Προς το περιεχόμενο

Απόψεις για το www.pixmania.com


tspiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν σου ζήτησε κανένας να απολογηθείς για το θέμα που άνοιξες.

Αν εσύ αισθάνεσαι την ανάγκη να απολογηθείς, κάτι παραπάνω θα ξέρεις... :)

 

 

Oρθότατη αντιμετώπιση όσων διαφωνούν με την οπτική σου γωνία:

Ή είναι άσχετοι ή εγκάθετοι. Το να έχουν διαφορετική άποψη γενικώς, δεν παίζει. :)

 

Με αυτή τη λογική, μπορώ να υποθέσω κι εγώ ότι ένα μέλος που γράφτηκε πριν μία εβδομάδα και η μέχρι τώρα συμμετοχή του στο forum περιορίζεται μόνο σε ένα (1) thread "καταγγελίας" για συγκεκριμένο κατάστημα είναι κάλλιστα ανταγωνιστής του καταγγελόμενου καταστήματος. ;)

 

 

Το "Προσοχή", έτσι όπως το έβαλες στον τίτλο, είναι σαν να θέλεις να μας επιστήσεις την προσοχή για κάποια "λαμογιά". Πράγμα που προφανώς δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση. Επιπλέον, από τα καταγγελόμενα υποθέτω ότι δεν έχεις ξανακάνει αγορά μέσω Internet από το εξωτερικό και ως εκ τούτου οι βαρύγδουπες "καταγγελίες", που διατυπώνεις στο μήνυμά σου, είναι οι κλασσικές απορίες/διαπιστώσεις ενός "πρωτάρη".

 

 

Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα παραπάνω αλλά και το γεγονός ότι σε όλα τα fora αποφασίζει κυριαρχικά ο administrator ή/και ο moderator και όχι το μέλος, ο τίτλος μένει ως έχει.

 

 

Δεν το γνωρίζω μεν, το συνάγω ασφαλώς δε από το ύφος και το περιεχόμενο των "καταγγελομένων" στο μήνυμά σου.

 

 

Αυτό τώρα είναι επιχείρημα; Για την αδυναμία σου να αντιληφθείς τις συνέπεις των Όρων Χρήσης δεν ευθύνεται φυσικά το όποιο κατάστημα.

Κοινώς: Ας διάβαζες. Δεν ήξερες; Ας ρώταγες. :)

 

Όπως είπα προγενέστερα δεν θα αναφερθώ ξανά στο θέμα που σκόπευε να κάνει του αγοραστές να είναι πιό προσεχτικοί όταν ψωνίζουν από το pixmania.

Όσοι έχουν μυαλό κατάλαβαν...

 

Επειδή όμως δείχνεις ικανός να συνάγεις συμπεράσματα, θα ήθελα να ρωτήσω μήπως πέρα από εγκάθετος υπάρχει περίπτωση να κατηγορηθώ και για τις φωτιές στην Πελοπόννησο;:)

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Φίλε μου, πιστεύω οτι οπως εχεις το δικαίωμα να κάνεις κριτική έτσι πρέπει να σέβεσαι και το δικαίωμα των υπολοίπων να κάνουν κριτική σε αυτά που γράφεις. Οσον αφορά την εγγύηση το λέει στο site τους οτι πρέπει να τους στείλεις την οθόνη αν υπάρχει πρόβλημα, δεν ειναι κάτι που συμβαίνει μόνο στο Pixmania.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Όπως είπα προγενέστερα δεν θα αναφερθώ ξανά στο θέμα που σκόπευε να κάνει του αγοραστές να είναι πιό προσεχτικοί όταν ψωνίζουν από το pixmania.

Να που αναφέρεσαι ξανά. :)

Όσοι έχουν μυαλό κατάλαβαν...

Το μόνο σίγουρο. :)

 

Επειδή όμως δείχνεις ικανός να συνάγεις συμπεράσματα, θα ήθελα να ρωτήσω μήπως πέρα από εγκάθετος υπάρχει περίπτωση να κατηγορηθώ και για τις φωτιές στην Πελοπόννησο;:)

Τα πάντα είναι πιθανά. :)

Εδώ κατηγορείς όποιον διαφωνεί μαζί σου ως άσχετο ή έχοντα εξάρτηση από το pixmania, στις φωτιές θα κωλώσουμε; :)

 

Πάντως μάθε, έστω και τώρα, να δέχεσαι κριτική και όχι μόνο να την ασκείς (όπως πολύ εύστοχα σου λέει και το μέλος gvard - εκτός αν είναι κι αυτός υπάλληλος/εγκάθετος του pixmania!). ;)

Δημοσ.

Ίσως ένας τίτλος όπως "Προσοχή όταν αγοράζετε από απόσταση" να ήταν πιό σωστός αφού θα έλεγες ποιά πράγματα θα έπρεπε να προσέξουν οι υποψήφιοι "ιντερνετικοί" αγοραστές. Αυτά που γράφεις για το pixmania ισχύουν για όλα σχεδόν τα ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου και είναι πράγματα που τα αποδέχεσαι προκειμένου να μην ξεβολευτείς από την πολυθρόνα σου και πάρεις τους δρόμους για να κάνεις μια αγορά. Τις περισσότερες φορές θα ψωνίσεις ξεκούραστα, αλλά όταν κάτι στραβώσει ενδέχεται να ταλαιπωρηθείς περισσότερο απ'ότι αν είχες ψωνίσει από κάποιο τοπικό κατάστημα.

Δημοσ.
Να που αναφέρεσαι ξανά. :)

 

Το μόνο σίγουρο. :)

 

 

Τα πάντα είναι πιθανά. :)

Εδώ κατηγορείς όποιον διαφωνεί μαζί σου ως άσχετο ή έχοντα εξάρτηση από το pixmania, στις φωτιές θα κωλώσουμε; :)

 

Πάντως μάθε, έστω και τώρα, να δέχεσαι κριτική και όχι μόνο να την ασκείς (όπως πολύ εύστοχα σου λέει και το μέλος gvard - εκτός αν είναι κι αυτός υπάλληλος/εγκάθετος του pixmania!). ;)

 

Πρέπει πάντως να παραδεχτώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση μας γιατί φαίνεται να διαθέτεις χιούμορ και φαντασία:-D;)

Δημοσ.

Για να μην θεωρηθεί ότι λέω αναλήθειες σας παραθέτω τις αποδείξεις:shock::

 

Ημερομηνία παραγγελίας : 2007-08-09 15:46:00 Τρόπος παράδοσης : ACS 5-6 ημέρες

 

Προΐόν

Ποσότητα Τιμή μονάδος

 

Hama Ελαστική Κεραία FM (1,5 μ. )

1 3,36 € 3,36 €

JVC Micro system DVD WiFi EX-D5

1 327,73 € 327,73 €

 

 

Έξοδα αποστολής 14,29 €

 

 

Σύνολο άνευ Φ.Π.Α. 345,38 €

 

Φ.Π.Α. 65,62 €

 

Συνολικό ποσό 411 €

 

 

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η παραγγελία σας έχει αποσταλεί από τις υπηρεσίες μας.Μπορείτε πλέον να κάνετε το tracking του δεματός σας κάνοντας κλικ στον εξής αριθμό :

N° του τιμολογίου Αποστολή Προΐόν Επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν στο After Sales Services

FCL080806523

 

Μεταφορέας : ACS

Ημερομηνία αποστολής : 16/08/2007 Hama Ελαστική Κεραία FM (1,5 μ. )

 

 

 

FCL080808655

 

Μεταφορέας : ACS

Ημερομηνία αποστολής : 16/08/2007 JVC Micro system DVD WiFi EX-D5

 

 

.. Η ACS λέει ότι το έλαβε χθες! Σήμερα έχουμε 30/9 και ακόμη περιμένω!

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδιά εγώ έκανα εγγραφή εχθές το πρωί και δεν έχει έρθει ακόμα ο κωδικός μου στο e-mail.Είναι φυσιολογική η καθυστέρηση ή όχι;

  • 4 μήνες μετά...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Για να βοηθήσω λοιπόν λίγο την κατάσταση να αναφέρω μερικά δεδομένα.

 

Το Pixmania είναι το e-shop της γαλλικής εταιρίας Photovista η οποία είναι σχεδόν μονοπόλιο στην γαλλική αγορά στα φωτογραφικά είδη. Ένας λόγος βασικός για τις πολύ ανταγωνιστικές τιμές της στα είδη αυτά εδώ και πάρα πολλά χρόνια και την πολύ καλή διαθεσιμότητα στα προϊόντα αυτά. Τώρα ναι είναι από τις λίγες εταιρίες με ελληνικό τμήμα στα κεντρικά της Γαλλίας και μάλιστα απασχολεί Έλληνες και όχι γάλλους που απλά γνωρίζουν την γλώσσα.

 

Πρόσφατα επίσης η Photovista Group εξαγοράστηκε σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό από μία άλλη εταιρία πολύ μεγαλύτερη και γνωστή μας εδώ στην Ελλάδα για μια αντίστοιχη τεράστια εγχώρια εξαγορά. Περισσότερες πληροφορίες για τους αγγλομαθείς εδώ :

http://www.vnunet.com/crn/news/2154070/dsg-snaps-pixmania

 

Τέλος πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε ότι όλα τα shops ανεξερέτως , κατά καιρούς κάνουν λάθη, αντιμετοπίζουν προβλήματα και δυστυχώς οι αποδέκτες όλων αυτών είμαστε εμείς όλοι την μία εγώ, την άλλη ο paredose, την τριτη ο paredose, την τεταρτη ο paredose.... την εκατοστή ο paredose (το παράκανα) ...

Σε ένα όγκο παραγγελιών μεγγάλο, που εκτελούνται καθημερινά από τα μαγαζιά πάντα υπάρχει ποσοστό λανθασμένης εκτέλεσης. Ο τυχερός την πληρώνει... Έτσι είναι το εμπόριο... και δυστυχώς δεν μπορούμε να το αλλάξουμε... όσο και αν φωνάζουμε.

 

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρακαλάμε να μην είναι η δικιά μας παραγγελία που θα ανήκει σε αυτό το ποσοστό λάθους ... (αδύνατο να είμαστε πάντα εμείς βέβαια οι τυχεροί , και αν κάποιος είναι τυχερός σε αυτό αποδεδειγμένα να μου το πεί, μου λείπει μια 6αδα στο joker) ;-)))))

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Σκέφτομαι να γοράσω ένα κινητό Samsung από το συγκεκριμένο e-shop :rolleyes: Δεν ξέρω όμως αν το δέχεται εδώ η Samsung για service αν χρειαστώ κάτι :-( Κανονικά δεν θα πρέπει τα πράγματα που πουλάει να έχουν ελληνικό μενού και software? Δεν είναι υποχρεωμένοι?

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Το παρακάτω μύνημα το έστειλα μόλις στην Pixmania και αναμένω απάντηση. Ποτέ ξανά Pixmania όμως....

 

Dear Sir/Madam,

 

I'm writing in order to express my disgust towards your company and your services.

3 weeks ago I ordered and payed for a GPS device Garmin GPS Nuvi 350 for which I received a confirmation email at 23rd of March that the product will be dispatched

in the following 3 days.

The days have passed and since I haven't received anything yet I contacted your customer service in order to get a courier voucher number in order to check where my package is. Immediately after I contacted the courier, I was informed that the package was received in a bad condition (opened) and that the sender (your company) was informed by the courier the same day (29th of March). I on the other hand was never informed and was expecting the GPS I ordered any day now.

I only found out about this today, when I had to call your company and the courier service, otherwise I would have waited in vain for another few days for the GPS to arrive.

Although this is not my first purchase from Pixmania, I can honestly say that it will be my last.

I'm also going to forward this email to various technology forums and Greek technology magazines, in an effort to inform and hopefully prevent other buyers from having to deal with such a poor service like yours.

I'm still expecting a quick resolution of this matter, and a rapid refund from your side in order to purchase the GPS from a more serious supplier this time.

 

Regards,

 

Χ. ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

 

----- Τελικά μου γύρισε πίσω το email διοτι στο [email protected] που σε παραπέμπουν για να στείλεις email, απλά δεν λειτουργεί!!!!-----

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Κι εγώ παράγγειλα μια ξυριστική μηχανή 21 νοεμβρίου σημερα είναι 9 δεκεμβρίου και δεν έχει έρθει ακόμη πήρα τηλεφωνα παντού και λέει έχει φτάσει αθηνα και είναι στο τμήμα ζημιών, τους λέω πως θέλω να ακυρώσω την παραγγελια και να μου επιστρέψουν τα χρηματα και απαντουν πως αυτο δεν γινεται αλλα αν τελικα εχει προβλημα θα επιστραφει σε αυτους και θα μου ξαναστειλουν αλλο.

Το site λεει πως η αποστολη θελει 8-9 μερες ειμαστε τωρα στις 18 και παρουσιαστικε και προβλημα και δεν μου επιστρεφουν και τα χρηματα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...