Προς το περιεχόμενο

συνδεση Win XP με Vista με crossover συνδεση

Age4Greeks

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ξέρω ότι τα XP SERVER & VISTA φτιάχτηκαν με το ίδιο πρότυπο μόνο που τα XP home εχουν φτιαχτεί διαφορετικά. Όπως είπες υπάρχουν χιλιάδες διαφορετικές τιμές στο registry, οπότε θα θεωρούσα ότι αν είχαν πρωτοβγεί τα Server 2003 τώρα ίσως και να ήταν πιο ασυμβατά, φυσικά όχι στις απλές εντολές όπως μεταφορά δεδομένων κτλ, μην τρελαθούμε! Αυτό που ήθελα να επισημάνω παραπάνω ήταν ότι προβλήματα υπάρχουν μόνο σε μεμονωμένα προγράμματα και όχι σε εντολές. Έπρεπε να το είχα διευκρινήσει.

Δημοσ.
hex static.den ime prokatelimenos me ta vista kai me vista pezo kai exo dei pola kala pou den ta ixa me ta xp.apla omos akoma kai gia kapoion pou den xerei otan dei xafnika ip6 pou na xerei ti einai?min to pigeneis me basi esena pou xereis ti einai alla gia kapoion pou den xeri.den ipa na min balei vista .kalos i kakos ekei tha katalixoume opote kalo einai na ta mathei apo tora .apla as dixei ligo prosoxi parapano.merikoi den xeroun kan ti einai to uac kai tha patagan no anti gia yes gia na sinexisoun.merikoi den kanoun windows update giati fobontai min kolisoun io.min to perneis me basi posa xereis esi.ego den agxothika oute gia to ip4 oute to 6.otan omos egrafan gia ta vista na deis poso agxothikan aloi gia mikropragmata.

Pouli nos. Egw akoma den kserw ti einai to ip6....so what? Kai oute me endiaferei na mathw....to diktio mou mia xara douleuei omws, kai sharing folders exw kai internet sharing kai ola douleuoune roloi...

Oso gia to uac...oute auto iksera ti einai, ena googlarisma arkei gia na mathei kaneis ti einai, ti kanei auto to uac, pws bgainei, opws kai gia to ip6 , alla epeidi den me endiaferei den kathisa na asxolithw akoma mazi tou, giati mporw kai kanw tin doulia mou mia xara me to ip4.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...