ga25 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Ίσως να έχω γίνει κουραστικός με τα συνεχή μου μυνήματα σχετικά με τους ISPs καθώς και τις συνεχόμενες καταγγελίες που κοινοποιώ εδώ για τους διάφορους. Όσο βέβαια περνάει ο καιρός και όσο αντιμετοπίζω όλα αυτά τα ευτράπελα που συμβαίνουν στην Ελλάδα των τηλεπικοινωνιών το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να σας παραθέτω τις ιστορίες μου και τΑ πάθη μου μήπως κάποιοι από εσάς προσέξουν λίγο περισσότερο και γλυτώσουν το αντίστοιχο μαρτύριο. Ειδού λοιπόν η νέα καταγγελία μου στην ΕΕΤΤ. Σας την παραθέτω και σε επόμενο Post βάζω και τα ερωτήματα. "Συνεχή παράνομη χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας για ακυρωμένες υπηρεσίες από 24/4/2007 καθώς και αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα χωρίς την συγκατάθεση μου. Αξιότιμοι κοι/κες θα ήθελα να σας καταγγείλω τον «Γολγοθά» το οποίο περνάω τους τελευταίους 4 μήνες στην προσπάθεια μου να σταματήσω να συνεργάζομαι με την εταιρία Tellas. Στον προσωπικό μου τηλεφωνικό αριθμό (21027*******) μέχρι τις 26/3/2007 όπου και έκανα αίτηση διακοπής, είχα γραμμή και συνδρομή Internet ADSL καθώς και ενεργοποιημένη την προεπιλογή φορέα για λογαριασμό της Tellas. Στις 26/3/2007 ζήτησα εγγράφως από την εν λόγω εταιρία την διακοπή της υπηρεσίας που μου παρείχε αποστέλλοντας με FAX φωτοτυπία της αστυνομικής μου ταυτότητας καθώς και ενυπόγραφο το αίτημα αυτό. Εκπρόσωπος της εταιρίας με ενημέρωσε ότι αυτά τα αιτήματα υλοποιούνται εντός 30 ημερών , πράγμα που όφειλα να αποδεχτώ διότι το αναγράφει και η σύμβαση που έχω υπογράψει με την εν λόγω εταιρία. Βεβαίως θα πρέπει να τονίσω ότι σε προηγούμενο λογαριασμό της εταιρίας είχα προπληρώσει πάγια για την συγκεκριμένη υπηρεσία από 15/3/2007 έως και 15/5/2007. Σε ερώτημα μου τι θα γίνει με τα προπληρωμένα πάγια που δεν θα έχουν αξιοποιηθεί από εμένα από 26/4/2007 έως και 15/5/2007 ο εκπρόσωπος της Tellas με διαβεβαίωσε ότι θα πιστωθούν στον επόμενο λογαριασμό. Παράλληλα επικοινώνησα και με τον ΟΤΕ και ζήτησα στο 134 την κατάργηση της προεπιλογής φορέα από την Tellas λόγω της επερχόμενης διακοπής της συνεργασίας μου μαζί τους. Από το 134 με ενημέρωσαν ότι το αίτημα μου θα υλοποιηθεί εντός 10 εργάσιμων ημερών. Στις 21/5/2007 και ενώ τηλεφωνικά έχω επιβεβαιώσει ότι η διακοπή της υπηρεσίας έχει υλοποιηθεί από 26/4/2007 παραλαμβάνω ένα λογαριασμό της εν λόγω εταιρίας ο οποίος ήταν χρεωστικός και με χρέωνε πάγια από 16/5/2007 -15/7/2007 με συνολική αξία 51,47 ?. Αμέσως επικοινωνώ με την εξυπηρέτηση πελατών της Τellas εκπρόσωπος της οποίας με ενημερώνει ότι πρόκειται για λάθος το οποίο θα διορθωθεί και δεν πρόκειται να χρεωθώ για τον συγκεκριμένο λογαριασμό. Στις 21/6/2007 η εταιρία Tellas χρεώνει το ποσό αυτό στην πιστωτική μου κάρτα. Αμέσως επικοινωνώ και πάλι μαζί τους και τους επαναλαμβάνω ότι έχουν κάνει λάθος και ότι δεν μου παρέχουν καμία υπηρεσία από 26/4/2007 και για πιο λόγω συνεχίζουν και χρεώνουν την πιστωτική μου. Η απάντηση που πήρα ήταν όταν τα χρήματα θα πιστωθούν και ότι ήδη έχει προχωρήσει το αίτημα πίστωσης αλλά δεν μπορούσαν να διευκρινίσουν το πότε όσο και αν επέμεινα σε αυτό. Μετά από 7 μέρες καμίας ενημέρωσης μου επικοινώνησα και πάλι μαζί τους και το μόνο που είχαν να μου πουν είναι ότι το αίτημα βρίσκετε προς υλοποίηση και θα μου πιστώσουν τα χρήματα κάποια στιγμή αλλά πάλι δεν γνώριζαν να μου πουν πια είναι αυτή η στιγμή. Για να διασφαλίσω τα συμφέροντα μου και εφόσον η εταιρία Tellas σκοπίμως αγνοούσε να επιστρέψει τα χρήματα μου αμέσως επικοινώνησα με την τράπεζα της πιστωτικής μου κάρτας και αμφισβήτησα την συγκεκριμένη συναλλαγή. Εχθές 6/8/2007 παραλαμβάνω νέο λογαριασμό της εν λόγω εταιρίας με ημερομηνία έκδοσης 16/7/2007 συνολικού ποσού 97,40 ? στον οποίο με καλούν να πληρώσω πάγια για την υπηρεσία ADSL για τις ημερομηνίες από 16/7/2007 – 15/09/2007 καθώς και κλίσεις που θεωρητικά έχω κάνει μέσο του δικτύου τους. Αμέσως επικοινωνώ με το 134 στο οποίο ρωτάω αν υπάρχει ενεργοποιημένη προεπιλογή φορέα στον αριθμό μου. Από το 134 με ενημερώνουν ότι όντως στις αρχές Απριλίου είχε καταργηθεί η προεπιλογή φορέα από την γραμμή μου η οποία ενεργοποιήθηκε εκ νέου στις 2 Μαϊου. Σε ερώτημα μου με ποιανού την εντολή και με ποιανού την υπογραφή ο ΟΤΕ δεν μπορούσε να μου δώσει καμία σαφή απάντηση. Αμέσως λαμβάνω όλα τα χαρτιά που έχω στην διάθεση μου και πηγαίνω στην εταιρία Tellas στα γραφεία της στο Μαρούσι όπου και ο κύριος που με εξυπηρέτησε μου είπε ότι έχω δίκιο και ότι θα κάνουμε το αίτημα πίστωσης επιτόπου για να μου πιστωθούν οι λογαριασμοί. Με δεδομένο ότι το αίτημα πίστωσης υλοποιήθηκε εχθές μετά από επίσκεψη μου (όντας σε έξαλλη κατάσταση) στα γραφεία της Tellas έχω επικοινωνήσει ήδη με τον Νομικό μου Σύμβουλο και προχωράω την νομική διαδικασία αποζημίωσης μου από την εν λόγω εταιρία για όλα τα έξοδα που έχω δαπανήσει μέχρι και σήμερα για να διορθωθεί το δικό τους λάθος - σκοπιμότητα. Παράλληλα απαιτώ από τον ΟΤΕ να μου προσκομίσει το έγγραφο με το οποίο αυθαιρέτως στις 2/5/2007 ενεργοποιήθηκε για λογαριασμό μου και εν αγνοία μου εκ νέου η προεπιλογή φορέα για λογαριασμό της Tellas. O ΟΤΕ με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει έγγραφο αλλά η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, και ότι είναι υποχρεωμένοι από την στιγμή που κάποια άλλη εταιρία θα ζητήσει ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα να το κάνουν χωρίς να απαιτήσουν έγγραφη συγκατάθεση του πελάτη και ότι αυτήν την διαδικασία ορίζει η ΕΕΤΤ οπότε είναι και καλυμμένοι νομικά και ηθικά. Σε ερώτημα μου αν αύριο μια εταιρία πάρει ένα τηλεφωνικό κατάλογο και σας στέλνει ενεργοποιήσεις προεπιλογής φορέα μαζικά για όλους τους συνδρομητές εν αγνοία τους εσείς τι κάνετε η εν λόγω κυρία δεν μπορούσε να μου δώσει απάντηση. Με βάση όλα τα παραπάνω επιθυμώ Α) την μεσολάβηση σας για άμεση πίστωση των παρανόμως εκδιδόμενων λογαριασμών από την εταιρία Tellas. Β) να μου ορίσετε με πια διαδικασία επιβάλετε ως αρχή να γίνεται η ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα προς τον ΟΤΕ από τους εναλλακτικούς παρόχους. Γ)αν η διαδικασία γίνεται εγγράφως με γραπτή συγκατάθεση του πελάτη επιθυμώ την μεσολάβηση σας για την διάθεση από τον ΟΤΕ προς εμένα του εγγράφου με το οποίο στις 2 Μαίου ενεργοποιήθηκε η προεπιλογή φορέα το οποίο εφόσον και αν περιλαμβάνει την υπογραφή μου προτίθεμαι να μηνύσω την εταιρία Tellas για το ποινικό αδίκημα της πλαστογραφίας."
ga25 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 O ΟΤΕ με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει έγγραφο αλλά η διαδικασία γίνεται ηλεκτρονικά, και ότι είναι υποχρεωμένοι από την στιγμή που κάποια άλλη εταιρία θα ζητήσει ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα να το κάνουν χωρίς να απαιτήσουν έγγραφη συγκατάθεση του πελάτη και ότι αυτήν την διαδικασία ορίζει η ΕΕΤΤ οπότε είναι και καλυμμένοι νομικά και ηθικά. Σε ερώτημα μου αν αύριο μια εταιρία πάρει ένα τηλεφωνικό κατάλογο και σας στέλνει ενεργοποιήσεις προεπιλογής φορέα μαζικά για όλους τους συνδρομητές εν αγνοία τους εσείς τι κάνετε η εν λόγω κυρία δεν μπορούσε να μου δώσει απάντηση. Κοινώς λοιπόν όλοι οι ISPs από ένα κατάλογο τηλεφωνικό στο χέρι και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν. Όλοι στο κουβά έτσι και αλλιώς κανείς δεν τους ελέγχει. Τα δε πρόστιμα μάλλον δεν έχουν καμία σημασία. Περιμένω και την επίσημη απάντηση της ΕΕΤΤ την οποία θα την κοινοποιήσω εδώ έτσι ώστε να ξέρετε με ποιους έχουμε να κάνουμε. Καφενείο ΟΛΕ.
kifinas Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος να ενεργοποιεί την προεπιλογή φορέα όταν το ζητάει κάποιος πάροχος. Όπως μπορείς εύκολα να καταλάβεις, αυτό δεν γίνεται με τις ευχές του, αφού έτσι χάνει έσοδα. Είναι εντολή της ΕΕΤΤ. Είναι πολλοί αυτοί που έκαναν καταγγελία για αντίστοιχο πρόβλημα. Έπρεπε να πας και μια βόλτα από την τράπεζα σου και να συμπληρώσεις ένα χαρτί που να λέει ότι δεν αναγνωρίζεις τις χρεώσεις.
ga25 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος να ενεργοποιεί την προεπιλογή φορέα όταν το ζητάει κάποιος πάροχος. Όπως μπορείς εύκολα να καταλάβεις, αυτό δεν γίνεται με τις ευχές του, αφού έτσι χάνει έσοδα. Είναι εντολή της ΕΕΤΤ. Είναι πολλοί αυτοί που έκαναν καταγγελία για αντίστοιχο πρόβλημα. Έπρεπε να πας και μια βόλτα από την τράπεζα σου και να συμπληρώσεις ένα χαρτί που να λέει ότι δεν αναγνωρίζεις τις χρεώσεις. Αυτό φίλε μου το έχω κάνει ήδη. Το ερώτημα είναι ότι πως επιτρέπει η ΕΕΤΤ να γίνεται όλο αυτό ηλεκτρονικά χωρίς να υπάρχει ένα χαρτί η τέλος πάντων έστω και μία αποδοχή προφορική του πελάτη. Αν ΟΤΕ ήθελε να προστατέψει τους πελάτες του όπως λές θα έπρεπε να σε πέρνει τηλέφωνο και να επιβεβαιώνει την επιθυμία σου για ενεργοποίηση της προεπιλογής φορέα καταγράφοντας το ΝΑΙ ή το ΟΧΙ σου, όπως ακριβώς κάνει όταν τους ζητάς να καταργήσει μια προεπιλογή φορέα για να είναι καλυμένος απέναντι στον εναλλακτικό πάροχο. Αυτό είναι το θέμα εμείς οι απλοί πολίτες είμαστε ακίνδυνοι για του κολοσούς τους. Οπότε και τι έγινε και να την ενεργοποιήσουν εν αγνοία μας ποιος θα κατσε να ασχοληθεί και να ζητήσει ευθύνες κανείς. Ενώ στην αντίθετη περίπτωση βέβαια που το νομικό τμήμα του εναλλακτικού θα ζητήσει αποδεικτικό για την κατάργηση της προεπιλογής σε πέρνουν τηλεφωνάκι μετά το αίτημα κατάργησης πάλι (άρα έχουν επιβεβαιώσει τον αριθμό σου) και καταγράφουν την συνομιλία που λέει "ΝΑΙ παρακαλώ καταργήστε την". Δεν τα βγάζω από το κεφάλι μου. Στις 6/8/2007 έκανα εκ νέου κατάργηση και έγινε αυτό ακριβώς όπως και την προηγούμενη φορά. Επίσης θα ήθελα να πω ότι η αμφισβήτηση της συναλλαγής έχει και παρενέργιες γιατί τί γίνεται μέχρι να ακυρώθεί η συναλλαγή μου από την Τράπεζα μια και η διαδικασία πέρνει 45 μέρες. Αν εγώ δεν πληρώσω την πιστωτική στην ώρα της επιβαρύνομαι με τόκους. Και διερωτάμε τώρα... Θα μου επιστραφούν και οι τόκοι ΟΕΟ? (@@,@@,@@,@@,@@)
kifinas Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Καλά το πας με μια μικρή παρανόηση. Πιστεύεις πως η ΕΕΤΤ υπάρχει για την προστασία του καταναλωτή και για την ανάπτυξη της τηλ. αγοράς. Λάθος. Υπάρχει για να μπορέσουν οι πολιτικοί να πραγματοποιήσουν τις υποσχέσεις τους σε επιχειρηματίες του χώρου. Η ΕΕΤΤ δεν επιτρέπει απλά αυτά να γίνονται. Τα επιβάλλει.
Dr.Strangelove Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2007 Ο ΟΤΕ δεν ζητάει εξουσιοδότηση για την προεπιλογή αλλά οι πάροχοι που την ζητάνε για λογαριασμό κάποιου πελάτη τους είναι υποχρεωμένοι να έχουν εξουσιοδότηση (γραπτή ή προφορική και ηχογραφημένη) για να αποδείξουν σε περίπτωση αμφισβήτησης από τον πελάτη ότι όντως είχε ζητηθεί. Τα πρόστιμα για αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής πέφτουν βροχή αλλά ορισμένοι δεν βάζουν μυαλό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.