giankyr Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2008 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2008 Καλά, κι εγώ είχα πάρει ένα δίσκο κι έκανε 3 βδομάδες να έρθει. Το κουράζουν πολύ τα παιδιά τελευταία..!
michalisger Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 θα ήθελα τις γνώσεις σας περι pixmania σε κάτι προβλήματα που μου έτυχαν.Εχω παραγγείλει μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανη απο τις 11 Δεκεμβρίου και δεν μου έχει φτάσει ακόμα.Μετα απο διάφορα τηλεφωνήματα στην εταιρεία έμαθα οτι λόγω δικού μου λάθους (σύμπλήρωσα την διεύθυνση μου στην φορμα παραγγελίας με ελληνικούς χαρακτήρες)η φωτογραφική εχει φτάσει στην Ελλαδα και ειναι στην ACS στο τμήμα αποκωδικοποίησης και ότι θα μου σταλεί μόλις αποκωδικοποιηθεί η διεύθυνση μου.Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον ξέρει το αν μπορεί όντως να υπάρξει τετοιου ειδους πρόβλημα(φαντάζει λίγο παράξενο δηλαδή απο την στιγμή που μου εστάλει εμαιλ που έλεγε οτι η αποστολή του πακέτου πραγματοποιήθηκε χωρις κανένα πρόβλημα καθως και το ότι η λύση ενός τέτοιου προβλήματος είναι φοβέρα εύκολη με το να με άφηναν να συνενοηθώ εγώ με την acs κατι που μου είπαν ότι δέν θα βοήθησει όπως και άλλες χίλιες δύο λύσεις).Επίσης αν η αργοπορία τραβήξει περισσότερο γίνεται να ακυρώσω την παραγγελία(παρόλλες τις καθυστερήσεις που διάβασ στο φορουμ καθώς και τις αρνήσεις για ακύρωση σε ενα παραπάνω θεμα) κι ας είναι στην διαδικασία αποστολής?ευχαριστώ εκ των προτέρων όλους όσους με βοηθήσουν.Άμα εχω νεώτερα επι του προβλήματος μου θα τα ανεβάσω.
pcbill Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Έχω αγοράσει πολλές φορές και από το pixmania αλλά και από το pixmania-pro. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν με έχουν αφήσει ακάλυπτο σε θέματα εξυπηρέτησης. Από την μέχρι στιγμής εμπειρία μου η διαδικασία αποστολής (όχι εξυπηρέτησης) στο pixmania είναι 1-2 επίπεδα χειρότερη από το pixmania-pro. Σε αυτό συντελεί το γεγονός ότι αγοράζοντας από το pro έχεις τα προϊόντα οπωσδήποτε σε 24-48 ώρες κάτι που δεν ισχύει στο απλό pixmania και ίσως να μην δίνουν εκεί την ανάλογη προσοχή στην αποστολή των προϊόντων. Πάντως σε 2 περιπτώσεις που υπήρχε πρόβλημα στο Pixmania (δεν έχω συναντήσει πότε πρόβλημα στο pro)- στη μία περίπτωση έστειλαν αλλού το δέμα μου και στην άλλη η συσκευή είχε πρόβλημα- αντιμετωπίστηκε άμεσα και με εντυπωσιακά άψογο τρόπο (αποστολή courier στο σπίτι για παραλαβή και ενημέρωση για την μετέπειτα πορεία). Πάντως όπως και να έχει, έχεις το δικαίωμα μέσα σε λίγες μέρες από την παράδοση να τους επιστρέψεις το προϊόν και ας μην είναι ελαττωματικό.
michalisger Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση σου είναι αρκετα καθυσηχαστικη αν και δεν μου απαντησες περι acs(που να ξέρεις να μου πεις).Για το pixmania-pro δεν είχα ξαναακούσει .Απο οτι φαίνεται είναι να μην σου τύχει κάτι στραβό(η να μην το προκαλέσεις στην περίπτωση μου) γιατί ειναι αρκετά ψυχοφθόρα η διαδικασία και αρχίζω να αμφιβάλω για το αν αξίζει .Τελως πάντων θα δούμε πως θα εξελιχθεί και όπως υποσχέθηκα θα ανεβάσω και εγώ με την σειρά μου την εμπειρία μου.Ευχαριστώ και πάλι pcbill.
fotis12 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 το pixmania-pro δεν φέρνει προιόντα στην Κύπρο;
victz Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση σου είναι αρκετα καθυσηχαστικη αν και δεν μου απαντησες περι acs(που να ξέρεις να μου πεις).Για το pixmania-pro δεν είχα ξαναακούσει .Απο οτι φαίνεται είναι να μην σου τύχει κάτι στραβό(η να μην το προκαλέσεις στην περίπτωση μου) γιατί ειναι αρκετά ψυχοφθόρα η διαδικασία και αρχίζω να αμφιβάλω για το αν αξίζει .Τελως πάντων θα δούμε πως θα εξελιχθεί και όπως υποσχέθηκα θα ανεβάσω και εγώ με την σειρά μου την εμπειρία μου.Ευχαριστώ και πάλι pcbill. Φιλε μου ειχα παθει ακριβως το ιδιο προβλημα οταν παραγγειλα CD Player για το αμαξι. Εβαλα καταλαθος ελληνικα στην διευθυνση, και παρολο που εφτασε Ελλαδα, και μεσω Ταχ. Κωδικα, Χανια, δεν εβρισκαν τη διευθυνση. Ας ειναι ομως τα παιδια καλα, πηραν τηλεφωνο (παντα βαζω τηλεφωνο στις παραγγελιες) και πηγα και το πηρα. Στην περιπτωση σου, καλο θα ειναι να αρχισεις να ρωτας την ACS με το παραστατικο αποστολης ανα χειρας, για να το βρουν.
michalisger Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2009 Επικοινώνησα με την acs σήμερα όπου με σύνδεσαν με μια κοπέλα όπου έχει αναλάβει τις παραγγελίες απο το pixmania (τρομερά ευγενική και εξυπηρετικη θα ήθελα να προσθέσω)όπου μου έιπε πως το δέμα μου τούς είχε φτάσει και ότι περίμεναν απο την pixmania να κάνει την ταυτοποίηση στοιχείων μου και να τα στείλει σε αυτούς .Της έδωσα τα στοιχεία που τις έλειπαν και με ενημέρωσε οτι θα μου στείλει το πακέτο μου αύριο.Ελπίζω όλα να πάνε καλα.
michalisger Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2009 Τελικά το πακέτο μου έφτασε σήμερα όπως μου είχανε πει απο την acs .Η φωτογραφική ήταν σε άψογη κατάσταση καθώς και ότι άλλο είχα παραγγείλει.Ευτυχώς.Λογικά απο την εν λόγω εταιρεία δεν πρόκειται να ξανααγοράσω και όχι φυσικά τόσο λόγω της δικιάς μου εμπειρίας για την οποία ευθύνομαι μόνο εγώ αλλά μέσω του ψαξίματος που αναγκάστηκα να κάνω αποφάσισα ότι δεν αξίζει το ρίσκο για τον συγκεκριμένο λόγο: Το γεγονός του ότι θα αγοράσω με πιστωτική απο κάπου εκτός ελλάδος χωρίς την δυνατότητα εύκολης επικοινωνίας(τα τηλ. κέντρα απαντάνε μια στις δέκα λόγω φόρτου εργασίας,τα email είναι ασαφή όταν δεν απουσιάζουν)με κανει να νιώθω σε καθεστως ομηρίας κάτι που θα άλλαζε αν υπήρχε η δυνατότητα αντικαταβολής.Δεν θέλω καν να σκέφτομαι τι θα γινόταν σε περίπτωση που θα είχα πρόβλημα με κάποια απο τις συσκευές και τι ταλαιπωρία θα τραβούσα.Οπότε απο δω και πέρα μόνο αγορές μέσω αντικαταβολής και μόνο απο sites που γνωρίζω πάνω κάτω τον τρόπο λειτουργείας τους.
pcbill Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2009 Όλα καλά λοιπόν ! Πάντως αν και πρέπει να είσαι πάρα πολύ προσεκτικός στην επιλογή ηλεκτρονικού καταστήματος τόσο εντός Ελλάδος όσο και στο εξωτερικό, η συγκεκριμένη επιλογή για το pixmania σίγουρα δεν έχει φόβους επιλογής μιας και δεν είναι όπως έχω καταλάβει καμιά τυχαία. Γύρισα από Γαλλία και σχεδόν παντού υπάρχουν καταχωρήσεις δύο εταιριών, της FNAC και της συγκεκριμένης εταιρίας μιας και οι δύο είναι Γαλλικές. Απλά να κοιτάς κατά πόσο η τιμή μαζί με τα μεταφορικά σε συμφέρει σε σχέση με κάποια ελληνικά (με φυσική παρουσία) καταστήματα.
GiorGhino Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2009 Εχωντας διαβασει μονο τα 3 πρωτα posts... Eμενα να σας πω την αλήθεια αυτο το site με όλες αυτές τις σημαιούλες απο κάτω ποτέ δεν μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη edit Ασε που μου φερνε και κατι spams...
Hal9000 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2009 Παρήγγειλα πριν ένα μήνα μια φωτογραφική μηχανή από pixmania μαζί με 2η μπαταρία και θήκη. Όλα μια χαρά, γρήγορη αποστολή και ταυτοποίηση στοιχείων μου για τιμολόγιο ενώ σε τιμή γλίτωσα 70 ευρώ περίπου από την επόμενη τιμή. Thanks skroutz
michalisger Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2009 Σίγουρα είναι εταιρία με κύρος απλώς αν είχε την δυνατότητα αντικαταβολής θα ήταν εταιρία με περισσότερους πελάτες.Δεν γίνεται σε κάποιον που δεν έχει ξανααγοράσει απο σένα να του πουλας κύρος και να υπόσχεσαι την διανομή στο μέλλον.Πρέπει και ο πελάτης να έχει κάποιου είδους ασφαλιστικές δυκλίδες.Εύχομαι σε όλους ομαλές ανεπόδιστες και συμφέρουσες αγορές.
μανος2 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Σίγουρα είναι εταιρία με κύρος απλώς αν είχε την δυνατότητα αντικαταβολής θα ήταν εταιρία με περισσότερους πελάτες.Δεν γίνεται σε κάποιον που δεν έχει ξανααγοράσει απο σένα να του πουλας κύρος και να υπόσχεσαι την διανομή στο μέλλον.Πρέπει και ο πελάτης να έχει κάποιου είδους ασφαλιστικές δυκλίδες.Εύχομαι σε όλους ομαλές ανεπόδιστες και συμφέρουσες αγορές. Έχω αρχίσει να αμφιβάλω για το εάν είναι αξιόπιστη εταιρία. Την 16 Δεκ παράγγειλα κάτι που ήταν ετοιμοπαράδοτο. Στο site εμφανίζεται ότι έχει αποσταλεί την 19 Δεκ μέσω ACS και ότι θα τα παραλάβω σε 8-9 ημέρες. Πριν 8 ημέρες προσπάθησα να τηλεφωνήσω για να δω πότε θα παραλάβω το δέμα αλλά το τηλέφωνο ήταν μονίμως απασχολημένο. Έστειλα mail στο οποίο ανέφερα το ότι στο site φαίνεται ότι έχει αποσταλεί αλλά δεν το έχω παραλάβει και ζητούσα πληροφορίες για να αναζητήσω το δέμα. Η απάντηση ήρθε μετά από τέσσερις ημέρες αναφέροντας μόνο ότι το δέμα έχει αποσταλεί (κάτι που το γνώριζα από το site τους) δίχως να μου δώσουν tracking του δέματος. Άμεσα πήρα τηλέφωνο χωρίς να μπορέσω να μιλήσω (κλασικά οι υπάλληλοι είναι απασχολημένοι και να δοκιμάσω αργότερα) Στέλνω νέο mail αναφέροντας τους ότι χρειάζομαι το tracking του δέματος αλλά έχουν περάσει τέσσερις ημέρες και ακόμη δεν έχουν απαντήσει. Σήμερα άνοιξα dispute στο Paypal μιας και ευτυχώς τους πλήρωσα μέσω αυτού. Ξέρω βέβαια ότι μεσολάβησαν οι γιορτές και είναι λογικό να καθυστερήσει το δέμα αλλά δεν είναι λογικό ούτε και επιτρεπτό να απαντάν στα email κάθε τέσσερις ημέρες και η απάντηση να μην έχει σχέση με την ερώτηση.
nickarmy Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 καποιες φορές συμβαινουν αυτά αφου σου ήρθαι πάλυ καλά
μανος2 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2009 καποιες φορές συμβαινουν αυτά αφου σου ήρθαι πάλυ καλά Άν αναφέρεσαι σε εμένα δεν έχω παραλάβει τίποτε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.