jtsc21 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 γεια σας παιδια, επειδη γενικώς απο hardware δεν ξερω και πολλά,θα μπορούσε να μου πει καποιος τι κοιτάμε σε μια καρτα γραφικών όταν την αγοράζουμε? ακόμα τι σημαίνει ότι κάποια κάρτα είνα π.χ.512ΜΒ??
@topos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 γεια σας παιδια, επειδη γενικώς απο hardware δεν ξερω και πολλά,θα μπορούσε να μου πει καποιος τι κοιτάμε σε μια καρτα γραφικών όταν την αγοράζουμε? ακόμα τι σημαίνει ότι κάποια κάρτα είνα π.χ.512ΜΒ?? Ειναι σχετικο με το τι ψαχνουμε... H μνημη ευκολα ξεγελαει γιατι στις περισσοτερες περιπτωσεις στις φθηνες καρτες ειναι αχρηστα τα 512mb..
phovos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Απ οτι καταλαβα θες να αγορασεις VGA... 1)Τι απαιτησεις εχεις σε games(σε τι αναλυση παιζεις?χρησιμοποιεις φιλτρα AA/AF?) 2)Ποσα χρηματα διαθετεις? 3)Τι τροφοδοτικο εχεις?(Ετσι οπως εχουν γινει οι απαιτησεις τους πρεπει να το ρωταμε κι αυτο... ) Απο κει και περα ολες οι καρτες εχουν μνημη 128/256/512 και παει λεγοντας Εχουν κι εναν πυρηνα ομως ο οποιος κανει ολη τη δουλεια... Οσο αναφορα τα Mb μνημης το βασικό ερωτημα ειναι κατα ποσο ο πυρηνας της εκαστοτε καρτας μπορει να χρησιμοποιησει ολη τη μνημη που προσφερει ο κατασκευαστης... Γνωστη τακτική marketing ειναι να εξοπλιζουν Low end καρτες με πολλά περιττα MB μνημης(χαμηλα χρονισμενης και με ψηλα latencies) ωστε να τσιμπα ο καταναλωτης. Σε αυτη τη περιπτωση περιορίζετε πρωτα το εύρος μνήμης και ρυθμός πλήρωσης και μετά όλα τα άλλα(μνημη) Οποτε αυτο που πρεπει να κοιτας σε μια VGA ειναι: 1)fillrate/bandwith 2)ευρος διαυλου (256bit) 3)Mb μνημης αναλογα τη κατηγορια(low/mid/high end) π.χ μια Χ1900GT/7800GT ειναι υπερ ευχαριστημενες με 256 μνημη 4)επίσης παιζουν ρολο τα pixel pipelines(για το fillrate) και τα vertex shader(bandwith) 5)Χρονισμος μνημης/πυρηνα αλλα αυτο στις περισσοτερες περιπτωσεις αν μιλαμε για ιδια chip ειναι ιδιος
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.