Προς το περιεχόμενο

Απόψεις για το www.pixmania.com


tspiros

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Έχοντας προσφάτως γίνει μέλος στην εταιρία πωλήσεων διαδικτύου που αντιπροσωπεύται στο site http://www.pixmania.com παρατήρησα τα παρακάτω, που πρέπει να προσέξετε όσοι μελλοντικά σκέφτεστε να αγοράσετε:

 

1. Δεν ισχύει η παράδοση των 5-6 ημερών. Στις δικές μου παραγγελίες περιμένω 10-11 ημέρες (σημ. μένω στην Καβάλα).

 

2. Προσοχή με τα προϊόντα που δεν έχουν service στην χώρα μας. Πρέπει να τα στείλετε στην Γαλλία και να επιβαρυνθείτε αρκετά μεταφορικά είτε πρόκειται για επισκευή είτε για επιστροφή με συμβόλαιο εγγυημένης αγοράς. (Συγκεκριμένα για μία τηλεόραση Acer που στοίχισε 300 περίπου ευρώ έπρεπε να πληρώσω 65 ευρώ μεταφορικά!)

 

3. Δεν είναι πάντα όλες οι τιμές οι χαμηλότερες της αγοράς δεδομένου ότι τα Ελληνικά e-shops όπως το megamarket, το e-shop και άλλα δεν χρεώνουν μεταφορικά για αγορές άνω καποιου ποσού ή για παράδοση σε μεγάλες πόλεις.

 

4. Γενικώς το πράγμα θέλει ψάξιμο!:)

 

Δεν κατάλαβα γιατί κατακρίνεις ένα συγκεκριμένο μαγαζί χωρίς λόγο!

 

1. Σε κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν τηρείται με ακρίβεια ο χρόνος παράδοσης που αναφέρουν. Αν σου αργούν πολύ τις παραγγελίες, απλά επιλέγεις άλλο κατάστημα..

2. Αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους, όταν γίνεσαι μέλος στην σελίδα οπότε αν δεν σ' αρέσει απλά επιλέγεις άλλο κατάστημα..

3. Άμα δεν σ' αρέσει η τιμή, απλά επιλέγεις άλλο κατάστημα..

4. Οπότε από 'δω και πέρα απλά να επιλέγεις άλλο κατάστημα..

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
δηλαδη εσυ ειδες κάτι που ηταν ακριβότερο με τα μεταφορικά και το αγορασες?

και προτιμησες να το αγοράσεις απο γαλλια και όχι απο κάποιο αλλο κατάστημα ελλάδα?

 

 

Ps. fyi τα παιδια που απαντάνε ειναι έλληνες και δουλευουν εκει. δεν ειναι γάλλοι που ξέρουν ελληνικά

 

Επειδή είχαν πιστώσει το κουμπαρά από μία επιστροφή ελλατωματικού προϊόντος έπρεπε να αγοράσω κάτι. Διαφορετικά δεν θα αγόραζα απ' αυτούς. Εξάλλου η διαφορά για το προϊόν που ενδιαφερόμουν δεν ήταν σημαντική (της τάξης των 20 ευρώ σε σύνολο 350 ευρώ).

Ελπίζω να κατάλαβες.

Δημοσ.
Δεν κατάλαβα γιατί κατακρίνεις ένα συγκεκριμένο μαγαζί χωρίς λόγο!

 

1. Σε κανένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν τηρείται με ακρίβεια ο χρόνος παράδοσης που αναφέρουν. Αν σου αργούν πολύ τις παραγγελίες, απλά επιλέγεις άλλο κατάστημα..

2. Αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους, όταν γίνεσαι μέλος στην σελίδα οπότε αν δεν σ' αρέσει απλά επιλέγεις άλλο κατάστημα..

3. Άμα δεν σ' αρέσει η τιμή, απλά επιλέγεις άλλο κατάστημα..

4. Οπότε από 'δω και πέρα απλά να επιλέγεις άλλο κατάστημα..

 

Σου απαντώ φίλε:?

 

1. Έχω λόγους να το κατακρίνω και τους έχω αναφέρει - δεν τους διάβασες;

2. Μα έγραψα ήδη ότι αναφέρουν λίγες μέρες παράδοσης και δεν το τήρησαν τουλάχιστον σε μένα, για τους άλλους ελπίζω να τα είδες.

3. Σαφώς και είπα ότι επιλέγω άλλο κατάστημα!

4. Θέλω να ενημερώνεται ο κόσμος, εξάλλου αυτό θα βοηθήσει και τα ίδια τα μαγαζιά να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

Δημοσ.
4. Θέλω να ενημερώνεται ο κόσμος, εξάλλου αυτό θα βοηθήσει και τα ίδια τα μαγαζιά να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

 

Όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ναι, να ενημερώνεται ο κόσμος. Αλλά άνοιξες ένα θέμα με κατακριτέο τίτλο για ένα μαγαζί και του φορτώνεις τις εξής "κατηγορίες":

 

- δεν έχει τις χαμηλότερες τιμές.

- η παράδοση άργησε.

- το service που είναι για κάποια προϊόντα από τις Γαλλικές αντιπροσωπείες.

 

Και λέω λοιπόν, ότι αυτά δεν είναι παραπτώματα ούτε προβλήμματα που να προκαλούν τη χρήση τίτλου Προσοχή! Ίσως θα μπορούσαν να είναι λόγοι για να μην ξαναγοράσεις εσύ που δυσαρεστήθηκες από το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

Όσον αφορά τα χρήματα που πλήρωσες για μεταφορικά (εκείνα τα 65), ΑΝ διάβαζες τους όρους αντί να πατάς βιαστικά Αποδέχομαι και Επόμενο, θα γνώριζες ότι σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντως θα ερχόσουν σ' αυτή τη θέση!

Δημοσ.

3 φορές έχω κάνει αγορές απο το συγκεκριμένο κατάστημα, και τις 3 έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.

 

Και εννοείται οτι πριν προχωρήσω στην αγορά είχα κάνει την έρευνά μου πρώτα ωστε να βεβαιωθώ οτι αγοράζω φτηνότερα απ'ότι αλλού (συνυπολογίζοντας και τα μεταφορικά).

 

Στην δεύτερη παραγγελία μου (κάποια memory sticks) με πήραν τηλέφωνο την επομένη να με ενημερώσουν οτι ήταν out of stock και οτι η παραγγελία είτε θα καθυστερούσε είτε θα ακυρονόταν (αν το επιθυμούσα) είτε θα μπορούσα να πάρω στην ίδια τιμή άλλα sticks (1-2 ευρώ ακριβότερα) στην τιμή των άλλων.

 

Αυτό με κέρδισε και πριν κάνω κάποια αγορά "περνάω" απο εκεί για να δω τις τιμές τους.

Δημοσ.
Όταν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ναι, να ενημερώνεται ο κόσμος. Αλλά άνοιξες ένα θέμα με κατακριτέο τίτλο για ένα μαγαζί και του φορτώνεις τις εξής "κατηγορίες":

 

- δεν έχει τις χαμηλότερες τιμές.

- η παράδοση άργησε.

- το service που είναι για κάποια προϊόντα από τις Γαλλικές αντιπροσωπείες.

 

Και λέω λοιπόν, ότι αυτά δεν είναι παραπτώματα ούτε προβλήμματα που να προκαλούν τη χρήση τίτλου Προσοχή! Ίσως θα μπορούσαν να είναι λόγοι για να μην ξαναγοράσεις εσύ που δυσαρεστήθηκες από το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

Όσον αφορά τα χρήματα που πλήρωσες για μεταφορικά (εκείνα τα 65), ΑΝ διάβαζες τους όρους αντί να πατάς βιαστικά Αποδέχομαι και Επόμενο, θα γνώριζες ότι σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντως θα ερχόσουν σ' αυτή τη θέση!

 

Πάλι σου απαντώ ότι όλα αυτά μου συνέβησαν και όποιος θέλει μπορώ να του το αποδείξω, έτσι για να μην νομίζουν οι άλλοι ότι όλα πάνε καλά με το εν λόγω κατάστημα. Δεν αναφέρω πράγματα που δεν έγιναν. Όσο αφορά τα μεταφορικά επιστροφής, για ένα Ελληνικό e-shop είναι σαφώς πολύ μικρότερα.

Όμως δεν καταλαβαίνω εσύ γιατί τους υπερασπίζεσαι με τόσο πάθος!:-|

  • Super Moderators
Δημοσ.
Πάλι σου απαντώ ότι όλα αυτά μου συνέβησαν και όποιος θέλει μπορώ να του το αποδείξω, έτσι για να μην νομίζουν οι άλλοι ότι όλα πάνε καλά με το εν λόγω κατάστημα. Δεν αναφέρω πράγματα που δεν έγιναν. Όσο αφορά τα μεταφορικά επιστροφής, για ένα Ελληνικό e-shop είναι σαφώς πολύ μικρότερα.

Όμως δεν καταλαβαίνω εσύ γιατί τους υπερασπίζεσαι με τόσο πάθος!:-|

 

Κανείς δεν τους υπερασπίζεται με πάθος. Το μέλος giankyr επισημαίνει το αυτονόητο: ότι χρειάζεται λίγη προσοχή όταν ανοίγουμε θέμα με βαρύγδουπους τίτλους όπως "Προσοχή με το pixmania.com" (τον οποίο άλλαξα στο 'Παράπονα για το pixmania.com').

 

Καμία ιδιαίτερη προσοχή δεν χρειάζεται. Αρκεί να διαβάσει κανείς τους Όρους του συγκεκριμένου καταστήματος. Εσύ προφανώς δεν το έκανες γι'αυτό διαμαρτύρεσαι για το ότι πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν στο κατάστημα για service.

 

Ακόμα και το 3ο σημείο σου (είναι πολύ ακριβό κατάστημα) δεν μπορεί να θεωρηθεί "παράπτωμα" ιδιαίτερης απαξίας και δικαιολογεί τον τίτλο "Προσοχή". Είναι δικαίωμα του κάθε πωλητή να κοστολογεί τα προϊόντα του όπως επιθυμεί - δεν με υποχρεώνει κανένας να αγοράσω από αυτόν. Και είναι δικαίωμα κάθε αγοραστή να κάνει έρευνα αγοράς πριν αγοράσει από οπουδήποτε.

Δημοσ.
Κανείς δεν τους υπερασπίζεται με πάθος. Το μέλος giankyr επισημαίνει το αυτονόητο: ότι χρειάζεται λίγη προσοχή όταν ανοίγουμε θέμα με βαρύγδουπους τίτλους όπως "Προσοχή με το pixmania.com" (τον οποίο άλλαξα στο 'Παράπονα για το pixmania.com').

 

Καμία ιδιαίτερη προσοχή δεν χρειάζεται. Αρκεί να διαβάσει κανείς τους Όρους του συγκεκριμένου καταστήματος. Εσύ προφανώς δεν το έκανες γι'αυτό διαμαρτύρεσαι για το ότι πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν στο κατάστημα για service.

 

Ακόμα και το 3ο σημείο σου (είναι πολύ ακριβό κατάστημα) δεν μπορεί να θεωρηθεί "παράπτωμα" ιδιαίτερης απαξίας και δικαιολογεί τον τίτλο "Προσοχή". Είναι δικαίωμα του κάθε πωλητή να κοστολογεί τα προϊόντα του όπως επιθυμεί - δεν με υποχρεώνει κανένας να αγοράσω από αυτόν. Και είναι δικαίωμα κάθε αγοραστή να κάνει έρευνα αγοράς πριν αγοράσει από οπουδήποτε.

 

Αυτή η τελευταία φορά που απαντώ - απολογούμαι για το θέμα που άνοιξα.

 

1. Δεν είναι δυνατόν να κάνω τα παράπονα μου για την εν λόγω εταιρία στους συμμετέχοντες στο forum αφού απλούστατα αυτοί δεν έχουν συμφέροντα ή την διαχειρίζονται.

2. Άρα σωστά έθεσα τον τίτλο "προσοχή" γιατί είχα την πρόθεση να ενημέρωσω κάποιους ανυποψίαστους. Ίσως βέβαια θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον όρο "έχετε το νου σας", σε καμμία όμως περίπτωση "παράπονα".

3. Λαμβάνοντας υπόψη α) τα παραπάνω και β) δεν πρέπει να ισχύει "ο ισχυρότερος καπελώνει τους άλλους", πιστεύω ότι κακώς αλλάχτηκε ο τίτλος.

4. Το αν διάβασα ή δεν διάβασα τους όρους εσύ βεβαίως δεν μπορείς να το ξέρεις. Πρέπει να γνωρίζεις ωστόσο ότι δεν είναι εύκολο κάποιος να λαμβάνει υπόψη του και να υπολογίζει όλες τις συνέπειες των όσων αναφέρονται στους αρκετής έκτασης όρους.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Αυτή η τελευταία φορά που απαντώ - απολογούμαι για το θέμα που άνοιξα.

Δεν σου ζήτησε κανένας να απολογηθείς για το θέμα που άνοιξες.

Αν εσύ αισθάνεσαι την ανάγκη να απολογηθείς, κάτι παραπάνω θα ξέρεις... :)

 

1. Δεν είναι δυνατόν να κάνω τα παράπονα μου για την εν λόγω εταιρία στους συμμετέχοντες στο forum αφού απλούστατα αυτοί δεν έχουν συμφέροντα ή την διαχειρίζονται.

Oρθότατη αντιμετώπιση όσων διαφωνούν με την οπτική σου γωνία:

Ή είναι άσχετοι ή εγκάθετοι. Το να έχουν διαφορετική άποψη γενικώς, δεν παίζει. :)

 

Με αυτή τη λογική, μπορώ να υποθέσω κι εγώ ότι ένα μέλος που γράφτηκε πριν μία εβδομάδα και η μέχρι τώρα συμμετοχή του στο forum περιορίζεται μόνο σε ένα (1) thread "καταγγελίας" για συγκεκριμένο κατάστημα είναι κάλλιστα ανταγωνιστής του καταγγελόμενου καταστήματος. ;)

 

2. Άρα σωστά έθεσα τον τίτλο "προσοχή" γιατί είχα την πρόθεση να ενημέρωσω κάποιους ανυποψίαστους. Ίσως βέβαια θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω τον όρο "έχετε το νου σας", σε καμμία όμως περίπτωση "παράπονα".

Το "Προσοχή", έτσι όπως το έβαλες στον τίτλο, είναι σαν να θέλεις να μας επιστήσεις την προσοχή για κάποια "λαμογιά". Πράγμα που προφανώς δεν ισχύει στην προκειμένη περίπτωση. Επιπλέον, από τα καταγγελόμενα υποθέτω ότι δεν έχεις ξανακάνει αγορά μέσω Internet από το εξωτερικό και ως εκ τούτου οι βαρύγδουπες "καταγγελίες", που διατυπώνεις στο μήνυμά σου, είναι οι κλασσικές απορίες/διαπιστώσεις ενός "πρωτάρη".

 

3. Λαμβάνοντας υπόψη α) τα παραπάνω και β) δεν πρέπει να ισχύει "ο ισχυρότερος καπελώνει τους άλλους", πιστεύω ότι κακώς αλλάχτηκε ο τίτλος.

Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα παραπάνω αλλά και το γεγονός ότι σε όλα τα fora αποφασίζει κυριαρχικά ο administrator ή/και ο moderator και όχι το μέλος, ο τίτλος μένει ως έχει.

 

4. Το αν διάβασα ή δεν διάβασα τους όρους εσύ βεβαίως δεν μπορείς να το ξέρεις.

Δεν το γνωρίζω μεν, το συνάγω ασφαλώς δε από το ύφος και το περιεχόμενο των "καταγγελομένων" στο μήνυμά σου.

 

Πρέπει να γνωρίζεις ωστόσο ότι δεν είναι εύκολο κάποιος να λαμβάνει υπόψη του και να υπολογίζει όλες τις συνέπειες των όσων αναφέρονται στους αρκετής έκτασης όρους.

Αυτό τώρα είναι επιχείρημα; Για την αδυναμία σου να αντιληφθείς τις συνέπεις των Όρων Χρήσης δεν ευθύνεται φυσικά το όποιο κατάστημα.

Κοινώς: Ας διάβαζες. Δεν ήξερες; Ας ρώταγες. :)

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Αγόρασα ενα Joystick 160 ευρώ την Τετάρτη και την Παρασκευή μεσημέρι το είχα στο γραφείο (είχα επιλέξει την express παράδοση). Κανένα πρόβλημα, ακόμη και για κάτι που πήρα να ρωτήσω στο τηλέφωνο τους μίλαγαν Ελληνικά :D

  • Super Moderators
Δημοσ.
Καλησπέρα,

 

Αγόρασα ενα Joystick 160 ευρώ την Τετάρτη και την Παρασκευή μεσημέρι το είχα στο γραφείο (είχα επιλέξει την express παράδοση). Κανένα πρόβλημα, ακόμη και για κάτι που πήρα να ρωτήσω στο τηλέφωνο τους μίλαγαν Ελληνικά :D

 

Άστα αυτά μεγάλε, σε καταλάβαμε.

Για να έχεις μείνει ευχαριστημένος, είσαι σίγουρα πράκτορας του pixmania!

Δημοσ.
Άστα αυτά μεγάλε, σε καταλάβαμε.

Για να έχεις μείνει ευχαριστημένος, είσαι σίγουρα πράκτορας του pixmania!

 

χιχι ..κάτι βρωμάει εδωπέρα :mrgreen:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...