punky Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Πρώτον, δεν έχω καταλάβει να έχουν σπουδαίες διαφορές στην πράξη τα δύο κόμματα εξουσίας σε ό,τι αφορά την ελευθερία της οικονομίας. Δεύτερον, το φιλελεύθερος στην οικονομία και μόνο εκεί δεν μπορώ να το αντιληφθώ ως ιδέα. Και επίσης δεν έχουμε δει πουθενά ελεύθερη οικονομία σε ανελεύθερη κοινωνία. Όταν νομίζουμε ότι βλέπουμε κάτι τέτοιο, στην ουσία είναι κάποιοι ημέτεροι που παίζουν προστατευμένοι και ανεξέλεγκτα και βουτηγμένοι μέσα στη διαφθορά ~ δεν είναι ελεύθερη οικονομία. Κοίτα, προσπαθώ να αποφύγω να αναφερθώ σε ονόματα και κόμματα, καθώς το φόρουμ δεν θέλει να φιλοξενεί τέτοιες συζητήσεις. Δυστυχώς το "αντίτιμο" αυτής της πρακτικής είναι ότι δεν μπορούμε να μιλήσουμε ξεκάθαρα και παρανοεί ο ένας αυτά που λέει ο άλλος. Όχι λοιπόν, δεν έχουν πλέον διαφορές τα δύο μεγάλα κόμματα σε ότι αφορά την ελευθερία της οικονομίας. Κάποτε υποτίθεται ότι είχαν. Χρησιμοποίησα τον όρο "φιλελεύθερος" όπως τον εννοούν όλα τα ακαδημαϊκά βιβλία του πλανήτη όταν μιλάνε για οικονομία. Δυστυχώς στην Ελλάδα, η παράταξη που αρέσκεται να ονομάζεται φιλελεύθερη μάλλον δεν έχει διαβάσει ποτέ αυτή τη βιβλιογραφία. Τι να κάνω τώρα; Το έχει κάνει με τον Σημίτη. Του άνοιξε σκληρό πόλεμο και ο Σημίτης δεν υπέκυψε. Και ο «φιλελεύθερος» ηγέτης της «φιλελεύθερης» παράταξης, αντί να βγει τότε να μιλήσει φιλελεύθερα και να μοιραστούν τη χασούρα, ή τουλάχιστον να κάνει την πάπια, πήγε και υπέγραψε για τις ταυτότητες... Και μου λες μετά ότι το ζητούμενο είναι η στάση της εκκλησίας; Επίσης συμφωνώ 1000% μαζί σου σε αυτό. Ναι, το βρίσκω εξίσου κατάπτυστο, λαϊκίστικο και ψηφοθηρικό αυτό που έκανε. Δεν καταλαβαίνω που απαντάει αυτό σε μένα. Όσο δεν πρέπει να πείσει για να ζήσει (δηλ. να βγει στην αγορά των ιδεών και να παλέψει για να φέρει τον κόσμο κοντά της) η εκκλησία δεν αλλάζει στάση. Tο ζητούμενο είναι τί κάνουμε εμείς. Το παιχνίδι των ηθικών κρίσεων και κατακρίσεων που παίζουμε τώρα, και που σε κάποιους φαίνεται ότι αρέσει πολύ, προσωπικά δεν με συγκινεί καθόλου, ούτε αισθητικά ούτε ηθικά. Έχω πιο όμορφα πράγματα να ασχοληθώ στη ζωή μου. Και πιστεύω επιπλέον, για όλους τους λόγους που αναφέρω και στα προηγούμενα ποστ, ότι το παιχνίδι αυτό είναι αποπροσανατολιστικό. Κοίτα, καταλαβαίνω τι θες να πεις. Ότι η ευθύνη είναι δικιά σου και δικιά μου. Μετά της κυβέρνησης, Και πως δεν είναι της εκκλησίας. Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν μπορείς να λες "λοιπόν αυτοί κλέβουν, αλλά είναι ευθύνη της κυβέρνησης να τους κυνηγήσει. Και πιο πολύ είναι ευθύνη δικιά μας, των πολιτών να ψηφίσουμε αυτούς που θα το κάνουν πράξη". Ωραία και καλά όλα αυτά. Αλλά αυτό δεν παύει το γεγονός ότι αυτός που κλέβει είναι κλέφτης. Ούτε θα πρέπει να φιμώσει τις φωνές που το φωνάζουν αυτό. Επίσης τι άλλο μπορεί να κάνει ένας πολίτης πέρα από το να λέει ανοιχτά και δημόσια την άποψή του για το θέμα της εκκλησίας; Αυτό δεν είναι πίεση νομίζεις; Αυτό δεν διαμορφώνει απόψεις και στους άλλους τριγύρω; Και όταν ήρθε η ώρα να ψηφίσω, ψήφισα το κόμμα που με έβρισκε σύμφωνο η στάση του απέναντι στο Χριστόδουλο, όπως επίσης και σε άλλα θέματα. Γιατί τα δύο κόμματα εξουσίας δεν με κάλυπταν σε κανένα από αυτά. Επίσης, όσο ήμουν φαντάρος αρνήθηκα πεισματικά να μάθω τη στρατιωτική προσευχή και ήμουν συνέχεια τιμωρημένος. Τώρα δηλαδή τι παραπάνω να κάνω; Να πάω να βάλω γκαζάκια στην Αρχιεπισκοπή; Πότε πιστεύεις ότι θα έχω το δικαίωμα να κάνω ηθικές κρίσεις όσον αφορά το θεσμό της εκκλησίας; Και κλείνω λέγοντας πως ναι, το ζητούμενο είναι η στάση της εκκλησίας. Όπως και οποιοδήποτε ανθρώπου ή θεσμού, ο οποίος υποτίθεται ότι πρεσβεύει κάτι, και δεν είναι τίποτε άλλο από μια συμμορία.
Mystirios Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Την επόμενη φορά που θα ανάψετε κεράκι σε κάποια εκκλησία ζητήστε απόδειξη απο τον επίτροπο. Για λαμπάδα εκδίδεται και τιμολόγιο :ρ
antreaslam Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 [off topic starts]ρε όμνι, ειλικρινά το προσπαθείς πολύ,ή σου βγαίνει αυθόρμητα,αυτές οι ακροδεξιές αριστερίζουσες απόψεις, που είναι σα να έχει εισχωρήσει ο "χέρι-χέρι",και ο ΘΕΟΣ "λιακό",στις τάξεις του μλ κκε? [/off topic ends]
Socratis_g Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 [off topic] Πάω να φέρω γάζες και παυσίπονα γιατι 8α τα χρειαστείτε! χαχα. Γιατί το χαραμίζετε ρε παλικάρια? Αφού κανείς δεν αλλάζει αποψη και πάντα σε τσαμπουκάδες καταλήγει. [/off topic]
Melissa_virus Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Όταν το άκουσα αυτό άρχισα να τραβάω τα μαλλιά μου. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. Η εκκλησιά έχει τόσα λεφτά, τόση περιουσία, και να κάνει το κράτος σύμβαση μαζί της και να τις παρέχει λεφτά για να φτιάξει ότι είναι να φτιάξει… ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ. Και το παρουσίαζαν στις ειδήσεις με τέτοια χαρά, λες και ήταν κατόρθωμα!!! ΕΛΕΟΣ. ΥΓ: Δεν διάβασα τι λέτε μετά την 2η σελίδα γιατί από ότι κατάλαβα μαλώνετε…
IOSTEFO Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Αυτες οι δουλειες ετσι γινονται μου δινης σου δινω,κοντευουν εκλογες.
Eusebius Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 ΥΓ: Δεν διάβασα τι λέτε μετά την 2η σελίδα γιατί από ότι κατάλαβα μαλώνετε… Δεν μαλώνουμε. Συζήτηση κάνουμε. Αυτες οι δουλειες ετσι γινονται μου δινης σου δινω,κοντευουν εκλογες. Εμ! Κοίτα, προσπαθώ να αποφύγω να αναφερθώ σε ονόματα και κόμματα, καθώς το φόρουμ δεν θέλει να φιλοξενεί τέτοιες συζητήσεις. Δυστυχώς το "αντίτιμο" αυτής της πρακτικής είναι ότι δεν μπορούμε να μιλήσουμε ξεκάθαρα και παρανοεί ο ένας αυτά που λέει ο άλλος. Εγώ δεν είμαι τόσο διακριτικός. Άμα το φόρουμ δεν ήθελε τέτοιες κουβέντες, ας κλειδωνόταν το τόπικ με το που έγινε αντιληπτό. Δίνει η κυβέρνηση 60 εκατ. στην εκκλησία να κάνει κοινωνικό έργο και δεν είναι πολιτικό θέμα. Τί είναι πολιτικό θέμα τότε;;;; Τί πρέπει να κάνει ένα τόπικ για να είναι πολιτικό; Να γράφει «Τί θα ψηφίσετε;» στον τίτλο;;;; :-| Επίσης συμφωνώ 1000% μαζί σου σε αυτό. Ναι, το βρίσκω εξίσου κατάπτυστο, λαϊκίστικο και ψηφοθηρικό αυτό που έκανε. Δεν καταλαβαίνω που απαντάει αυτό σε μένα. Απαντάει στο εξής: Δεν δέχομαι ως δικαιολογία το ότι η εκκλησία θα πιέσει και θα εκβιάσει και ότι δεν γίνεται να μην υποκύψεις. Ο Σημίτης δεν υπέκυψε. Άρα γίνεται. Αρκεί να το θες. Κοίτα, καταλαβαίνω τι θες να πεις. Ότι η ευθύνη είναι δικιά σου και δικιά μου. Μετά της κυβέρνησης, Και πως δεν είναι της εκκλησίας.Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν μπορείς να λες "λοιπόν αυτοί κλέβουν, αλλά είναι ευθύνη της κυβέρνησης να τους κυνηγήσει. Και πιο πολύ είναι ευθύνη δικιά μας, των πολιτών να ψηφίσουμε αυτούς που θα το κάνουν πράξη". Ωραία και καλά όλα αυτά. Αλλά αυτό δεν παύει το γεγονός ότι αυτός που κλέβει είναι κλέφτης. Ούτε θα πρέπει να φιμώσει τις φωνές που το φωνάζουν αυτό. Μα η εκκλησία δεν κλέβει. Το κράτος, στο πλαίσιο μίας ιδιόμορφης σχέσης, δίνει λεφτά στην εκκλησία. Τα 60 εκατ. για τα οποία μιλάμε εδώ δεν είναι τα μόνα λεφτά που έχει πάρει ούτε είναι τα περισσότερα. Όπως είπα και πιο πάνω, όλος ο κλήρος της Εκκλησίας της Ελλάδας αμείβεται από το κράτος. Μιλάμε για κανονικούς μισθούς. Αυτό τους κάνει κλέφτες; Δηλ. είναι κλέφτες ο παπάς της ενορίας μου και ο παπάς της ενορίας σου μόνο και μόνο επειδή αμείβονται από το κράτος; Το θέμα είναι πιο σύνθετο... Επίσης τι άλλο μπορεί να κάνει ένας πολίτης πέρα από το να λέει ανοιχτά και δημόσια την άποψή του για το θέμα της εκκλησίας; Αυτό δεν είναι πίεση νομίζεις; Αυτό δεν διαμορφώνει απόψεις και στους άλλους τριγύρω;Και όταν ήρθε η ώρα να ψηφίσω, ψήφισα το κόμμα που με έβρισκε σύμφωνο η στάση του απέναντι στο Χριστόδουλο, όπως επίσης και σε άλλα θέματα. Γιατί τα δύο κόμματα εξουσίας δεν με κάλυπταν σε κανένα από αυτά. Επίσης, όσο ήμουν φαντάρος αρνήθηκα πεισματικά να μάθω τη στρατιωτική προσευχή και ήμουν συνέχεια τιμωρημένος. Τώρα δηλαδή τι παραπάνω να κάνω; Να πάω να βάλω γκαζάκια στην Αρχιεπισκοπή; Πότε πιστεύεις ότι θα έχω το δικαίωμα να κάνω ηθικές κρίσεις όσον αφορά το θεσμό της εκκλησίας; Εγώ δεν λέω να μη μιλάμε για την εκκλησία. Λέω απλά ότι από άλλους πρέπει να ζητήσουμε λογαριασμό. Αλλά το ηθικό ποιόν της εκκλησίας και των ανθρώπων της δεν με ενδιαφέρει: Δεν είμαι κανάλι να θέλω να τραβήξω διαφημίσεις. Δεν έχω καμιά πρεμούρα να παριστάνω το ηθικό στοιχείο κρίνοντας τους άλλους. Δεν είναι παιδιά μου, να στενοχωριέμαι που δεν τα ανέθρεψα σωστά. Δεν θα τους παντρευτώ. Και άγγελοι να ήταν, το βασικό θέμα παραμένει: Δεν επιτρέπεται να είναι έτσι σφιχταγκαλιασμένοι το κράτος και η εκκλησία. Τί είμαστε;
punky Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Εγώ δεν είμαι τόσο διακριτικός. Άμα το φόρουμ δεν ήθελε τέτοιες κουβέντες, ας κλειδωνόταν το τόπικ με το που έγινε αντιληπτό. Δίνει η κυβέρνηση 60 εκατ. στην εκκλησία να κάνει κοινωνικό έργο και δεν είναι πολιτικό θέμα. Τί είναι πολιτικό θέμα τότε;;;; Τί πρέπει να κάνει ένα τόπικ για να είναι πολιτικό; Να γράφει «Τί θα ψηφίσετε;» στον τίτλο;;;; Έλα μωρέ, αφού την καταλαβαίνεις κι εσύ τη διάκριση. Με αυτό το σκεπτικό, όλα τα θέματα είναι πολιτικά. Ακόμη και η πολιτική των καταστημάτων στις επιστροφές προϊόντων. Ή αν αντιμετωπίστηκαν σωστά οι πυρκαγιές. Ένας σκασμός θέματα που έχουμε συζητήσει ειδικά στο Μπλα Μπλα, είναι πολιτικά. Οτιδήποτε. Αυτό που φαντάζομαι δεν θέλει το φόρουμ είναι οι κομματικές συζητήσεις και αναφορές. Για να μην σκοτωθούν οι βαμμένοι. Κι εγώ βρίσκω την κίνηση του Καραμανλή γελοία, αναχρονιστική και στην τελική αντίθετη με την υποτιθέμενη φιλελεύθερη φιλοσοφία του κόμματός του. Για αυτό λέω ότι είναι δύσκολο να συνεννοηθούμε γιατί προσπαθώ να αποφύγω ονόματα και χαρακτηρισμούς. Μην είσαι τόσο λαμόγιο και κατευθύνεις την κουβέντα κόντρα στα αυτονόητα Απαντάει στο εξής:Δεν δέχομαι ως δικαιολογία το ότι η εκκλησία θα πιέσει και θα εκβιάσει και ότι δεν γίνεται να μην υποκύψεις. Ο Σημίτης δεν υπέκυψε. Άρα γίνεται. Αρκεί να το θες. Δεν διαφωνώ. Και η ιστορία δίδαξε ότι το πλήρωσε. Κι αυτό το θυμούνται οι νεώτεροί του. Παρόλα αυτά εγώ την εκτίμησα την επιμονή του, κι αν μου βάζαν το πιστόλι στον κρόταφο να διαλέξω έναν από τους δύο ντε και καλά, θα τον επέλεγα για αυτό τον λόγο. Μα η εκκλησία δεν κλέβει. Το κράτος, στο πλαίσιο μίας ιδιόμορφης σχέσης, δίνει λεφτά στην εκκλησία. Τα 60 εκατ. για τα οποία μιλάμε εδώ δεν είναι τα μόνα λεφτά που έχει πάρει ούτε είναι τα περισσότερα. Όπως είπα και πιο πάνω, όλος ο κλήρος της Εκκλησίας της Ελλάδας αμείβεται από το κράτος. Μιλάμε για κανονικούς μισθούς. Αυτό τους κάνει κλέφτες; Δηλ. είναι κλέφτες ο παπάς της ενορίας μου και ο παπάς της ενορίας σου μόνο και μόνο επειδή αμείβονται από το κράτος; Το θέμα είναι πιο σύνθετο... Πρώτα μου βγάζεις το λάδι και μετά έρχεσαι στα λόγια μου με τα "σύνθετα" Εγώ το θεωρώ κλοπή ρε φίλε. Όπως κλοπή θα ήταν να πηγαίνω να τρώω εγώ στα συσίτια των απόρων. Όσο ευθύνη έχει ο πορτιέρης του Δήμου που με αφήνει και περνάω για να τα έχει καλά μαζί μου, ή όση ευθύνη έχουν και οι πραγματικά άποροι που δε διαμαρτύρονται να με πετάξουν έξω από την αίθουσα, αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι εγώ πάω να φάω από κάτι που δεν δικαιούμαι. Πάει και τελείωσε, δεν έχει θέση η εκκλησία ούτε στο πορτοφόλι του κράτους ούτε στις αποφάσεις για τη χώρα.Το γεγονός ότι κωλοτρίβεται και πιέζει για να συνεχίσει αυτή την κατάσταση το βρίσκω ανήθικο και κατάπτυστο. Επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν μειώνει τις ευθύνες των άμεσα θιγομένων (βλέπε πολιτών). Εγώ δεν λέω να μη μιλάμε για την εκκλησία. Λέω απλά ότι από άλλους πρέπει να ζητήσουμε λογαριασμό. Αλλά το ηθικό ποιόν της εκκλησίας και των ανθρώπων της δεν με ενδιαφέρει: Δεν είμαι κανάλι να θέλω να τραβήξω διαφημίσεις. Δεν έχω καμιά πρεμούρα να παριστάνω το ηθικό στοιχείο κρίνοντας τους άλλους. Δεν είναι παιδιά μου, να στενοχωριέμαι που δεν τα ανέθρεψα σωστά. Δεν θα τους παντρευτώ. Και άγγελοι να ήταν, το βασικό θέμα παραμένει: Δεν επιτρέπεται να είναι έτσι σφιχταγκαλιασμένοι το κράτος και η εκκλησία. Τί είμαστε; Συμφωνούμε (εξ αρχής) στην ουσία. Δηλαδή ότι δεν είμαστε χώρα ταλιμπάν και δεν πρέπει να υπάρχει αυτό το σφιχταγκιάλασμα κράτους-εκκλησίας. Όμως εγώ δεν μπορώ να παραγνωρίσω το ηθικό ποιόν της εκκλησίας. Καθώς και την ευθύνη της. Αυτή είναι η διαφορά μας. Κι έχεις ευθύνη κι εσύ κι εγώ να το επισημαίνουμε και να το φωνάζουμε. Και δεν είναι θέμα πρεμούρας προσωπικής. Η στάση της εκκλησίας είναι ανήθικη. Και επηρεάζει τη ζωή μας η αυθαιρεσία με την οποία λειτουργεί. Και το γεγονός ότι μέρος του δημοσίου χρήματος πηγαίνει στις δικιές τους τσέπες για να ξοδευτεί όπως αυτοί γουστάρουν. Οπότε, no worries, τους έχουμε παντρευτεί κανονικά. Αυτό που λέω είναι ότι οφείλουμε να μιλάμε και να αντιδρούμε. Γιατί αν αυτή η αντίδραση είναι διάχυτη στην κοινωνία, ακόμη κι αν δεν τεθεί ποτέ το θέμα των επιχορηγήσεων της εκκλησίας στις προγραμματικές δηλώσεις ενός κόμματος, θα είναι γνωστό στο κόμμα (που θα έχει αφουγκραστεί την πιάτσα) ότι μία τέτοια κίνηση είναι αντίθετη στη λαϊκή βούληση. Άντε τώρα, πες ότι είχα δίκιο εξαρχής κι άδικα πληκτρολογούσαμε 2 μέρες ps meanwhile αυτό το antreasλαμόγιο που άνοιξε το θέμα, άναψε τη φωτιά και κρύβεται τώρα στο τόπικ του βάζελου.
bilco Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 ps meanwhile αυτό το antreasλαμόγιο που άνοιξε το θέμα, άναψε τη φωτιά και κρύβεται τώρα στο τόπικ του βάζελου. Τι να κάνει ο άνθρωπος. Αντί να πλακωθείτε το ρίξατε στη σημειολογία.
punky Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Διακόπτουμε τη συζήτησή μας για να σας μεταδώσουμε λατρεμένο σαρκοβόρο μας κοινό, ότι μόλις ξεκίνησε η διαδικασία της επιχορήγησης.
rose123 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Συνολικούς πόρους ύψους περίπου 30 εκατ. ευρώ διαθέτει το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών στο πρόγραμμα της Εκκλησίας για κοινωνικό έργο τα επόμενα έξι χρόνια. Ή στραβός είν'ο γιαλός, ή...στραβός είν'ο γιαλός!
Neurotic_Fest Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Εγώ διαφωνώ με όλους σας, το χω πάρει αλλιώς.Η εκκλησία είναι από μόνη της de facto φιλανθρωπία και ελεγχόμενη αναδιανομή εισοδήματος χωρίς να υπολογίζουμε το οποιοδήποτε κοινωφελές έργο.Σκεφτείτε πόσα ρεμάλια-άχρηστοι έχουν αποφύγει τον άμεσα παρασιτικό βίο προσφέροντας μια υπηρεσία απαραίτητη στην πλειοψηφία η ποιότητα της οποίας για να σας προλάβω δεν είναι ούτως ή άλλως αξιολογίσιμη, από ένα σημείο τήρησης τύπων και μετά, από το μεγαλύτερο κομμάτι των πιστών.Σκεφτείτε επίσης και ιδίως στο παρελθόν πόσοι κρυπτομοφυλόφιλοι βρήκαν ένα περιβάλλον όπου το βάρος του στίγματος της αποκάλυψης της ιδιαιτερότητας τους ήταν πολύ μικρότερο, ένα περιβάλλον όπου ένιωθαν πιο ελεύθεροι, όχι και τόσο λίγοι,όχι και τόσο απομονωμένοι για να εκφραστούν.Και μια μικρότερη μερίδα θηλυπρεπών ομοφυλόφιλων ή μη που βρήκαν ένα χώρο σταδιοδρομίας όπου τα χαρακτηριστικά θηλυπρέπειας δεν συνεπάγονταν μείωση κύρους και επαγγελματικών δυνατοτήτων.Τους αριστερούς που έχουν σωθεί που τους πάτε, οι πρώτοι που βγάλαν τιμοκατάλογο κομμουνιστές ήτανε. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι η εκκλησία έχει μείνει λίγο πίσω, πρέπει ν'ακολουθήσει την εξέλιξη τη κοινωνίας, πρέπει ν'ανοιχτεί περισσότερο ως εργοδότης σε κάποιες ομάδες, τα ποσοστά συμμετοχής στα πρεζάκια είναι πολύ χαμηλά για παράδειγμα.Κοινωνιολογικά επιβάλλεται να βρεθούν λύσεις και για τους νεο-απόκληρους όπως τους ονομάζω, νεαρά άτομα με ταλέντο που δεν κατάφεραν να προστατευθούν από την ίδια την ευρύτητα του μυαλού τους και χαραμίζονται χωρίς προσανατολισμό μέσα σε μια εμετοπληροφοριακή κοινωνία.
The_Judas Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Η αλήθεια είναι βέβαια ότι η εκκλησία έχει μείνει λίγο πίσω, πρέπει ν'ακολουθήσει την εξέλιξη τη κοινωνίας, πρέπει ν'ανοιχτεί περισσότερο ως εργοδότης σε κάποιες ομάδες, τα ποσοστά συμμετοχής στα πρεζάκια είναι πολύ χαμηλά για παράδειγμα.Κοινωνιολογικά επιβάλλεται να βρεθούν λύσεις και για τους νεο-απόκληρους όπως τους ονομάζω, νεαρά άτομα με ταλέντο που δεν κατάφεραν να προστατευθούν από την ίδια την ευρύτητα του μυαλού τους και χαραμίζονται χωρίς προσανατολισμό μέσα σε μια εμετοπληροφοριακή κοινωνία. Δεν είναι αυτός ομως ρόλος της εκκλησίας. Αν θέλει το κράτος μπορεί να επενδύσει το κονδύλιο αυτό στους νεο-απόκληρους όπως τους λες ή να καταπολεμήσει την ανεργία. Δεν πρέπει να αφήνεται στην εκκλησία η επιλογή για το ποιους θα βοηθήσει με το κονδύλιο αυτό. Πολύ αμφιβάλλω κατά πόσο η εκκλησία μπορεί να γίνει εργοδότης και παρέχει μόνιμη εργασία σε κάποιους ανθρώπους παρά μόνο μπορεί να προσφέρει προσωρινή βοήθεια ή να βολέψει τα παιδιά των παπάδων...
agpr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2007 Μάλλον το μήνυμα του Neurotic_Fest είναι σαρκαστικό.
The_Judas Δημοσ. 12 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2007 ΟΚ δεν το κατάλαβα...πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε και τα smilies(-->) Αλλωστε στο ιντερνετ δεν μπορούμε να κρίνουμε με βάση τον τόνο της φωνής ή με βάση την έκφραση του προσώπου του συνομιλητή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.