antreaslam Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 είπαμε, εμείς τα δικά μας χρήματα,τα δαπανούμε σε επενδύσεις,στον τουρισμό, στο χρηματιστήριο,και ....άμα λάχει, δίνουμε κ 100 κουβέρτες στους σεισμοπαθείς! άντε τυχερούληδες,αυτό ειναι κοινωνικό έργο,όχι μπούρδες! Γιατί να μην απαντούσε η εκκλησία για παράδειγμα :" όχι, εμείς έτσι κ αλλιώς έχουμε ένα μπάτζετ αρκετά ικανοποιητικό για φιλανθρωπιες, δώστε τα στο χαμόγελο του παιδιού,στο χωριο sos,ή σε 1002 άλλα ιδρύματα"??? αλλά βέβαια, χρειαζόμαστε και κεφάλαια, μια που σκοπεύουμε να κάνουμε τη νεα μητρόπολη μόλις γκρεμιστεί το γήπεδο του παο (άσχετα από το πόσα θα δώσουν οι καημένοι "υπερ αποπερατώσεως...")! και βέβαια, χτίζουμε νέα ξενοδοχειακά συγκροτήματα,5 αστέρων!!!!τρέμε χίλτον! υπόψιν,επειδή ρώτησα από περιέργεια,θρασύδειλο παπά,το να αγοράσω τα "δικαιώματά" μου (εγώ κ ο ροναλντίνιο, αφού σκέφτομαι να βάλω κ ρήτρα) από την εκκλησία που "ανήκω", θα μου κοστίσει 200 ευρώ! (και όπως δηλωσε ο ίδιος πρόσφατα σε ξαδερφη μου....άλλοι χρεώνουν παραπάνω)!!! ΥΓ,και τελείως οφ τόπικ: αυτο το "όχι αναφορές κ συζητήσεις για πολιτικούς-πολιτική", ποτέ δε το συμπάθησα,και δεν το πολυ-κατάλαβα κιόλας,αλλά τι να κάνουμε!
Houston Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Σωστάααα. Δεεεεν πήρε, δεεεεν ζήτησε. Της τα έδωσαν. Δεν βλέπω όμως την Εκκλησία να αρνείται να τα πάρει. Δεν την βλέπω να λέει "όχι ρε παιδιά, δεν τα χρειαζόμαστε, αρκετή περιουσία έχουμε". Μεγαλύτερο δε ενδιαφέρον έχει η κατάπτυστη αιτιολογία: παίρνει η Εκκλησία 30 εκατομμύρια ευρώ (για σκεφτείτε πόσα χρήματα είναι αυτά) για να κάνει κοινωνικό έργο! Εμ έτσι, κάνω κι εγώ "κοινωνικό έργο". Κι εμένα αν μου δώσουν (άνευ ανταλλάγματος - κοινώς αν μου χαρίσουν) κάποια εκατομμύρια φυσικά θα εμφανιστώ ως κοινωνικός αρωγός της κοινωνίας. Με ξένο πισινό π--στης δηλαδή! Other people's money! Εμ έτσι όλοι γινόμαστε εθνικοί ευεργέτες: με τα λεφτά των άλλων. Γιατί τα δικά μας θα τα κάνουμε Μητροπολιτικό Μέγαρο (η Μονή Πετράκη στην καρδιά του Κολωνακίου δεν μας φτάνει πια), επενδύσεις σε ξενοδοχειακές μονάδες κλπ κλπ. Γιατί να αρνηθεί. Είπε κανείς ότι η εκκλησία είναι ''Αγία''?8-) Δεν επιρρίπτω τόσο ευθύνη στην εκκλησία που τα δέχτηκε αλλά σε αυτούς που τα πήραν από τον κρατικό κορβανά και τα έδωσαν χωρίς να ρωτήσουν.:wink:
Super Moderators paredwse Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Γιατί να αρνηθεί.Είπε κανείς ότι η εκκλησία είναι ''Αγία'' Δεν επιρρίπτω τόσο ευθύνη στην εκκλησία που τα δέχτηκε αλλά σε αυτούς που τα πήραν από τον κρατικό κορβανά και τα έδωσαν χωρίς να ρωτήσουν. Επιρρίπτω ευθύνες και στο επίσημο Κράτος που δίνει τα χρήματα αυτά (λες κι είναι δικά του και τα μοιράζει όπου γουστάρει) αλλά και στην Εκκλησία που τα παίρνει. Αν η Εκκλησία ήθελε να "το παίξει" υπέρ της ηθικής τάξης και υπεράνω και (ντεμέκ) "είμαι κοντά στο λαό" θα έβγαινε με παρρησία να πει "όχι, δεν τα χρειάζομαι, για το κοινωνικό μου έργο έχω δικούς μου πόρους". Αλλά θα μου πεις πότε άραγε υπήρξε παρρησία από την πλευρά της Εκκλησίας για να υπάρξει και τώρα; Ποιός έχασε την τσίπα για να την βρει ο κ.Παρασκευαΐδης και οι συν αυτώ; Αυτή η αιτιολογία για το "κοινωνικό έργο" του οποίου γίνεται επίκληση, είναι πραγματικά κατάπτυστη. Φαίνεται, από την αιτιολογία και μόνο, ότι υπήρξε σχετικό "αίτημα" της Εκκλησίας προς το Κράτος. Και το Κράτος, για τους δικούς του λόγους, αποκρίθηκε θετικά βεβαίως-βεβαίως.
punky Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Με έχει καλύψει πλήρως ο paredwse, μιας κι εγώ βαριέμαι/δεν δύναμαι να γράψω τόσο καλά. Ας αναλογιστείτε όσοι λέτε ότι "μα το κράτος τα έδωσε", ότι το κράτος δεν δίνει ποτέ τίποτα. Δίνει μόνο σε αυτές τις κοινωνικές ομάδες, συμμορίες, συντεχνίες, κλάδους ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων, που έχουν ασκήσει αρκετή πίεση (ανοιχτή ή υπόγεια). Και που το ίδιο το κράτος κρίνει ότι πρέπει να υποκύψει γιατί θα εισπράξει κι αυτό από μία τέτοια συναλλαγή. Κι όταν λέμε θα εισπράξει, αυτό μεταφράζεται σε ψήφους συνήθως.
Houston Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δίνει μόνο σε αυτές τις κοινωνικές ομάδες, συμμορίες, συντεχνίες, κλάδους ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων, που έχουν ασκήσει αρκετή πίεση (ανοιχτή ή υπόγεια). Και που το ίδιο το κράτος κρίνει ότι πρέπει να υποκύψει γιατί θα εισπράξει κι αυτό από μία τέτοια συναλλαγή. αντιπαρέρχομαι το πρώτο σκέλος στο πλαίσιο ελλιπούς τεκμηρίωσης, και κρατώ με μια επιφύλαξη το 2ο ....απλά δεν ξέρουμε αν είναι προϊόν εξωτερικής πίεσης/ελιγμού σε θέματα τα οποία δε γνωρίζουμε – πατριαρχείο, E.E. κτλ. για να μη παρεξηγηθώ, με το παπαδαρίο καμία σχέση. καλή συνέχεια
Eusebius Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Επιρρίπτω ευθύνες και στο επίσημο Κράτος που δίνει τα χρήματα αυτά (λες κι είναι δικά του και τα μοιράζει όπου γουστάρει) αλλά και στην Εκκλησία που τα παίρνει. Αν η Εκκλησία ήθελε να "το παίξει" υπέρ της ηθικής τάξης και υπεράνω και (ντεμέκ) "είμαι κοντά στο λαό" θα έβγαινε με παρρησία να πει "όχι, δεν τα χρειάζομαι, για το κοινωνικό μου έργο έχω δικούς μου πόρους". Αλλά θα μου πεις πότε άραγε υπήρξε παρρησία από την πλευρά της Εκκλησίας για να υπάρξει και τώρα; Ποιός έχασε την τσίπα για να την βρει ο κ.Παρασκευαΐδης και οι συν αυτώ; Αυτή η αιτιολογία για το "κοινωνικό έργο" του οποίου γίνεται επίκληση, είναι πραγματικά κατάπτυστη. Φαίνεται, από την αιτιολογία και μόνο, ότι υπήρξε σχετικό "αίτημα" της Εκκλησίας προς το Κράτος. Και το Κράτος, για τους δικούς του λόγους, αποκρίθηκε θετικά βεβαίως-βεβαίως. Με έχει καλύψει πλήρως ο paredwse, μιας κι εγώ βαριέμαι/δεν δύναμαι να γράψω τόσο καλά.Ας αναλογιστείτε όσοι λέτε ότι "μα το κράτος τα έδωσε", ότι το κράτος δεν δίνει ποτέ τίποτα. Δίνει μόνο σε αυτές τις κοινωνικές ομάδες, συμμορίες, συντεχνίες, κλάδους ή οτιδήποτε άλλο τέλος πάντων, που έχουν ασκήσει αρκετή πίεση (ανοιχτή ή υπόγεια). Και που το ίδιο το κράτος κρίνει ότι πρέπει να υποκύψει γιατί θα εισπράξει κι αυτό από μία τέτοια συναλλαγή. Κι όταν λέμε θα εισπράξει, αυτό μεταφράζεται σε ψήφους συνήθως. Είστε τελείως λάθος και οι δύο! ~ όχι IMNSHO αλλά απολύτως αντικειμενικά! :-P Τί μας νοιάζει εμάς τί ζητάει και τί παίρνει ο ένας και άλλος; Καί τί δουλειά έχουμε εμείς να κρίνουμε αν αυτό που ζητάει ο ένας και ο άλλος είναι ή δεν είναι σωστό; Είναι ανούσια ηθικολογία. (Καλά, δεν είναι ακριβώς ανούσια: πουλάει, οπότε έχει καλή ουσία...) Εκείνο που πρέπει να μας ενδιαφέρει ως πολίτες είναι τί κάνουν με τα δικά μας λεφτά αυτοί που τους έχουμε εμπιστευτεί τη διαχείρισή τους. Αυτούς έχουμε δικαίωμα να ελέγχουμε (εμείς τους ορίσαμε) και αυτούς έχουμε χρέος να ελέγχουμε (εμείς τους ορίσαμε). Εν προκειμένω, αυτοί που οφείλουμε να κρίνουμε είναι η κυβέρνηση. Η ίδια κυβέρνηση ο πρόεδρος της οποίας είχε βάλει την υπογραφή του για να παραμείνει το θρήσκευμα στις ταυτότητες. Καμία έκπληξη, δηλαδή, για όσους διαθέτουν μνημονικό και στοιχειώδη ικανότητα να σκέφτονται. Για να καταλήξω: 1. Ο Houston έχει δίκιο. 2. Το θέμα είναι καραπολιτικό και πρέπει να κλειδωθεί. Καλησπέρα! ΥΓ. Αυτό που λέει ο punky για την πίεση δεν νομίζω ότι φέρνει κάτι νέο στη συζήτηση. Απλά την μεταθέτει λίγο παραπέρα. Ας πιέζει όποιος θέλει και όσο θέλει. Αν μας ενοχλούν αυτά που ζητάνε οι πιεστές, ας πιέζουμε κι εμείς τους δικούς μας εντεταλμένους, για να μην υποκύπτουν. Τρόποι υπάρχουν. Ένας είναι η ψήφος.
Φρού-Φρού Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 +1000 απο μένα στον Eusebius όμως αν η λύση ειναι η ψήφος, ψηφίζω να μην κλειδωθεί το παρόν τόπικ. Που είναι το Συνταγμα οεο? Που ειναι η ελευθερία εκφρασης? Γιατί απαγορεύονται οι πολιτικές συζητήσεις? Μήπως γιατι και εδω δεν θέλουν πολιτικές συνειδήσεις ????
bingo Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Από την τελευταία φορά που μπήκα στο Insomnia έχει προχωρήσει πολύ η κουβέντα, οπότε για να μην γράφω πράγματα που έχουν ειπωθεί λέω απλά ότι συμφωνώ απόλυτα με τον paredwse που έχει και πολύ καλύτερο συγγραφικό ταλέντο από μένα Πάντως το γεγονός οτι οι πολιτικοί κάνουν κάτι που δεν θα έπρεπε, το να υποκύπτουν δηλαδή σε εκβιασμούς, πιέσεις κτλ για να πάρουν ψήφους, δεν διακαιολογεί τους άλλους που το εκμεταλευόνται αν το παρουμε έτσι. Δηλαδή το ότι δεν τα πήρα αλλά μου τα έδωσαν δεν μου κάνει σαν διακαιολογία, πόσο μάλλον όταν αναφερόμαστε στην εκκλησία που θέλει να λέγεται και θεματοφύλακας της ηθικής ανάμεσα στα άλλα.
punky Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Για να μη νομίζει κάνας Eusebius ότι θα ξεφύγει βάζω καφέ και επιστρέφω για την απάντηση. edit: ta daaa ! Θεωρητικά αυτό που λέει ο Eusebius ισχύει, πάνω στην ήδη σωστή μου προσέγγιση. Ότι δηλαδή υπάρχουν κοινωνικές ομάδες που πιέζουν την εξουσία ώστε να πετύχουν οφέλη για την ομάδα τους. Και θεωρητικά με τη δική μας ψήφο αυτό μπορούμε να το πολεμήσουμε και να μην αφήσουμε να συμβεί. Όμως αυτή η σκέψη είναι λίγο αφελής/ρομαντική. Και έχω φορτώσει τώρα γιατί το κάνει για να μου φάει τα κορίτσια του forum, που ψοφάνε για κάτι τέτοια ρομαντικά. Να ήδη μία τσίμπησε Το πρόβλημα είναι ότι ο καθένας μας παίζει σύνθετους ρόλους στη ζωή, ενώ η ψήφος είναι μόνο μία (όπως και η μάνα). Και στο υπάρχον πολιτικό σύστημα, πραγματική αλλαγή μπορούν να φέρουν μόνο τα κόμματα εξουσίας, αφού αυτά μοιράζουν την οικονομική πίτα. Οπότε σκέψου πχ για παράδειγμα έναν εντελώς τυχαίο ψηφοφόρο: Πχ έναν πολύτεκνο ταξιτζή, ο οποίος τυγχάνει να είναι και άθεος. Και οικολογικά ευαίσθητος. Και στις εκλογές το ένα κόμμα διαρρέει στον προγραμματισμό του ότι θα ανοίξει τις άδειες των ταξί. Ο φίλος μας δεν το θέλει με τίποτα αυτό μιας και το exit value της άδειας ταξί θα πέσει από τα 200.000 ευρώ που είναι σήμερα, στα μισά. Όμως το ίδιο κόμμα (θεωρητικά) έχει καλύτερη περιβαλλοντική πολιτική. Το τρίτο κόμμα έχει ευθεία ρήξη με τη σχέση εκκλησίας-κράτους αλλά δεν έχει την ίδια ευνοϊκή πολιτική για κάποιον πολύτεκνο. Σενάριο είναι όλο το παραπάνω. Αλλά στο τέλος της ημέρας ο ψηφοφόρος έχει να αποφασίσει για μία ψήφο. Και θα τη ρίξει εκεί που θεωρεί ότι επηρεάζει σημαντικότερα τη ζωή του. Κατά πάσα πιθανότητα θα ψηφίσει το κόμμα που δεν τον εκφράζει όσον αφορά στη σχέση κράτους-εκκλησίας, που θα τσιμεντοποιήσει το παλιό αεροδρόμιο στο όνομα της οικονομικής ανάπτυξης, αλλά θα του διασφαλίσει όμως ότι δεν θα γεμίσει η πιάτσα με άλλα ταξί. Η ζωή, οι επιλογές και τα διλλήματά της καθώς και οι ρόλοι μας είναι πολύ πιο σύνθετοι, ώστε να κάνουμε μία τόσο ρομαντική υπεραπλούστευση όπως αυτή που έκανε ο Eusebius. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα σταματήσει ο παραπάνω εικονικός ψηφοφόρος, να εκφράζεται αντίθετα στην πολιτική του κόμματος που ψήφισε, όσον αφορά τη σχέση κράτους-εκκλησίας.
pappous_soulis Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Όταν ακούω για αυτό το θέμα μου ανάβουν τα λαμπάκια. Η εκκλησία που θα μπορούσε να συντηρήσει όλες τις άπορες οικογένειες της Ελλάδας με την περιουσία που έχει χρειάζεται τώρα άλλα 30 εκατομυριάκια για να εξοπλίσουν τους πνευματικούς μας πατέρες με επιπλέον χρυσαφικά και καινούργια αμάξια καθώς και γυαλιά ηλίου.Για να συνεχίσουν το άγιο και θεοπνευστο έργο τους. ...γλυφει ο ένας παπάς τον άλλο... Mεταφορικά ή κυριολεκτικά? :roll:
Φρού-Φρού Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Ε έτσι που μας κάνανε όλοι την πάρτη μας κοιτάμε... Αν εγω ήμουν ταρίφας και η μάνα μου έπασχε απο αναπνευστικό, εγω τον π@π@αρα που βολεύει εμένα θα ψήφιζα.. Ωραία όλα αυτά αλλά πολύ ουτοπικά, στο σύστημα γεννιόμαστε και στο σύστημα θα πεθάνουμε. Το θέμα είναι πόσοι το ξέρουμε και πόσοι έστω και στην συνείδηση που μεταφράζεται με την πολύτιμη όπως λέτε ψήφο, το γνωρίζουμε... Γιατι καλά ολα αυτα, δεν θα ψηφίσω κανέναν απο δαύτους ούτε θα πάω εκκλησία να αγοράσω κερι, αλλά τώρα που σχολάω θα πάρω το αυτοκίνητο μου (και οχι το ποδήλατο) για να πάω σπίτι γιατι τάχαμου δεν εχουμε ποδηλατοδρομους όπως στο εξωτερικο. Επίσης θα ψωνίσω απο το Carrefour και οχι απο το μίνι μάρκετ της γειτονιάς μου για το ΣΚ γιατί τάχαμου με συμφέρει, θα μιλήσω στο κινητό για να κανονίσω τις βόλτες μου, θα φορέσω τα πανάκριβα γυαλιά ηλίου μου γιατι ξανατάχαμου έχουν καλύτερους φακούς και τέλος ίσως κάνω σέξ σε ενα πανάκριβο ξενοδοχείο γιατι το κρεβάτι του σπιτιού μου, μοιάζει μονοτονο... Τουλάχιστον δεν θα ανοίξω την τηλεόραση. Κάτι είναι και αυτο....
bilco Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Ο punky φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις (και τα κορίτσια). Μένει να δούμε την απάντηση του Eusebius στις βαριές κατηγορίες περί υπεραπλούστευσης.
Γηρυόνης Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Εν προκειμένω, αυτοί που οφείλουμε να κρίνουμε είναι η κυβέρνηση. Μα την κυβέρνηση κρίνουμε αγαπητέ, απλώς επειδή "τυχαίνει" η Εκκλησια να είναι κυβέρνηση κρίνεται αυτή... από σπόντα
punky Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Ο punky φαίνεται να κερδίζει τις εντυπώσεις (και τα κορίτσια). Μένει να δούμε την απάντηση του Eusebius στις βαριές κατηγορίες περί υπεραπλούστευσης. lol, είσαι εντελώς μπρίζας ε; "Μένει τώρα να δούμε πως θα απαντήσει ο Mr Εθνικά Μπούτια στις κατηγορίες από τον Εθνικό μας Σταρ, για το πλαστό του τίτλου του".
bilco Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 lol, είσαι εντελώς μπρίζας ε; Ο όχλος απαιτεί "αίμα" :twisted:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.