Επισκέπτης Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Σχεδόν ελάχιστες είναι οι διαφορές (ένα δέντρο,LOD optimizations στο PS3 με λιγότερο draw distance). Περισσότερο άλλωστε θα παρατηρήσει κανείς το καλύτερο framerate παρά το ένα δέντρο που λείπει. Μην μου πεις john2gr οτι καθησες και μετρησες ενα ενα τα δεντρα,θα τρελαθω:razz::razz:
john2gr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Όχι ρε,πας καλά; Σε μια κάμερα φάνηκε ότι έλειπε ένα κοντινό δέντρο απλά. Φαίνεται και χωρίς ψάξιμο :p @ pappous_soulis : Μην ξεκινάς flaming ρε,ποιος τους ακούει μετά
p3tran Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 logiko einai ta paixnidia gia pc na paizun kalitera sto xbox 360 pc games=windows games=microsoft=~ xbox360 τι λεει ο ποιητης? το dirt ειναι πρωτα console game και επειτα pc game. αλλωστε ειχε γινει μεγαλος ντορος παλιοτερα (για να μην ξεχνιομαστε ) οταν η sony ανακοινωνε την συνεργασια της με την codemasters για το engine του dirt στο ps3. ΝΕΟΝ αν θυμαστε το λεγανε το μαγικο engine, βασισμενο στην καρδια του rendering masterpiece της sony, PSSG. αν και δεν εχω δει το demo στο ps3 (ουτε φυσικα το final game), τι βλεπω εγω στα screenshots? (τα οποια ολοι τα εχουν αποδεχτει ως σωστα τραβηγμενα) 360 ps3 βλεποντας αυτη τη φωτογραφια, νομιζω οτι η εκδοση η εκδοση ps3 .... στερειται κοιτωντας την αντανακλαση πανω δεξια στο καπω και στα δυο αυτοκινητα, στα κερμπ δεξια αλλα και τα μαυρα στα χορταρια αριστερα κατω απο το δεντρο, εχω την αμυδρη εντυπωση οτι το ps3 δεν κανει χρηση HDR αλλα χρησιμοποιει ενα αποτυχημενο bloom.... αν ειναι ετσι να κανει η sony τα super-computer optimizations.... lololol. το game παραμενει μετριο απο gameplay, και μαλλον το ενδιαφερον του θεματος ειναι περισσοτερο να δουμε τα αποτελεσματα της συνεργασιας sony-codemasters που αποφερανε την τρομερη μηχανη γραφικων neon φυσικα παντα κραταμε και μια πισινη μεχρι να δουμε το final game, αλλα ειλικρινα με τον ντορο που ειχε γινει και φυσικα με τον παραπανω χρονο παραγωγης, πιστευα οτι θα ητανε οπτικα καλυτερο στο ps3, oπως και οι περισσοτεροι αλλωστε. τα screenshots βεβαια λενε μια ελαφρως διαφορετικη ιστορια...
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Όχι ρε,πας καλά; Σε μια κάμερα φάνηκε ότι έλειπε ένα κοντινό δέντρο απλά. Φαίνεται και χωρίς ψάξιμο :p LoL λεω και εγω:razz: Τεσπα τωρα αυτο ενα demo ειναι,ας δουμε το παιχνιδι πως θα ειναι στο τελος.
john2gr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Στην foto που δείχνει ο p3tran κάνει μπαμ το δέντρο που σου έλεγα . Και το HDR φαίνεται καλύτερο στο X360. Στο PS3 είτε έχει ελαττωθεί (πράγμα που ίσως χαροποιήσει μερικούς),είτε όπως αναφέρθηκε χρησιμοποιείται bloom (που δεν το πιστεύω αλλά λέμε,ίσως)
littlelouievegos Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 κοιτωντας την αντανακλαση πανω δεξια στο καπω και στα δυο αυτοκινητα, στα κερμπ δεξια αλλα και τα μαυρα στα χορταρια αριστερα κατω απο το δεντρο, εχω την αμυδρη εντυπωση οτι το ps3 δεν κανει χρηση HDR αλλα χρησιμοποιει ενα αποτυχημενο bloom.... Οχι η αντανακλαση εχει να κανει με την γωνια που εχει τραβηχτει η photo.. Ειδα κανονικα τα παντα στην PS3 εκδοση.. Απλα το HDR ειναι πιο "overdone" στην 360 version και πιο κοντα στα γουστα μου..Παντως bloom δεν ειναι με τπτ στο λεω γιατι το ειδα..
p3tran Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 @jon: αν οι φωτος ειναι σωστες, πιστεψε τα ματια σου καλυτερα. δες την διακυμανση της φωτεινοτητας. τα κερμπς ειναι εκτυφλωτικα λευκα στην μια φωτο και απλως bloomαρισμενα στην αλλη. καπω μια απο τα ιδια. καπου πηρε το ματι μου οτι το killzone θα ειναι ολοκληρο γκριζωπο-μονοχρωματικο και παλι δεν θα εχει κανονικο HDR και ως γνωστον ο μονοχρωματισμος (ή λιγοχρωματισμος αν προτιματε) βοηθαει την αναδειξη των εφε με πολυ μικροτερο υπολογιστικο κοστος.. pssg και αυτο... αρα εχει ενδιαφερον... :razz: οποτε LLV, δεν βγαζεις και συ καννα συγκριτικο screenshot, γιατι καμια φορα και η θυμηση ξεγελαει, και μπορει και ο αρχικος φωτογραφος να μην εκανε καλα τη δουλεια του..(ομως ειναι ο ιδιος ανθρωπος που εχει φτιαξει τα tutorials για το πως να τραβας καλες φωτο με ψηφιακη απο lcd) πχ βαλε την ιδια πιστα και αστο ακινητο στην εκκινηση και βγαλε, ωστε να ειναι πανομοιοτυπες. αν και ενα συγκριτικο βιντεο ειναι αυτο που θα ελυνε κατευθειαν ολες τις απορειες, μιας και στην κινηση θα φαινοταν αμεσως το βαθος της πληροφοριας για την (υπερ)φωτεινοτητα και στις 2 εκδοσεις.. edit κατι αλλο που διαβασα πριν λιγο να λεγεται ειναι οτι στο ps3 εχει λιγοτερο ΑΑ (ειδικα μεσα απο την καμπινα λενε?) αλλα εγω απο τις φωτο δεν διαπιστωσα κατι τετοιο.. επισης στο b3d λενε οτι το συστημα των σκιων ειναι διαφορετικο, στο ps3 εχει πιο πολυ dithering. αν τσεκαρεις, τσεκαρε και αυτα. edit2. και μιας και τελικα εκατσα και διαβασα ολο το ιστορικο , να η αποψη του φωτογραφου: Yep, photos off a fully calibrated Pioneer 5080. The exposures were matched across all the photos, and white balance was manually set. Sure, it's not a capture card, but I think it does a decent job illustrating the differences. (like the missing scenery) As I said in the PSN topic - it's good that the PS3 version doesn't have the stupid amounts of bloom lighting that the 360 one does, but it does seem that the rest of the lighting is worse. My main issue is that if they were going to downgrade the game by taking out scenery, why not take it far enough to lock the game at 30fps? The demo is still tearing all over the place on the PS3, it's just not as bad as the 360 one. I'd have no problems if the downgrades made the game run smooth, but it doesn't.
littlelouievegos Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Μακαρι να μπορουσα να ειχα την φωτογραφικη μου εδω και να βγαλω καλες φωτος.. Με το κινητο μου και νυχτα εγω δεν μπορω να σου δειξω με τπτ καλυτερες εικονες.. Η συμπιεση παιζει μεγαλο ρολο οταν κανεις comparison screenshots και δη σε εικονες που σκοπο εχουν να παρουσιασουν διαφορες σε high dynamic range και levels of exposure..Συμφωνω οτι ενα video θα σου εδειχνε αυτο που θες να δεις γιατι εικονες για levels of HDR ειναι δουλεια του κωλ.. Pi-pes comparison ειναι αυτο απλα για να σου δειξω αυτο που με ρωτησες στις βαζω..Επισης οι εικονες ειναι slightly stretched vertically γιατι ξεχασα και δεν εβαλα 1:1 pixel mapping.. Anyway.. Οι πρωτες photo ειναι ps3 και οι δευτερες 360.. Οπως ειπα και πριν, υπαρχει HDR στην εκδοση του ps3, απλα τα levels of exposure ειναι πιο φτωχα.. Αλλα αυτα ειναι γουστα σε καποιους η υπερβολικη εκθεση δεν ειναι "φωτορεαλιστικη".. Μην θεωρουμε δλδ την "υπερφωτεινοτητα" ΜΟΝΟ HDR και το λιγοτερο exposure bloom effect..Ειναι καθαρα θεμα exposure.. Δεν συμφωνω δλδ με την αποψη του τυπου, δεν ειναι το bloom αυτο που κανει την εκδοση για 360 πιο φωτεινη ειναι το Ιmplementation του HDR imho.. Βιντεο δυστυχως με το κινητο σε 352x288 οχι συμπερασματα δεν θα βγαλεις αλλα θα μπερδευτεις περισσοτερο κιολας (Ας οψεται η γυνη που μου χει παρει την ψηφιακη :razz:) Παντως το τονισα και στο πρωτο ποστ οτι τα lightning/shadowing effects ειναι καλυτερα στο 360.. Dithering εχει σαφως το PS3..Εμφανεστατα και ειναι ολιγον τι ενοχλητικο.. Θεμα εξομαλυνσεως δεν τιθεται και οι 2 εκδοσεις εχουν αρκετα καλο οπτικο αποτελεσμα.. Την ωρα που τραβαγα πρεπει να ποσταρες για on screen cam εικονα οποτε δεν ειχα τραβηξει αν προλαβω θα βαλω αυριο.. Αυτα και sry για την bad quality αλλα τετοια ωρα τετοια λογια και με ελλειψη σοβαρης φωτογραφικης.. Ειναι και νυχτα..Ελπιζω να βοηθησα..
Stormwatch Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Η PS3 εκδοση χρειαζεται επειγοντως αναδασωση αφου η επελαση των ξυλοκοπων ειναι ,το λιγοτερο, εμφανης.... ΥΓ1) Συγχαρητηρια στον Nonborn ,που σε παγκοσμια αποκλειστικοτητα, ανακαλυψε οτι το Dirt τρεχει στα 60 frames ΥΓ2) Μπραβο στον Lvl που μπηκε στον κοπο να κανει το συγκριτικο (εστω και αν η χρηση του κινητου δεν βοηθαει πολυ)
john2gr Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Με κάλυψε ο littleouievegos. Φαίνεται ότι αφενός υπάρχει HDR,αφετέρου ότι είναι σε πιο χαμηλά επίπεδα (δεν σου βγάζει τα μάτια κοινώς). Good post
6600gt Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Λογικό είναι να έχει μεγαλύτερο framerate αφού βάζει λιγότερα αντικείμενα στην ps3 έκδοση ενώ έχει και το HDR σε χαμηλότερα επίπεδα απο οτι στο xbox 360 .Εκτός αυτού βλέπω στην ps3 έκδοση να έχει αναμένα τα φώτα του αυτοκινήτου ενώ στην xbox 360 έκδοση είναι κλειστά... άλλο ένα + για το ps 3. Πάντως η έκδοση για το xbox 360 είναι όπως είπαν και άλλοι η καλύτερη.
p3tran Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 ωραιος ο llv. αρα επιβεβαιωνεις κι εσυ οτι στο ps3 εχει dithering (χειροτερες σκιες) και πιο ελαφρυ hdr (παιζει κι αυτο ρολο στο performance) και σιγουρα φαινεται με το ματι και μια ελαφρια διαφορα στη βλαστηση οπου και παλι το ps3 εχει λιγοτερα.... με neon + extra development time περιμενα καλυτερα αποτελεσματα στο ps3... p.s. φωτα εχουν και στο 360 φυσικα τα αυτοκινητα. τι συν ειναι αυτο που βρηκες ρε 6600?
NonBorn Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 ΥΓ1) Συγχαρητηρια στον Nonborn ,που σε παγκοσμια αποκλειστικοτητα, ανακαλυψε οτι το Dirt τρεχει στα 60 frames Οκ storm έκανα λάθος, εσύ δεν έχεις κάνει ποτέ? Είχα την εντύπωση ότι είχαν πει για 60fps και το έκανα post χωρίς να το ξανακοιτάξω. Συγνώμη για την απροσεξία μου και να 'σαι σίγουρος ότι δε θα το ξανακάνω... Πάντως στο PS3 τρέχει καλύτερα, μπορεί να το επιβεβαιώσουν και τα παιδιά που το έπαιξαν? (Κάτι που δε φαίνεται στις photos) Κ να πω και εγώ όπως είπε κ ο p3tran αν δν κάνω λάθος α περιμένουμε και την τελική έκδοση του παιχνιδιού για να κρίνουμε σίγουρα. ++ στον littlelouievegos για το post του!!
p3tran Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 πχ βαλε την ιδια πιστα και αστο ακινητο στην εκκινηση και βγαλε, ωστε να ειναι πανομοιοτυπες. τελικα την εβγαλε ο original φωτογραφος αυτη τη φωτο: 360 ps3 και νομιζω η εικονα μιλαει μονη της.. να και τα σχολια του φωτογραφου: They're exposed exactly the same, and both inputs are calibrated to 30fL peak whites. (so they're just as bright as each other) The lighting on the PS3 version of that track is very flat and dull, whereas the 360 one has more dynamic lighting with patches that are brighter as if the sun is coming through the clouds, like that, which is why I've said numerous times that despite the horrific blooming on the 360 version, the lighting overall is better. These shots show off the difference better: 360: http://sr-388.net/images/gaming/ps3/dirt/DSCF6522.jpg PS3: http://sr-388.net/images/gaming/ps3/dirt/DSCF6557.jpg Aside from the fact the 360 one has a lot more bloom, this section of the track is the same brightness on both versions. Look at how much better the car is lit on the 360 one though, the lighting on the PS3 looks really flat, and it's not caused by the lack of bloom at all.
NonBorn Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δηλαδή μας δούλευαν και έλεγαν ψέματα oi devs όταν έλεγαν ότι θα ναι καλύτερο στο PS3?:evil: Όλα αυτά περί "looks fantastic compared to the 360" ήταν μαλακίες?:evil: Για το καλύτερο framerate και για το 7.1 ήχο?:evil: Εγώ πάντως από τις photos που είχα δει μέχρι τώρα δε το είχα σε πολύ εκτίμηση το παιχνίδι αλλά αφού έπαιξα το demo σαν να άλλαξα άποψη... Δε ξέρω τι λέει από gameplay αλλά μου φάνηκε αρκετά καλό απ αυτό που είδα από το demo τουλάχιστον όσον αφορά physics,χειρισμό,ήχο, γραφικά.. Το gameplay είναι όντως μέτριο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.