Προς το περιεχόμενο

Προστασια Καταναλωτή Νόμος 2251/1994


phovos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Η εγγύηση ενός προιόντος δεν νομίζω να καλύπτει την περίπτωση βλάβης με υπαιτιότητα του αγοραστή :-?

 

Αν η εταιρεία επισκευάσει το προιόν ή το αντικαταστήσει έχει καλώς. Αλλιώς πρέπει να σου δώσει πιστωτικό με βάση την τιμή αγοράς, η οποία αναγράφεται στην απόδειξη.

 

Αν ειναι με υπαιτιοτητα του αγοραστη σιγουρα δε σε καλυπτει η εγγυηση...Το θεμα ειναι ποιος θα το καταλαβει ;) (Μιλαμε για υποθετικη κατασταση για να μη γινουν παρεξηγησεις)

 

Αυτο που λες για το πιστωτικο μπορεις να το βασισεις σε καποιο νομοθετικό πλαισιο ή απλα ειναι κατι που ξερεις.

 

Οχι οτι δε σε πιστευω αλλά στη Χ περιπτωση που θελουν να σου κοψουν μικροτερο πιστωτικο να εχεις και ενα χαρτι να τους δειξεις.

Δημοσ.
Αν ειναι με υπαιτιοτητα του αγοραστη σιγουρα δε σε καλυπτει η εγγυηση...Το θεμα ειναι ποιος θα το καταλαβει ;) (Μιλαμε για υποθετικη κατασταση για να μη γινουν παρεξηγησεις)

 

Αυτο που λες για το πιστωτικο μπορεις να το βασισεις σε καποιο νομοθετικό πλαισιο ή απλα ειναι κατι που ξερεις.

 

Οχι οτι δε σε πιστευω αλλά στη Χ περιπτωση που θελουν να σου κοψουν μικροτερο πιστωτικο να εχεις και ενα χαρτι να τους δειξεις.

 

Δυστυχώς δεν έχω την νομοθεσία διαθέσιμη, θα ήταν χρήσιμο να μας την παραθέσει όποιος την έχει.

 

Με βάση την λογική και την εμπειρία μου όμως αυτό που είπα πρέπει να ισχύει... αλλιώς η παλιά μητρική (socket 754) που έστειλα πρόσφατα στην αντιπροσωπεία θα πρέπει να μου επιστραφεί με πιστωτικό των 20 ευρώ :-D:shock:

Δημοσ.

Ερώτηση: Λέει ο νόμος, "Εάν κατα τη διαρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προιόν ελάττωμα

και ο προμηθευτής αρνείται η βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαιου κατα περίπτωση χρόνου ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατασταση του προιόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να

υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ".

Από αυτό και χωρίς να ξέρω τον υπόλοιπο νόμο, συμπεραίνω ότι σε περίπτωση εγγύησης, ο καταστηματάρχης είναι υποχρεωμένος να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το προιόν. Ωραία ως εδώ, αλλά σε ποιανού είδους βλάβες ισχύει η εγγύηση?

 

Και το ρωτάω γιατί κάποτε μου είχε συμβεί το εξής:

 

Αγόρασα πριν χρόνια ένα pc από την One Way(όχι θα πώ όνομα γιατί όσο το σκέφτομαι νευριάζω), το pc αυτό λοιπόν, είχε εγγύηση 2 χρόνια... Όλα καλά ώς εδώ, κάποια στιγμή όμως, χωρίς δικιά μου παρέμβαση! χάλασε το DVD-rom. Πάω λοιπόν στο One Way, τους το δίνω το pc και μου λένε σε 2 μέρες θα είναι έτοιμο, με ρωτάει παράλληλα και ο τεχνικος, "θες να σου κάνω και φορμάτ?". Ανίδεος καθώς; ήμουν τότε, του λέω οκ, κάνε...

Πάω σε 2 μέρες να το παρω, και γνωρίζοντας ότι έχει εγγύηση, πέρνω το pc στην πλάτη και πάω να φύγω... Με σταματάει ο υπάλληλος και μου λέει "ε που πάς? δε θα πληρώσεις?", "μα καλά δεν έχει εγγύηση?" του απαντάω εγώ... "Ναι έχει μου λέει αυτός, αλλά το dvd δεν χάλασε μόνο του, κάποιος το κλώτσησε ή κάτι τέτοιο (OMG δλδ)"..."Μα καταρχήν εγώ δεν το κλώτσησα, και εκτός αυτού στο χαρτί της εγγύησης γράφει ότι κάθε hardware κομμάτι του pc έχει εγγύηση" του λέω εγώ, και η απάντησή του ήταν η εξής "και δλδ αν πάρεις ένα αυτοκίνητο που έχει εγγύηση και το τρακάρεις θα στο αντικαταστήσουν?" .... Και τελικά αναγκάστηκα να πληρώσω... Ποιός έχει δίκιο τώρα?

 

Και η πλάκα είναι, ότι για το φορμάτ, το οποίο με ρώτησε "αν θέλω να κάνω", με έβαλαν να πληρώσω 20 ευρώ, χωρίς πρώτα να με ενημερώσουν ότι αυτή η υπηρεσία θα κόστιζε επιπλέον χρήματα.

 

Και τέλος πάντων θα πρέπει εγώ δλδ να αποδείξω ότι δεν ευθύνομαι ο ίδιος για την ζημιά του προιόντος? και αν ναι, πώς να το κάνω? Κάλιστα μπορεί να μου πει ότι εγώ το κατέστρεψα ότι και αν πάθει, και μάλιστα σε περίπτωση που δεν έχει τεχνικές γνώσεις ο αγοραστής, μπορεί να τον δουλέψει ο "τεχνικός"... Π.Χ. παίρνω εγώ μια καμένη μητρική απο το e-shop, θα μπορούσε ο τεχνικός να μου πει ότι ξέρεις? εσύ την έκανες π.χ. overclocking και την έκαψες...Οπότε δεν ισχύει και η εγγύηση... Τι μπορώ να κάνω εγώ μετα?

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
Ωραία ως εδώ, αλλά σε ποιανού είδους βλάβες ισχύει η εγγύηση?

Αναφερονται στο σημειωμα εγγυησης του κατασκευαστη.

 

και μάλιστα σε περίπτωση που δεν έχει τεχνικές γνώσεις ο αγοραστής, μπορεί να τον δουλέψει ο "τεχνικός"

Αν ειναι λαμογιο ναι μπορει να το κανει.

 

Ναι έχει μου λέει αυτός, αλλά το dvd δεν χάλασε μόνο του, κάποιος το κλώτσησε ή κάτι τέτοιο

 

Κακος, θα επρεπε να ζητησεις να το στειλουν στην αντιπροσωπεια και παραλληλα να ειχες στειλει κι ενα e-mail στο κατασκευαστη για τη κατασταση αναφεροντας το ονομα του Local dealer.

 

Σε παλιοτερη παρομοια αντιπαραθεση που ειχα με το e-shop ενω μου ελεγαν οτι η ζημια δε καλυπτεται απο την εγγυηση γιατι πηρε φωτια το pcb.

Τη λυση την εδοσε η AKASA μετα απο ενα mail που τους εστειλα...

 

Την επομενη μερα μου εστειλαν καινουργιο και με πηραν και τηλεφωνο να ζητησουν συγνωμη(εφαγαν κραξιμο μαλλον :mrgreen:)

 

θα μπορούσε ο τεχνικός να μου πει ότι ξέρεις? εσύ την έκανες π.χ. overclocking και την έκαψες...

Αυτο ειναι κατι που δεν μπορει να το επιβεβαιωσει.Οποτε δε μπορει και να το πει.

 

Η ουσια ειναι μια....Αγοραζουμε ΜΟΝΟ απο σοβαρα καταστηματα και εφοσων ξερουμε οτι εχουν καλο after sales support.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Παιδιά να επανέλθω στο νόμο και να ρωτήσω αν ξέρει να μου πει κανείς οι 14 μέρες που λέει ο νόμος ότι δικαιούσε να υπαναχωρήσεις είναι ημερολογιακές ή εργάσιμες? Υπάρχει κάποια διευκρίνηση για αυτό?

 

Και όταν λέμε υπαναχώρηση εννοούμε ότι άμα δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία παίρνουμε πίσω όλα τα λεφτά έτσι?

 

Ευχαριστώ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...