Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να κάνω κάποιες διευκρινιστικές... όσοι διαβάζετε τώρα αυτά που γράφουμε ως απαντήσεις και ερωτήσεις, και δεν έχετε δώσει, μη σκεφτείτε να μη ρωτήσετε το δάσκαλο, μπορεί κάτι να σας το πει αλλιώς ή κάτι να έχει διατυπωθεί εδώ λάθος ή να μην το έχετε καταλάβει καλά.. δηλ. αυτό που είπα εγώ πότε ελέγχετε τα λάδια με ανοιχτή ή με κλειστή μηχανή, δεν εννοώ να ελέγξετε τη στάθμη.. εννοώ αν έχετε διαρροή ή έχει κατέβει η στάθμη, οπότε θα ανάψει το λαμπάκι στον πίνακα και αν συμβεί αυτό, δεν κουνάτε το αυτοκίνητο. Να ζητήσετε από το δάσκαλο να σας τα πει και όχι....επαναλαμβάνω ΟΧΙ την τελευταία μέρα γιατί το πιο πιθανό είναι να μην τα θυμάστε.. άλλο που θυμήθηκα.. "πώς ελέγχετε τη στάθμη του λαδιού.. το αυτοκίνητο να είναι σε ίσιο δρόμο και το γνωστό με το σταθμόμετρο που το βγάζεις, το σκουπίζεις, το ξαναβάζεις και πρέπει να είναι σχεδόν στο max.

drillgr αυτό που λες ισχύει..εγώ δεν το έθεσα σωστά δηλ δεν το συμπλήρωσα. Αν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ίσιο δρόμο και κατεβάσετε το χειρόφρενο, χωρίς να πατάτε γκάζι , το αυτοκίνητο λογικά, πρέπει να μείνει ακίνητο..αν τσουλάει προς τα πίσω, τότε έχουν πρόβλημα τα φρένα. Αυτό εννοούσα αλλά καλά έκανες και το είπες για να μη μπερδέψω κανέναν. Αυτό με τα φωτά είναι λίγο μπερδεψιάρικο και το ρωτούν πολύ επίσης. Εγω επιμένω στις ερωτήσεις πάντως, γιατί είδα η ίδια ότι είναι ουσιαστικά η 1η φάση της εξέτασης και μετά οδηγάς με άλλη ψυχολογία.

  • Απαντ. 226
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Αν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ίσιο δρόμο και κατεβάσετε το χειρόφρενο, χωρίς να πατάτε γκάζι , το αυτοκίνητο λογικά, πρέπει να μείνει ακίνητο..αν τσουλάει προς τα πίσω, τότε έχουν πρόβλημα τα φρένα.

 

Τί;;;; :confused::confused::confused:

 

Μαλλον κατι αλλο εννοουσες..

Δημοσ.

No.. αυτο που λέω εννοώ.. μου το έδειξε και ο δάσκαλος στην πράξη. πρέπει όμως να είναι ευθύς ο δρόμος. Εγώ κουφάθηκα αλλά αφού το είδα στην πράξη, δεν υπάρχει αμφιβολία! Αν τύχει να το θυμηθείτε, ρωτήστε το και αν δε βαριέται, θα σας το πει! :-D:-D:-D:-D

Δημοσ.

το "δεν τσουλάει" διαφέρει λιγουλάκι απο τη νεκρά... για να μην αναφέρω το φρένο που ούτως ή άλλως πρέπει να πατάς γιατί θα σβήσει. Απλή νεκρά και να μην τσουλάει...αλλά ούτε να σβήνει..αυτό και αν είναι αστείο! :mrgreen::mrgreen:

Ρωτήστε το δάσκαλο είπαμε... εγώ το είδα, δεν το έκανα. Λές να πάταγε το φρένο και να με δούλευε;; :twisted::twisted:

(φημίζομαι για το χιούμορ μου, όχι για τα αστεία μου! ) :-D

Δημοσ.

dimitrakont: 1ον. Δεν καταλαβαινω τιποτα, τα γραφεις καπως περιεργα.

2ον. Αμα ειναι ισιος ο δρομος, γιατι να τσουλησει το αμαξι? Αλλαξαν οι νομοι της φυσικης και δεν το πηρα χαμπαρι? :-?

3ον. Αυτο που περιγραφεις μοιαζει με αυτο που σε μαθαινουν στην σχολη οδηγων, οταν εισαι σε ανηφορα, να βαζεις πρωτη και να αφηνεις τον συμπλεκτη μεχρι το σημειο συμπλεξης, ωστε χωρις να πατας φρενο να μην φευγει το αμαξι προς τα πισω.

4ον. Αν θες να ελεγξεις τα φρενα... πατας φρενο. Αλλος τροπος δεν υπαρχει. Πατας το πεταλι να δεις αν ειναι σκληρο κι αμα δεν σου φτανει τραβας και ενα αποτομο φρεναρισμα εν κινησει (αν ο συνοδηγος δεν φοραει ζωνη ακομα καλυτερα :twisted:)

Δημοσ.
το "δεν τσουλάει" διαφέρει λιγουλάκι απο τη νεκρά... για να μην αναφέρω το φρένο που ούτως ή άλλως πρέπει να πατάς γιατί θα σβήσει. Απλή νεκρά και να μην τσουλάει...αλλά ούτε να σβήνει..αυτό και αν είναι αστείο! :mrgreen::mrgreen:

 

Όταν έχεις νεκρα πως θα σου σβήσει ? γιατι να πατάς φρένο (αφού λες είναι ίσιος ο δρόμος)?

 

Μάλλον κατι άλλο θες να πεις

Δημοσ.

Λοιπόν.. ρώτησα το δάσκαλο : το αυτοκίνητο αν είναι σβηστό και έχεις βάλει ταχύτητα, πρώτη ή όπισθεν και έχεις κατεβάσει το χειρόφρενο, δε τσουλάει προς τα πίσω. Είπα ή δεν είπα να ρωτήσετε;; μόλις πήρα το δίπλωμα παίδες, δεν έγινα και ραλίστας! Ελπίζω να έγινα κατανοητή αυτή τη φορά. :-D

Δημοσ.

Εμ, τωρα που το πες σωστα, πιστευω το καταλαβαμε ολοι. Ναι, ισχυει αυτο. Βεβαια δεν σημαινει οτι λειτουργουν σωστα τα φρενα, το αμαξι το συγκρατει η ταχυτητα ;)

Δημοσ.

Βασικά τσουλάει, αλλά ανάλογα με το αν έχεις βάλει πρώτη ή όπισθεν.

 

Και φυσικά στα αυτόματα, αν το το έχεις βάλει στο P(ark) το κιβώτιο κλειδώνει και δεν πάει ούτε μπρος, ούτε πίσω.

Δημοσ.
Λοιπόν.. ρώτησα το δάσκαλο : το αυτοκίνητο αν είναι σβηστό και έχεις βάλει ταχύτητα, πρώτη ή όπισθεν και έχεις κατεβάσει το χειρόφρενο, δε τσουλάει προς τα πίσω. Είπα ή δεν είπα να ρωτήσετε;; μόλις πήρα το δίπλωμα παίδες, δεν έγινα και ραλίστας! Ελπίζω να έγινα κατανοητή αυτή τη φορά. :-D

 

Μην ανησυχείς και εγώ που τα ήξερα το πήρα με την 3 και χρειάστηκα βύσμα (γκουχ - γκουχ)! Όλα αυτά τα γράφει το βιβλίο και είναι από τα πρώτα που μαθαίνεις, ειδικά στην εξέταση που θα "σβήσεις" το αμάξι στο τέλος και πάντα πρέπει να βάλεις την ανάλογη (ανηφόρα - κατηφόρα) ταχύτητα αλλιώς υποτίθεται ότι κόβεσαι. Πολύ βασικά πράγματα, καμία σχέση με ραλίστας ;)

Δημοσ.
Λοιπόν.. ρώτησα το δάσκαλο : το αυτοκίνητο αν είναι σβηστό και έχεις βάλει ταχύτητα, πρώτη ή όπισθεν και έχεις κατεβάσει το χειρόφρενο, δε τσουλάει προς τα πίσω. Είπα ή δεν είπα να ρωτήσετε;; μόλις πήρα το δίπλωμα παίδες, δεν έγινα και ραλίστας! Ελπίζω να έγινα κατανοητή αυτή τη φορά. :-D

 

Αλλα αυτο που ειπες παραπανω και εκανα quote ήταν αλλο πραγμα. Δεν ανεφερες τπτ για ταχυτητα στο κιβωτιο.. Α, και φυσικα αυτο δεν εχει καμια σχεση με τα φρενα του αυτοκινητου..

Δημοσ.

απο οσο ξερω κ μου ειπε ο δάσκαλος

οταν σταματαμε το αυτοκίνητο στο τελος δλδ για να κατεβουμε

το χειροφρενο ειναι το "φρένο" για τις πισω ρόδες κ βάζουμε πρώτη ταχύτητα που ουσιαστικά λειτουργεί σαν "φρένο" για τις μπροστινές ρόδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...