Προς το περιεχόμενο

directx10.1 ασύμβατο με τις κάρτες dx10???


chek2fire

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Δυστηχώς από τι βλέπω για να κατηγορήσει καποιος την microsoft και να μην το φάνε οι υπερσπιστές της θα πρέπει να έχει μαζί του και ένα σορώ link μαζί του.Το θέμα είναι ότι και ο ίδιως ο bill gates είχε αναφερθει για της φοβερές δυνατότητες των vista για τα game.Kαι οι ίδιοι οι develop της microsoft διαφημίζανε το dx10 και τις δυνατότητες του.

Το λυπηρό είναι ότι μια τέτοια είδηση σας αφήνει αδιάφορους.Τι άλλο να πω τελικά η microsoft μου φένετε καλά κάνει και συμπεριφέρετε έτσι.

Δημοσ.

Εγώ πάντως μαζί σου είμαι! Πολύ διαφορετικά πράγματα είχα διαβάσει για το dx10 και τις δυνατότητες του (κάπου θυμάμαι ισχυρισμό ότι με αυτό θα είχαν καλύτερη απόδοση οι κάρτες γραφικών από το dx9), από αυτά που φάνηκαν τελικά...

Δημοσ.
Δυστηχώς από τι βλέπω για να κατηγορήσει καποιος την microsoft και να μην το φάνε οι υπερσπιστές της θα πρέπει να έχει μαζί του και ένα σορώ link μαζί του.Το θέμα είναι ότι και ο ίδιως ο bill gates είχε αναφερθει για της φοβερές δυνατότητες των vista για τα game.Kαι οι ίδιοι οι develop της microsoft διαφημίζανε το dx10 και τις δυνατότητες του.

Το λυπηρό είναι ότι μια τέτοια είδηση σας αφήνει αδιάφορους.Τι άλλο να πω τελικά η microsoft μου φένετε καλά κάνει και συμπεριφέρετε έτσι.

 

 

δεν νομίζω ότι είναι θέμα υπερασπιστών της, κάθε άλλο, απλά καλό είναι να περιμένουμε λίγο και να κρίνουμε από το αποτέλεσμα...

Δημοσ.

Δεν αφήνει κανένα αδιάφορο check2fire. Αλλά έτσι είναι ο κόσμος της πληροφορικής.

 

Κάθε 12μηνο το πολύ 18μηνο χρειάζεσαι την αναβαμισούλα σου αν θές να είσαι μέσα στα πράματα.

 

Σου δίνω και ένα μικρό παράδειγμα, οι quad core σε λίγους μήνες θα θεωρούνται mainstream ενώ πριν 1 χρόνο ήταν όνειρο για τους πιο πολλούς.

 

Αλλά σου επαναλαμβάνω και πάλι ότι δεν πρόκειται να βγει παιχνίδι βασισμένο αποκλειστικά και μόνο σε dx10.1 στο άμεσο μέλλον.

Δημοσ.
Δεν πιστεύω οτι μια τόσο μεγάλη εταιρία στο χώρο έπεσε έξω στους προγραμματισμούς της. Εσκεμένα είναι όλα αυτά κι εμείς είμαστε τα κοροιδάκια...

 

Ακριβως ..οσο εμεις χορευουμε , τοσο αυτοι βαρανε το ντεφι της αναβαθμισης .

Δημοσ.

Και για το DX10 λέγανε ότι αν δεν το υποστιρίζει η κάρτα σου δεν θα παίζουν τα vista....βλακείες που γράφουν διάφοροι στο internet, ακόμα καλά καλά δεν βγήκε το 10 μιλάμε για το 10.1? αφήστε που ούτος η άλλος δεν τους συμφέρει να κάνουν κάτι τέτοιο..δηλ. οι κάρτες με dx 10 να μην μπορούν να παίξουν τα games με 10.1. Μην τρελαίνεστε έχουμε μέλλον ακόμα... :)

Δημοσ.

βασικά όσο το σκεύτομαι, τόσο πιο απίθανο μου μοιάζει, στην τελική τόσο πολύ αλλαγμένο θα είναι? το πιθανότερο είναι να χρειαστεί νέους drivers για να παίξει, τπτ παραπάνω...

αν μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν όλη την αρχιτεκτονική του DX10, νομίζω πως θα το ονομάζαν DX11, και όχι 10.1 ....

Δημοσ.
Οσο προχωραμε αρχιζω να πιστευω οτι το pc πρεπει να εξαιρεθει απο τον ορο "παιχνιδομηχανη"

 

... ερχομαι να συμφωνησω με αυτο .

Δημοσ.

Για οποιον ενδιαφερεται για να το ψαξει λιγο δεν βλαπτει να ριχνει που και που μια ματια στα XNA developer presentations της Microsoft

 

Ειδικα για το D3D10.1 αυτο εδω το presentation ειναι αρκετα διαφωτιστικο.

 

Quoted..

 

Even though the DirectX 10 API and hardware have just shipped, graphics technology continues to advance. This talk outlines the next steps, beginning with the improvements in DirectX 10.1 targeting increased flexibility and image quality. We'll cover technologies currently under investigation for future releases including tessellating subdivision surfaces, generating compressed textures, and continuing improvements in CPU/GPU interoperation. This is a great opportunity to see where your most needed new features are on the list!

Δημοσ.
Για οποιον ενδιαφερεται για να το ψαξει λιγο δεν βλαπτει να ριχνει που και που μια ματια στα XNA developer presentations της Microsoft

 

Ειδικα για το D3D10.1 αυτο εδω το presentation ειναι αρκετα διαφωτιστικο.

 

Quoted..

 

Even though the DirectX 10 API and hardware have just shipped, graphics technology continues to advance. This talk outlines the next steps, beginning with the improvements in DirectX 10.1 targeting increased flexibility and image quality. We'll cover technologies currently under investigation for future releases including tessellating subdivision surfaces, generating compressed textures, and continuing improvements in CPU/GPU interoperation. This is a great opportunity to see where your most needed new features are on the list!

 

δεν βλέπω να λεει κάπου ξεκάθαρα αν θα είναι συμβατό με τις τωρινές DX10 κάρτες, εκτός και αν με προδώνουν λίγο τα αγγλικά μου..

Δημοσ.
δεν βλέπω να λεει κάπου ξεκάθαρα αν θα είναι συμβατό με τις τωρινές DX10 κάρτες, εκτός και αν με προδώνουν λίγο τα αγγλικά μου..

 

Το link δεν το εδωσα με σκοπο να αποδειξω το αυτονοητο, το εδωσα για οποιον ενδιαφερεται να ριξει μια ματια στο τι θα φερει στο τραπεζι το D3D10.1... Flexibility και small IQ improvements.. Φυσικα και μια τωρινη D3D10 gpu δεν θα μπορει να εκμεταλλευτει ολα τα features του d3d10 revision ..

 

Αυτο που πρεπει να γινει κατανοητο ειναι οτι εαν και εφοσον καποια στιγμη στο μελλον δουμε ενα καθαρο D3D10 game και οχι ενα προβληματικο pseudo d3d10codepath οπως θα εχουν καποια παιχνιδια συντομα, ολες οι τωρινες D3D10 gpus δεν θα ειναι ικανες να το τρεχαν ουτως ή αλλως επαρκως.. Not even close..

 

On a side note.. Το D3D10.1 μονο καλο θα κανει γενικα στο D3D10 και στα οποια παιχνιδια θα το εφαρμοσουν στο μελλον.. Και να ειστε σιγουροι οτι το πρωτο καθαρο D3D10 παιχνιδι θα ειναι στην ουσια D3D10.1 ετσι ωστε να εκμεταλλευεται οσο το δυνατον καλυτερα τις οποιες αδυναμιες υπαρχουν στο D3D10 και θα κανει πιο ευκολη την ζωη των game developers..Αλλα ειναι παρα μα παρα πολυ νωρις για ενα τετοιο game προς το παρων θα βολευτουμε ολοι με τα d3d9 games με minor d3d10 features..

Δημοσ.

μου φένετε ότι η ο γιαλός είναι στραβός η εμείς στράβα αρμενίζουμε.Και αυτή η αγγλική παράγραφος σαν διαφήμιστικό της microsoft μου βγαίνει.Κάτι ανάλογο δεν λέγανε και πριν ένα χρόνο?

Δημοσ.
μου φένετε ότι η ο γιαλός είναι στραβός η εμείς στράβα αρμενίζουμε.Και αυτή η αγγλική παράγραφος σαν διαφήμιστικό της microsoft μου βγαίνει.Κάτι ανάλογο δεν λέγανε και πριν ένα χρόνο?

 

Να το πάρουμε λοιπόν από την αρχή. Οι αλλαγές του 10.1 είναι μηδαμινές και το πιθανότερο είναι να υπάρξει και 10.2 σε εύλογο χρόνο μετά την εμφάνιση του 10.1.

 

Το πρόβλημα δεν κατάλαβα που είναι ακριβώς. Κάτω από D3D9.0 είχαμε τα εξής:

 

SM2.0

SM2.0_extended

SM3.0

 

Για το D3D10 θα έχουμε αντίστοιχα:

 

D3D10

D3D10.1

D3D10.2

 

Αν τώρα κοιτάξεις πίσω στο ποιά βαθμίδα υποστήριζε κάτω από D3D9.0 η κάθε κάρτα, θέλω να με διαφωτίσεις για τα εξής:

 

Στο παρελθόν για να παίξεις για παράδειγμα Far Cry σου χρειαζόταν οπωσδήποτε GPU SM3.0 ή παιζόταν ακόμα και με SM2.0;

 

Η απάντηση είναι ότι και το καθαρό 2.0 ήταν αρκετό για να παίξεις το εν λόγω παιχνίδι, απλά με μια R420 ή NV40 είναι λογικό και επόμενο να μπορούσες να το παίξεις αρκετά καλύτερα (υψηλότερες αναλύσεις, εξομάλυνση κλπ.) από ότι με μια 9700PRO.

 

To Far Cry ήταν παιχνίδι D3D9.0;

 

D3D7.0+ σαν σκελετός με κάποιους 9.0 shaders.

 

Για να πάμε πίσω λοιπόν στο Crysis που ανέφερες πριν και που όλως τυχαίως προέρχεται από τους ίδιους δημιουργούς, μίλησα προσωπικά με τα παιδιά πέρισυ το χειμώνα και επιβεβαιώνω για άλλη μια φορά ότι το παιχνίδι είναι και θα παραμείνει καθαρόαιμο D3D9.0 παιχνίδι. Οποιοδήποτε D3D10 path θα υπάρξει για το εν λόγω παιχνίδι δεν πρόκειται να το κάνει τίποτε άλλο από αυτό που είναι και αν το παραλληλήσεις με το τι έγινε στο παρελθόν δεν είναι δύσκολο να βρεις την λύση του γρίφου που ονομάζεται marketing.

 

To φετινό φθηνόπωρο θα έχουμε ένα μικρό refresh από αμφότερες εταιρίες όσων αφορά τις κάρτες γραφικών και το 2008 θα κυκλοφορήσουν D3D10.1 compliant hardware, το οποίο κάτα ουσία θα είναι ή θα πρέπει να είναι 2χ φορές γρηγορότερες από τις σημερινές.

 

Τελευταία ερώτηση είναι φυσικά να μου ονομάσεις έστω και ΕΝΑ D3D10 παιχνίδι που πιστεύεις ότι θα καταλήξει στα ράφια όχι για φέτος αλλά ακόμα και το 2008.

 

Η απάντηση είναι ΚΑΝΕΝΑ.

 

My 2 cents.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...