Προς το περιεχόμενο

Rage


FarCry

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά έχω να σας πω εγώ κάποια πράγματα για τα requirements.

Βασικά θα σας πω ότι άκουσα από τον ίδιο τον Carmack να λέει στη συνέντευξη τύπου διάρκειας 3 ωρών στη Quakecon. (Ναι την είδα ολόκληρη...) :P

 

Η μηχανή του Rage λέει προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα σε σχέση με τις κλασσικές μηχανές. Αντί λέει να χρησιμοποιεί textures μικρής ανάλυσης τα οποία επειδή είναι μικρά πρέπει να επαναληφθεί η εντολή "ζωγράφισε το Χ texture στο Ψ σημείο" πολλές φορές για να καλυφθεί μια επιφάνεια,χρησιμοποιεί μεγαλύτερα σε ανάλυση textures.

Λόγο του ότι είναι μεγαλύτερα,καλύπτουν την επιφάνεια με λιγότερες εντολές σε επεξεργαστή/κάρτα γραφικών πράγμα που κάνει τις απαιτήσεις για ταχύτητα στα τσιπ αυτών των 2 λιγότερες,αλλά λόγο ότι τα μεγαλύτερα textures καταναλώνουν περισσότερο αποθηκευτικό χώρο,το αποθηκευτικό μέσο επιβαρύνεται περισσότερο.

 

Για το PC είπε πως θα βγάλει high res texture pack το οποίο λόγο μεγέθους δε θα μπει στο δίσκο του παιχνιδιού,και πως μάλλον θα κάνει χρήση των "multiple gigabytes" που έχουν οι μοντέρνες κάρτες γραφικών..

 

Οψόμεθα..

  • Απαντ. 385
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Παιδιά έχω να σας πω εγώ κάποια πράγματα για τα requirements.

Βασικά θα σας πω ότι άκουσα από τον ίδιο τον Carmack να λέει στη συνέντευξη τύπου διάρκειας 3 ωρών στη Quakecon. (Ναι την είδα ολόκληρη...) :P

 

Η μηχανή του Rage λέει προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα σε σχέση με τις κλασσικές μηχανές. Αντί λέει να χρησιμοποιεί textures μικρής ανάλυσης τα οποία επειδή είναι μικρά πρέπει να επαναληφθεί η εντολή "ζωγράφισε το Χ texture στο Ψ σημείο" πολλές φορές για να καλυφθεί μια επιφάνεια,χρησιμοποιεί μεγαλύτερα σε ανάλυση textures.

Λόγο του ότι είναι μεγαλύτερα,καλύπτουν την επιφάνεια με λιγότερες εντολές σε επεξεργαστή/κάρτα γραφικών πράγμα που κάνει τις απαιτήσεις για ταχύτητα στα τσιπ αυτών των 2 λιγότερες,αλλά λόγο ότι τα μεγαλύτερα textures καταναλώνουν περισσότερο αποθηκευτικό χώρο,το αποθηκευτικό μέσο επιβαρύνεται περισσότερο.

 

Για το PC είπε πως θα βγάλει high res texture pack το οποίο λόγο μεγέθους δε θα μπει στο δίσκο του παιχνιδιού,και πως μάλλον θα κάνει χρήση των "multiple gigabytes" που έχουν οι μοντέρνες κάρτες γραφικών..

 

Οψόμεθα..

 

αρα σημαινει οτι εχουν προσεξει πολυ τα γραφικα και δεν θα ειναι προχειροδουλεια

Δημοσ.

αρα σημαινει οτι εχουν προσεξει πολυ τα γραφικα και δεν θα ειναι προχειροδουλεια

Σύμφωνα με τον Carmack,η μηχανή γραφικών προοριζόταν για την επόμενη γενιά κονσολών αλλά επειδή η Microsoft και η SONY αποφάσισαν να τη καθυστερήσουν έπρεπε λέει να ψάξει να βρει τρόπους να τη κάνει να τρέξει στις κονσόλες.

Λογικά πιστεύω θα είναι ωραίο το αποτέλεσμα.

 

Αν κρίνω από τα βιντεο και screenshots που έχω δει στο xbox360 τα οποία μας λένε ότι θα τρέχουν σε 60 fps και πιστεύω είναι αρκετά καλά,λογικά στο pc εκτός του ότι θα είναι καλύτερα από τη μάνα τους λόγο high res pack,θα υπάρχει και αρκετό περιθώριο βελτίωσης..

Μιας και είπαν ότι θα βγάλουν και editor,θα μπορούν να γίνουν mods για το παιχνίδι,και μιας από τη μάνα του τρέχει με καλά fps,το περιθώριο για να βελτιωθούν περαιτέρω είναι αρκετά καλό θα έλεγα.. :)

Δημοσ.

Αυτά με τα κόλπα με τα γραφικά γίνονται γιατί οι εταιρίες έχουν πραγματικά ρουφήξει το αίμα από τις κονσόλες και δεν λένε να βγάλουν νέα μοντέλα. Τώρα εάν εξαιτίας αυτής της τσιγκουνιάς βρουν πιο αποδοτικούς τρόπους να παράγουν αξιοπρεπή γραφικά θα δούμε.

Δημοσ.

υπενθυμιζω ομως πως μια game engine δεν ειναι μονο τα γραφικα,αλλα και τα physics,η ΑΙ κτλ.

Θα θυμαστε το τρισαθλιο AI,τα μετρια physics και την αδυναμια της DOOM3 engine να κανει rendering σε ανοιχτους χωρους,ενω και τα γραφικα της γρηγουρα ειχαν ξεπεραστει.

γιαυτο τον λογο αλλωστε δεν ειχε την εμπορικη επιτυχια που ειχε η Quake 3 engine.

 

Γενικα η ID με εχει απογοητευσει παρα πολυ με τις τελευταιες κυκλοφοριες της: Wolfenstein,Quake 4,Quake Wars,αν και enjoyable games,ωχριουσαν μπροστα στον ανταγωνισμο ειδικα στο multiplayer κομματι.

 

Η ID καποτε ενω οδηγουσε τις εξελιξεις,πλεον εχει μεινει παρα πολυ πισω.Και για μενα δεν αρκει μια καλη engine που τρεχει σε ξεπερασμενες κονσολες (υπαρχει και το Crysis2 αλλωστε),να την κανει να ξαναανεβει στην υποληψη μου.

 

Δεν λεω μακαρι το RAGE να γ.. και να δερνει,αλλα μεχρι τωρα για Borderlands clone μου μοιαζει με λιγο καλυτερα γραφικα.big friggin deal.

Δημοσ.

Αυτά που είπε ο Carmack επιφυλάσσομαι πολύ να τα πιστέψω.

 

Ας βγεί με το καλό το παιχνίδι και μακάρι να είναι hyper-super-duper-optimised, να παίζει και σε υπολογιστές 10-ετίας.

 

Για μένα, το να έχει recommended κάρτα γραφικών 5-ετίας, δεν είναι καλά νέα.

 

Εκτός και αν είναι recommended τύπου Witcher 2, όπου είχε recommended την 4850, ενώ με τα πάντα High + UberSampling, ακόμα και οι 580 σε SLI γονατίζουν.

Δημοσ.

υπενθυμιζω ομως πως μια game engine δεν ειναι μονο τα γραφικα,αλλα και τα physics,η ΑΙ κτλ.

Θα θυμαστε το τρισαθλιο AI,τα μετρια physics και την αδυναμια της DOOM3 engine να κανει rendering σε ανοιχτους χωρους,ενω και τα γραφικα της γρηγουρα ειχαν ξεπεραστει.

γιαυτο τον λογο αλλωστε δεν ειχε την εμπορικη επιτυχια που ειχε η Quake 3 engine.

 

Γενικα η ID με εχει απογοητευσει παρα πολυ με τις τελευταιες κυκλοφοριες της: Wolfenstein,Quake 4,Quake Wars,αν και enjoyable games,ωχριουσαν μπροστα στον ανταγωνισμο ειδικα στο multiplayer κομματι.

 

Η ID καποτε ενω οδηγουσε τις εξελιξεις,πλεον εχει μεινει παρα πολυ πισω.Και για μενα δεν αρκει μια καλη engine που τρεχει σε ξεπερασμενες κονσολες (υπαρχει και το Crysis2 αλλωστε),να την κανει να ξαναανεβει στην υποληψη μου.

 

Δεν λεω μακαρι το RAGE να γ.. και να δερνει,αλλα μεχρι τωρα για Borderlands clone μου μοιαζει με λιγο καλυτερα γραφικα.big friggin deal.

 

 

deus ex human revolution ειναι η απαντηση

τα γραφικα για μενα ειναι απαραδεκτα. δεν γινετε να μας σερβιρουν ενα αριστουργημα για καποιους και αυτο το κομματι να ειναι παραμελημενο

μπορει να μην εχει τα καλυτερα γραφικα αλλα βλεπεις οτι μαλλον παει για goty!

Δημοσ.

Δεν αναφερομαστε στο κατα ποσο θα επηρρεασουν τα γραφικα στην γενικη μας εκτιμηση για το παιχνιδι. Κρινουμε τα γραφικα μονο σαν γραφικα. Επισης μερικες εταιρειες εχουν καποια φημη. Η id ηταν (ειναι?) πρωτοπορος στο θεμα γραφικων οποτε περιμενουμε να σεβαστει την φημη της και μας δειξει κατι το αξιολογο. Τo gameplay ειναι αλλη, πονεμενη ιστορια..

Δημοσ.

Δεν αναφερομαστε στο κατα ποσο θα επηρρεασουν τα γραφικα στην γενικη μας εκτιμηση για το παιχνιδι. Κρινουμε τα γραφικα μονο σαν γραφικα. Επισης μερικες εταιρειες εχουν καποια φημη. Η id ηταν (ειναι?) πρωτοπορος στο θεμα γραφικων οποτε περιμενουμε να σεβαστει την φημη της και μας δειξει κατι το αξιολογο. Τo gameplay ειναι αλλη, πονεμενη ιστορια..

 

 

ναι αλλα οπως ειπα,μια game engine δεν ειναι μονο γραφικα.εχει και αλλα χαρακτηριστικα AI,physics,online capabilities κτλ

Η τελευταια engine της ΙD ηταν αν δεν κανω λαθος η ημι-αποτυχημενη Dοοm3 engine.

Τωρα ερχεται ο Καρμακ και λεει οτι η νεα engine θα κανει παπαδες σε απαρχαιωμενα συστηματα.Ισως και να ειναι αληθεια αυτο οσο αφορα τα γραφικα,το ερωτημα ομως ειναι με τι τιμημα στις υπολοιπες τεχνικες παραμετρους;

 

Επισηςι εμεις βλεπουμε το ολο θεμα απο την πλευρα των gamers,o Kαρμακ ομως δεν το βλεπει ετσι.Γιαυτον το πραγματικο κερδος,το πραγματικο χρημα θα ερθει απο την ενοικιαση της engine σε τριτους developers για να φτιαξουν

τα δικα τους παιχνιδια.Αυτος ειναι ο απωτερος σκοπος του και γιαυτο διατυμπανιζει τις δυνατοτητες της νεας engine,για να τραβηξει την προσοχη των developers.Δεν το κανει για να ψαρωσει εμας.

 

Τι να το κανεις ομως αν η τεχνολογια ειναι πετσοκομενη; Και αρχιζεις να εχεις καινουργιοα παιχνιδια τα οποια ναι μεν θα δειχνουν πιο ομορφα,αλλα θα ειναι χειροτερα στο gameplay λογω των υπολοιπων τεχνικων αδυναμιων της engine?

 

Με λιγα λογια το θεμα δεν ειναι ποσο καλο θα ειναι το RAGE ως παιχνιδι,αλλα ποσο καλο θα το κανει η engine ειδικα οταν υποσχεται να κανει καταπληκτικα πραματα χωρις να χρειαζεσαι state of the art hardware.

 

ιδωμεν.

Δημοσ.

Μου φαίνεται πως το έχουμε παρακάνει και εμείς με τις παράλογες απαιτήσεις μας για τα γραφικά των παιχνιδιών. Δεν χρειάζεται να είναι όλα τέλεια, αυτό που έχει σημασία, είναι να είναι διασκεδαστικές οι μάχες και η δράση του παιχνιδιού και να υπάρχει περιεχόμενο, διάρκεια. ποικιλία, εναλλαγές. Έχουμε γεμίσει τίτλους των 20Giga + μόνο και μόνο για 10 ώρες gameplay... Εγώ προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος ακόμα και με με επαναχρησιμοποίηση παλαιότερης μηχανής με μοναδικό όρο να δινόταν μεγαλύτερη έμφαση στην εμπειρία του παιχνιδιού .

Δημοσ.

το οποιο Borderlands ειναι τρελη αντιγραφη του World of Warcraft. :mrgreen:

 

πλακα κανεις τωρα ετσι;

δεν εχω παιξει ποτε wow αλλα ξερω καποια πραγματα. πρωτη φορα το ακουω αυτο

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...