Προς το περιεχόμενο

directx10.1 ασύμβατο με τις κάρτες dx10???


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Καλά ρε παιδια μόνο έγω βλέπω δλδ λάθος στην όλη ιστορία.Γιατί έτσι όπως τα λέτε είναι τα πάντα μια χαρά.

 

Τίποτε δεν είναι και ούτε θα είναι ποτέ ιδανικό. Αυτό ωστόσο δεν αναιρεί την πραγματικότητα ότι τα ΑΡΙ συναποφασίζονται και δημιουργούνται μεταξύ Microsoft και εταιριών που κατασκευάζουν λογική γραφικών.

 

Τι να πω αφού σας αρέσει όλη αυτή η κατάσταση και την βρίσκετε φυσιολογική τότε για άλλη μια φορά καλά κανει η microsoft.Εχει μια πελατεία που θα την ακολουθεί τυφλά σε ότι λάθος και να κάνει και χωρίς καμία διάθεση της παραμικρής κριτικής για τις αποφάσεις της.

 

Το D3D10.1 αν κάτσω να σε ρωτήσω αναλυτικά τι αλλαγές φέρνει και τι σημαίνει η καθεμία αμφιβάλλω αν θα πάρω μια ολοκληρωμένη απάντηση. Λάβε λοιπόν υπόψιν σου ότι σαν revision φέρει τις μικρότερες αλλαγές που έφερε ποτέ API revision στο παρελθόν και του ίδιου του Direct3D συμπεριλανβανομένου.

 

Για τέτοια "συμφορά" μιλάμε. Και όχι αυτό δεν καθαγιάζει την Microsoft ούτε την δικαιολογεί για τις οποιεσδήποτε σάπιες στρατηγικές της, αλλά στο σημείο αυτό είναι απλά συνυπεύθυνη όσο και ΟΛΕΣ οι προαναφερόμενες εταιρίες που σχετίζονται με γραφικά.

 

Και μου φένετε ότι έκανα και λάθος που αυτή την είδηση την πόσταρα εδώ και δεν την έβαζα στο linux που έκει θα υπήρχαν πιο φυσιολογικές αντιδράσεις.

 

Kαι θα είχε περισσότερη λογική τα όσα θα έγραφες εκεί; Αγαπητέ μου για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σωστή βάση η NVIDIA είναι από τους πρωτεργάτες όσων αφορά το OpenGL (ο δικός τους τεχνικός είναι και πρόεδρος στο OpenGL_ES στο Κhronos group). Για του λόγου το αληθές πρώτη και καλύτερη η NVIDIA τσίριζε να μην μπουν όλες οι μπαρμπουτσαλιές του D3D10.1 και ο programmable primitive processor (που θα εμφανιστεί πλέον στο D3D11) στο D3D10 (σκέτο) για λόγους που προαναφέραμε. Αν είναι μια εταιρία εκεί έξω που έχει το καλύτερο OpenGL ICD, είναι για αυτήν το OpenGL κάτι σαν "native API" και έχει την καλύτερη υποστήριξη τόσο για OGL όσο και για Linux τότε είναι πέραν αμφισβήτησης η NVIDIA.

 

Eίναι μάλλον εντελώς τυχαίο ότι η R600 έχει ήδη γερές βάσεις για συμβατότητα D3D11. Το ότι έχει βγει σχεδόν εκτός ανταγωνισμού είναι εν μέρη και λόγω λανθασμένων επιλογών. Για την τραγική ειρωνία της όλης υπόθεσης μέχρι προχθές τσιρίζανε μερικοί ότι η R600 θα τα σβήσει όλα γιατί θα έχει καλύτερη υποστήριξη D3D10, γιατί τάχα τάχα μου τα έχει καλά με την κακιά Microsoft.

 

Σκέψου ορισμένα πράγματα και τι θα μπορούσε να είναι πραγματικότητα και τι απλοί μύθοι. H Microsoft δημιουργεί μόνο λογισμικό. Η ιεραρχία στο να φτιαχτεί ένα ΑΡΙ έχει ως εξής:

 

ISVs (δημιουργοί παιχνιδιών που ζητάνε Α, Β, Γ για τις ανάγκες τους)

 

IHVs (εταιρίες κατασκευής μονάδων γραφικών που λαβαίνουν τις επιθυμίες των δημιουργών και προσπαθούν να ικανοποιήσουν τα αιτήματά τους κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο)

 

Microsoft / Direct 3D & ARB / OpenGL boards (όπου πλέον βάζουν τα πράγματα επί τάπητος και η Μ$ σε συνδυασμό με τις εταιρίες γραφικών συναποφασίζουν τι μπορεί και κάτα πόσο μπορεί να γίνει σε εύλογο μελλοντικό χρόνο).

Δημοσ.
αυτοί εδώ δλδ λένε αβάσιμα πράγματα?

http://www.theinquirer.net/?article=41577

και αυτοί εδώ

http://hardware.slashdot.org/article.pl?sid=07/08/11/0524250&from=rss

και αυτοί εδώ

http://www.neoseeker.com/news/story/6977/

και αυτοι εδω

http://www.tweaktown.com/news/7969/index.html

Μήπως είναι καιρός αντί να καταλάβω εγώ κάτι να παρατήσετε εσείς την παθητικότητα που έχετε?Εκτός βέβαια αν αυτή η παθητικότητα έχει άλλα κίνητρα που εγώ τα αγνοώ σαν απλός χρήστης.

 

 

Σαν απλός χρήστης καλό θα ήταν να διάβαζες κατ΄αρχήν από σοβαρότερες πηγές γιατί τα trash tabloid sites της κακιάς ώρας που αντιπροσωπεύουν τις Espresso του κλάδου κάνουν μάλλον κακό στην πληροφόρηση και στην υγεία.

 

΄Η διαβάζεις τι έχουν να πει οι άλλοι και προσπαθείς να συνδιαλεχτείς με σοβαρότητα ή απλά το αφήνεις. Γιατί ο εκνευρισμός σου και οι μάλλον άδοξες επιθέσεις σου ούτε διάθεση για διάλογο αλλά ούτε και σοβαρότητα δείχνουν. Αν πραγματικά έχεις κάτι δικό σου να προσθέσεις κάντο.

Δημοσ.

Κανείς δεν μου έχει πει μέχρι στιγμής αυτό που λένε τα tabloit site ισχύει η τελικά είναι παραμύθια για να περνάει η ώρα?

Δλδ οι σημερινές dx10 κάρτες θα υποστηρίζουν dx10.1?

Αν ναι τότε δεν έχω να πω τίποτα άλλο και μάλλον είμαι θύμα ελλιπής ενημέρωσης.

Αν όχι όμως το γεγονός αυτό είναι το λιγότερο εξοργιστικό και γιαυτό επιμένω

να απαντάω στα ποστ που γράφετε.Πως να το κάνουμε έμενα αυτή η στάση της microsoft με εξοργίζει.

Δημοσ.

Εμένα πάντως η 8800 GTX μου έχει βγει λίρα εκατό, καθώς πετάει στο DX9 που χρειάζομαι. Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί είναι αψυχολόγητη η αγορά της... (Η προηγούμενή μου κάρτα ήταν μια ΑΤΙ Χ1950ΧΤΧ και μου πεσε το σαγώνι στο πάτωμα την πρώτη φορά που έβαλα μπρος την 8800)

Δημοσ.
Κανείς δεν μου έχει πει μέχρι στιγμής αυτό που λένε τα tabloit site ισχύει η τελικά είναι παραμύθια για να περνάει η ώρα?

Δλδ οι σημερινές dx10 κάρτες θα υποστηρίζουν dx10.1?

Αν ναι τότε δεν έχω να πω τίποτα άλλο και μάλλον είμαι θύμα ελλιπής ενημέρωσης.

 

Γιατί μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τι γράψανε όλοι οι υπόλοιποι ή προσπάθησες έστω να συνδιαλεχτείς και μου ξέφυγε;

 

Με τον τρόπο που τοποθετείς τις ερωτήσεις παραπάνω εκ προοιμίου ξαναβάζεις τις ίδιες παρωπίδες και περιμένεις απλά να σου επιβεβαιώσει κάποιος μια ασήμαντη μπούρδα. Ναι γίνεται να βάλεις τα επιπλέον features να τρέξουν σε μια κάρτα "μόνο" D3D10 αλλά θα υστερούν σε ταχύτητα. Το οξύμωρο σχήμα ωστόσο εδώ είναι ότι ούτως οι άλλως και οι D3D10 αλλά και οι D3D10.1 κάρτες γραφικών θα τρέχουν σαν πατάτες στα πραγματικά παιχνίδια D3D10 που δεν θα πρέπει να τα αναμένει κανείς πριν το 2008 και αυτό ακόμα είναι αισιόδοξο.

 

 

Αν όχι όμως το γεγονός αυτό είναι το λιγότερο εξοργιστικό και γιαυτό επιμένω

να απαντάω στα ποστ που γράφετε.Πως να το κάνουμε έμενα αυτή η στάση της microsoft με εξοργίζει.

 

Για πολλοστή φορά και ελπίζω επιτέλους να καταφέρεις να το αφομοιώσεις αυτό ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΙ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ Η MICROSOFT. Γίνεται ψηφοφορία και η πλειοψηφία καθορίζει τι θα μπει και τι όχι σε κάθε revision.

 

Το D3D10.1 & D3D10.2 είναι απλά ότι δεν μπορέσανε οι κατασκευάστριες εταιρίες να χωρέσουν στα chip τους, γιατί οι απαιτήσεις του σημερινού D3D10 σε σχέση με το SM3.0 ήταν κάθε άλλο παρά συντηρητικές.

 

Το εξοργιστικό στην υπόθεση D3D10 era & Microsoft είναι άλλο και ακούει στο όνομα D3D11 & Vienna. Ενώ μέχρι πρόσφατα είχαμε όλοι την εντύπωση ότι το D3D10 θα κρατήσει τουλάχιστον 4-5 χρόνια, τώρα προσπαθούν να επισπεύσουν να εμφανιστούν αμφότερα προαναφερόμενα ήδη το 2009. Και αυτό φυσικά γιατί τα Vista δεν κάνουν τις πωλήσεις που περιμένε η Microshaft.

 

΄Ολοι οι μεγάλοι semiconductor manufacturors έχουν πει προσωρινά όχι στα Vista γιατί ανεβάζουν υπερμετρικά το κόστος. To να το πει μια σκατο-εταιριούλα της δεκάρας είναι άλλη υπόθεση και άλλο να σου δείξει το μεσαίο δάχτυλο ένας γίγαντας όπως η Texas Instruments σαν παράδειγμα.

Δημοσ.

By the way (trash tabloid sites horror stories continued)....

 

"It's funny," he whispered, "I recently had the whole "why not DX10" discussion with Nvidia and MS. But basically, if the API is not changing a lot, providing optional support for 10.1 is trivial, just a few lines of code in how you initialise the DX objects.

 

The larger issues of whether to go with DX10 or not are related to market share - and interestingly the rate of OS upgrade seems to be the limiting factor. There are about 4x as many gamers with a DX10 graphics card and XP out there as there are with a DX10 card and Vista, and although even with the XP users in there right now we're still only talking about 10% of the player base overall.

 

MS would do well to encourage uptake of Vista among gamers, preferably by lowering prices of Vista Premium upgrades."

 

ROFL :D

 

http://www.theinquirer.net/?article=41643

Δημοσ.

Small update...

 

Μια μικρή ματιά στο τι "νέο" φέρνει το D3D10.1 με τις περιορισμένες γνώσεις που έχω:

 

  • TextureCube Arrays which are dynamically indexable in shader code. (όταν τα TMU είναι orthogonal γίνεται με ευκολία σε ήδη υπάρχουσες κάρτες. Τουλάχιστον η 8800/8600 δεν έχουν κανένα πρόβλημα με αυτό στο OpenGL)
     
  • An updated shader model (shader model 4.1). (άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς....μια αλλαγή στον αριθμό της έκδοσης είναι ούτως ή άλλως απαραίτητη)
     
  • The ability to select the MSAA sample pattern for a resource from a palette of patterns, and retrieve the corresponding sample positions. (κανονικά θα έπρεπε στην εποχή μας κάτι τέτοιο να είναι ελεύθερα προγραμματιζόμενο, αλλά προυποθέτει και περισσότερο χρόνο και χρήμα από πλευράς IHVs όσο και ISVs...το να έχεις ένα πίνακα με διάφορες τοποθετήσεις δειγμάτων εξομάλυνσης δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο. ΄Ηδη οι GeForce αν βάλει κανείς και τις υβρίδιες μεθόδους του nHancer σου δίνει τόσες επιλογές που βαριέται κανείς να τις δοκιμάσει και όλες)
     
  • The ability to render to block-compressed textures. (πειράζει που εγκώ ντεν καταλαβαίνει τι τέλει να πει το ποιητή; Για να συμπιέσει κανείς θα πρέπει πρώτα πρώτα να έχει κανείς έτοιμο ένα 4*4 block. Κάτι μου διαφεύγει εδώ....)
     
  • More flexibility with respect to copying of resources. (καθαρά θέμα οδηγών μονάδας γραφικών...με ή χωρίς επιπλέον υποστήριξης ΑΡΙ αν ο οδηγός είναι για τα μπάζα σε αυτό το σημείο δεν θα κάνει και τίποτα)
     
  • Support for blending on all unorm and snorm formats. (ας με διορθώσει κάποιος αλλά γίνεται ήδη με μια G80)

 

΄Οποιος θέλει διορθώνει ή προσθέτει ότι μου έχει ξεφύγει ;)

Δημοσ.

Ρε παίχτες, χαζοί είναι οι κατασκευαστές games να μεταβούν έτσι απλά (και σύντομα) στο καινούριο DirectX και να χάσουν έτσι ένα τεράστιο μέρος της αγοράς?Όλος ο κοσμάκης έχει αγοράσει 8800, δεν του λες έτσι ξαφνικά ότι χάνει τα λεφτά του.Στο κάτω κάτω μέχρι να μεταβούμε στα Vista (για μένα τουλάχιστον) το βλέπω μετά από 1,5 χρόνo.Χαζός είμαι να βάλω καινούρια Windows όταν είμαι μια χαρά με XP και ξέρω ότι πάντα τα καινούρια Windows έχουν προβλήματα?Δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά αλλά αυτή τη m@l@k1a τους θα την πληρώσουν ακριβά....αν την πραγματοποιήσουν ενωρίτερα από 2 χρόνια.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν ισχύει και δεν ξέρω αν το γράψατε παραπάνω. Απλά θυμάμε αυτή τη συζήτηση, είδα ένα site που λέει πως τελικά είναι συμβατό το 10.1 με το 10. Δεν ξέρω τι ισχύει. Αφείνω αυτούς που κατέχουν να το ψάξουν.

http://news.softpedia.com/news/Microsoft-DirectX-10-Hardware-WILL-Support-DirectX-10-1-62863.shtml

Δημοσ.

Σημασία έχει πως για να παίξεις σήμερα αξιοπρεπώς απαιτητικούς τίτλους σε οθόνες 20" και άνω, η αγορά 8800-χ2900 είναι απαραίτητη.Η συμβατότητα με τα μελλόντικά rev του directx μπαίνει σε δεύτερη μοίρα αναγκαστικά.Άλλωστε ο μοναδικός λόγος που δεν ξαποστέλνω την 1980q είναι για να την παλέψει για λίγο ακόμα η x1900xtx μου...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...