Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη πίστωση από ΠΛΑΙΣΙΟ


maverick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδή μου φαίνεται υπερβολικό να υποχρεώνονται οι εταιρίες να αντικαθιστούν ελαττωματικά εξαρτήματα με ακριβώς ίδια (σκέψου τί κόστος πρέπει να επωμιστούν κρατώντας σε στοκ ένα ποσοστό προϊόντων από κάθε προϊόν για αυτές τις περιπτώσεις), μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις νόμο και άρθρο όπου φαίνεται αυτή η υποχρέωση;

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πρεπει ή να στην επισκευασουν ή πρεπει να σου δωσουν ιδιο ακριβως μοντελο (αλλα συχνα γινεται ο συμβιβασμος και παιρνεις αλλου κατασκευαστη) ή αν δεν υπαρχει πρεπει να σου δωσουν καποιο καλυτερο-επομενο μοντελο που να συμφωνεις ή να σου δωσουν τα χρηματα της αγορας πισω.

Αυτες ειναι οι υποχρεωσεις τους(το καταστημα διαλεγει τι θα κανει).

 

Συνηθως σου δινουν μια ιδια ή μια λιγο καλυτερη..

Δημοσ.
Επειδή μου φαίνεται υπερβολικό να υποχρεώνονται οι εταιρίες να αντικαθιστούν ελαττωματικά εξαρτήματα με ακριβώς ίδια (σκέψου τί κόστος πρέπει να επωμιστούν κρατώντας σε στοκ ένα ποσοστό προϊόντων από κάθε προϊόν για αυτές τις περιπτώσεις), μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις νόμο και άρθρο όπου φαίνεται αυτή η υποχρέωση;

 

DUR LEX, SED LEX :mrgreen:

 

Den mporo na psaxno tora se kodikes k.lp.

An kai, logika, prepei na einai etoutos edo:

http://www.inka.gr/FEK_152_(10-07-07)_prostasia_katanalwth.pdf

Rotise avrio sto IN.KA, i to dikigoro sou :)

 

http://www.inka.gr/#

Anoixti grammi: 1721

Δημοσ.
Αν θες τη γνώμη μου, απλά πάρε μία όμοια. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πίσω τα χρήματα που τότε ξόδεψες, μην το βλέπουμε μόνο από την πλευρά του καταναλωτή, σκέψου ότι όταν η κάρτα κόστιζε 180?, δεν κόστιζε στο Πλαίσιο 50? για να την αγοράσει από τον προμηθευτή του.

Με τη δική σου λογική, το (κάθε) Πλαίσιο, πουλώντας πχ με 10% κέρδος, έβγαλε 18? από την πώληση της κάρτας σε σένα και τώρα θεωρείς ότι είναι υποχρεωμένοι να σε πιστώσουν με 180?, δηλαδή να χάσουν 162? επειδή χάλασε η κάρτα...Σου φαίνεται λογικό;

 

ρε βατραχε διαβαζε πρωτα και μετα απαντα...λεω που8ενα να με πιστωσουν με 180????αντι8ετως μαλιστα...και οσους πιθανως εθελοτυφλουν απεναντι σε αυτην την αντιμετωπιση η επιχειρηση που σεβεται τον ευατο της πιστωνει το προιον αν αυτο ζητηθει ΣΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ (οπου τρεχουσα βαζετε και τελευταια) ετσι μου κανε το e-shop , ετσι ζητησα ΕΠΙ ΛΕΞΗ στον πωλητη και μου ειπε 50 ευρω!!!!τωρα αν η τευλευταια τιμη πωλησης ηταν 50 ευρω (και η χειροτερη καρτα πωλειται ΤΩΡΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ!) μαλλον οχι δεν θελει να μπει μεσα η επιχειριση αλλα θελει να βγαλει στην πλατη μας κερδος (με το προσχημα βεβαια οτι ικανοποιει το αιτημα του πελατη-ασχετα αμα τον θα τον κλεψουμε παραλληλα!)

 

δεν θελει πολυ μυαλο οτι 8ελουν να ξεστοκαρουν παρα να ικανοποιουν (οχι εισβαρος τους) τον πελατη τους...

Δημοσ.
Επειδή μου φαίνεται υπερβολικό να υποχρεώνονται οι εταιρίες να αντικαθιστούν ελαττωματικά εξαρτήματα με ακριβώς ίδια (σκέψου τί κόστος πρέπει να επωμιστούν κρατώντας σε στοκ ένα ποσοστό προϊόντων από κάθε προϊόν για αυτές τις περιπτώσεις), μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις νόμο και άρθρο όπου φαίνεται αυτή η υποχρέωση;

 

Θα συμφωνήσω και να παρατηρησω οτι το κοστος στη τελική θα επωμιστούν οι καταναλωτές με μεγαλύτερες αρχικες τιμές αγοράς. :(

 

Για αυτό λοπόν υπάρχει στο εμπόριο η εννοια της "καλής πίστης"

 

Η "καλή πίστη" είναι υποχρεωση και δική μας.

Ναι μεν τυπικά δικαιούμαστε ίδια καρτα & μοντελο ή τα λεφτα αγοράς - αλλά οταν πραγματικά σου προσφερεται κατι παρόμοιο ή λιγο καλύτερο , δεν πρέπει να "οχυρωνόμαστε" πίσω από τα "δικαιώματα" - κατι τετοιο φτάνει σε καταχρηση δικαιώματος.

 

Για να γίνω σαφέστερος , παρατηρήστε οτι αν και η εταιρεία είχε να αντικαταστήσει το προϊον , καποιοι ουτε καν το προσεξαν και αρχισαν να γραφουν για ΙΝΚΑ , καταγγελίες και να δίνουν συμβουλές που δεν εχουν καμμία σχεση με τη περιπτωση του φίλου μας

 

ΥΓ εγω τις αγορές μου τις κάνω από δύο καταστήματα , που μου εχουν αποδείξει την καλή τους πιστη , και αντιθετα εχω αποριψει οσα εχουν φερθει κουτοπονηρα σε μένα ή σε φίλους μου.

Δημοσ.
Αν θες τη γνώμη μου, απλά πάρε μία όμοια. Δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πίσω τα χρήματα που τότε ξόδεψες, μην το βλέπουμε μόνο από την πλευρά του καταναλωτή, σκέψου ότι όταν η κάρτα κόστιζε 180?, δεν κόστιζε στο Πλαίσιο 50? για να την αγοράσει από τον προμηθευτή του.

Με τη δική σου λογική, το (κάθε) Πλαίσιο, πουλώντας πχ με 10% κέρδος, έβγαλε 18? από την πώληση της κάρτας σε σένα και τώρα θεωρείς ότι είναι υποχρεωμένοι να σε πιστώσουν με 180?, δηλαδή να χάσουν 162? επειδή χάλασε η κάρτα...Σου φαίνεται λογικό;

 

+ 1

 

Ποιο ΙΝΚΑ ρε παιδια ? Αφου εχουν να του δωσουν την ιδια τι μου λετε...την παιρνεις και δεν μπορεις να πεις και κουβεντα ....αν δεν ειχαν ιδιο μοντελο τοτε το συζηταγαμε....αμα ειταν ετσι θα πηγενε ο καθενας λιγο πριν την ληξη της εγγυησης και θα ζηταγε το καινουργιο σουπερ μοντελο....

Δημοσ.

συμφωνω citizen και σε παλαιοτερη περιπτωση που μου αλλαξανε μητρικη μου δωσανε μια σε ενα σκισμενο κουτι και λειπαν manual cd καλωδια....προφανως εκει δεν μιλαμε με αντικατασταση με νεο προιον αλλα εχοντας καλη πιστη (και αναγκη για ιδια μητρικη) την δεχτηκα χωρις παραπονο....ουτε ειπα για δικαιωματα ουτε τιποτα....τωρα να πατανε σε ενα αιτημα σου και να σε κλεβουν δεν το 8εωρω πρεπον και ουτε προκειται να φωναξω εφοσον "ικανοποιουν" το αιτημα μου για πιστωση....αλλα εδω μιλαμε για 2 μετρα 2 σταθμα ;)

Δημοσ.
ΠΑΙΔΕΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....

 

πηγα σημερα μια gecube 1600xt 256 mb για service που ειχα αγορασει 1/12/05 180 ευρω . ερωτω λοιπον αν κριθει προβληματικη αν γινεται να πιστωθει και να προσθεσω χρηματα να παρω μια καινουρια σχετικα και ποια θα ειναι η τιμη της πιστωσης.

το τεχνικος μου αποφανθηκε θετικα και μετα απο μια απουσια 5 λεπτων μου ειπε οτι η τιμη πιστωσης 8α ειναι....50 ΕΥΡΩ!!!!

 

δεν περιμενα καποια τιμη κοντινη με τα τοτε δεδομενα αλλα αμα αναλογιστειτε οτι η 1600pro πωλειται στο site τους 79 ευρω ( http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=26174053&product=874639&tab=specs ) δεν μιλαμε για κλεψια????

 

θελω τη γνωμη σας πριν παρω και τους κραξω

 

Αν ήδη εχουν μεγάλο stock απο αυτή τη κάρτα ή εχει ανταγωνισμό και μεγαλη πιεση από παρόμοια με χαμηλη τιμή τότε είναι φυσικό να υποθέσουν οτι οταν πωληθει θα εχει πέσει η αξια της (ή θα ανανγκαστούν να την ρίξουν) .

Συνεπώς μην κράξεις. Συζήτησε το ηρεμα με καποιον προϊσταμενο και ή δεχεσαι τη προσφορά τους ή παίρνεις την νεα κάρτα.

 

Μην ξεχνας οτι η κάρτα που θα σου δώσουν για αντικατάσταση , δικαιοιυνται και μπορεί να είναι από επισκευή , συνεπως με χαμηλότερη αξία απο αυτη που αναφερεις στο link.

 

Φιλικά

Δημοσ.
DUR LEX, SED LEX :mrgreen:

 

Den mporo na psaxno tora se kodikes k.lp.

An kai, logika, prepei na einai etoutos edo:

http://www.inka.gr/FEK_152_(10-07-07)_prostasia_katanalwth.pdf

Rotise avrio sto IN.KA, i to dikigoro sou :)

 

http://www.inka.gr/#

Anoixti grammi: 1721

 

Έψαξα εγώ...

 

 

N. 3587 Άρθρο 5:

 

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.»

 

Όπως εγώ το ερμηνεύω, αν το κατάστημα δε μπορεί να προχωρήσει σε αντικατάσταση με ακριβώς το ίδιο προϊόν, τότε αντικαθιστά με νέο ίσης αξίας και ποιότητας προϊόν.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ποιά προϊόντα του Πλαισίου είναι ίσης αξίας και ποιότητας από μία κάρτα 1600xt της GeCube; Μία καλύτερη κάρτα ή μία ίδια άλλου κατασκευαστή;

 

Να το δούμε και κάπως διαφορετικά;

 

Αγοράζεις μια μνήμη πριν 5 μήνες και πληρώνεις 30 ευρώ και έτσι όπως ανεβοκατεβαίνουν οι τιμές στις μνήμες, όταν σου χαλάει, η, ίδιου τύπου αλλά όχι ακριβώς ίδιο μοντέλο της εταιρίας, μνήμη έχει πάει στα 60 ευρώ. Σύμφωνα με τη λογική σου πρέπει να σε πιστώσουν 30 ευρώ. Είναι καλυμένοι;;;

Δημοσ.

η οπτικη γωνια ειναι παντα απτο μερος της εταιριας για να μην ζημειωθει....αν η τρεχουσα τιμη ειναι μεγαλυτερη(οπως το παραδειγμα με τις μνημες) θεωρουν καλυψη να το πιστωσουν στην τιμη αγορας σου (ωστε να εισαι στα λεφτα σου)και αμα εισαι μαγκας και μπορεις να την πουλησεις ακριβοτερα go for it .αμα ομως η τρεχουσα(ή τελευταια)τιμη πωλησης ειναι μικροτερη τοτε πιστωνεται σε αυτη (γιατι ο πελατης ζηταει πιστωση και οχι αντικατασταση με ισο η ποιοτικοτερο προιον και δεν μπορει να ζημειωθει η εταιρια).το θεμα οπως προειπα (και γινομαι κουραστικος δυστυχως) ειναι αν "πρεπει" να συμπεριφερονται με τη λογικη "θες πιστωση?παρε ενα 50ευρω και δινε του"!

Δημοσ.
ρε βατραχε διαβαζε πρωτα και μετα απαντα...λεω που8ενα να με πιστωσουν με 180????αντι8ετως μαλιστα...και οσους πιθανως εθελοτυφλουν απεναντι σε αυτην την αντιμετωπιση η επιχειρηση που σεβεται τον ευατο της πιστωνει το προιον αν αυτο ζητηθει ΣΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ (οπου τρεχουσα βαζετε και τελευταια) ετσι μου κανε το e-shop , ετσι ζητησα ΕΠΙ ΛΕΞΗ στον πωλητη και μου ειπε 50 ευρω!!!!τωρα αν η τευλευταια τιμη πωλησης ηταν 50 ευρω (και η χειροτερη καρτα πωλειται ΤΩΡΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ!) μαλλον οχι δεν θελει να μπει μεσα η επιχειριση αλλα θελει να βγαλει στην πλατη μας κερδος (με το προσχημα βεβαια οτι ικανοποιει το αιτημα του πελατη-ασχετα αμα τον θα τον κλεψουμε παραλληλα!)

 

δεν θελει πολυ μυαλο οτι 8ελουν να ξεστοκαρουν παρα να ικανοποιουν (οχι εισβαρος τους) τον πελατη τους...

 

Όχι δεν είπες για 180 ευρώ, μπαίνεις όμως στη λογική ενός παζαρέματος όταν (κατά τη γνώμη μου πάντα) δεν πρέπει να μπεις σε λογική του πόσο κόστιζε και πόσο κοστίζει τώρα η κάρτα αλλά να ζητήσεις αντικατάσταση με εφάμιλη ή και καλύτερη αν δεν υπάρχει. Εξ αρχής όμως ανέφερες το σκεπτικό να επιστρέψεις την κάρτα για να πιστωθείς ένα ποσό που κατά τη δική σου κρίση (υποκειμενική όσο και του πωλητή λέω εγώ) έπρεπε να σου δώσουν για να συμπληρώσεις χρήματα ώστε να αγοράσεις μία καλύτερη.

Δημοσ.

Min to livanizoume vradyatika, alloste kleftes tha ginoun oi dikigoroi? :twisted:

Idio proion, idias etaireias i pistotiko me to poso agoras tou proiontos.

Otidipote allo, exeis dikaioma na to dexteis, opos kai na to arnitheis :mrgreen:

Ekeino omos, pou theoro oti prokalei, einai politikes "typou Plaisiou"....

Δημοσ.
η οπτικη γωνια ειναι παντα απτο μερος της εταιριας για να μην ζημειωθει....αν η τρεχουσα τιμη ειναι μεγαλυτερη(οπως το παραδειγμα με τις μνημες) θεωρουν καλυψη να το πιστωσουν στην τιμη αγορας σου (ωστε να εισαι στα λεφτα σου)και αμα εισαι μαγκας και μπορεις να την πουλησεις ακριβοτερα go for it .αμα ομως η τρεχουσα(ή τελευταια)τιμη πωλησης ειναι μικροτερη τοτε πιστωνεται σε αυτη (γιατι ο πελατης ζηταει πιστωση και οχι αντικατασταση με ισο η ποιοτικοτερο προιον και δεν μπορει να ζημειωθει η εταιρια).το θεμα οπως προειπα (και γινομαι κουραστικος δυστυχως) ειναι αν "πρεπει" να συμπεριφερονται με τη λογικη "θες πιστωση?παρε ενα 50ευρω και δινε του"!

 

Γι αυτό το thread τραβάει τόσο.. γιατί ο καθένας μας θεωρεί τί ισχύει και τί όχι, όταν ο νόμος υπάρχει και έχει μία ερμηνεία. Με τη δική σου λογική, ο νόμος που θεσπίστηκε για την προστασία του καταναλωτή παίρνει το μέρος της εταιρίας (οξύμωρο μου ακουγεται) και μάλιστα, τον εφαρμόζει κατά την κρίση του ο πωλητής (είναι ακριβότερες τώρα οι μνήμες, σε πιστώνω με την τιμή που την αγόρασες, είναι φθηνότερες, σε πιστώνω στην τρέχουσα τιμή). Δε μπορεί να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά! Δηλαδή αν επιστρέψεις μία μνήμη και μία vga και η δεύτερη έχει φθηνήνει τί κάνουμε;;;;

Δημοσ.
Min to livanizoume vradyatika, alloste kleftes tha ginoun oi dikigoroi? :twisted:

Idio proion, idias etaireias i pistotiko me to poso agoras tou proiontos.

Otidipote allo, exeis dikaioma na to dexteis, opos kai na to arnitheis :mrgreen:

Ekeino omos, pou theoro oti prokalei, einai politikes "typou Plaisiou"....

 

Ευκολο να εισαι large με την επιχειρηση του άλλου ... :):)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...