phovos Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Νομος Υπ Αριθμ. 3587 Τροποποίηση και συμπλήρωση του Ν2251/1994 "Προστασία καταναλωτών Η παραγραφος 4 του αρθρου 3 του 2251/94 αντικαθίσταται ως εξής 2)Ο καταναλωτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από τις συμβάσεις των παραγράφων 1 & 2 ή να ανακαλέσει την πρόταση που υποβάλλεται κατα την παραγραφο 3 εντος 14 ημερολογιακών ημερών από τη παραλαβή του εγγράφου της σύμβασης ή από την παραλαβή του προιοντος, εκτός αν στη σύμβαση προβλέπεται μεγαλύτερη προθεσμία. H παραγραφος 10 του αρθρου 4 του 2251/94 αντικαθισταται ως εξής Σε κάθε σύμβαση απο απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαιωμα να υπαναχωρησει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερών.... επιστρεφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη εκτος απο τα εξοδα επιστροφής ερώτηση Στις παραπανω τροποοιήσεις αναφερεται ότι μπορει να γίνει επιστροφή εντός 14 ημερών αλλα το προιόν να ειναι στην αρχική του κατάσταση. α)Εδω μας απασχολεί το προιόν ή η συσκευασία? β)Σε προίοντα που ειναι σφραγισμένα αποκλείουμε επιστροφή εφόσων ανοιξουμε τη συσκευασία? γ)Αν ισχύει το θέμα συσκευασίας ,μπορούμε δλδ να πάρουμε μια Μητρική(που οι περισσότερες δεν ειναι σφραγισμένες) και να τη δουλέψουμε 14 μερες και αν δε κλοκάρει καλα να τη στελνουμε πίσω και να τη πουλάνε για καινούργια(Δεν ειναι σωστό αλλά θελώ να τονίσω το παραλογο με το θεμα της συσκευασίας) Η αναριθμηθεισα παραγραφος 2 του αρθρου 5 του 2251/94 αντικαθίσταται ως εξής Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς στην ελληνική γλώσσα ή με συμβολα διεθνώς καθιερωμένα , σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση,διατήρηση , συντηρηση και πλήρη αξιοποίηση του προιόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατα τη χρήση και διατήρηση του. ερώτηση Μια τακτική που ακολουθούν μερικά e-shops(ονοματα δε λεμε ) αλλά και καταστήματα με φυσική υποσταση ειναι να κανουν δικες τους εισαγωγές.Σε αυτή τη περίπτωση πολλές φορες δε περιλαμβάνεται ελληνικο manual.Εφοσων εμεις ανοιξουμε τη συσκευασία και δούμε οτι δεν υπάρχει ελληνικο εγχειρίδιο μπορούμε να το επιστρέψουμε? Στην αναριθμηθεισα παραγραφο 5 του αρθρου 5 του 2251/94 προστίθενται εδάφια ως εξής Εάν κατα τη διαρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προιόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται η βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαιου κατα περίπτωση χρόνου ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατασταση του προιόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση ερώτηση Γνωρίζω ότι η εγγυηση σε περίπτωση RMA ανανεώνεται για π.χ άλλα 3 χρόνια. Πολλα καταστήματα όταν δεν μπορούν να βρούν ίδιο προιόν ζητουν να μας κόψουν πιστωτικό. Η αξία του πιστωτικού θα πρέπει να είναι ίση με τη παρούσα αξία του αγαθού ή ίση με την αξία που αναγράφεται στην αποδειξη λιανικής πώλησης?? Ας μαζεψουμε μερικές σωστές απαντήσεις και μπορώ να κάνω EDIT τις ερωτήσεις μου ωστε οποιος θελέι να παιρνει τις απαντήσεις που χρειάζεται σε θεματα επιστροφών και RMA. Επίσης μπορώ να προσθέσω και ότι άλλη χρησιμή πληροφορία εχετε.
21century Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Μπραβο για την παραθεση και νομιζω οτι τα λεει ολα. Ας αρχισουμε επιτελους να διεκδικουμε τα δικαιωματα μας...
tolis_01 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Ναι αλλα δε βλέπω συμμετοχη... Και κατι σημαντικοτερο: Απαντησεις στα ερωτηματα. Οι περισσοτεροι πιστευω εχουμε τις ιδιες αποριες. Οποιος γνωριζει κατι παραπανω ας μας διαφωτησει.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Ναι αλλα δε βλέπω συμμετοχη... Είναι λίγο δύσκολο να δοθούν απαντήσεις όταν πετάγονται ξεκάρφωτα κομμάτια έτσι. Τι σημαίνει "απόσπασμα 1" και "απόσπασμα 2"; Μπορείς να αναφερθείς σε συγκεκριμένα άρθρα του νόμου; Επιπλέον, βγάζεις λίγο αυθαίρετα συμπεράσματα. Γράφεις, για παράδειγμα: [...]ερώτηση Στα αποσπάσματα 1&2 αναφαιρεται ότι μπορει να γίνει επιστροφή εντός 14 ημερών αλλα το προιόν να ειναι στην αρχική του κατάσταση. Όχι δεν γράφει κάτι τέτοιο στα "αποσπάσματα 1 & 2". Το μεν "απόσπασμα 1" αναφέρεται σε συμβάσεις των παραγράφων 1 & 2 (οι οποίες δεν ξέρουμε τι λένε γιατί δεν τις έκανες quote), το δε "απόσπασμα 2" αναφέρεται στις συμβάσεις από απόσταση - δηλαδή telemarketing κλπ. Απλό παράδειγμα σου δίνω για να καταλάβεις ότι: α. τα νομικά δεν είναι μαγειρική του στυλ "παίρνουμε λάδι, παίρνουμε και ξύδι κι έχουμε λαδόξυδο". β. απαντήσεις στα ερωτήματα δεν μπορούν να δοθούν έτσι, με παράθεση "αποσπασμάτων".
tolis_01 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Να απαντηθουν εστω μερικα βασικα οπως αυτο: Στα αποσπάσματα 1&2 αναφαιρεται ότι μπορει να γίνει επιστροφή εντός 14 ημερών αλλα το προιόν να ειναι στην αρχική του κατάσταση. α)Εδω μας απασχολεί το προιόν ή η συσκευασία? β)Σε προίοντα που ειναι σφραγισμένα αποκλείουμε επιστροφή εφόσων ανοιξουμε τη συσκευασία? γ)Αν ισχύει το θέμα συσκευασίας ,μπορούμε δλδ να πάρουμε μια Μητρική(που οι περισσότερες δεν ειναι σφραγισμένες) και να τη δουλέψουμε 14 μερες και αν δε κλοκάρει καλα να τη στελνουμε πίσω και να τη πουλάνε για καινούργια(Δεν ειναι σωστό αλλά θελώ να τονίσω το παραλογο με το θεμα της συσκευασίας) Γιατι εγω την εχω πατησει ετσι. Ειχα παρει κατι ηχεια και επειδη εβγαλαν προβλημα με το χειριστηριο τα γυρισα πισω στις 11 μερες. Μου ειπαν οτι δεν δικαιουμαι πιστωτικο και τα εστειλαν για σερβις. Κανονικα επρεπε να μου δωσουν πιστωτικο/καινουρια ηχεια? (Το καταστημα ηταν Κοτσοβολος) Αν απλα δεν μας κανει το προιον και εχει ανοιχτει? Ας πουμε πηρα απο Media Markt ενα στικακι 1GB για την καμερα. Μετα ανακαλυψα οτι δεχεται 512MB max. Οταν το γυρισα μου ειπαν οτι δεν μπορουν να το παρουν πισω γιατι το ειχα ανοιξει. Ειχαν δικιο?
Greek Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Παιδια οταν κατι σου βγαζει προβλημα και το στελνεις και το βλεπουν οτι εχει προβλημα και στο αντικαθηστουν μετα υσχυει για αλλο τοσο οσο ειχε στην αρχη ? Γιατι ειχα στηλει στο e-shop ena dvd-rw που ειχε προβλημα και με το αντικατεστησαν αλλα με ειπανε οτι δεν αναναιωνετε η εγγυηση. Τωρα προχτες εστειλα ενα σκληρο οπου σε περιπτωση που με τον αντικαταστησουν με αλλον θα πρεπει να εχει ξανα την εγγυηση που ειχε οταν τον ειχα παρει ?
Melissa_virus Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Από όσο ξέρω, αν κάτι στο αντικαταστήσουν με RMA , όπως μου έχει συμβεί 2,3 φορές, τότε σου κόβουν νέα απόδειξη με 0 euro αλλά με το προϊόν να αναγράφετε πάνω. Και μου είχανε πει ότι αυτό είναι η νέα μου εγγύηση με την παρούσα ημερομηνία. Οπότε ανανεώνετε η εγγύηση. Από e-shop αυτό. Greek να το απαιτήσεις. Και πριν 2 χρόνια περίπου ένα dvd-rw που άλλαξα μου ανανέωσαν την εγγύηση. Τώρα σε σένα δεν ξέρω γιατί σου φέρθηκαν έτσι. Τώρα από Γερμανία που είχα στείλει για αλλαγή 2 wd raptor, κοίταξα στο site με βάση τον σειριακό τους (ημερομηνία κατασκευής 27 dec 2006), και η εγγύηση ήταν μέχρι το 2009. Δηλαδή όσο είχανε οι παλιοί δίσκοι που είχα στείλει και δεν ανανεώθηκε.
phovos Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Αυγούστου 2007 paredwse εκανα edit το αρχικο Post και εδωσα και τα αρθρα.Απο κει και περα αν μεσα αναφερουν και καποια ακομα δε μπορω να κανω παραθεση το μισο νομο...Οποιος θελει να δει τι λενε οι παραγραφοι 1+2 ας ανοιξει το νομο να δει. Ελπίζω να σας κατατόπισα τωρα λίγο καλυτερα!
idet2 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μιας και μπήκες στο κόπο δεν φτιάχνεις λιγάκι και το τίτλο καθώς αν δεν κάνω λάθος ο νόμος που αναφέρεσε είναι του 1994 και όχι του '44
phovos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 idet2 done... Παντως εμενα το θεμα που με καιει δεν ειναι τοσο οι επιστροφες, αλλά τα πιστωτικά που κοβουν μετα απο RMA και εφοσων δεν εχουν ιδιο προιον να στο αντικαταστήσουν... Οταν εστειλα RMA τις ocz pc4800 platinum ltd edition(320euro αγορα) μου εκοψαν πιστωτικό 250euro γιατι λεει τοσο εχουν τωρα...Εγινε ενας ψιλοχαμος αλλά δεν ειχα διαθεση να κατσω να σκοτωθω και να χαλασω τη μερα μου , οποτε τσιμπισα το πιστωτικο κι εφυγα...
idet2 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2007 ΟΚ phovos Εμένα πολλά με χαλάνε σε όλα αυτά με τις εγγυήσεις και τις επιστροφές αλλά όπως λες και έσυ πρέπει να έχεις διάθεση για τσακωμούς και το κυριότερο χρόνο και χρήμα για σπατάλη.
Greek Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 idet2 done... Παντως εμενα το θεμα που με καιει δεν ειναι τοσο οι επιστροφες, αλλά τα πιστωτικά που κοβουν μετα απο RMA και εφοσων δεν εχουν ιδιο προιον να στο αντικαταστήσουν... Οταν εστειλα RMA τις ocz pc4800 platinum ltd edition(320euro αγορα) μου εκοψαν πιστωτικό 250euro γιατι λεει τοσο εχουν τωρα...Εγινε ενας ψιλοχαμος αλλά δεν ειχα διαθεση να κατσω να σκοτωθω και να χαλασω τη μερα μου , οποτε τσιμπισα το πιστωτικο κι εφυγα... Οντως, ξερει κανεις αν το πιστωτικο πρεπει να στο κοβουν στην περιπτωση που δεν σου δινουν το ιδιο προιον και εσυ το ζυτησεις, αν πρεπει να ειναι το ιδιο ποσο η το ποσο που εχει τωρα το προιον...
phovos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Ας ελπισουμε να δοσει καποιος απαντηση τουλαχιστων στο θεμα "πιστωτικο" γιατι κατι μου λεει οτι σε λιγο θα καει η VGA μου
The_Judas Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Η εγγύηση ενός προιόντος δεν νομίζω να καλύπτει την περίπτωση βλάβης με υπαιτιότητα του αγοραστή :-? Οντως, ξερει κανεις αν το πιστωτικο πρεπει να στο κοβουν στην περιπτωση που δεν σου δινουν το ιδιο προιον και εσυ το ζυτησεις, αν πρεπει να ειναι το ιδιο ποσο η το ποσο που εχει τωρα το προιον... Αν η εταιρεία επισκευάσει το προιόν ή το αντικαταστήσει έχει καλώς. Αλλιώς πρέπει να σου δώσει πιστωτικό με βάση την τιμή αγοράς, η οποία αναγράφεται στην απόδειξη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.