω!!!!

3)περι κακοπιστιας ανεφερα παραπανω παραδειγμα με μητρικη που μου συνεβη με το πλαισιο αλλα μαλλον δεν μπηκες καν στο κοπο να το διαβασεις

 

 

ας μην σχολιαζουμε μονο ενα ποστ χωρις να εχουμε διαβασει ολα τα προηγουμενα....φιλικα παντα

Δημοσ.

Δεν είναι η συνηθισμένη πολιτική του Πλαισίου αυτή. Πριν από λίγο καιρό είχα επιστρέψει ένα LG dvd-rw για επισκευή.

Μου το πίστωσαν στην τιμή αγοράς προ 1,5 χρόνο (44 ευρώ) τιμή με την οποία θα μπορούσα να αγοράσω 2 καινούργια dvd-rw!

Παρόλο που θα τους συνέφερε οικονομικά να μου δώσουν το νέο μοντέλο της LG.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...