desolatorXT Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Σε ραλάκια και γενικώς σε όσα παιχνίδια ελέγχεις την κάμερα (ακόμα και στα third person όπως στο Overlord) τα 30fps χτυπάνε και πάρα πολύ στο μάτι. Hell,ακόμα και στο Fifa ή στο C&C3 όταν κινείται η κάμερα φαίνεται ότι δεν είναι απόλυτα smooth. Η διαφορά σε όλα τα παιχνίδια είναι μεγάλη Καταρχήν να ξεκαθαρίσω κάτι, άλλο τα frames/second, που έχεις τις δυνατότητες να αποδώσει μια vga, και άλλο τα frames/second που καθορίζει ο framelimiter... Εγώ αναφέρομαι στην περίπτωση που ο framelimiter έχει κλειδώσει τα προβαλόμενα frames/second στα 30. Στο C&C3, η κίνηση δεν είναι ομαλή, όχι γιατί είναι στα 30fps, αλλά γιατί την ώρα που μετακινείς την οθόνη σε μια άλλη περιοχή του χάρτη, πέφτει το framerate, επειδή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει το σύστημα σου, ώστε να παραμείνει το framerate στο σημείο που καθορίζει ο frame limiter. Επίσης ειδικά στις κονσόλες, (στο pc γίνετε με ένα fraps), δεν μπορείς να παρακολουθείς συνεχώς, πόσα frames/second προβάλονται... Πώς ξέρεις π.χ. εσύ ότι στο C&C3 έχουμε 30fps? η πως όταν κολάει η κίνηση, βρισκόμαστε στα 30fps?
desolatorXT Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 στις σφαιρες? διαφωνω.η σφαιρα εχει μια τροχια, δεν αλλαζει κατι στην πορεια. ευκολο να υπολογιστει ακομα και με λιγοτερα απο 30 καρε. απο την αλλη εστω οτι εχουμε ενα οχημα που κινειται με 250χλμ/ωρα. αυτο σημαινει καμια 70αρια μετρα το δευτερολεπτο, κατα οποια εχεις τον απολυτο ελεγχο εσυ, για πιστα αλλα και αντιπαλους. με 30 καρε ο ελεγχος θα υπαρχει ανα 2.κατι μετρα σαν ελαχιστο σημειο αναφορας, οπως και η ανανεωση για τα ματακια σου. οχι και πολυ καλα, δεν νομιζεις? το forza2 πχ που για μενα ειναι σημειο αναφορας, εχει 60 καρε/δευτερολεπτο για τα ματακια σου και 360 καρε/δευτερολεπτο για τα physics. δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με racing games...Θα σου πώ όμως το εξής για να καταλάβεις τι εννοώ... {μην συγκρίνεις την ταχύτητα ενός αντικειμένου ingame με την ταχύτητα του αυτοκινήτου που φαίνετε στο κοντέρ, η κίνηση ενός αντικειμένου στην engine υπολογίζετε σε χ,y και z, 1χ αντιστοιχεί σε 1 Pixel οριζόντια, 1y, σε ένα pixel κάθετα, και 1 z σε ένα pixel στο βάθος} Ο frame limiter είναι κλειδωμένος στα 30 frames/second και έχουμε 2 αντικείμενα, ένα κινείτε με speed 30, και ένα με speed 60. Δες τώρα τι γίνετε στην εικόνα: To πρώτο αντικείμενο κινείται με speed 60, σε 30frames/second limiter, βλέπεις ότι η κίνηση έχει κενά, οπότε αν έχεις τέτοια αντικείμενα στο Game θα χρησιμοποείσεις 60 frames/second... Αυτο θα το κάνεις όχι γιατι θα παρουσιάζονται κενά στην κίνηση οπτικά, αλλά γιατί αν υπάρχει ένα Object,στο κενό σημείο της κίνησης, τότε δεν θα γίνει collision, και θα είναι σαν να περνάει το ένα αντικείμενο μέσα απο το άλλο... Οπότε όταν μια σφαίρα σου κινείται με ταχύτητα π.χ. 200pixels/second (σχεδόν στιγμιαία), τότε για να μην χάσεις τυχόν collisions με μικρά objects θα πρέπει το game να λειτουργεί στα 200 frames/second.
p3tran Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 νομιζω οτι δεν εχεις πιασει το νοημα. αλλα οπως ειπες δεν ασχολεισαι με racing games, αρα προφανως ουτε και με εξομιωτες, οποτε no problem.
john2gr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Στο C&C3, η κίνηση δεν είναι ομαλή, όχι γιατί είναι στα 30fps, αλλά γιατί την ώρα που μετακινείς την οθόνη σε μια άλλη περιοχή του χάρτη, πέφτει το framerate, επειδή δεν μπορεί να ανταπεξέλθει το σύστημα σου, ώστε να παραμείνει το framerate στο σημείο που καθορίζει ο frame limiter. Μιλάς χωρίς να ξέρεις,υποθέτοντας αστεία πράγματα και αυτό είναι κακό. ΣΕ ΟΛΑ τα fps capped παιχνίδια,ΧΩΡΙΣ να πέφτει το framerate κάτω από τα 30fps,όταν κουνάς την κάμερα σε normal ρυθμό παρατηρείται σπάσιμο (είτε εσύ για τον Α ή Β λόγο δεν το βλέπεις). Ειδικά στο C&C3 έχω 30fps ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ με όσα Units ρίξεις στην σκηνή και σε υψηλή ανάλυση,οπότε εντελώς άκυρος είναι ο συλλογισμός σου. Και επιτέλους....τι είναι αυτή η εμμονή μερικών όταν υπάρχουν τόσα άρθρα στο Διαδίκτυο για το "πόσα frames βλέπει το ανθρώπινο μάτι"; Ποιος κερατάς πέταξε την μ@λακία και όλοι μιλάτε και συγκρίνετε με τα 25 καρέ των ταινίων,πραγματικά θα ήθελα να το μάθω αυτό. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια Και επειδή μερικοί το έχετε χάσει κάπως: Το Input της κάμερας αναλογεί στο πόσο κουνάς το ποντίκι/stick. Έστω ότι το κουνάς τόσο ώστε να πάει στο Χ σημείο η κάμερα. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟ,στα 60 καρέ να δεις πιο smooth κίνηση γιατί υπολογίζονται περισσότερα καρέ (ίσως κάποιο να ειναι και duplicate ενός προηγούμενου καρέ). ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΚΑΜΕΡΑ,ΕΙΤΕ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ 30 ΚΑΡΕ,ΕΙΤΕ ΣΤΑ 60 ΚΑΡΕ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ Η ΙΔΙΑ. Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβει κανείς το παραπάνω παράδειγμα και να δει ότι τα 60fps θα έχουν καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Και τέλος ένα real-time παράδειγμα για να γίνει κατανοητή κι η παραπάνω θεωρία. Βάλτε το Overlord και παίξτε το χωρίς κανένα patch στο PC. Μετά βάλτε το 1.3patch που ξεκλειδώνει το framerate και ξαναπαίξτε το με περισσότερα καρέ το δευτερόλεπτο (απαραίτητη προϋπόθεση να μπορεί να τρέξει και το σύστημα σας το παιχνίδι με 60fps έτσι; ). Αν δεν δείτε διαφορά τότε ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. Τέλος
desolatorXT Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 νομιζω οτι δεν εχεις πιασει το νοημα. αλλα οπως ειπες δεν ασχολεισαι με racing games, αρα προφανως ουτε και με εξομιωτες, οποτε no problem. Εγώ σου μιλάω γενικά για μια κίνηση σε γραφικά... Θα σου πω τελευταία φορά τι εννοώ...{αν και νομίζω ότι λέμε το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια...} Αν έχεις 30frames/sec η cpu ελέγχει τις ιδιότητες και τις κινήσεις όλων των αντικειμένων κάθε 1/30 του δευτερολέπτου. Έχουμε ένα αντικείμενο που κινείται σε δυσδιάστατο περιβάλλον με speed 60. Σε διάστημα 1 δευτερολέπτου θα διανύσει 60χ απόσταση. Αν ξεκινάει απο το σημείο Α[0,0], στο τέλος της κίνησής του, θα βρίσκεται στο Γ[60,0]. Στο πρώτο 1/30 sec, το αντικείμενο θα αποτυπωθεί στο σημείο Β[2,0], ώστε στις 30 φορές που θα αποτυπωθεί, να έχει φτάσει στο σημείο Γ. Και εδώ είναι το πρόβλημα, για την cpu, το αντικείμενο αυτό, θα είναι σαν να μην έχει περάσει καθόλου απο το σημείο Δ[1,0], παρά το ότι το μάτι θα το δεί να περνάει απο εκεί... Οπότε εάν ένα άλλο αντικείμενο υπήρχε με ταχύτητα 0 (δεν κουνιόταν δλδ) στο σημείο Δ[1,0], τα 2 αντικείμενα δεν θα αλληλεπιδράσουν καθόλου. Γ αυτό λοιπόν, θα έπρεπε στην συγκεκριμένη περίπτωση να είχαμε 60frames/second, ώστε το αντικείμενο να αποτυπώνετε 60 φορές το δευτερόλεπτο, και να περνάει από όλες τις δυνατές θέσεις απο 0 μέχρι 60. Όμως όταν ο εγκέφαλος δει το αντικείμενο στα 30 fps να πηγαίνει απο την θέση 0, απευθείας στην θέση 2, θα προβλέψει την κίνηση που θα έκανε στον φυσικό κόσμο, και έτσι εμείς θα δούμε μια ομαλή κίνηση σαν το αντικείμενο να πέρασε από όλες τις θέσεις, δηλαδή οπτικά δεν θα έχει καμία διαφορά. Μιλάς χωρίς να ξέρεις,υποθέτοντας αστεία πράγματα και αυτό είναι κακό. ΣΕ ΟΛΑ τα fps capped παιχνίδια,ΧΩΡΙΣ να πέφτει το framerate κάτω από τα 30fps,όταν κουνάς την κάμερα σε normal ρυθμό παρατηρείται σπάσιμο (είτε εσύ για τον Α ή Β λόγο δεν το βλέπεις). Ειδικά στο C&C3 έχω 30fps ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ με όσα Units ρίξεις στην σκηνή και σε υψηλή ανάλυση,οπότε εντελώς άκυρος είναι ο συλλογισμός σου. Και επιτέλους....τι είναι αυτή η εμμονή μερικών όταν υπάρχουν τόσα άρθρα στο Διαδίκτυο για το "πόσα frames βλέπει το ανθρώπινο μάτι"; Ποιος κερατάς πέταξε την μ@λακία και όλοι μιλάτε και συγκρίνετε με τα 25 καρέ των ταινίων,πραγματικά θα ήθελα να το μάθω αυτό. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια Συμφωνώ με αυτό που λές, αλλά όπως είπα και πριν, ο εγκέφαλος προβλέπει τις κινήσεις των αντικείμενων. Δεν βλέπεις αυτήν την στιγμή αυτό που βλέπουν τα μάτια σου...Περνάν πρώτα όλα αυτά απο μια επεξεργασία, έτσι όταν κινείτε κάτι γρήγορα, ο εγκέφαλός σου προβλέπει την κίνηση αυτή, και νομίζεις ότι το αντικείμενο κινείται ομαλά... (Σαν να βάζει motion blur από μόνος του δλδ ) Παραδείγματος χάρην τώρα που βλέπεις την οθόνη, τα μάτια σου βλέπουν μαύρες γραμμές (όπως αυτές που καταγράφει μια κάμερα, όταν τραβάς την οθόνη του pc) ο εγκέφαλό σου όμως, αποβάλει αυτές τις γραμμές από την εικόνα που βλέπεις γιατί θεωρεί ότι δεν χρειάζονται. Λίγοι είναι αυτοί που θα προσέξουν την διαφορά μεταξύ 25 και 30 fps... Παίζοντας C&C3, εγώ ποτέ δεν είδα μη ομαλή κίνηση όπως λές...
modecris Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Ειναι πιο ευχαριστο στα δικα μου ματια, ποσο πιο ξεκαθαρα να το πω?Εχω παιξει την pc version και στην αντιστοιχη πιστα που μοιαζει πολυ με το Xbox σε αποδοση, ηταν τοσο φωτεινα τα γραφικα που με κουραζαν.Αντιστοιχα τα πιο darj του PS τα προτιμω. Οκ,τώρα το ξεκαθάρισες.Απλώς με αυτήν σου την κουβέντα Εννοω πως ειναι ''τεχνικα'' αρτιοτερο και πιο σωστα κατασκευασμενο στο Xbox, αλλα με βαση τα δικα μου υποκειμενικα κριτηρια το προτιμω στο PS3. έβγαινε το νόημα πως τα υποκειμενικά σου κριτήρια είναι κατώτερα από τα αντικειμενικά. @desolatorXT Στα μόνα παιχνίδια που χρείαζετε μεγάλο framerate είναι τα fps, επειδή οι σφαίρες είναι αντικείμενα που κίνουνται με υπερβολικά μεγάλες ταχύτητες Η ουσία είναι πως όλα τα παιχνίδια εάν τα δεις στα 30 fps και στα 60 fps έχουν μεγάλη διαφορά. PS:Βρε τσακάλι,όταν παίζεις fps βλέπεις τις σφαίρες στον αέρα;
desolatorXT Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 @desolatorXT Η ουσία είναι πως όλα τα παιχνίδια εάν τα δεις στα 30 fps και στα 60 fps έχουν μεγάλη διαφορά. PS:Βρε τσακάλι,όταν παίζεις fps βλέπεις τις σφαίρες στον αέρα; Τα 60fps στις σφαίρες δεν χρησιμοποιούνται για δει τις σφαίρες ο χρήστης, αλλα για να μην γίνετε αυτό που περιγράφω πάνω, στο post #65. Υ.Γ. ούτως ή άλλως, οι σφαιρες είναι αόρατα αντικείμενα στα περισσότερα Games
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 tl;dr : fanboy pou den exei tin konsola alla pistevei oti einai i kaliteri τουφας ειδες τι γινεται αμα εισαι ανηλικος και εχεις μεγαλωσει με μια μαρκα? Oχι ο Modkiller λεει το εξης απλο,σωστο και απολυτα κατανοητο. Λεει οτι εφοσον τα προηγουμενα playstation τον αφησαν ικανοποιημενο 100% γιατι ειχαν τα καλυτερα παιχνιδια και την μεγαλυτερη ποικιλια,θα προτιμησει την αξιοπιστη για αυτον sony. Αυτα που λετε εσεις ειναι για ανηλικους μαλλον;-) Και ενα σχολιο για το Colin. Kανετε τοση φασαρια για ενα game και το χειροτερο ειναι οτι συνδιαζετε τις δυνατοτητες των Hardware των 2 κονσολων με αυτο,λες και εχουν φτασει στα ορια τους και οι 2 με αποτελεσμα να κοβουν απο την μια frames και απο την αλλη δεντρα:lol: Αφου ολοι ξερουμε οτι τα επομενα colin θα τρεχουν με καλυτερο frame rate και καλυτερα γραφικα...προ τι αυτος ο χαμος λοιπον? Ειπαμε ...προωρη εκσπερματωση αλλα μην το μαμαμε:roll:
desolatorXT Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Oχι ο Modkiller λεει το εξης απλο,σωστο και απολυτα κατανοητο.Λεει οτι εφοσον τα προηγουμενα playstation τον αφησαν ικανοποιημενο 100% γιατι ειχαν τα καλυτερα παιχνιδια και την μεγαλυτερη ποικιλια,θα προτιμησει την αξιοπιστη για αυτον sony. Αυτα που λετε εσεις ειναι για ανηλικους μαλλον;-) Και ενα σχολιο για το Colin. Kανετε τοση φασαρια για ενα game και το χειροτερο ειναι οτι συνδιαζετε τις δυνατοτητες των Hardware των 2 κονσολων με αυτο,λες και εχουν φτασει στα ορια τους και οι 2 με αποτελεσμα να κοβουν απο την μια frames και απο την αλλη δεντρα:lol: Αφου ολοι ξερουμε οτι τα επομενα colin θα τρεχουν με καλυτερο frame rate και καλυτερα γραφικα...προ τι αυτος ο χαμος λοιπον? Ειπαμε ...προωρη εκσπερματωση αλλα μην το μαμαμε:roll: Με εξαίρεση την περίπτωση στην οποία έκαναν πρώτα το game για το Ps3, και όταν άρχισαν την δημιουργία για Xbox, είπαν να το κάνουν λίγο πιο όμορφο, και πρόσθεσαν μερικά δεντρα παραπάνω, υπάρχει κάποιος λόγος, που δέντρα και αντικείμενα λείπουν από την Ps3 έκδοση, και ο ποιο λογικός λόγος () είναι για να εξοικονομήσουν πόρους για κάτι άλλο... Ίσως στην επόμενες εκδόσεις του Colin, να κάνουν πιο ελαφριά engine, και να μπορέσουν να προσθέσουν λειβάδια ολόκληρα και να μην πέφτει το framerate, προς το παρον όλοι φαντάζομαι κρίνουν με αυτά που βλέπουν... Υ.Γ. αν και έχεις κ εσύ ένα δίκιο...
p3tran Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Oχι ο Modkiller λεει το εξης απλο,σωστο και απολυτα κατανοητο.Λεει οτι εφοσον τα προηγουμενα playstation τον αφησαν ικανοποιημενο 100% γιατι ειχαν τα καλυτερα παιχνιδια και την μεγαλυτερη ποικιλια,θα προτιμησει την αξιοπιστη για αυτον sony. Αυτα που λετε εσεις ειναι για ανηλικους μαλλον;-) Και ενα σχολιο για το Colin. Kανετε τοση φασαρια για ενα game και το χειροτερο ειναι οτι συνδιαζετε τις δυνατοτητες των Hardware των 2 κονσολων με αυτο,λες και εχουν φτασει στα ορια τους και οι 2 με αποτελεσμα να κοβουν απο την μια frames και απο την αλλη δεντρα:lol: Αφου ολοι ξερουμε οτι τα επομενα colin θα τρεχουν με καλυτερο frame rate και καλυτερα γραφικα...προ τι αυτος ο χαμος λοιπον? Ειπαμε ...προωρη εκσπερματωση αλλα μην το μαμαμε:roll: σιγουρα το ps3 απο μνημη εφτασε στα ορια του με το dirt, γι αυτο και η αποψιλωση και το stripαρισμα απο διαφορα εφε σε σχεση με την εκδοση 360. αυτο βεβαια αποκλειεται να το καταλαβεις εσυ, οποτε κανε οτι δεν το ειδες, οπως εκανες και στο the darkness, στο splinter cell και αλλου.. οσο για προωρη εκσπερματωση.... αυτο ειναι Playstation thing. masturbate now, play in the future.
john2gr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 desolatorXT σου ξαναλέω. Μπερδεύεις την πραγματικότητα με τις game engines και αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να κάνει κανείς. Και σοβαρά μιλάς ότι όταν κάνεις scroll down τα βλέπεις όλα ομαλά; :confused: Οι game engines δουλεύουν με frames. Το τραγικό motion blur effect δεν μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση τις περισσότερες φορές όταν δεν υπάρχουν πολλά καρέ. Τόσο οι κινηματογραφικές κάμερες,όσο και τα μάτια μας στον έξω κόσμο δέχονται ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΡΟΗ ΚΙΝΗΣΗΣ. Κάτι εντελώς,μα εντελώς διαφορετικό από την λειτουργία των games engines. Τώρα αν μερικοί βλέπετε ομαλά τόσο το scrolling,όσο και τα 30fps των παιχνιδιών τότε να λέτε δόξα τον Θεό που δεν έχετε ζήσει 60fps gaming εμπειρίες PS: Whatever πάντως,βγήκαμε τρελό offtopic. Αν μερικοί είστε happy και τα βλέπετε ομαλά με τα 30fps μαγκιά σας . Το γεγονός ότι οι περισσότεροι devs διαφημίζουν σαν κάτι το φοβερό τα 60fps στις κονσόλες και το γεγονός ότι πάντα ζητάμε τα PC games να είναι unlocked στο framerate (κάτι που αναγκάσαμε να κάνει κι η Codemasters άλλωστε) θα έπρεπε να σας λέει κάτι τουλάχιστον . Και όπως είπα,όσοι λέτε ότι είστε κομπλέ με τα 30fps κάντε το τεστ σε κάποιο 30fps/unlocked fps capped παιχνίδι μόνοι σας ή βάλτε μια 30fps capped έκδοση δίπλα από μια unlocked fps έκδοση για να τελειώνει το θέμα :p
MiltoZ Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Oχι ο Modkiller λεει το εξης απλο,σωστο και απολυτα κατανοητο.Λεει οτι εφοσον τα προηγουμενα playstation τον αφησαν ικανοποιημενο 100% γιατι ειχαν τα καλυτερα παιχνιδια και την μεγαλυτερη ποικιλια,θα προτιμησει την αξιοπιστη για αυτον sony. Αυτα που λετε εσεις ειναι για ανηλικους μαλλον;-) Τυφλό fanboy δηλαδή. Και ενα σχολιο για το Colin.Kανετε τοση φασαρια για ενα game και το χειροτερο ειναι οτι συνδιαζετε τις δυνατοτητες των Hardware των 2 κονσολων με αυτο,λες και εχουν φτασει στα ορια τους και οι 2 με αποτελεσμα να κοβουν απο την μια frames και απο την αλλη δεντρα:lol: Αφου ολοι ξερουμε οτι τα επομενα colin θα τρεχουν με καλυτερο frame rate και καλυτερα γραφικα...προ τι αυτος ο χαμος λοιπον? Ειπαμε ...προωρη εκσπερματωση αλλα μην το μαμαμε:roll: Κι έλεγα κι΄εγώ πότε θα σκάσει μύτη ο pds13 να αρχίσει το damage control...
desolatorXT Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 desolatorXT σου ξαναλέω. Μπερδεύεις την πραγματικότητα με τις game engines και αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να κάνει κανείς. Και σοβαρά μιλάς ότι όταν κάνεις scroll down τα βλέπεις όλα ομαλά; :confused: Οι game engines δουλεύουν με frames. Το τραγικό motion blur effect δεν μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση τις περισσότερες φορές όταν δεν υπάρχουν πολλά καρέ. Τόσο οι κινηματογραφικές κάμερες,όσο και τα μάτια μας στον έξω κόσμο δέχονται ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΡΟΗ ΚΙΝΗΣΗΣ. Κάτι εντελώς,μα εντελώς διαφορετικό από την λειτουργία των games engines. Τώρα αν μερικοί βλέπετε ομαλά τόσο το scrolling,όσο και τα 30fps των παιχνιδιών τότε να λέτε δόξα τον Θεό που δεν έχετε ζήσει 60fps gaming εμπειρίες Δεν μπερδεύω τίποτα, σου εξήγησα ακριβώς πως λειτουργεί μια engine, και το πότε χρειάζονται τα 60fps... Τα περισσότερα games που παίζω εγώ δεν έχουν καν Motion blur effect, και ούτε με ενδιαφέρει, ούτε με ενοχλεί... Εγώ παίζω το C&C3 γιατί μου αρέσει σαν game, όχι γιατί έχει π.χ. ομαλό scrolling... Παίζω ακόμη Carmageddon 95, όχι γιατί έχει 60fps, αλλά γιατί το gameplay του έχει ξεπεραστεί από λίγα μόνο racing games... Τα 60 fps και τα 30, δεν είναι κάτι που με απασχολεί όταν παίζω ένα Game, και δεν θεωρώ "Gaming Εμπειρία" τα 60 fps... Gaming εμπειρία θεωρώ, τον τερματισμό του C&C Red Alert 1, τα αξέχαστα Grim Fandago, System Shock 2, Project IGI, Age of Empires 2, Medieval Total War 1, septerra core και πάρα πολλά άλλα... Αν θεωρείς "Εμπειρία" τα 60 fps, συγνώμη, αλλά νομίζω ότι έχεις χάσει το νόημα του gaming. Υ.Γ. φιλικά πάντα
john2gr Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Τα μπερδεύεις και πολύ μάλιστα.Γι' αυτό σου συνιστώ να ξεκινήσεις λίγο C++ και να δοκιμάσεις να φτιάξεις μια μικρούλα game engine να δεις πόσο απέχουν αυτά που λες από την πραγματικότητα . Ακόμα και σε αυτό το γραφικό πρόγραμμα,ο περιορισμός των 30fps κάνει μπαμ στο μάτι. Επίσης άλλο τα physics calculations,άλλο τα 30fps επί σκηνής (αυτό που βλέπεις δηλαδή στο monitor. Η κίνηση κοινώς) κι άλλο τα 30fps animations. Ένα παιχνίδι όπως το Halo1 μπορεί να έχει και 30fps animations και ο frame limiter των γραφικών είναι unlocked. Όταν ο Limiter είναι στα 30fps θα δεις κόλλημα/σπάσιμο της κίνησης ΣΙΓΟΥΡΑ....και αυτός ο limiter δεν έχει καμιά σχέση με τον limiter που περιέγραψες που αφορά τα collisions/physics . Σου παραθέτω ένα ενδιαφέρον απόσπασμα για να δεις πως λειτουργούν τα games collisions: The other way that an object can move is incrementally. This is when the object can only move step-by-step. It is typical of arrow key movement. Most video games require that the objects move incrementally. Think about it. If a bomb is raining down in Space Invaders, and the player's ship is to the right on the bomb, then the player moves the ship to the left of side of the screen, the ship cannot be allowed to skip over the bomb. It must impact and destroy the ship. If a mouse is used to control the ship, and the ship's position is directly linked to the mouse position, then the ship can simply jump from one side of the screen to another in an instant, avoiding objects that should be in the path. Doing collision detection with instantaneous movement is very difficult. Every time the object changes position, you would have to look at the line between the old location and the new location and see if there was a collision. If so, you will have to take the object back to the point of collision. When irregular shapes are concerned, this will be nearly impossible to do with Lingo's primitive collision detection functions. Incremental movement is much easier to deal with. If an object collides with another, you can simply take it one step back to avoid the collision. You would want to do this in the case of a wall or something that the player is not supposed to be able to get through. PS: Το klapseeeeeeeeeeeee της εικόνας το είχα βάλει παλιά όταν έστελνα σε ένα συμφοιτητή μου την εικόνα για να φάει την ήττα της ζωής του. Δεν έχει σχέση με το forum ή με κάποιον εδώ μέσα. PS2: Ειδικά στα Physics επιβάλεται να γίνεται ανανέωση όσο το δυνατόν πιο συχνά. Ακόμα και αν τρέχει ένα όχημα με "30speed" θα πρέπει να υπολογιστούν ΠΑΡΑ,ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ όπως την φθορά των ελαστικών,την βαρύτητα,την κεντρομόλο δύναμη αν έχουμε στροφή,την αεροδυναμική κλπ κλπ. Και μην ξεχνάς ότι λες γενικά για speed. Ακόμα κι αν εννοείς για meters/sec (δεν λέω καν χιλιόμετρα γιατί δεν έχει και νόημα) θα πρέπει να υπολογίζεται και το εκατοστό,μην σου πω και το χιλιοστό/δευτερόλεπτο. ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ λοιπόν τα physics να ανανεώνονται πάρα πολύ συχνά (κοινώς υψηλά fps) και ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να μην αρκούν ούτε και τα 120fps calculations του Forza2 κι ας πηγαίνει σιγά το αυτοκίνητο . Ένα καλό video για τα physics είναι αυτό => http://www.gametrailers.com/player/usermovies/74862.html PS3: Τα collisions αποτελούνται από τα λεγόμενα hit boxes των αντικειμένων και ποτέ δεν υπολογίζονται με "fps". Το σημείο επαφής παίζει σημαντικό ρόλο στα hit boxes. Μια σφαίρα διαγράφει μια πορεία με μια Α ταχύτητα (ανεξαρτήτως του framerate σου). Όταν βρει τις συντεταγμένες ενός άλλου αντικειμένου επέρχεται η επαφή. Η πορεία είναι συνεχόμενη και δεν έχει καμιά σχέση με τα fps (αυτό εξηγεί και το άρθρο που σου έχω κάνει quote).
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 σιγουρα το ps3 απο μνημη εφτασε στα ορια του με το dirt, γι αυτο και η αποψιλωση και το stripαρισμα απο διαφορα εφε σε σχεση με την εκδοση 360.αυτο βεβαια αποκλειεται να το καταλαβεις εσυ, οποτε κανε οτι δεν το ειδες, οπως εκανες και στο the darkness, στο splinter cell και αλλου.. Λοιπον εγω ο ασχετος κραταω λοιπον οτι το ps3 εφτασε στα ορια του με το dirt απο θεμα μνημης,εσυ συνεχισε το διαβασμα σου Α παω λιγο τουαλετα να και το link:roll: Τυφλό fanboy δηλαδή. Κι έλεγα κι΄εγώ πότε θα σκάσει μύτη ο pds13 να αρχίσει το damage control... Ποιος ειναι fanboy?Αυτος που αγοραζει ή προτιμα μια εταιρια για αυτα που του εχει προσφερει(εφοσον θα παρει μια κονσολα)? Η αυτος που παρολα αυτα που ειδε τις προηγουμενες γενιες αγοραζει 360 και μαλιστα η μονη του ασχολια ειναι να Θαβει το ps3 παρα να παιζει 360? Δεν μιλαω για σενα προσωπικα μονο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.